Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
In mare parte, eu nu dau atentie sporita semnelor de circulatie...si nu ca nu vreau sau nu ma intereseaza, ci ca le observ din instinct cu coada ochiului...si de cele mai multe ori sunt foarte atent la intrarea in intersectii,chiar daca am prioritate, tocmai ca stiu de existenta acestor tampiti/tampite care dau dovada de o inconstienta iesita din comun Evil or Very Mad
Skip ads

  • Forbes

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: BUCALE
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai in general pe stradute si mai ales intre blocuri se circula ca-n codru.Cu cat e mai lata straduta cu atat cred ca e mai prioritara si ignora orice alte indicatoare sau reguli de dreapta. Ptr unii care au carnet fara sa stie sa scrie e prea grea regula de dreapta...necesita munca de gandire pre multa...
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
la fix in peisaj

http://www.gandul.info/2006...reportaj/de_veghe

Very Happy
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
De data asta un nea garcea suparat rau...
http://stiri.rol.ro/detaliere.php?id=250618
Skip ads

  • doru_a

  • Mesaje scrise: 471
  • Locatie: Deva/Hunedoara
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Asemenea "specimene" n-au ce cauta in politia romana; fac de rusine uniforma in primul rand. Un lucru n-am inteles de ce a fost nevoie de aprobarea ministrului de interene pentru a se permite accesul pe DN1 a tirurilor; unde era ministrul transporturilor? Si de ce politia a interzis accesul tirurilor pe DN1 in conditiile in care, citez din articol: "Autoritatile brasovene si reprezentantii politiei sunt de acord ca ruta ocolitoare DN 1 A, pe la Cheia, recomandata TIR-urilor, nu a fost construita pentru masini de mare tonaj. Si totusi, Valea Oltului fiind blocata, camioanele sunt directionate in continuare spre acest traseu".
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Lucrez in bransa si va spun ca pe Cheia e DEZASTRU !!!! Se strica masinile, se deterioreaza marfa, se acumuleaza intarzieri, sunt probleme cu localnici care dau cu bolovani in masini. Atat politia cat cei din ministerul transporturilor cunosc problemele, dar pe V.Prahovei au case prea multi granguri, iar transportatorii sunt prea mici pentru un razboi asa mare. Oare asa se intampla si in uniunea aia in care ne tot dorim sa intram ??? Cat despre cimpoiul ala in uniforma ....merita o ranga-n cap, "gura masii de gunoi".
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asta cu cheia e o timpenie. asta vara am trecut cu opelul pe acolo si nu imi inchipui cum poate un tir sa treaca. bine, nici pe serpentinele de dupa predeal nu e prea usor.

nici unul din trasee nu a fost construit pentru traficul si mai ales tonajul care se cere acum. dar autostrada bucuresti brasov e un vis.

ps: ce m-a distrat mascatul care incerca sa dreaga busuiocul. totusi n-am inteles de ce nu l-a luat pe brotacul ala sa il duca undeva unde sa nu faca mai rau.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Sezran : ai dreptate cu visul frumos de a avea autostrada.
Am fost saptamana trecuta pe Valea Oltului si sti cum a fost, un vis. De ce? Nu au fost TIR-uri.Nu intelegeti gresit ca am ceva cu respectivi.
De cand am pasit in "democratie"toti au inceput sa-si transporte marfa cu X mijloace de transport pentru afacerile mai mari sau mai mici.Rezultatul o mare aglomeratie si stricarea rapida a soselelor.Oare de ce in tara vecina Ungaria pe tot parcursul de tranzit catre occident numarai pe degete TIR-urile?????Si chiar pe Austria.
Raspuns: TIR-urile se urca pe tren si astfel tranziteaza respectivele tari. Taxe foarte mari si astfel obligi pe transportatori(comercianti) sa transporte pe calea ferata care suporta fara probleme traficul de marfa.Ce ziceti dezvoltam subiectul???
Skip ads

  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Treaba cu urcatul pe tren nu e tocmai asa. Se urca camioane pe tren, dar se urca cele care tranziteaza tara respectiva si nu au autorizatie. Iar impartirea autorizatiilor nu tine de tara vecina, ci de ai nostri. Ca peste tot, se impart pe criteriul "shpaga", si astfel raman la sfarsitul anului nenumarate autorizatii nefolosite, pt ca respectivii nu au avut capacitate de transport suficienta pt a le consuma. Iar in anul urmator se face o medie a autorizatiilor nefolosite, tara vecina scazand nr alocat. Nu se vad asa multe camioane pe autostrazi pentru ca ei au si drumuri secundare la fel de bune, si astfel, un camion nu are de ce sa intre pe autostrada daca are alternativa la fel de buna. Ar trebui sa se asigure si la noi drumuri secundare de calitate, chiar daca insumeaza un numar de km mai mare intre doua orase, si va garantez ca nu ar mai fi camioane pe principalele drumuri nationale.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ca se impart pe criteri clientelare e una dar faptul ca sunt limitate ca nr e alta.?
Camioanele si orice mijloc de transport care se deplaseaza pe autostrada plateste.Rezulta un trafic redus, pastrare in timp a asfaltului, poloare redusa, etc.Nu prea exista drum secundar care traficul pe acesta sa nu deranjeze.
  • dean

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2005

  • Mesaj Privat
n-ai ce sa faci camioanelor,transportul este baza prosperitatii(toti beneficiem de ea).in germania,oriunde ma uitam,pe orice pod sau banda din autostrada,tir-uri,tir-uri si iar tir-uri...
interesant este faptul ca atunci cand mergi cu un tir observi mult mai bine inconstienta multor soferi de turisme,depasiri aiurea si multe pericole la care se expun sau expun pe altii nevinovati chiar.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
asa e si nu numai soferii de TIR si cei care circula mult..
Skip ads

  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Dar ce parere aveti de soferii de tir care merg pe 1/3 din drum. Ei cu haidamalele lor ocolesc gropile si te bagã pe tine in sant. Sunt niste nesimtiti care daca stau la inaltime nu se gandesc la viata celorlalti participanti la trafic. Si nu de putine ori am avut ocazia sa fiu luat la autostop de soferi de tir si sa vad cu ochii mei de sus din cabina niste lucruri cutremuratoare. Un tip cu un autoturism nu mai stiu ce marca se bagase in depasire si nu apreciase corect distanta iar din fata venea acest sofer de tir care imi zice desi eram imbracat in uniforma ca uite tampitu asta unde se baga si a inceput sa accelereze spunand las ca-l invat eu minte. Sincer la inceput am crezut ca glumeste si ca o sa traga dreapta de volan si sa-l evite dar el atras stânga si din ce in ce mai mult accelera pana in momentul cand am crezut ca l-a prins intre el si cel depasit. Pe moment am ramas blocat si nu am avut cuvinte, asteptand sa faca poc dar dupa am inceput sa tip la el spunandu-i ca e nebun si ca putea sa-l aiba pe constiinta, si i-amzis ca daca unul e inconstient si prost asta nu inseamna ca trebuie sa fie si el, iar daca el e cocotat acolo sus inseamna ca e ferit iar cel de jos poate sa moara.
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sezran a scris:asta cu cheia e o timpenie. asta vara am trecut cu opelul pe acolo si nu imi inchipui cum poate un tir sa treaca.

impartasesc aceeasi idee,cei care au fost pe acolo stiu despre ce e vorba, intre Valea Berii si Babarunca sunt niste ace de par(si in panta) in care daca se intalnesc doua masini mici trebuie destul de multa atentie. Intrebarea mea este: dar cand se intalnesc 2 tiruri? e clar ca unul trebuie sa astepte si celalalt sa treaca+ca or fi destule momente cand este convoi si atunci mai trebuie sa dea si inapoi...etc, o adevarata tiganie. Daca ma gandesc bine, cineva a deschis mai demult un topic cu starea drumurilor prin tara, eu zic ca am putea transfera discutiile de genul asta acolo ca sunt destul de utile
  • kata

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Am fost de destule ori pe Cheia, de la un cap la altul, si vice-versa in vara trecuta .. ce pot spune ? Nu am vazut f. multe TIR-uri, dar au prins ceva pe drum ... problema era ca nu erau decat cateva, pt ca Valea Oltului era ok, si tot traficul are pe partea aia .... nu am observat foarte multe dificultati in a manevra TIR-u' pe acolo ... dar nu contest ca acum, cand sunt toate TIR-urile pe partea aia, sa fie ceva mai "Dificil" Rolling Eyes
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ca sa fiu "on topic": iari am avut doua "near miss accident" (e urit sa scriu in engleza dar nu imi vine in romana o formulare coerenta acum) la 10 minute distanta. in ambele situatii mergeam linistit pe band a doua, traficul lejer. pe banda 1 autobuz urmat de altceva. in ambele cazuri autobuzul incetineste ca sa opreasca in statie (mai avea ceva distanta pina acolo) iar "ceva-ul din spate hais din volan spre stinga sa schimba banda. fara sa se uite sa vada ca eram si eu acolo. in primul caz o basculanta mare. am avut loc sa frinez si sa ies putin pe contrasens. culmea ca tot basculangiul era "nemultumit" de ceva. dupa 10 minute "ceva"-ul a fost un logan. de data asta era trafic in sens invers si loganul era practic la 2 metri in fata mea. pe asta nu stiu cum l-am ratat, ca eu ma vedeam deja infipt in el. stiu doar ca am tremurat jumatate de ora dupa aia pe pedale. desi asta a fost mult mai aproape de accident, parca nu pot sa il urasc pe sofer. arata cam la fel de speriat ca mine si la stopul urmator si-a cerut scuze.
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Din ce am inteles de la mama in dubai e haos, la noi e super ok fata de ce e acolo pe sosele.
In schimb civilizatia a ajuns si in cehia unde pietonu' nu traverseaza strada pe rosu nici daca e libera strada .
pe de alta parte aici mai au putin si sar pe masini, nu se asigura si culmea, de multe ori, cu () copii de mana.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR