Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • feos

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
scuze opeltuning ca ma bag si eu,am aceeasi problema cu claxonul.Mufa neagra e langa blocul de sigurante?
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
miky grebanus a scris:
OPELTUNING a scris:Miky tot in portbagaj ai, in parrtea stanga

Dar cum recunosc mufa respectiva. Este cea mai mare sau dupa ce criteriu o aleg? Si inca o intrebare daca poti sa imi raspunzi te rog. Are "efecte adverse", adica sa ma astept sa-mi dea niste erori ceva? Multumesc anticipat


nu se intimpla nimic daca scoti mufa respectiva... de fapt nu se intimpla nimic daca scoti orice mufa de pe masina si o pui la loc..

DAR sa nu ai contactul pus in momentul cind scoti mufa sau sa il pui cind este mufa scoasa..

Logitek!
depinde si ce problema are CIM-ul !.. daca pica unul dintr-e chip-uri(cum a picat la mine) nu stiu cum il mai poti repara tu?si de unde ai face rost de altul nou ? in cazul in care vrei sa il schimbi (chip-ul)

Miky g!
probabil ca la Edyionut se oxidase contacti de la mufa respectiva !.. de sa rezolvat doar prin simpla scoatere a mufei.. dar nu strica sa scoti mufa respectiva..
la modelul nou de volan legatura dintr-e comenzile volanului si contactul claxonului se face prin fire..
poate domni care au montat airbagul din volan a pozitionat prost firele si tot claxonlnd sa rupt firul respectiv (asa am patit eu)
asa ca tineti cont si de problema asta..


Ultima modificare facuta de mariani la Dum 15 Feb, 2009 1:12 pm
  • miky grebanus

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu se intimpla nimic daca scoti mufa respectiva... de fapt nu se intimpla nimic daca scoti orice mufa de pe masina si o pui la loc..
DAR sa nu ai contactul pus in momentul cind scoti mufa sau sa il pui cind este mufa scoasa..[/quote]
Acum problema se pune astfel: Cum o resunosc pentru ca m-am uitat acolo si sunt o gramada de mufe? Crying or Very sad gasesc vreo schema pe undeva?
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@MARIANI nu te as sfatui sa scoti orice mufa, de ex.mufele de la scaune, airbaguri frontale, laterale, calculator airbaguri,senzori laterali sau fata, de airbag chiar daca ai contactul luat.....
e posibil sa dai cu banii la tester....
Vorbesc de astra h, dar e valabil si pentru restul de opeluri.....
@miky nu orice mufa....
chiar daca au capacitatea de a invata ca e pusa mufa la loc, codurile de defect vor ramane si se vad la tester...
Deci luati si o borna jos....e mai sigur si nu dureaza mult timp Very Happy
Skip ads

  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
OPELTUNING a scris:@MARIANI nu te as sfatui sa scoti orice mufa, de ex.mufele de la scaune, airbaguri frontale, laterale, calculator airbaguri,senzori laterali sau fata, de airbag chiar daca ai contactul luat.....
e posibil sa dai cu banii la tester....
Vorbesc de astra h, dar e valabil si pentru restul de opeluri.....
@miky nu orice mufa....
chiar daca au capacitatea de a invata ca e pusa mufa la loc, codurile de defect vor ramane si se vad la tester...
Deci luati si o borna jos....e mai sigur si nu dureaza mult timp Very Happy


daca ai sti de cite ori am scos eu mufele la care faci tu referire !... si nu sa lntlmplat nimic..
binelnteles ca la reprezentanta sau orice electrician spune ce zici tu sa nu umbli la mufe..( sti ce mi-a spus electricianul de la rep. opel C-ta. clnd a vazut cum umblu la Cim? daca toti ar face ca tine noi am muri de foame..) Laughing
asa am procedat(am luat toate mufele la rind si am dat cu spray de contacti) si eu la inceput pina sa stiu ca CIM-ul este de vina ..
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
OK. man joaca te cu airbagurile, ca eu oricum nu patesc nimic.... Mr. Green
  • castelino

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
am si eu exact aceeasi problema la un vectra C din 2002. cum ai rezolvat problema DORIAN Y?
DorianY a scris:
dancuciureanu a scris:... Adica pica din cind in cind ?


Primul lucru care se intampla este aprinderea martorului ESP, cad ceasurile pentru 1-2 secunde cat se aude acel clinket al martorului ESp, apoi isi revin, acest ciclu se reia de 3 ori, ca apoi ceasurile, radioul, semnalizarea, stergatoarele, dezaburire luneta, sa cada definitiv.In timp ce toate ceasurile sunt cazute, am in bord toti martorii aprinsi, ESP, ABS, Baterie.
Opresc motorul, un gen de reset daca-l pot numi asa, apoi ciclul de mai sus se reia.Apoi problema a revenit.
Am sesizat o chestie interesanta si ciudata in vara.
Fiind la mare, am plecat spre casa pe la amiaza. Era masina incinsa, desigur ca si acolo la volan mai ales, nu aveam parasolar.
Am plecat si am mers cred 200km fara ca sa am nicio problema.Desigur pana ce zona unde este situat CIM-ul a devenit rece.

  • LOGITEK

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mariani a scris:
miky grebanus a scris:
OPELTUNING a scris:Miky tot in portbagaj ai, in parrtea stanga

Dar cum recunosc mufa respectiva. Este cea mai mare sau dupa ce criteriu o aleg? Si inca o intrebare daca poti sa imi raspunzi te rog. Are "efecte adverse", adica sa ma astept sa-mi dea niste erori ceva? Multumesc anticipat


nu se intimpla nimic daca scoti mufa respectiva... de fapt nu se intimpla nimic daca scoti orice mufa de pe masina si o pui la loc..

DAR sa nu ai contactul pus in momentul cind scoti mufa sau sa il pui cind este mufa scoasa..

Logitek!
depinde si ce problema are CIM-ul !.. daca pica unul dintr-e chip-uri(cum a picat la mine) nu stiu cum il mai poti repara tu?si de unde ai face rost de altul nou ? in cazul in care vrei sa il schimbi (chip-ul)

Miky g!
probabil ca la Edyionut se oxidase contacti de la mufa respectiva !.. de sa rezolvat doar prin simpla scoatere a mufei.. dar nu strica sa scoti mufa respectiva..
la modelul nou de volan legatura dintr-e comenzile volanului si contactul claxonului se face prin fire..
poate domni care au montat airbagul din volan a pozitionat prost firele si tot claxonlnd sa rupt firul respectiv (asa am patit eu)
asa ca tineti cont si de problema asta..


Am procesoare(cipuri) noi pe stoc. Am aparatura necesara pentru reprogramare.
Am reparat CIM defect cu care nici nu mai pornea masina.
Skip ads

  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bing ! interesat de repararea CIM-ului ! E verificata treaba ? Merge ?
  • miky grebanus

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
"LOGITEK" , la ce pret ai cim-ul , ca poate iau si eu unul?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am revenit cu starea cim-ului dupa ce i-am facut resetare de la mufa din spate si inca merge perfect.Nu am mai avut probleme cu claxonul.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pt miky grebanus :

Ai mai jos o discutie in care apare si catalinpav66 ( ia legatura cu el si te rezolva) :

https://www.clubopel.com/vie...64&highlight=
Skip ads

  • savyolla

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mariani a scris:Bobi!...
ar putea fi 2 probleme !..
1- ar pute fi fisa care face legatura intre volan si coloana volan rupta.. sau ptr inceput ciupita,
2- CIM-ul la primele simtome..
dar fisa pica...ptr ca :daca ar fi fisa se aprindea martorul airbagului cind nu mai mergeau comenzile volanului si claxonul,
la mine cind a picat CIM-ul nu sa manifestat asa,dar poate la tine nu sa defectat unul dintre cipurile CIM-ului cum a fost la mine.. poate CIM-ul are alta defectiune ..
toate problemele pe care le-ai enumerat tu pot aparea din cauza CIM-ului asta ,adica au legatura directa cu el..
atasez si citeva poze ptr a avea idee cum arata CIM-ul ,senzorul si fisa la care ai pute avea tu probleme..
senzorul ESP se calibreaza foarte usor si repede maxim 10 min cu tech 2 aparat ce il au doar reprezentantele opel.. dar ia legatura cu Maiandrei poate el are vreun tester mai performant si iti poate calibra el senzorul,
se trage de volan minim 5 grade stlnga si minim 5 grade drapta, in asta consta calibrarea senzorului..
dar cei de la reprezentanta au cerut 210 lei ptr aceeasta operatiune..(eu am rezolvato cu 30 lei)

poti sa imi spui te rog la cine ai rezolvat problema cu cim-ul in constanta? am si eu aceeasi problema la masina cu esp si volan aprins in bord si se pare ca tre sa inlocuiesc cim-ul. multumesc -marius cernavoda.
  • savyolla

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2008

  • Mesaj Privat
LOGITEK a scris:
mariani a scris:
miky grebanus a scris:
OPELTUNING a scris:Miky tot in portbagaj ai, in parrtea stanga

Dar cum recunosc mufa respectiva. Este cea mai mare sau dupa ce criteriu o aleg? Si inca o intrebare daca poti sa imi raspunzi te rog. Are "efecte adverse", adica sa ma astept sa-mi dea niste erori ceva? Multumesc anticipat


nu se intimpla nimic daca scoti mufa respectiva... de fapt nu se intimpla nimic daca scoti orice mufa de pe masina si o pui la loc..

DAR sa nu ai contactul pus in momentul cind scoti mufa sau sa il pui cind este mufa scoasa..
imi poti spune un pret la cim-ul de vectra gts-cod GM-EB-13165349? sau dc merge reparat?
multumesc -marius cernavoda

Logitek!
depinde si ce problema are CIM-ul !.. daca pica unul dintr-e chip-uri(cum a picat la mine) nu stiu cum il mai poti repara tu?si de unde ai face rost de altul nou ? in cazul in care vrei sa il schimbi (chip-ul)

Miky g!
probabil ca la Edyionut se oxidase contacti de la mufa respectiva !.. de sa rezolvat doar prin simpla scoatere a mufei.. dar nu strica sa scoti mufa respectiva..
la modelul nou de volan legatura dintr-e comenzile volanului si contactul claxonului se face prin fire..
poate domni care au montat airbagul din volan a pozitionat prost firele si tot claxonlnd sa rupt firul respectiv (asa am patit eu)
asa ca tineti cont si de problema asta..


Am procesoare(cipuri) noi pe stoc. Am aparatura necesara pentru reprogramare.
Am reparat CIM defect cu care nici nu mai pornea masina.

imi poti spune un pret la cim-ul de vectra gts-cod GM-EB-13165349? sau dc merge reparat?
multumesc -marius cernavoda
  • thesaint

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am si eu o problema cu CIMul, cred. De o vreme incoace a inceput sa mi se aprinda becul de la ESP, iar pe display-ul din turometru imi afiseaza un volan cu semnul exclamarii.
Ma poate ajuta si pe mine cineva pentru a nu cumpara un CIM, decat daca este neaparat nevoie?
Sunt din Constanta, dar pot ajunge cam oriunde in tara.
Am o Vectra C din 2005, 1.9CDTI 120CP, 6 trepte, cu ESP, navigatie. Daca mai sunt necesare alte informatii, astept un mesaj!

Va multumesc anticipat!

Ca sa nu uit, daca vrea cineva, am harta Romaniei pentru GPSul facut de Navteq pentru Vectre... In Constanta imi afiseaza strazile mai mari, dar daca-l vreti il pot pune pe un server de FTP sau va pot face copii. Sad
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
[quote="thesaint"]Salutare!

Am si eu o problema cu CIMul, cred. De o vreme incoace a inceput sa mi se aprinda becul de la ESP, iar pe display-ul din turometru imi afiseaza un volan cu semnul exclamarii

Daca o rezolvi da-mi si mie de veste ca la fel imi face si mie...cumva la pornire iti merge mai greu sevo? la mine asa face si dupa acea isi revine..sa stii ca eu merga asa de o luna cu martori astia aprinsi si inca nu s-a intamplat nimik..
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Freedy a scris:Pai in primul rand in sta esp-ul tot timpul aprins si imi da o eroare care se manifesta printr-un volan cu semnul exclamarii aprins.In al doi-lea rand servodirectia imi merge mai greu si nu mai sare semnalizarea singura.
mariani la tine cum se manifesta ?
PS: Asa arata la mine


Ai rezolvat problema? daca da-mi si mie un semn...
  • egroeg007

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
eu ce pot sa va spun e ca si eu am avut aceea problema cu acele ceasurilor din bord si cu esp-ul si am fost si la un service radacini din bucuresti care ce credeti mi-au spus aceelasi lucru "trebuie inlocuit CIM-ul" --2200 ron fara manopera, dar ca as avea si niste probleme cu bateria , fiind veche (2003 originala opel) asa ca am inlocuit bateria si acum nu mai am nici o problema
  • egroeg007

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
eu ce pot sa va spun e ca si eu am avut aceea problema cu acele ceasurilor din bord si cu esp-ul Mad si am fost si la un service radacini din bucuresti care ce credeti mi-au spus, aceelasi lucru "trebuie inlocuit CIM-ul" --2200 ron fara manopera Shocked , dar ca as avea si niste probleme cu bateria , fiind veche (2003 originala opel) asa ca am inlocuit bateria si acum nu mai am nici o problema Very Happy
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
egroeg007 a scris:eu ce pot sa va spun e ca si eu am avut aceea problema cu acele ceasurilor din bord si cu esp-ul Mad si am fost si la un service radacini din bucuresti care ce credeti mi-au spus, aceelasi lucru "trebuie inlocuit CIM-ul" --2200 ron fara manopera Shocked , dar ca as avea si niste probleme cu bateria , fiind veche (2003 originala opel) asa ca am inlocuit bateria si acum nu mai am nici o problema Very Happy


A dat caldura afara!.. asta fiind cauza rezolvarii momentane a problemei tale cu acele din bord..
dar poate sa inceapa in scurt timp sa faca la fel.. sau ln cel mai bun caz.. in toamna! clnd da frigul..
toate bune..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR