Mar 21 Apr, 2009 3:19 pm
Aceeasi problema:
Motor X16SZR, mergea ceas pana cand dintr-o tampenie, acum 1 an la un schimb de ulei am bagat 0W40 Castrol (150k km are masina), a doua zi, am facut A1 iar in Pitesti batea motorul extrem de tare (ca un fier pe fier), tras pe dreapta, stat 30 min, plecat iar, mers lejer, bataia mult mai slaba dar era.(becul nu s-a mai aprins)
Am schimbat uleiul( 15 W40 tot Castrol) si filtrul, si de-atunci am mai facut 10.000 km cu aceeasi bataie dar f. slaba (si fara bec de ulei aprins)
Saptamana trecuta iar i-am schimbat uleiul + filtru (tot Castrol 15W40) + duralube, iar dupa ce am trecut de A1 (mers 130-140km/h) nimic suspect. Am completat putin ulei (desi nu era nevoie, era ca la schimb, la mijlocul jojei)
INSA, la intoarcere, crima, la 110 km/h incepe sa licare becul la ulei, oprit, tras pe dreapta, bataie f. puternica.
Am lasat-o 15 min. si-am mers cu 90 pana la Bucuresti, fara bec aprins la ulei. De-atunci, in fiecare dimineata, se-aude o bataie puternica la motor cam 1-2 min. dupa care ramane bataia insa mai slab.
Ce-are?!
P.S. Cu ultimul schimb de ulei am schimbat si distributia (rola, pompa + cureaua)