Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Posibil vreo bujie incandescenta...
Dimineata la pornire o vei simti putin...,insa acum este destul de cald si nu prea este nevoie de bujie...
Skip ads

  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc.
Opcom-urile astea chinezesti sunt bune de ceva? vreau sa imi iau unul sa pot verifica erorile care mai apar, sa stiu la ce sa ma astept.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pe Insignia au ceva bug-uri..., recomandate sunt versiunile pro...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu are treaba cu oil life! Si nu zic ca mai ai destul pana la revizie! SVS vine de la o problema tehnica, de la o anomalie. Frecvent se trage de la una din cauze: bujie sau furtun. Pana nu obtii un cod de eroare o sa ai parte doar de presupuneri, DAR garantat nu se trage de la oil lifge!
Skip ads

  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Am inteles. O sa cumpar un opcom sa vad ce si cum.
Multumesc. pentru informatii.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Urmeaza sfatul colegului @gyzmo...ptr Insignia ai nevoie de o interfata 2014(daca este si PRO mai bine) si nu este tocmai ieftina. Cele vechi functioneaza pe Insignia doar partial, iar interpretarea erorilor este defectuoasa!
Bafta!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@Paulart daca in mers nu iti mai apare mesajul si nu ai nici limitare de putere cel mai probabil este de la vreo bujie dar cum ti au spus colegii fa o diagnoza pt edificare
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
vergil bora a scris:Am verificat furtunele,sunt ok.Am gãsit o gaurica in admisie-lângã bujia cu incandescenta cil 2 .O sa încerc s-o sudez .
Coduri stocate
P2282-52
P003A-00
P2428-00
Am gãsit ca mi picura pe la pompa de apa-înlocuitã in februarie cu distributia -are 7000km
c
Cam atât deocamdatã.


Pe langa "gaurica" mai ai ceva bube...
DTC P2428 00: Exhaust Gas Temperature Sensor 1 - High Temperature
DTC P003A 00: Turbocharger Vane Position Not Learned

Cam asa arata admisia inlocuita ..
Si acum din nou SVS
Coduri P0234-Presiune galerie admisie prea inalta
P003A-presiune incarcare in afara domeniului admis
Grad incarcare filtru particule 31%
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai reinvatat electrovalva de la turbo?
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu , n-am stiut ca trebuie.La service a recomandat sa spalam filtrul de particule - au o solutie ptr spãlat la 400 lei , dar nu cred ca- ceva bun .Scuze ca rãspuns cu întârziere dar nu am net tot timpul.Multumesc
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Paulart eu am luat un clone China cu interfata-80 lei- nu merge decât sa citesti di sa strergi codurile si da o grãmadã de erori.
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Am o problema cu masina! Am mers vreo 100 de km am ajuns acasa am parcat-o Iar dupã vreo 5 ore am plecat nu am mers un km mi-a apãrut svs in bord si fãrã sa mai am acceleratie am oprit-o am repornito același mesaj aceeași problema am mai lãsați vreo 5 min am pornit-o din nou si m-am întors acasa aici am oprit-o si am repornito de câteva ori nu mi-a mai apãrut svs ce ma sfãtuiți sa fac? Pot sa mai merg 30 de km pana la un service? Sau ce ar trebui sa fac help multimesc
Skip ads

  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Poți sa mergi liniștit pana la service. E probabil furtunul intercooler crãpat.
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Ma uitai si la furtun nu vad nici o crãpãtura sau ruptura 😞 La ce ar mai trebui sa ma mai uit? Mulțumesc mariuson
  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Vezi dacã sunt urme de ulei pe acolo. Este posibil sa nu se vadã o crãpãtura mica. Alta problema mai poate fi și electrovalva turbo. Dar turbo a picat la o anumita turație sau? Dacã închizi motorul și repornesti, trage apoi masina? Dacã nu, ar putea fi și senzorul.
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Sunt ceva urme de ulei ma uitai la el din toate pozițiile posibile dar imi e greu sa i-l desfac problema e alta : azi cand ma apucai sa verific furtunul Zisai sa o si pornesc pusai contactul o porni nici un mesaj nimic plecai vreun kilometru sa vad daca face tot ca asearã dar nici un mesaj nici o scãdere a turatiei doar de 2 ori timp de o secunda tinsa sa scadã dar imediat își reveni oare ce ar putea fi? Tot furtunul da sa aibã o micã fisura ? Dar atunci asearã de ce nu mai aveam acceleratie aproape deloc? Si de ce nu mai apare nici un mesaj cu svs? Maine încerc sa ajung la un service sa vedem ce zic si ei distribuția uleiul si filtrele au o luna de cand sunt schimbate mulțumesc anticipat celor care ma ajuta cu un sfat o pãrere 😉
  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Deci, dacã se vede ulei pe la furtun, e clar ca are vreo fisura sau nu sta fixat etanș. Asta ar și explica de ce tinde sa cada pentru o perioada scurta. Problema cu svs ti a apãrut cand un senzor a depistat o presiune ce nu se încadreazã în ceea ce e cerut. Se cam elimina problema cu senzorul dacã zici ca a dispãrut mesajul de svs. Ar trebui sa faci o diagnoza computerizata și sa vezi ce erori ai. Poate gãsești mãcar vreun coleg prin zona ta cu un op-com care sa te ajute sa citești erorile. ÃŽn lipsa acestui test facem doar presupuneri.
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Mersi frumos mariuson 😉 daca e cineva din Targu jiu sa ma ajute cu op com nu ramân dator 😉 oricum maine ajung la service pentru o verificare sa vad exact care e problema sper sa nu am probleme si sa ajung ca am vreo 30 de km de mers 😉 oricum din ce am citit si mie imi bâzâie electrovalva turbo va trebui sa o schimb? E si asta vreo cauza in privința scãderi accelerației?
  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
La mine a fost electrovalva, din cauza ei s a spart și furtunul, acesta a fost înlocuit și problema a persistat. Eroarea la mine era P0234 - engine overboost. Este posibil sa fie și la tine o problema cu ea. 30 km e ok, poți merge fãrã probleme. ÃŽn principiu dacã nu treci de 2800 rpm nici mãcar nu ar trebui sa îți intre în limp mode. Dacã schimbi Electrovalva este recomandare GM sa ii pui și rezervor de vacuum. La modelele din 2012 în sus știu ca vine din fabrica deja montat. Dacã nu îl ai, îl poți comanda de pe net de la eds. Costa 108 lei parca. Asa vei scãpa de vibrații la Electrovalva.
  • alex0724

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult mariuson maine o sa ajung la service 😉 o sa merg usor cu ea nu o sa sar de 2800 de rpm o sa iti zic exact ce vor zice cei de la service 😉 mulțumesc foarte mult pentru informați 😉
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR