Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Marian...eu am Corsa C...cand am luat-o m-au pus sa semnez ca sunt de acord sa se injumatateasca nr. de km pt. revizie.In loc de 35.000 sa fie la 17.000 (parca).Nu ti-au spus asa ceva si tie?
Ce-i drept nu stiu cum ar putea placutele sa tina 30.000 km.
Pe mine daca ma tin 15.000 sunt fericit, desi la 10.000 le cam schimb.
Skip ads

  • marian m

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mie mi-a spus cel de la service ca placutele trebuiesc shimbate la a doua revizie (deci la 30.000). In mod normal. Insa, tot el mi-a spus ca datorita faptului ca au schimbat aia materialul din care le face, placutele se uzeaza mai repede. Acum am 17.000, au testat astia la service franele si-au spus ca sunt in parametri. Ma deranjeaza insa zgomotul. Si ce ma deranjeaza cel mai tare e ca nimeni nu-si asuma raspunderea. Sa-mi zica ei mie ca neamtului ii vand corsa d-asta cu placute care se strica de doua ori mai repede. Am auzit ca pentru fraierii din europa de est se fac masini "speciale". E adevarat?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mariane, mergi tu linistit, ca nu fac astia placute pentru romani. Mai scartaie din cand in cand, asta este.
Placutele se verifica, dupa care se schimba. Nu au un rulaj prestabilit de kilometri.
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Placutele de frina se consuma si in functie de stilul de condus si de uzura sistemului de frinare .
La masina mea (Corsa C) au inceput sa scirtie placutele de frina pe la 42 000km si 2.9 ani.
La Cielo vechi care folosea placute vechi cu azbest (cele noi am inteles ca nu mai contin) m-au tinut tot cam 50 000 km.
Pe de alta parte tot la Cielo vechi am avut probleme cu cilindri de frina care erau cam blocati si terminam un set de placute in nici 10 000 km pina ce nu am schimbat cilindri.
Skip ads

  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ma intorceam ieri de la Sinaia - cota 1400 si am sesizat la un moment dat un zgomot usor, ca un sasait, in stanga fata, dinspre roata. Zgomotul aparea doar la franare si doar la viteze mai mari de 60-70 km/h. Pe bord nu a aparut nimic care sa dea de inteles ca e vorba de vreo problema grava. Am continuat drumul si, ajuns in Targoviste, am mai dat cateva ture prin oras, constatand ca zgomotul a disparut de tot.
Nu am probleme cu franele, nu le-am folosit in exces pana acum.
Am 23,000 km facuti. De la ce ar putea sa fi aparut zgomotul. Vreo pietricica, ceva ? Am traversat cateva portiuni de drum in lucru, cu balast, posibil sa fi sarit vreuna mica in interior. Sau cel putin asta e singura explicatie pe care o pot da. Nu cunosc mare lucru pe parte mecanica. Mentionez ca placutele nu au fost schimbate pana acum.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Tot ce este posibil sa le fi ajuns si lor,verifica lamela de atentionare daca este aproape de disc ,daca da atunci schimbale cat mai repede ca sa nu fi nevoit sa schimbi si discurile.
https://www.clubopel.com/vie...acute+frana+corsa
https://www.clubopel.com/vie...acute+frana+corsa
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ha....lasa ce e bine tu ai cel putin 23.000 mie imi scartie frana de la 9000 si nu cred ca are pietricele, cred ca e de la placutie, zici ca e Dacie cand pun frana. Dar la mine face la viteze mici daca franez la viteza mare nu se aude.
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da' acum nu se mai aude nimic. Sa fac o vizita la service ? Ma gandesc ca aia oricum mi le schimba, dar la revizia de 30,000...
Skip ads

  • alex1891

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
si eu am probleme la franare, se aude un zgomot ciudat. Am 20.000km si cand franez sa opresc masina se aude un sunet tare ciudat. Ati mai rezolvat ceva voi de ati avut aceeasi problema? s-a rezolvat cu schimb de placute?
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Chiar daca nu am multa experienta de Opel, problema fiind mai generala, imi permit sa intervin si eu.
1 Placutele de frana sunt piese de uzura si durata lor depinde considerabil de STILUL de conducere; parcursurile urbane, stilul "sportiv" si "masina de firma" e de asteptat sa "manance" mai repede aceste componente.
2 Azbestul cel proscris actualmente, avea anumite caracteristici, pe care nu stiu daca materialele inlocuitoare le au (cu siguranta, acestea au pretul mai ridicat!) Ca urmare, e foarte posibil ca ritmul de uzura sa fie mai rapid.
3 Frana functioneaza prin transformarea energiei cinetice in caldura la frecarea intre doua piese; una e piesa "rezistenta" iar cealalta e "de uzura"; unii producatori fac placutele mai "dure", ceea ce in afara de cerinta unei forte mai mari de apasare, conduce si la uzura mai rapida a piesei "rezistente". Oare ce-i mai bine, sa schimbi placutele (care oricum sunt inlocuibile si de un sofer care nu are 2 maini stangi) sau discul, care e si (mult) mai scump si probabil demontabil doar in service?
Eu cred ca e bine sa ne gandim si pe termen mai lung, ca si la noi, preturile la SH ajung sa fie semnificativ mai mici decat la automobilele noi, ceea ce face tot mai costisitoare inlocuirea frecventa a masinii....
Toate cele bune!
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Stai calm si ale mele scartiae cand pun frana (chitaie ca soriceii) si am doar 9000 cu ea, anu asta am cumparat masina la sfarsitul lui febuarie.
  • ovidiu.SB

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
problema e cunoscuta de cei de la opel si rezolvarea lor nu prea da rezultate
" Field Remedy: 2216
Subject: Brake system front axle - Squeak noise during braking
Models: Engines: Option:
Corsa-D 2007... Z10XEP| Z12XEP| Z14XEP| Z13DTJ
Complaint: Squeaking noise during actuation of the brake pedal.
Cause: Insufficient decoupling between brake pad and calliper.
Production: Implementaion of the so called "piston cabs" in production as of CW 10 / 2007.

The new kits are available via P&A for disc size 257 mm x 22 mm:
- partnumber: 93191698 / cataloguenumber: 16 05 359 and
for disc size 257 mm x 12 mm:
- partnumber: 93191697 / cataloguenumber: 16 05 357.
FunctionalGroup: H - Brakes
Complaint Group: 14 - Noises or Vibrations
Trouble Code: None


Remedy:
In case of customer complaint install the new brake pad kits. The new
brake pad kits includes the so called "piston cabs". The piston caps
have to be assembled at calliper piston as shown in 1, picture I. "
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
corsamare, set placute frana TRW, 150-200RON. Disc frana, 100-200RON bucata. Nu vad unde e marea diferenta de pret. Discul il da jos orice mecanic, sau chiar si tu, cu un pic de indemanare, rabdare si scule. Amandoua sunt consumabile. Daca stai bine sa te gandesti, tot acolo ajungi, fie ca folosesti placute moi, dar le schimbi mai des, fie ca folosesti placute tari, dar le schimbi odata cu discurile.
  • negruflorin18

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pt cine este interesat am de vanzare :saboti frana(set pt ambele roti),1 buc rulment roata spate(frana pe tambur),2 buc bucsi punte spate.Toate sunt noi cumparate de mine dar nu a fost nevoie sa le inlocuiesc,asa ca nu am ce face cu ele.Preturi:90ron,150Ron,70 ron(ambele).tel 0722.283.533.preturi FIXE.Masina mea este o corsa 1.3 cdti din 2004 in 2 usi(pt ea erau piesele)
  • qzett

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema. Am o corsa cu numai 2500 Km , si cand apas foarte putin pe frana scartie insuportabil de tare.... Este oare normal acest lucru?
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Mihai pentru informatii
Corsa noastra (merge bine, deci e a nevestii!) va implini 1 an prin aprilie 2009 si are un pic peste 10k km. Frana nu scartaie, si e sub embargou (nu am voie sa ma apropii de ea cu vreo scula!) Asa ca nu stiu cum sunt fixate discurile pe butuc. De asemeni, nu mi-am pus problema inlocuirii discurilor si inca nici a placutelor, de aceea nu cunosc (inca) ce preturi practica "stimabilii" comercianti de piese. Modesta mea experienta cu automobilul national insa, era ca un set de discuri "poarta" multe seturi de placute (in 100k - 150 k km, se schimbau placute la 10-30k km, functie de stilul de condus, dar nu se punea problema schimbarii discurilor! De asemenea, pretul unui set de placute era semnificativ mai mic decat a unuia de discuri. In "lumina" asta, se pare ca datele problemei se schimba: setul de discuri costa cat setul de placute, si dupa cum se face aceasta afirmatie, s-ar parea ca dureaza cam tot atata! (Ceea eu nu consider normal!)
Ma documentez, dar eu n-as prea crede ca e normal sa schimb discurile cu o frecventa egala sau doar putin mai mica decat placutele.

Toate cele bune!
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am 50.000km rulati cu placutele originale si inca au destula "carne". Ca sa-ti faci o idee. O verificare vizuala nu strica, inainte de a cumpara ceva.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu costa la fel. Pretul la placute este pe set iar la discuri pe bucata iar cum placute iti trebuie un set si discuri 2 bucati, rezulta ca discurile sunt de doua ori mai scumpe. Asta daca nu iei in calcul cele mai scumpe placute cu cele mai ieftine discuri.
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu problema. De vreo saptamana si ceva se aprinde cand si cand martorul din bord cu !, ala cu frana de mana etc. Am fost in service, s-a uitat mecanicul la nivelul lichidului de frana si a spus ca e scazut si din cauza asta se aprinde martorul. Fara sa dea roata jos, doar capacul, a zis ca placutele sunt tocite si trebuie schimbate.
Nu am nicio problema cu franele, nu scartaie, nu se mai aud zgomote, pedala e la fel de tare ca la inceput. Treaba e ca personal nu ma pricep sa imi dau seama singur daca placutele sunt sau nu uzate.
Sa vb. cu oamenii sa imi completeze lichidul de frana sau sa schimb urgent placutele ?
Ma gandesc sa ma duc si la vreun alt service sa vad si alta parere, nu prea am incredere in ce au zis aia.
Masina e inca in garantie, deci orice modificare se face la ei. In momentul de fata bat spre 26,000 km.
Ce-mi recomandati ?

PS Din cate am inteles set placute fata + manopera 350 + 110 ron = 460.
Alt capitol dubios, manopera se plateste 2 ore in conditiile in care oamenii au zis ca le schimba in 20 de minute.
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai ideea e ca 2 ore este in normativ pentru respectiva operatiune , indiferent de cat dureaza fizic. Asa este peste tot.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR