- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Pe langa "gaurica" mai ai ceva bube...
DTC P2428 00: Exhaust Gas Temperature Sensor 1 - High Temperature
DTC P003A 00: Turbocharger Vane Position Not Learned
vergil bora a scris:Am verificat furtunele,sunt ok.Am gãsit o gaurica in admisie-lângã bujia cu incandescenta cil 2 .O sa încerc s-o sudez .
Coduri stocate
P2282-52
P003A-00
P2428-00
Am gãsit ca mi picura pe la pompa de apa-înlocuitã in februarie cu distributia -are 7000km
c
Cam atât deocamdatã.
Coduri stocate
P2282-52
P003A-00
P2428-00
Am gãsit ca mi picura pe la pompa de apa-înlocuitã in februarie cu distributia -are 7000km
c
Cam atât deocamdatã.
Pe langa "gaurica" mai ai ceva bube...
DTC P2428 00: Exhaust Gas Temperature Sensor 1 - High Temperature
DTC P003A 00: Turbocharger Vane Position Not Learned
Cam asa arata admisia inlocuita ..
Si acum din nou SVS
Coduri P0234-Presiune galerie admisie prea inalta
P003A-presiune incarcare in afara domeniului admis
Grad incarcare filtru particule 31%
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut! Am o problema cu masina! Am mers vreo 100 de km am ajuns acasa am parcat-o Iar dupã vreo 5 ore am plecat nu am mers un km mi-a apãrut svs in bord si fãrã sa mai am acceleratie am oprit-o am repornito același mesaj aceeași problema am mai lãsați vreo 5 min am pornit-o din nou si m-am întors acasa aici am oprit-o si am repornito de câteva ori nu mi-a mai apãrut svs ce ma sfãtuiți sa fac? Pot sa mai merg 30 de km pana la un service? Sau ce ar trebui sa fac help multimesc
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Sunt ceva urme de ulei ma uitai la el din toate pozițiile posibile dar imi e greu sa i-l desfac problema e alta : azi cand ma apucai sa verific furtunul Zisai sa o si pornesc pusai contactul o porni nici un mesaj nimic plecai vreun kilometru sa vad daca face tot ca asearã dar nici un mesaj nici o scãdere a turatiei doar de 2 ori timp de o secunda tinsa sa scadã dar imediat își reveni oare ce ar putea fi? Tot furtunul da sa aibã o micã fisura ? Dar atunci asearã de ce nu mai aveam acceleratie aproape deloc? Si de ce nu mai apare nici un mesaj cu svs? Maine încerc sa ajung la un service sa vedem ce zic si ei distribuția uleiul si filtrele au o luna de cand sunt schimbate mulțumesc anticipat celor care ma ajuta cu un sfat o pãrere 😉
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
Deci, dacã se vede ulei pe la furtun, e clar ca are vreo fisura sau nu sta fixat etanș. Asta ar și explica de ce tinde sa cada pentru o perioada scurta. Problema cu svs ti a apãrut cand un senzor a depistat o presiune ce nu se încadreazã în ceea ce e cerut. Se cam elimina problema cu senzorul dacã zici ca a dispãrut mesajul de svs. Ar trebui sa faci o diagnoza computerizata și sa vezi ce erori ai. Poate gãsești mãcar vreun coleg prin zona ta cu un op-com care sa te ajute sa citești erorile. ÃŽn lipsa acestui test facem doar presupuneri.
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Mersi frumos mariuson 😉 daca e cineva din Targu jiu sa ma ajute cu op com nu ramân dator 😉 oricum maine ajung la service pentru o verificare sa vad exact care e problema sper sa nu am probleme si sa ajung ca am vreo 30 de km de mers 😉 oricum din ce am citit si mie imi bâzâie electrovalva turbo va trebui sa o schimb? E si asta vreo cauza in privința scãderi accelerației?
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
La mine a fost electrovalva, din cauza ei s a spart și furtunul, acesta a fost înlocuit și problema a persistat. Eroarea la mine era P0234 - engine overboost. Este posibil sa fie și la tine o problema cu ea. 30 km e ok, poți merge fãrã probleme. ÃŽn principiu dacã nu treci de 2800 rpm nici mãcar nu ar trebui sa îți intre în limp mode. Dacã schimbi Electrovalva este recomandare GM sa ii pui și rezervor de vacuum. La modelele din 2012 în sus știu ca vine din fabrica deja montat. Dacã nu îl ai, îl poți comanda de pe net de la eds. Costa 108 lei parca. Asa vei scãpa de vibrații la Electrovalva.
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat