Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare...
As vrea si eu sa-mi schimb bujiile pe masina din semnatura, care are 75000. Nu stiu daca au mai fost schimbate, probabil ca da, cand am cumparat masina avea 58000. Dupa ce am avut cel mai dezastruos Tico din lume, m-am imprietenit cu tipul de la magazinul cu piese, si mi-a zis sa-mi pun din alea pe 4 electrozi....voi ce parare aveti?
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Una singura> bosch FLR8LDCU. Cu doi electrozi de masa. Singura recomandata de neamt. In rest faci cum vrei dar exista niste riscuri.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Inca o intrebare. Tot acest prieten din magazin mi-a recomandat niste bujii BOSCH, FR7LD+U le cheama, si sunt din seria Super Plus cu insertie de Yttrium. Unde as putea gasi informatii despre astea pentru ca am cutreierat tot netul asta si nimic nimic nu am gasit decat in japoneza.
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
FR7LD + -http://www.csmsupplies.co.uk/product.php?productid=16608&cat=447&page=1
cu +U n-am gasit!
Skip ads

  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna! fratilor Agileni, am si eu o mica problema cu bujiile astea. Am un opel agila din 2006 de 1,0 tipul Z10 XEP cu 49000 km la bord, am schimbat bujiile originale cred pe la 46000 km cu unele de la reprezentanta Opel Victoria din Brasov. Atat cele demontate de pe masina cat si cele cumparate s-su dovedit identice ca marca si anume: GENUINE GM 031, FQR8LEU2 GERMANY 887. Au 1 electrod.
Cele noi au mers bine 3000 km dupa care la o pornire motorul a pornit greu si mergea in 2 bujii dupa care si-a revenit insa. Au inceput sa apara aceleasi simptome ca la cele care le-am gasit pe masina, adica la pornire , motor rece, zvacniri ale motorului in viteza 1. Dupa ce motorul se incalzeste merg bine. De noi au mers foarte bine si simptomele nu au mai aparut.
Le-am desfacut pe cele noi si le-am montat pe cele vechi care au electrodul central putin uzat dar merg. La pornire la rece persista acele zvacniri.
Ce bujii sunt mai bune? Nu merg si cu 2 electrozi? Imi poate cineva recomanda niste bujii? Am vazut multe discutii pe forum dar nu precizeaza nimeni ce motoare au si nu-mi pot da seama?
Multumesc anticipat.



  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@nity ce pot sa-ti spun din sursa exterioara club opel, este ca bujiile pe care le folosesti nu sunt ce trebuie pentru Agila. Singurul tip pe care il recomanda neamtul la aceasta masina, este bujia Bosch FLR8LDCU cu doi electrozi. Astea nu se regleaza, le pui si 60.000 de Km nu ai treaba. Evident, mai sunt si altele care se pot incerca si pe care le-a descris Dan in postul sau (trebuie sa cauti si sa citesti), din care unele cer reglaj intrefier. Dar cert, ce ti-am spus eu acum, este ce recomanda neamtul. (Si el este taticul, ca nu fabrica Logan).
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
NKG BKR5EK, si pentru Z12XEP?
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mihai_39 a scris:NKG BKR5EK, si pentru Z12XEP?



Salut si multumesc! Inseamna ca aia de la reprezentanta Opel Victoria Brasov sunt niste " boy, fratele vacii cu tite " ca doar mi-au cerut talonul sa se uite in el pentru a-mi da bujii adecvate. Merci , o sa caut bujiile respective pa'n oi gasi si va mai scriu!
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu am pus o intrebare, nu am raspuns.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, am inteles. Deci clar, la Z10XE, Z12XE bujiile recomandate sunt Bosch FLR 8 LDCU. Nu trebuie reglat intrefierul. Acuma, conform Autodata pentru Z10XEP, Z12XEP bujiile sunt Bosch FQR 8 LEU2 care trebuie sa aiba intrefier 0,85 - 0,95 mm.


PS Ce a scris Dan pe prima pagina ramane valabil, fiecare constatand cum e mai bine. Unde se cere reglare se va face aceasta reglare. Pentru mine Bosch FLR8LDCU ramane sfant si nu fac experiente.

LE @nity imi cer scuze, dar nu am fost atent ca motorul tau este Z10XEP, eu m-am uitat la profil doar, unde nu apare modelul. Deci recomandarea FQR 8 LEU2 este buna.
  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
LE @nity imi cer scuze, dar nu am fost atent ca motorul tau este Z10XEP, eu m-am uitat la profil doar, unde nu apare modelul. Deci recomandarea FQR 8 LEU2 este buna.[/quote]

Da m-am lamurit macar, Slava Domnului!, dar acestea mi-au facut probleme la pornire intr-o dimineata, ca mergeau in 2 bucati si trepida motorul pana s-au incalzit, am observat si ca au capatat o usoara tenta de albastrire a portiunii de metal, semn ca sunt slab executate si materialul nu rezista la temp. inalte.
Alte bujii nu se potrivesc ?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa spun, dar verifica sa ai intrefierul de 0,85 - 0,95 mm. Daca nu vin reglate din fabrica, aceasta devine vitala pentru functionare fara rateuri.
Skip ads

  • nity

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2006 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
petrecila a scris:Nu stiu ce sa spun, dar verifica sa ai intrefierul de 0,85 - 0,95 mm. Daca nu vin reglate din fabrica, aceasta devine vitala pentru functionare fara rateuri.


Da asa o sa fac . O sa revin cu amanunte cand o sa capat alte informatii sau din rezultatele obtinute pe cale practica. Multumesc!
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
NGK ZFR5F-11 sunt bune pentru Z12XEP?
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o mica problema, vineri cand m-am hotarat sa plec la Baile Felix am calcat putin masina si pe la 130 se aprinde martorul exhaust gas masina pierde puterea abea mai statea la 80 de km/h si motorul mergea in 3 pistoane.Trag pe dreapta si cu metoda pedale si contact citesc codurile de eroare si am 0300, 0303 deci missfire pe cilindrul 3.Cand m-am intors am patit la fel cum o calcam putin cum pierdea puterea si se aprindea martorul, stiti cumva daca e de vina bobina de inductie sau ce altceva ar putea fi, eu pe ea o banui ca e de vina (bujiile au 30 000 de km).Va multumesc anticipat!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Ca sa elimini suspiciunile, scoate bujia de la cilindrul 3 si schimb-o la alt cilindru. Daca iti reapare P0303 atunci nu e de la bujie. Daca iti apare cod pentru cilindrul la care ai dus bujia din cilindrul 3 atunci acea bujie este cu probleme. In continuare poti imprumuta o bobina de inductie (daca gasesti) si te clarifici deplin. Uneori treaba porneste si din ECU dar sper sa nu ai acest ghinion.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Mai nou mi-a aparut pe la 100 de km/h martorul cu aceleasi simptome pierdere putere si mi-a aparut si 0301 deci acum sunt probleme si pe cilindrul 1.O sa caut o bobina de inductie de 1.2 sa vad daca de acolo e problema.Multumesc!
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am avut aceeasi problema cand am schimbat benzina si mergea Agila in 2 bujii. Facea ca toti dracii. La fel, tot pe 301 si 303 dar amandoua o data. Scos bujii, uscat cu carpa, facut plin cu benzina benzinelor (rompetrol) si fara probleme de atunci.
Benzina experimentala a fost Petrom de 95. Jaf penal!
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
O sa schimb bujiile sa vad poate nu mai am probleme, eu oricum folosesc numai rompetrol.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am incercat cu alta bobina de inductie de 1.2 buna si face la fel, ramane sa schimb bujiile luni sau marti si revin cu informatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR