Lun 24 Jan, 2011 3:35 pm
denisz16xe
Pe Z16XE merge brici 0W40 si 5W40, vara hai un 10W40 dar numai vara.
Consumul ? Daca ai probleme la motor orice ai pune tot un drac este.
Problema lor cea mare este gripare segmenti si simeringuri supape rascoapte.
Daca ai ceva consum de ulei, adica un 2-3l/10,000km poti incerca o curatare motor :
- la schimb ulei pui o solutie motor flush si faci doua cruci, pe urma ulei nou
- ulei pui subtire de genul 0W40 sau 0W30 sau 5W30 si iar cruci si rugaciuni poate pleaca mizeria de la segmenti
- in loc de ulei subtire vara poti incerca ulei de genul clean sau high mileage 10W40 care contine mai multi 'detergenti' care pot degripa segmentii si curata tachetii, asta cica regenereaza garnituri bla bla...prostii comerciale, un cauciuc rascopt poti sa-l pui si in ulei de masline sfintit la Muntele Athos ca tot aia este
- se insista cu incapatanare in continuare, schimbul de ulei il faci mai devreme, adica 5-7,000km si evident motor flush cu doua cruci si injuraturi la adresa fostilor proprietari care si-au batut joc de masina
Metoda a dat rezultate in unele cazuri dar la unele (rar) a reusit sa curete mehlemul care era la simeringuri supape de a consumat mai mult.
xman_ghio daca ai pus GM 5W30 mai asteapta si tu ca minuni se fac mai greu, daca ai 10W40 ala semisintetic poti sa uiti.
Nirolf1986 mai lasa 0,6l/1,000km sau 6l/10,000km adica schimb ulei (3,7 ai in baie). Pai asa mai bine un Astra F cu km de nu mai stie nici bunica cati are sau o Dacie, deja Loganul e parfum... Nici la batrana Dacie nu era asa consum, la 3l deja set motor si la revedere.