Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am urmatoarea problema la vectra b diesel motor 2000 dtl .nu mi-a mers turbo , am gasit furtunele de vacuum sparte , le-am inlocuit , am schimbat si debimetrul , si filtru aer motorina si o electrovalva .acum intra turbo dar am observat ca problema cu fumul negru nu a disparut . scoate fum negru si la relanti pe loc nu mult ...da se observa , cand o turez spre 4500> scoate mult fum negru daca o tin turata nu mai scoate asa mult dar cand bag piciorul in pedala prima data zici ca am dat foc la cauciuc . nu am schimbat furtunele cele care au legatura cu vacuum care merg spre filtrul de polen, astea mi s-au parut nesparte si nici filtrul de polen care e vechi rau . ma gandesc ca o avea vre-o legatura, nu stiu dati-mi un sfat ca nu mai stiu ce sa-i fac .
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pe perioada cand nu tia functionat turbo sa depus negreala de la arderea incompleta pe admisie si evacuare,dar daca o sa mergi un timp cu ea mai turata ,adica sa schimbi peste 2000rpm ai sa scapi de fum.
  • chirila_33

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
[quote="chirila_33"]salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .[/quote

Bun venit printre noi!
in primul rand citeste regulamentul pt. ca este foarte important.
ca sa vezi ce problema ai la motor,trebuie sa faci o diagnoza computerizata.
se scrie, in profil, ce tip de motor ai, la rubrica ''motorizare'',nu cum ai scris tu - motorina.
Skip ads

  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
chirila_33 a scris:salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .


Salut,
aceleasi simptome sunt si la masina mea. Ai descoperit ce are?
Vectra B 1998 X20DTL
  • eyb
  • *
  • 6 mesaje
  • din 07 Jun 2009
  • Vectra 2001 2.0dti
  • Constanta
  • eyb

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu are treaba cu filtru de polen pt ca este la a\c .dar cu fumul este aproape ceva normal la diesel .ai grija putin la injectoare
  • mannion

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Becul "check engine" se aprinde si la mine si are aceleasi simptome. Din cate mi-a iesit la tester, este vorba de supapa EGR care nu functioneaza mereu cum trebuie. Ar trebui curatata bine toata galeria de admisie. Nu se rezolva daca mergi turat cu ea, trebuie curatata.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
asemenea probleme am avut si eu imi aparea cod p0400 , am schimbat pompa de vacum si am scapat de belele. 1. verificati supapa egr sa nu aiba membrana fisurata 2.verificati electrovalvele de la egr si de la turbo 3.verificati pompa de vacum daca face vacum cat trebuie.
Skip ads

  • mannion

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Acelasi cod de eroare imi apare si mie. Eu am schimbat supapa EGR si s-a simtit o imbunatatire, dar uneori tot se aprinde becul si trage greu.
Alin, cum verifici supapa EGR sa nu aiba membrana fisurata si cum verifici electrovalvele de la EGR?
  • DAN5555

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
aceas problema o am si eu pe testar a gasit EGR
  • andrew_and

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ce presiune trebuie sa faca pompa de vacum?
  • mannion

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Inainte de a trage concluzia ca pompa de vacuum este defecta, trebuie verificate cu atentie toate furtunasele. O foarte mica fisura poate deranja functionarea normala a motorului.
Skip ads

  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:asemenea probleme am avut si eu imi aparea cod p0400 , am schimbat pompa de vacum si am scapat de belele. 1. verificati supapa egr sa nu aiba membrana fisurata 2.verificati electrovalvele de la egr si de la turbo 3.verificati pompa de vacum daca face vacum cat trebuie.


Am curatat EGR si admisia(conform documentatiilor de pe forum), am verificat furtunasele acelea subtiri si toate sunt ok. Cum sunt un incepator in aceasta materie, nu stiu sa identific pompa de vacum. La X20DTL sunt 3 elevtrovalve in care intra furtunasele de vacum, acelea se numesc si pompe vacum? Cum se poate verifica o pompa vacum daca face vacum cum trebuie?
Multumesc anticipat.
  • guaspi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2009

  • Mesaj Privat
daca nu trage si scoate fum trebuie curatat robinetul de pe recirculare (EGR) dar neaparat si galeriile de admisie si evacuare (la remontare nu va zgarciti si schimbati si garniturile de la galerii
pompa de vacuum este in dreapta chiulasei (are culoare argintie - este din antimoniu) si se verifica cu un vacuummetru! o alta verificare o poti face comparand cum reactioneaza pedala de frana: daca frana nu mai este la fel de vivace (sensibil mai prost raspunsul la franare) atunci chiar ai o problema cu vacuumul, daca pedala e buna atunci mai verifica furtunasele si supapele de vacuum...
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
claug a scris:
Alin-Smith a scris:asemenea probleme am avut si eu imi aparea cod p0400 , am schimbat pompa de vacum si am scapat de belele. 1. verificati supapa egr sa nu aiba membrana fisurata 2.verificati electrovalvele de la egr si de la turbo 3.verificati pompa de vacum daca face vacum cat trebuie.


Am curatat EGR si admisia(conform documentatiilor de pe forum), am verificat furtunasele acelea subtiri si toate sunt ok. Cum sunt un incepator in aceasta materie, nu stiu sa identific pompa de vacum. La X20DTL sunt 3 elevtrovalve in care intra furtunasele de vacum, acelea se numesc si pompe vacum? Cum se poate verifica o pompa vacum daca face vacum cum trebuie?
Multumesc anticipat.


Revin cu noi date dupa ce am conectat masina pe tester:
La citirea erorilor era stocata eroarea P0400. Am sters eroarea insa ea a reaparut semn ca defectul nu s-a remediat prin curatarea EGR-ului si a admisiei.
La citirea valorilor reale, la recirculare gaz de esapament apare 0% cand nu functioneaza in parametri. Pare ca nu ar citi ceva senzor deoarece daca trec de 2000rpm becul check engine se stinge iar testerul incepe sa primeasca date la recirculare gaze de esapament.
Voi atasa si o poza de la tester pentru o mai buna intelegere.
Rog pareri.
Multumesc.


  • milosav

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
chirila_33 a scris:salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .


Aceasi problema aveam si eu si am gasit EGR defect.Avea membrana sparta si nu mai funciona.L-am inlocuit si merge perfect.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sal tuturor!sunt nou posesor de vectra b caravan 2000 di 82 cai...am o problema care nu-i dau de cap..se aprinde becu de check engein..totu e in regula..am fost la test...valva de la egr..sa curatz egru...l-am curatzat..si fix 10 km am mers si s-a aprins iar..s-a spart valva aia din nauntru..ok..am facut rost de 2 egr-uri de la dezmembrari si cu ambele se aprinde...alea nu au membrana sparta..si le-am verificat..nu pierde presiune ca al meu care l-am avut pe mashina...tin sa precizez ca se aprinde becu cand merg constant indiferent de treapta cam intre 1600rot si 1800 rot...debreiez sau accelerez si se stinge becu..baniesc ca nu mentzine presiunea vacumului la egr cand merg constant...cine ma poate ajunta plss!..daca mai fac un test imi poate verifica exact daca e egrul sau pompitza de vacum?sau arat doar ca e eroare de egr si atat?tin sa precizez ca testul mi l-a facut in 2 minute..a scanat a vazut eroarea...a shters eroarea..si atat...si mi-au luat 100 ron ((...daca e cineva amabil din Buc sa pot testa cu un egr care e 100% bun...ash fi foarte recunoscator..idul meu de mess e dinusilviu2003.plssssss heeeeelp!
  • Ionita Adrian

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Y22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Verifica toate furtunasele cu mare atentie asa am patit si eu
si am gasit un furtunas care s-a frecat de filtrul de motorina si se fisurase, lam inlocuit si am rezolvat.
  • kid_alex

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2000 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si eu am avut eroare P0400 si eu numai dupa ce am curatat si sorbul din rezervor am scapat de ea. era plin de mizerie. facusem si eu toate astea ce ati zis voi. am schimbat pompa de vacum am curatat egr-ul si tot nimic. si pana la urma era de la sorb.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am enumerat mai sus ce am facut....azi am curatzat galeria de admisie si supapele alea...erau negre si depuneri de 2-3 mm....negre...funingine.etc....am pus tot la loc ...si daca o ti turata la 1500 constant cateva secunde...10-15 sec....se aprinde iar becu....Sad((( deci munca in zadar....la tester a zis ca e egru...si numai daca testez cu unu de pe alta masina care nu se aprinde becu....atunci am certitudinea ca egru e ok....am 2 +al meu dupa mashina cu toate se aprinde....al meu are sparta membrana..celelalte nu...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR