Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pompa este ES
Skip ads

  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Corect, ca vorbim de esp, credeam ca ai er tot de pe y20dth
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da este vorba despre esp , daca nu ma insel pompa veche era ER . Am verificat firele care duc la senzorul de rotatie ax volan si primeste 12 v si legaturile pana in x2 sunt facute bine . Sa fie senzorul stricat ?
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da, poate fi defect
Skip ads

  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca atunci cand am progamat pompa nu aveam un pin , ce duce la senzorul de la axul volan , pus bine acum trebuie senzorul calibrat sau reprogamata pompa ?
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pai cum ai calibrat pompa daca aveai erori in sistem? ai asistat la programarea ei? ai vazut mesaj pe tech de programare cu succes?
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am pus toate cablurile pe masina dar nu am observat am am pus un pin cu o pozitie mai in dreapta . Sa pus tech2 pe masina si sa scris pompa de abs pentru motorul meu, scria pe displayul aparatului ca a pus pentru y20dth , dar apareau erori de la senzorul ax volan si de la cel de incliantie de sub scaun( cele doua avand pin comun in mufa X2) . Intrebarea mea acum este daca e nevoie sa merg innapoi sa mai scrie inca odata sau calibreze senzorul asta . In urma progamarii mi s-a stins martorul de la abs dar cel de la esp a ramas si este si acum dupa ce am pus cablurile la loc cum trebuie .
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu tind sa cred ca programarea nu s-a incheiat corect atat timp cat nu vedea senzorii...
Skip ads

  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Progamarea s.a realizat cu succes dar senzorul de la volan nu vrea sub nicio forma sa dea valori . Acum uitandu.ma la pozele de la mufe am o intrebare , daca masina a avut TC firele incercuite cu albastru nu trebuiau sa fie deja trase ? Deoarece acum cand ma uitam la pini din mufa x2 aceste fire nu sunt puse .

Si aceasta este mufa x2 cu cei doi pini lipsa , repetand ca masina avea TC

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Programarea pompei nu are nimic a face cu senzor volan sau giratie. Doar cu ecu motor.
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asta am inteles , dar pe parte de cablaj ma poate lamuri careva ? Daca masina avea TC nu trebuia sa aiba deja ce este incercuit cu albastru deja tras ?

  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
E posibil sa fi avut pompa de abs schimbata cu una care era pentru TC. Din schema reiese ca va trebuiesc firele lipsa conectate ,acestea duc la senzor .
Skip ads

  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pompa era cea pe care a avut.o masina din fabrica . In prima poza ce este incercuit cu albastru in tis cel putin apare de parca ar fi parte comuna la tc si la esp de aici nedumerirea mea daca ar fi trebuit sa fie deja puse . Cel mai probabil o sa ma lamuresc cand am timp pentru a desface mufele sa ma uit si sa ii pun cele doua cabluri .
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu, nu este obligatoriu sa fi fost trase pana in X2. Acele 2 fire in cazul TC sunt necesare doar intre pompa de ABS si ECU motor, si sunt cablate si spre interior, prin mufa X2, doar daca ai cutie automata sau precablaj pentru asa ceva.
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Adica nu sunt necesare cablurile intre pompa de abs si mufa x2 daca masina avea doar TC , dar legatura cu ECU trebuie sa fie nu ? In alta ordine de idei masina la interior are cele doua cabluri in mufa x2 , dar pe partea de compartimentul motor nu sunt pinii 15,16 ,30 si 31 .
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da este corect
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns !
  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut Club Opel
Am un Astra G Bertone Z18XE 2003 ,as dori sa-mi montez si eu buton TC ,din cate am citit si m-am documentat am inteles ca trebuie doar sa trag cablurile aferente. Tin sa precizez ca am acel martor in bord iar la plecarea de pe loc mai agresiva imi taie alimentarea.

Ma poate ajuta cineva concret in ce pini trebuie sa ma conectez ?
Multumesc frumos
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa poti dezactiva esp-ul trebuie tras un cablu din pinul 25 al mufei de abs , pentru tc trebuie tras din pinul 31 .
Eu am desfacut iar mufele si am vazut ca erau pusi pinii 29 si 30 in pompa de abs si sunt legati la calculatorul pompei . Asa ca m-am legat la firele astea doua si le-am dus in mufa X2 la pini 15 si 16 care duc la senzorul de rotatie ax volan . Dar problema acum este ca acum imi da urmatorul cod de eroare si pe pompa de abs si pe motor

  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asa arata cablajul de pe masina . Cu mov sunt firele care erau deja pe masina si cu albastru ce am adaugat acum . Am scapat de eroare de la senzorul rotatie ax volan dar imi apare u2103 . Mai am nelamuriti in legatura cu pini 30 si 31 unde ar trebui sa ajunga in compartimentul motor .

Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR