Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • COSMIN88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am o problema cu zafirica.Am crezut ca la inceput este bateria dar ar fi fost prea usor.Cineva a spus ca ar putea fi electromotorul dar am scos de pe bornele masini cablul electromotorului si atunci cand pun borna de minus face scanteie asta indica un consumator mare eu avand tot inchis (plafoniera,cd etc).problema este ca atunci cand merg cu masina se incing bornele.Stie cineva care este problema si cum as puteao remedia.Masina este un Opel Zafira 2.0dti motor y20dth din 2004. Question :roll:Tin sa mentionez ca masina are incarcarea buna undeva la 14.20V cand accelerez
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
scanteia e normala la cuplarea bornei.Bornele se incing numai daca au contact imperfect .14.2v e ok.Curata bine bornele, unge cu putina vasilina , strange bine si e ok
  • COSMIN88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
COSMIN88 a scris:Am o problema cu zafirica.Am crezut ca la inceput este bateria dar ar fi fost prea usor.Cineva a spus ca ar putea fi electromotorul dar am scos de pe bornele masini cablul electromotorului si atunci cand pun borna de minus face scanteie asta indica un consumator mare eu avand tot inchis (plafoniera,cd etc).problema este ca atunci cand merg cu masina se incing bornele.Stie cineva care este problema si cum as puteao remedia.Masina este un Opel Zafira 2.0dti motor y20dth din 2004. Question :roll:Tin sa mentionez ca masina are incarcarea buna undeva la 14.20V cand accelerez

Imi este frica sa nu am un scurt pe unde pentru ca acum 2 zile nu a mai vrut sa porneasca neam.iar bateria avea 10v in ea.Momentan stau cu bornele scoate.Am curatat bornele de zici ca sunt noi.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut.
Nu este suficient doar sa le cureti. Faptul ca se incalzesc bornele indica un contact imperfect exact in locul unde se incalzesc. Acolo unde intra firele in borne este un contact imperfect. Le poti stringe in zona sertizarii cu un patent cu brate lungi (papagal) sau batute putin cu ciocanul in aceeasi zona (tii contra cu un ciocan mai greu si le bati putin cu altul, mai usor). Daca nu merge se pot pune in paralel altele bune (cele vechi se deconecteaza sau se scot daca este posibil). Despre scurtcircuit nu poate fi vorba deoarece ai fi fost deja in flacari daca aveai asa ceva....
Tensiunea bateriei este mai mica probabil din cauza ca nici nu ti-a mai incarcat f bine alternatorul, de aici si faptul ca nu mai porneste. Electromotorul nu are nimic (daca nu cumva nu se cupleaza singur cind pui borna lui de plus pe baterie).
Respecta si ce ti-a zis andrei_alik.
Bafta.
Skip ads

  • COSMIN88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
COSMIN88 a scris:
COSMIN88 a scris:Am o problema cu zafirica.Am crezut ca la inceput este bateria dar ar fi fost prea usor.Cineva a spus ca ar putea fi electromotorul dar am scos de pe bornele masini cablul electromotorului si atunci cand pun borna de minus face scanteie asta indica un consumator mare eu avand tot inchis (plafoniera,cd etc).problema este ca atunci cand merg cu masina se incing bornele.Stie cineva care este problema si cum as puteao remedia.Masina este un Opel Zafira 2.0dti motor y20dth din 2004. Question :roll:Tin sa mentionez ca masina are incarcarea buna undeva la 14.20V cand accelerez

Imi este frica sa nu am un scurt pe unde pentru ca acum 2 zile nu a mai vrut sa porneasca neam.iar bateria avea 10v in ea.Momentan stau cu bornele scoate.Am curatat bornele de zici ca sunt noi.

Am scos pe rand firele de pe borna de minus si am observat ca atunci cand ating cu un fir maro face scantei.iar cu restul firelor nu se intampla nimic,tin sa mentionez ca nu este cablul de la electromotor.daca stie cineva de la ce este acel cablu pt ca el este vinovatul.va rog daca stie cineva de la ce este cablul maro de pe borna minu il rog sa ma ajute pentru ca masina sta cam de 8 zile si as avea nevoie de ea.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai specificat de unde ai firul acela maro,dar banuiesc de la borna minus.Minusul deobicei este marcat pe cablaje la Opel prin culoarea maro.Daca despre asta este vorba,atunci este normal,deoarece numai conectand acel fir se inchide circuitul catre consumatori.Scanteia la conectarea bornelor este normala,ai destui consumatori permanenti care sa se "trezeasca" cand le dai papica.Unitatea audio in regim stand/by este conectata,centrala de inchidere,alarma,daca este prezenta,calculatorul,MID/GID/CID sau ce mai ai tu pe acolo,etc.Bornele oricum,cat de stranse ar fi si contactele de ferme,este normal sa se incalzeasca cat de cat,doar inchid un circuit,si consumul este destul de mare in perioada asta,cand iti lucreaza mai des ventilatoarele,AC/Clima,etc,si incarcarea este si ea la randul ei mai solicitata.Scurt daca era pe instalatie,ori sareau protectiile,ori sesizai tu pana acum miros de plastic ars(bate-n lemn!) Consumator ramas permanent,iarasi ,ti-ar fi descarcat mai repede si mai ..."hotarat" bateria.(lasa tu semnalizarea pe pozitia parcare,sa ramana pozitia aprinsa intr-un bord,toata noaptea,si dimineata vei vedea ca nici cat sa se mai aprinda luminile de bord nu vei mai avea curent...)Poate faci drumuri prea scurte cu porniri prea dese cat sa nu faca fata alternatorul in recuperarea curentului folosit.Si sotia mea,cat sunt plecat,nu prea foloseste masina,decat dus/intors copii la scoala,distanta nu este prea mare,merge cam o data la 2,3 zile si deobicei cand sun acasa,imi spune ca bateria este "moarta"...Cum vin eu acasa,porneste "brici" in fiecare dimineata Smile
  • COSMIN88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatii.Am dat de cablul cu problema de care spuneam acel maro pe borna de minus am urmarit cablajul si am observat ca ajunge la pompa de servodirectie.Inca imi face acele scantei cand pun firul pe borna de zici ca sudez.Problema este in felul urmator atunci cand masor acest fir si minusul de pe caroserie imi arata un consum crescand pana 12v (tensiunea bateriei) sa inteleg ca sa dus infasurarea pompei, exista un remediu ceva va rog mult.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut...am un prieten cu un astra gtc 1.4 din 2006 si are o problema cu borna de minus,mai exact se incinge dupa vreo 20 de minute dupa ce porneste motorul.Totodata,cand pune contactul ca sa porneasca motorul i se aprinde ABS-ul si acul de la vitezometru urca,chiar daca sta pe loc.dupa ce porneste motorul,acul isi revine la normal,dar ramane abs-ul aprins in permanenta.ce sfaturi imi puteti da?
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nicio idee?ma gandesc la vreun contact imperfect,dar nu stiu unde sa verific.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR