Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • toreflo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2015

  • Mesaj Privat
He he! Nu ar fi rãu un test pe autostradã! (5 ore jumãtate și nimic!)
Skip ads

  • toreflo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Este o diferențã ENORMÃ!
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
lol 💪
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Sal. Am o zafira 1.9cdti 1.9cdti doresc sa mãresc cp știe cineva unde o pot face , cât costa. ?Salut o Seara buna tuturor
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Esti din vaslui? Complete chip, iasi. Ieftin nu e, dar sunt considerati printre cei mai buni.
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Sal. Am o zafira 1.9cdti 1.9cdti doresc sa mãresc cp știe cineva unde o pot face , cât costa. ?Salut o Seara buna tuturor
  • mathias lucian

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Ai adresa nr de telefon cu respect
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cauta pe google, Facebook. Gasesti usor.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
https://www.facebook.com/com...chip.iasi?fref=ts
Calea Chisinaului 45
Iasi, Romania
0744 286 693

Suni mai intai, vorbesti cu Dragos, iti faci programare si cu siguranta vei fi inca unul din sutele lui de clienti fericiti.


Un soft bun NU DA CU FUM, chiar si fara DPF !
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pentru mai mult pt y17 remapat e nevoie de o turbina mai mare, intercooler marit si revizuit harta. ?
Injectoarele pot ramane la fel ?
De pe ce tip motor sa iau turbina si intercoolerul ?
Ma gandesc ca 1.9 cdti ar fi ok dar nu stiu cum se rezolva tehnic cu geometria turbinei. Sau e ok varianta turbina y20dth care insa nu vad cum as adapta-o pe evacuarea lui y17.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bag seama ca nu's singurul ciudat de aici cu y17.
Asta vreau - doar ca eu am deja remap la 98 cp.

https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20

Si nu cred sa crape ceva pana la 130-140 cp ci mai degraba imi fac griji pt noua mapa personalizata.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Deja incep sa ma uit crucis de cat am citit ieri si azi despre CP, modificari, turbine si softuri.
Am gasit surprinzator de multe intentii de a duce un y17 dincolo de 98CP ( mai ales pe forumuri UK) dar din pacate au ramas doar la stadiul de intentie.
Teoretic din upgrade turbina + soft + eventual intercooler marit ar trebui sa iasa 130 - 140 CP "safe" si prin acest safe inteleg ca masina sa fie exploatata cu simt de raspundere.
Si in conditile de acum cu cei 95 cp, cand o prind uneori din voleu in toane bune si preiau in tr 3 cuplu maxim + dracii de pe mine, o simt cum "se-ncoarda" ca daca as mai apasa pedala mai departe ca un inconstient cred ca ori ar patina ambreiajul ori ar crapa ceva in el.
Cu toate astea ma vad in fata unei intrebari : din cei foarte multi posesori de y17 , de ce s-au oprit cam toti la remapul uzual ?
Chiar nu se poate in practica scoate 130 cp din y17 fara sa tremuri ca fracturezi arborele sau ca topesti pistoanele ? Nu rezista ambreiajul ? E greu de facut o mapa decenta pt valorile astea fara probleme de rulaj sau fumalau la tzeava ?

Ma simt cumva pe cont propriu in fata acestei probleme. Cat sint de dispus sa risc ? Pai maxim ! Esec total , crapa motorul ? Foarte bine, iau altul de la dezmembrari, in secunda 2 il urc la 98 si voi incerca sa scot cate juma' de cal din "jmecherii gen admisie scurta si lustruita, evacuare custom, tubulatura aer cit mai scurta si neteda, intercooler bec, profil admisie stil turbionar, EGR off desi am inteles ca asta nu prea ajuta, poate inca putin umblat la soft, etc.
Astept dupa ziua nationala de azi sa " deschida magazinele" sa pot lua legatura cu niste firme de profil. Sau cu putin noroc voi primi niste indrumari pertinente aici.

Ps - am citit tot felul de scenarii cu y17 asta remapat la 98. Ba ca fumega urat, ba ca motorul sufera si consuma nesimtit, ba ca sa te pregatesti pt butuci.
Nu stiu, "baietii" de la MBTuning si-au facut treaba in cazul meu acum vreo 3 ani. Am o pornire " de sfert" , EGR-ul e ON toata ziua, fum negru am intre 3000 si 3300 ture si in rest ozon, am trecut un ITP pe bune( mai mult, atunci aveam EGR-ul anulat cu tablitza) , consumul mixt e cam 6-6,2 ( ca sta dracu sa faca calcule citi km oras vs. km afara ) in conditii de reprize 140-160 km/h. Ca viteza maxima am atins 180 in conditii de sinucidere - noapte, ploaie marunta, drum nemarcat ) si pedala mai era. Nu cred ca pt 200 dar sigur pt 190.
Si totusi nemultumirea mea pleaca dintr-o oarecare ezitare in accelerari. Ma enerveaza la culme ca trebuie "sa-mi potrivesc pedala" pt aproape orice "infigere". Adica cu ochii pe turometru trebuie sa-mi calculez "infigerea" urmarind sa fiu pe cuplu.
Ps2 - am circulat 1 saptamana cu Golf V , 140 cp, 2.0 diesel, BKD. ( daaaa, stiu, n-ai ce compara un stok ca BKD-ul de la VAG cu pistolul cu apa y17 ) dar frate - la ala cand i-ai atins pedala - A PLECAT ! Gen - du-te Dica, du-te !
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Conform principiului " la omu' mic,TOATE-s mici" Smile prin analogie cred ca pot spune " la dieselul mic toate's mici" !
Si pt ca ieri m-am agitat cu mailuri, sms-uri si telefoane, azi incep sa primesc si raspunsuri/ pareri.
In primul rand vreau sa-i multumesc lui @DB77AAA pt parerile/sfaturile primite, care chiar daca m-au dezumflat macar au fost realiste.
Aceasi dezamagire mi-a oferit-o si o firma de tuning/upgrade motor care macar mi-au spus din start " ca nu se leaga" la cap cu o stropitoare de y17 pt ca rezultatul pe langa faptul ca ar fi costisitor si nejustificat, ar mai fi si incert.
Macar au fost sinceri si mi-au spus ca au mai avut tentative cu y17 dar rezultatul a fost nesatisfacator si evident clientul nemultumit. Cica au pierdut ambele parti - ei ca firma manopera si timp, clientul bani si facut antireclama. Ca cica daca macar aveam un 1.9 diesel.
Si oricum, la o adica, in cazul realizarii unui soft custom, ca prima conditie ar fi fost admisia si evacuarea perfect curate. La mine namol peste tot din cauza javrei de turbina ce scuipa ulei in admisie.

Acum mai astept un raspuns de la AVDturbo - filiala SJ pentru ca e in zona mea ( am vb telefonic, mi-am exprimat dorinta cu detalii si mi s-a promis ca voi fi contactat de catre un " specialist").
In principiu ei merg pe varianta turbina hibrid ( se alezeaza carcasa originala sa incapa un rotor mai mare) dar au totusi un semn de intrebare legat de soft care sa nu dea fumalau in spate.
La o discutie generala ar cam fi vorba de intercooler mai mare, alt debitmetru si alt MAP, probabil si alte injectoare si nu stiu cat pot aleza din carcasa turbinei dar se documenteaza baietii.
Ceva imi spune ca va fi ori ultra-costisitor ori ne vom impotmolii la softul custom.
Se pare ca totusi nu-i chiar o joaca sa scoti aproape dublu cp din isuzu asta oricat ar fi el de robust.

Ps - si o intrebare copilareasca. ( daca nici cu asta nu ma ajutati, eu imi dau demisia de pe CO !)
Am vazut motoare puse pe Opel pe care scrie TESS parca, pe altele ISUZU si pe altele OPEL. De ce eu as avea motor isuzu dar pe el scrie opel ? Intreb doar.


Ultima modificare facuta de Aries la Mie 02 Dec, 2015 4:49 pm
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai bine iti schimbi masina care si-asa nu mai valoreaza ce stii ce, si iti iei ceva mai potent?

Tu nu ai luat ban mai demult pt flame, aveai tot liniute in cap, si aveai nick-ul BH13..... ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
NU VREAU si NU POT sa o schimb. Fostul proprietar si-a recuperat taxa ori daca eu o scot la vanzare, evident ca va fi pretul pietei minus taxa. Cu ce ma aleg ? Cu maxim 1500 e ? Mi-ar mai trebui vreo 3000 e sa-mi iau ceva mai adevarat bani care nu se justifica sa-i scot din buget pentru niste "toane".
Vorba nevestei - unde dracu vrei sa te grabesti ?

@increatul- n-am avut doar liniute in cap. Momentul la care te referi a fost o manusa aruncata de un coleg insistent cu un Focus de 1.8 benzinar 2001. Dupa lungi tatonari intre a alege o liniuta la 500 m vs. 2km cat vroiam eu, in final si-a furat-o cu o lungime de masina la 2 km ! Smile
A fost singura liniuta facuta - in rest nu-s mai presus ca altii cu astfel de idei numai ca in discutii toti ne dam cuminti si preventivi!
Da, si tu mi-ai spus prima oara ca am o "coaja" dar nici n-ai gresit mult.
Acum o sapt veneam cuminte pe centura orasului si ajung din spate un Seat si un VW ce ocupau paralel ambele benzi pe sens si rulau cu vreo 50. I-am vazut ca vb ambii la tel dar nu-mi imaginam ca vb unu cu altul. Brusc m-au lasat intr-un fum negru si au pornit vali-vijelie ! Am incercat sa ma tin dupa ei dar nici poveste. Nu stiu ce motoare aveau dar Seat-ul a facut Golful. Ziua in amiaza mare.
Asta ca fapt divers.

Ps - atunci cu "flame" (!?) am "cazut" la " uleiuri". La gramada. Din postura mea m-am simtit nedreptatit dar probabil daca eram moderator procedam la fel.
Lamurit ?
Si apropo - nu zic de tine - dar mai citesc sectiunea "H" - mai taiati fratilor din consumurile alea liliputane ca nici y17 stock nu scoate consumurile alea ! Smile
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai asta zic, daca in continuare te uiti dupa masini, dupa vw vs. seat etc., eu zic sa nu mai ceri de la a ta ce nu poate, si sa strangi niste bani si iti iei un H de 150cp, si macar ai ceva putere de pus pe sosea. Daca asta te pasioneaza. Daca nu, ramai cu G-ul si incearca sa te limitezi la mersul normal.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Sti care e paradoxul ? Dupa remapul G-ului tunerul mi-a spus ca 2-3 luni o sa scot untul din ea apoi o sa ma linistesc. Mi-au trebuit 2 ani sa ma linistesc !
Acum nu mai visez liniute, pot zice ca oarecum m-am mai maturizat ( la 39 ani ?! ) dar in continuare disper cand vad pe cate unu ce vine vijelios din spate si se fixeaza in fata mea de parca asta ar fi telul vietii lui ! Brusc nu mai vrea sa depaseasca, brusc devine matur si'mi dicteaza si mie viteza lui de mers ! Atunci regret ca n'am cai mai multi pt ca normal ' daca il depasesc, se ambitioneaza si uite asa cresc exponential riscurile.
Sa trec de el si sa'l las in urma nu prea am cu ce, deci ......
Deci voi strange bani pt ceva mai adevarat pt ca n-ai spus tu tocmai o prostie.

Ps - tot ma suna astia de la AVD turbo ! Probabil au luat jos telefoanele auzind de ideile mele cu y17 ! Smile
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Aries a scris:
Ps - si o intrebare copilareasca. ( daca nici cu asta nu ma ajutati, eu imi dau demisia de pe CO !)
Am vazut motoare puse pe Opel pe care scrie TESS parca, pe altele ISUZU si pe altele OPEL. De ce eu as avea motor Isuzu daca pe el scrie Opel ? Intreb doar.


Un mic ajutor ?
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nimeni nu-ti impune viteza lui de mers, daca te depaseste inseamna ca are alt ritm, pe mine de cele mai multe ori nu ma intereseaza cine sau cati ma depasesc. Eu la drum lung rareori merg peste 100kmh, si asta pentru ca aici mi se pare viteza de siguranta.

Legat de intrebarea ta, motoare Isuzu exista pe opel pentru ca s-a facut o colaborare. La fel cum exista turbine mitsubishi si garret, se fac tot felul de colaborari. McLaren F1, cea mai rapida masina a secolului XX, are motor de BMW.

Daca dilema ta e ce motor ai, Isuzu ori Opel, aici nu te pot ajuta, nu stiu.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu am o problema ca sint depasit. Ok, poate omul are o urgenta, are alte trairi, treaba lui. Dar cand eu il vad in retrovizoare ca se risca in depasiri de cu 5-6 masini in urma si apoi ramane in fata mea km in sir, disper cu zile !

Deci cine ma poate ajuta ? De ce as avea motor Isuzu cand pe el nu scrie mare si citet Isuzu ci OPEL ? Pe alte motoare scrie insa clar ISUZU !
Asta ca sa nu mai vorbesc de ideea-folclor ca Opel foloseste motoare Fiat !
Poate cineva sa ma lamureasca?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR