Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adibr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc din nou bh13ncu pentru sfaturile pe care mi le-ati dat. Am desfacut chiar acum mufa K, cea a carei cablaj la partea de intrare este umezita si miroase a motorina, urmand indicatile dvs, si surpriza, absolut nici o picatura de motorina in locasul acela unde sunt pinii, iar mufa in interior perfect curata. In schimb am observat ca in interior mufa are de jur imprejur o ganitura de culoare portocalie care la unul din colturi este rupta. Dvs ce credeti? Totusi, as vrea sa va mai spun ca pe partea din fata a motorului (partea dinspre radiator) exista o transpiratie veche, zic eu, de ulei. Acest lucru ma ducea cu gandul ca si cablajul de la mufa K ar fi putut fi murdar de la aceasta treaba. In schimb, am pus nasul foarte aproape de mufa iar aceasta miroase clar a motorina.
Si pentru ca va vad o persoana priceputa, v-as ruga sa-mi spuneti ce se intampla cand @rontaie@ motorul, pentru ca doar atunci se aprinde martorul in bord si masina pierde un pic din putere. Si ca sa ma integeleti mai bine, acest zgomot se produce imediat dupa ce accelerez la schimbarea treptelor de viteza, pret de 3-4 sec, apoi parca ceva imi da un sut si masina isi revine in sensul ca nu mai tacane si are putere.
Din ce-am retinut eu din toate discutiile de pe aici, ar putea fi de vina printre altele si senzorul acela despre care s-a tot vorbit?
Eu va multumesc oricum , sunteti un tip de treaba si asta se vede de departe.
O seara buna sa aveti.
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu cit sint de treaba sau nu ..... nu asta e punctul discutiei.
Ma amuz intr-un fel de situatia ce s-a format oarecum independent de mine. Vedeti dvs , noi acum , aici discutam niste lucruri marunte. Discutia a pornit de la o pompa de injectie , motorina in ECU, teama dvs de a nu trebui sa cheltuiti sume mari de bani total nejustificat , etc. Dar si pentru mine , aproape ca si pt dvs , motorul diesel e o nouate. Din pacate , din lipsa de timp liber si alte conjuncturi nu ma pot ocupa cit as vrea si cit ar fi necesar de masina. Insa , pe fuga , tot mai apuc sa citesc cite ceva pe aici sau sa mai imi bag unghiile pe sub capota. Sint constient insa ca a sti sa desfaci o mufa avand in cap 5 postari de pe forum proaspat citite , nu te fac mecanic auto.
Dvs ma credeti un cunoscator in materie ...... din pacate chiar nu sint. Eventual sa zicem ca eu fata de dvs am avut ceva mai mult curaj sa trag de piese si de fire dar asta nu e o excelenta ci o curiozitate. In continuare masina mea are o problema si presimt ca va urma o cheltuiala serioasa dar din putina baza de informatii ce am reusit sa o strang de pe forum si sa o practic pe masina proprie , am incercat sa va ajut.
Legat de problema motorinei in ECU , da , mi-am permis citeva sugestii tocmai ca avem aceeasi motorizare , avem si aceeasi problema la masina si posibil si remedierea sa fie aceeasi desi nu-i chiar sigur.
Dar nu ma bagati la ,,rontzaieli,, si ,,suturi,, de motor pentru ca nu stapanesc inca pe deplin procesul de functionare al acestui diesel. Sigur , am eu niste pareri si concluzii personale legate de problema dvs dar nu-mi permit sa le postez pe un forum public pentru ca se pot dovedi eronate sau chiar niste prostii ...asa ca mai bine las pe cei mai in masura de pe forum sa vina in ajutorul dvs cu niste sugestii si sfaturi.
....asta daca chiar nu ati gasit cu functia ,,cauta,, a site-ului rezolvarea unei probleme asemanatoare.
  • adibr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ok am inteles mesajul dvs, apreciez oricum felul in care ati icercat sa ma ajutati. Poate ca aveti dreptate, si se va gasi cineva in masura sa-mi dea cateva sfaturi.
  • adibr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Va salut din nou.
Mi-am rezolvat problema pe care am expus-o anterior, si am sa explic in cateva cuvinte pentru cei care sunt interesati. Am fost la service cu gandul sa schimb senzorul de tuaratii arbore cotit si sa-mi verifice electrovalva de avans (scurgeri de motorina) intrucat simtomele masinii (rontaiala puternica la motor si codul de eroare p0216) conduceau spre acest lucru. Am comandat la ei senzorul original (280 RON) si la solicitarea mea l-au schimbat. Rezultatul, senzorul se pare ca nu avea nimic, pentru ca masina facea la fel, iar electrovalva perfect functionala, fara scurgeri de motorina. Ca sa depisteze problema, au adus o masina identica si au pus ECU de pe aceasta pe masina mea. Masina a pornit le sfert si mergea perfect. Concluzia ECU defect. Si pentru ca m-au vazut mahnit, mi-au facut o oferta de kit complet dar care era cu mult peste pretul de vanzare sh. Asa ca am cautat pe net si am dat peste un tip extraordinar din Buzau care avea un anunt pe net , kit complet, si la un pret foarte convenabil. Am sunat, m-am deplasat cu masina la Buzau, mi-a montat noul ecu cu immo si cip, si masina merge stas, ca-n vremurile bune.
Multumesc celor care au postat pentru ca informatiile mi-au fost de mare ajutor.
Cu stima,
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....si in final , iti urca motorina prin mufele M sau K ? ......Bine ECU defect ....dar de ce s-a defectat acel ECU ? Nu l-ai desfacut din curiozitate sa vezi ce-i cu el ?
  • adibr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Se pare ca nu urca motorina in niciuna dintre mufe, acestea fiind perfect curate. In zona electrovalvei de avans dar si pe scut nu sunt urme de motorina. In schimb repet, cablajul la intrarea in mufa M prezinta urme de motorina si miroase. Nu am idee de ce s-ar fi defectat ECU. Probabil acel ceva (piesa) raspunzatoare de controlul avansului a obosit sau s-a prajit. Initial, inainte de achizitionarea noului ECU, am luat legatura telefonica cu d-nul Cristi de la Brasov, cu intentia de a-l repara pe cel defect, dar intre timp am dat de acel anunt si pretul fiind bun am decis sa achizitionez un alt ECU.
Binenteles ca in viitorul apropiat, atat din curiozitate cat si din necesitate , voi face un drum la Brasov ca sa repar ECU defect. Oricum, e bine sa mai am unul functional ca nu se stie cand va pica iar.
Interesant de stiut , pentru cei interesati, este ca dupa schimbarea ECU, nu mai merge pilotul automat. Nu stiu care-i cauza, dar pentru mine nu e o mare problema, ci doar un minus la o eventuala vanzare.
Cu respect,
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@adibr
Trebuie activata optiunea de pilot automat in noul ECU, Se poate activa cu OP-COM.
  • adibr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc realcriss, o informatie pretioasa pentru mine. Voi rezolva cu prima ocazie cand ajung la service.
Skip ads

  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Deoarece si eu m-am confruntat cu vesnica si din ce in ce mai raspandita problema a motorinei in mufa ECU, am decis sa iau atitudine..
Prin urmare, am cercetat, m-am inarmat cu sculele si uneltele necesare, am desfacut, am demontat, m-am chinuit, am belstemat si am injurat DAR.. AM REUSIT.



In timpul operatiunilor nu am rupt/stricat/avariat nimic si cel mai important..nu mi-a ramas nici o piesa in plus.. Laughing .
Ca masura suplimentara, am intrerupt un posibil viitor transport de motorina pe cabluri (de altfel improbabil deoarece rasina epoxidica folosita devine practic antiglont), sectionand firele si lipindu-le cu letconul (fludor/cositor).

Pentru cei interesati, pot repeta aceasta operatiune, contra cost [ 160 lei ]. Nu trebuie sa veniti decat cu masina, cu timp liber (~4 ore din care ~2.5 ore sunt necesare pentru curarea partiala a rasinii) si cu apa rece de baut, suc sau bere fara alcool, dupa preferinte. Lichidele sunt pentru consumul vostru propriu si personal, evident.

Zile disponibile : sambata si duminica, incepand cu 08:00 in za morning (in timpul saptamanii luni-vineri in functie de timpul disponibil), NUMAI CU PROGRAMARE IN PREALABIL.

Va ofer ACEEASI REZOLVARE cu "cea care costa 350 lei (stiti voi care)", la mai putin de jumatate din pret.

Contact : ero apte oi rei ero rei rei inci oua atru - Nelu (Bucuresti).

Pentru zonele limitrofe Bucurestiului : trebuie sa dispuneti de o rampa (proprie sau inchiriata) ; se percepe o taxa suplimentara care consta in contravaloarea carburantului consumat pana la destinatie si retur Bucuresti (consum mediu 6l/100km).
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@adibr : ecu-ul pompei de injectie este montat practic pe blocul motor (in spatele acestuia langa pompa de injectie, pe un suport metalic, mai precis), intocmai ca si cel de-al doilea ecu al masinii (montat in partea superioara a motorului). zonele de amplasare sunt o eroare de proiectare deoarece expun respectivele "calculatoare" la vibratii si temperaturi ridicate. daca nu le vine motorina de hac, prin marinimia electrovalvei de la pompa de injectie, atunci vor avea de suferit din pricina "intemperiilor" tocmai enumerate. in cazul ecu-ului de la pompa de injectie se refac lipiturile "reci" sau, dupa caz, se repara pinii corodati de motorina din mufa.
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Un domn priceput care se pricepe la refacerea unui calc de injectie in Cluj sau apropiere?multumesc
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua! In legatura cu aceasta electrovalva, am descoperit aceeasi problema, am reusit sa demontez, am inteles ce am de facut, dar intrebarea mea este, daca aceasta electrovalva afecteaza functionararea masinii, deoarece mi s-a oprit in mers si nu vrea sa mai porneasca decat dupa ce ii fac un fel de amorsare, punand contactul de cateva ori, si nu functioneaza foarte mult timp. Nu am montat electrovalva inca, dar sunt curios daca ea este cauza pentru aceasta problema a masinii.Multumesc anticipat!
Skip ads

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
De obicei nu electrovalva e de vina daca ti se opreste masina sau porneste greu,de vina in cazul asta sant lipiturile reci din calculatorul pompei de injectie.
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, asta vroiam sa stiu. Am refacut si lipiturile, dar inca nu am montat piesa.Sper sa rezolv.
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Fara piesa montata nu o sa-ti porneasca motorul pentru ca pe acolo, unde vine montata piesa, iti trage aer
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Asta stiu, multumesc. Spuneam ca nu am montat piesa si nu am cum sa verific daca lipiturile refacute sunt in regula si daca am rezolvat si problema scurgerii.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
In cazul in care nu iti porneste din prima ,deconecteza bateria ptr 10 minute,conecteaz-o inapoi si o sa porneasca 100%
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.Inca o intrebare, amorsarea pompei se va face automat, punand contactul de cateva ori, sau mai trebuie ceva suplimentar da facut?
  • doryx

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Scoti o conducta de la injector si dai la automat pana porneste. Cand a pornit o opresti imediat sa nu te umpli de motorina. Eu asa am facut...
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Mersi mult.O sa scriu ce rezultat am, dupa ce i-mi schimb si kitul la turbina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR