Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • korsa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am o corsa b din '98 cu motor de 1,0...pana in februarie n-am avut treaba cu ea...atunci insa am fiert motorul ca am ramas fara apa...era spart vasul iar eu am fost cu capul in nori Rolling Eyes ...am dus-o in service, am dat 3100 lei iar cand am primit-o inapoi mi s-a spus ca motorul e ca nou...dupa cateva zile insa mi s-a aprins becul la ulei si de atunci tot completez Crying or Very sad ...imi ia 1l la 150km...am aflat ca mi s-au lasat segmentii vechi fiindca pareau buni...au vrut sa ma coste mai ieftin ( acolo lucreaza un amic de-al meu ) iar acum toti imi spun ca ei segmentii sunt cauza consumului,zic eu,enorm...
...ma gandeam la un mom. dat sa merg inapoi la service si pe baza garantiei ( 2 bonuri...pe unul scrie piese import,pe altul doar suma...probabil manopera ) sa-mi regleze consumul...cand mi-am dat seama ca motorul pierde ulei, cei de acolo mi-au zis ca nu mai au treaba...eu am venit la ei cu motor nefunctional si ei mi l-au facut sa mearga Shocked...vi se pare normal?...sa merg inca o data la ei sau direct la opc?...si ce sa cer?...nici nu vreau sa-i fac rau amicului...

daca treaba cu garantia in service cade, ce ma sfatuiti sa fac?...sa pun segmenti noi si sa ma coste inca vreo 1000 lei sau sa iau un motor sh?
va multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La asa suma trebuia sa ai distributie noua cu toate surubelele si garniturile, segmenti noi, garnitura chiulasa, prezoane, chiulasa cu scaune refacute, ghiduri si simeringuri schimbate... TOT ! Ai fost jecmanit in ultimul hal. Chiar sunt curios cum se numeste acel service.
In mod normal se face deviz cu piesele care necesita inlocuire si pe care tu il semnezi ca esti de acord dupa care se face masina.
Un service serios desface motorul inca de 3 ori pana il face sa mearga bine, serios ca asa au facut X (nu scriu ca sa nu fie reclama) la un prieten cu exact acelasi motor ca al tau, masina nu a plecat de la ei pana nu era perfecta. Nu a avut atunci bani si de distributie completa, a mai mers inca 3 ani si acum a schimbat tot la ei dar compresie ok, consum ulei normal, motorul trage, nu are erori.
Un motor asemanator cu al tau l-am facut eu amator, proprietar tot amator, ajutoare tot amatori si nu mai consuma ulei, facut in garaj la tara pe genunchi cum se spune. Un service cu firma sus si casa de marcat trebuie sa faca treaba mai buna decat niste fraieri fara scule sofisticate.
Rezolva cu ei pe cale amiabila, un set segmenti e cam 60lei dar inmultesti cu 3, garnituri, suruburi, simeringuri si ce o mai fi cam 250lei, ulei si restul 200lei.
Sa cumperi motor ? Trebuia sa te gandesti de la inceput sau sa spuna ei ca te costa prea mult. Motor era maxim 2,200lei...dar e la ghici ca nu stii starea lui pana nu il pui si mergi.
Amicul tau se pare ca nu iti este chiar prieten.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
La consumul ala de ulei, masina ta merge pe ulei nu pe benzina, du-te direct la OPC ca afla aia ce inseamna "2 bonuri...pe unul scrie piese import,pe altul doar suma...probabil manopera". Cum poate unul din service sa-ti dea raspuns ca nu mai este treaba lor ca tu ai dus masina cu motor nefunctional dar, ei au reparat-o si acum motorul merge? Pai, merge, dar mai are un pic si consumul de ulei il egaleaza pe cel de benzina, asta, dupa parerea mea inseamna mers incorect al motorului, deci, inseamna tot motor nefunctional asa ca, mecanici aia nu au rezolvat absolut nimic, ai dus masina cu motor nefunctional, tot asa ai luat-o DAR, ai platit ca si cand motorul s-ar fi reparat, si ei ti-au mai si spus ca motorul este ca nou, deci se cheama HOTIE. In concluzie, lasa-l pe amicul tau sa se descurce singur ca nu e treaba ta ce pateste el, du-te direct la OPC si fa o reclamatie si sub nici o forma nu accepta sa platesti in plus pentru remedierea motorului, gen, alti segmenti sau nu mai stiu eu ce garnitura sau semering, motorul tau avea garnitura de chiulasa defecta urmare a faptului ca ai ramas si mers fara lichid de racire, nu segmenti uzati nu, nu stiu ce. Acum, daca tu crezi si sti ca, de fapt s-ar putea ca si cei din service sa aiba un pic de dreptate, ma refer la faptul ca, consuma ea masina si inainte un pic de ulei sau aveai pierderi pe la ceva semeringuri, trebuie sa te gandesti de doua ori pana sa faci reclamatia ca s-ar putea sa iasa la final ca service-ul are dreptate si sa fi bun de plata a doua oara, si trebuie sa te gandesti din nou de doua ori pe ce dai bani, puteai sa intrebi si tu pe cei din service, cat ar costa reparatia la motorul tau, chiar daca nu ti-ar fi spus dinainte ( asa fac toti, ca vezi doamne trebuie inainte sa desfaca...apoi se vede), tot ai fi aflat un pret la manopera de facut bucati motorul, faceai niste calcule, apoi, te mai duceai si la alti si ii intrebai si pe aia iar la final trageai linie si vedeai tu ce faci cu masina si reparatia nu platesti 3100 RON in primul service si apoi...te plangi de teapa, banii inapoi nu-i mai vezi, macar incearca sa ai masina din nou functionala cu motor intradevar NOU, pentru ca, costul acestei reparatii aproape ajunge la valoarea de piata a intregi masini.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Zi-ne si noua la ce service ai fost... ca sa stim sa nu calcam niciodata pe acolo.
Doar asa se mai triaza si ei, ramanand fara clienti.
Skip ads

  • korsa

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2012

  • Mesaj Privat
da...pana la urma am dus masina la un mester...o sa evit cat pot service-urile...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai grija cu mesterii...fara trusa calare distributie si totul schimbat ca la carte nu faci nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR