- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cel mai probabil dinamometrul ala a aratat niste cai in plus. Nu are cum sa aiba 17 cai in plus fata de ce spune fabrica motorul ala. Daca ar avea 137 de cai standard ar avea si performante similare cu alte motoare de 140 de cai, dar nu are.
1400 E e prea mult cu toata garantia lor. De banii aia iei direct un motor mai mare.
1400 E e prea mult cu toata garantia lor. De banii aia iei direct un motor mai mare.
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Bineinteles ca nu se baga nimeni... e ca si cum ai cere garantie unui doctor ca traiesti inca 30 ani fumand 5 pachete de tigari pe zi si band 4 cafele mari.
Orice remapare sau cip tuning la motor presupune anumite riscuri. Unele piese componente nu sunt gandite sa functioneze in noii parametrii, etc.
Vrei performanta, o obtii avand riscuri in detrimentul fiabilitatii.
Orice remapare sau cip tuning la motor presupune anumite riscuri. Unele piese componente nu sunt gandite sa functioneze in noii parametrii, etc.
Vrei performanta, o obtii avand riscuri in detrimentul fiabilitatii.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Astazi m-am intalnit cu cineva care se ocupa de tuning. Primul lucru pe care l-a aratat a fost dezamagirea ca harta lui e mai tare. Asta vrea toata lumea, putere cat mai mare. Oare cati din tunerii autohtoni fac o verificare tehnica a masinii? Dar cum nimeni nu il poate obliga sa plateasca un motor de cateva mii de euro crapat de ce sa o faca? Daca s-ar face verificarea tehnica ca la tunerii din Vest mai mult de 90 % din masinile de la noi nu ar mai avea nici macar dreptul de a circula pe strada. ITP-ul periodic de la noi e floare la ureche.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am si eu cateva fisiere remapate de opel, le-am luat de pe un site (costa cam 15euro o harta dar s-a rezolvat free pana la urma).
pt y17 dt Astra G am varianta DLCC dar din pacate nu e testata (inca nu am interfata de remapare, astept un semn de la un coleg de forum) dar e mai de incredere sa zic asa decat cele luate dupa torente deoarece pe site-ul ala se platea pentru harti ECU, daca va trebuie cereti pe PM
Sper sa ma ajutati cu ceva raspunsuri:
1. Se potrivesc hartile de ecu de la o vesiune de software la alta fratele meu are DMRW si eu am DLNH (versiuni de software la y17dt)? harta de injectie e diferita sau e la fel?
2. Am ceva nelamuriri in legatura cu sistemul de injectie la y17dt, dupa cate stiam sistemul de injectie este delphi delco dar mai nou am auzit ca ar putea fi BOSCH EDC15 (care nu poate fi citit cu o interfata normala de remapare)
3. Cu ce interfata as putea citi si scrie softul la un y17dt? un galeto 1260 e de ajuns? KWP2000+ sau altceva? dvs ce folositi?
Si eu sunt unul din cei care prefera sa incerce sa faca cu mana lor un lucru, decat sa dea bani la altii. O interfata de remapare e pana intr-o suta de euro, iar o remapare costa dublu.
Sunt la inceput cu documentarea, am ceva nopti nedormite cu ochii in laptop
Multumesc
pt y17 dt Astra G am varianta DLCC dar din pacate nu e testata (inca nu am interfata de remapare, astept un semn de la un coleg de forum) dar e mai de incredere sa zic asa decat cele luate dupa torente deoarece pe site-ul ala se platea pentru harti ECU, daca va trebuie cereti pe PM
Sper sa ma ajutati cu ceva raspunsuri:
1. Se potrivesc hartile de ecu de la o vesiune de software la alta fratele meu are DMRW si eu am DLNH (versiuni de software la y17dt)? harta de injectie e diferita sau e la fel?
2. Am ceva nelamuriri in legatura cu sistemul de injectie la y17dt, dupa cate stiam sistemul de injectie este delphi delco dar mai nou am auzit ca ar putea fi BOSCH EDC15 (care nu poate fi citit cu o interfata normala de remapare)
3. Cu ce interfata as putea citi si scrie softul la un y17dt? un galeto 1260 e de ajuns? KWP2000+ sau altceva? dvs ce folositi?
Si eu sunt unul din cei care prefera sa incerce sa faca cu mana lor un lucru, decat sa dea bani la altii. O interfata de remapare e pana intr-o suta de euro, iar o remapare costa dublu.
Sunt la inceput cu documentarea, am ceva nopti nedormite cu ochii in laptop
Multumesc
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
@realcriss - Nu ti-as recomanda deloc sa incerci sa-ti pui harta primita de la cineva de pe net pe care nu-l cunosti deloc, exclus torente si CD-uri. Exista posibilitatea sa-ti trimita un fisier de pe alta masina sau mai stiu eu ce minuni.
Merita sa incerci doar cu softul tunat luat de pe o masina "donatoare" care are acelasi motor si aceasi serie ECU.
Merita sa incerci doar cu softul tunat luat de pe o masina "donatoare" care are acelasi motor si aceasi serie ECU.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dimciu_stefan
- **
- 268 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Valcea
dimciu_stefan
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 Z19DT 120cp Cosmo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare, vad ca nu a mai postat nimeni nimic de mult timp pe-aici. Eu sunt Stan Patitul, am rescris ECU cu o mapa de la cineva, care promitea 160cp. Dezamagire maxima, masina se comporta exact la fel asa ca am rescris softul initial. Acum, dupa ceva timp, mi-a picat pe mana o interfata de tuning si am zis sa ma mai joc putin. Am scris iar o fila modificata care zicea ca are si EGR OFF si am facut un test. Am scos mufa de la egr sa vad daca imi da ceva erori, bineinteles ca a dat. Acum intrebarea mea este daca exista varianta ca fila chiar sa fie modificata pentru egr off si sa fie altundeva problema. La fel si cu lipsa de putere, o fi buna fila si nu e buna masina? Masina merge perfect, nu are erori stocate, martori aprinsi etc. Cu softul ei original trage foarte bine, nu are sunete improprii, nimic sa ma duca cu gandul ca ar fi de la mine problema. Pe de alta parte, din 4 file chiar niciuna sa nu fie potrivita pentru masina mea?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
Da, buna logica, pentru 30 minute sa ceara atatia bani?, si medicul chirurg care iti salveaza viata, sa ceara atatia bani pentru o operatie care dureaza 2 ore ? si mie mi se intamla sa ma intrebe un client, de ce costa asa mult instalarea unui sistem de alarma ? ca dureaza doar 4 ore, pai daca e asa simplu, face domne voi si remapari ca nu va costa nimic !