Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • Bl@ckice

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Salut. As vrea sa-mi dau jos electromotorul zilele astea pt a schimba carbunii. M-ar interesa sa stiu pe unde anume se poate da jos cel mai usor si care ar fii pasii de urmat.
Multam.
Skip ads

  • 16V

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
la un service de specialitate Smile vorbesc foarte serios, nu cred ca are rost sa te complici sau sa faci complicatii. vorbeste cu florinike, poate te indruma el spre un service bun. nu poate fi o avere si stai linistit dupa aia.
  • Bl@ckice

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic ca mai complicat ca la alternator nu are de ce sa fie, ca pe ala l-am dat singur jos si i-am schimbat puntea cu diode.....asa ca mai astept si alte sfaturi.
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Bl@ckice a scris:Salut. As vrea sa-mi dau jos electromotorul zilele astea pt a schimba carbunii. M-ar interesa sa stiu pe unde anume se poate da jos cel mai usor si care ar fii pasii de urmat.
Multam.


la ce masina ... daca nu sunt indiscret...
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca e vorba de masina din garajul tau (y17dt), atunci nu e foarte complicat dar e mai mult de munca.
1. se desfac aparatorile de noroi ale rotilor fata
2. se da jos scutul motorului ( tot, nu numai cel pentru schimbul de ulei)
3. se slabeste rola presoare a culelei de transmisie
4. se scoate cureaua de transmisie
5. se desface borna de minus
6. se scot furtunasele de ulei si vacum de pe alternator
7. se desfac prezoanele de fixare ale alternatorului
8. se desfac legaturile electrice ale alternatorului
9. se scoate alternatorul impingandu-l spre roata din dreapta
Cred ca astia sunt pasii. Alternatorul este destul de inghesuit. Nu mai stiu foarte sigur daca mai trebuia desfacut ceva din partea dreapta (vreo bara de fixare). Oricum pasii astia trebuie sigur respectati. E destul de munca, dar nu e foarte complicat.
Tinem legatura.
Bafta!
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Omul intreba de electromotor, ca alternatorul si l-a dat el jos mai de mult si s-a descurcat.
  • Bl@ckice

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Multam oricum pt rabdarea dovedita....( a scris cam tot ce era de facut dar ceea ce facusem deja- din pacate)
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Tare faza , acum sa ne spui cum da jos alternatorul daca de electromotor ai spus Very Happy
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Recunosc, recunosc, nu aruncati cu pietre..............
N-am fost atent.........
Oricum trebuie sa apreciati......
Daca trebuie sa demontati alternatorul aveti detalii
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Octav a scris:Recunosc, recunosc, nu aruncati cu pietre..............
N-am fost atent.........
Oricum trebuie sa apreciati......
Daca trebuie sa demontati alternatorul aveti detalii


Eee...hai ca nu dadea nimeni...da' nu ne-am putut abtine.

De apreciat apreciem. Sau cel putin eu unul apreciez!!!


Ultima modificare facuta de ovidium la Joi 27 Jul, 2006 6:49 pm
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Octav sper ca nu-mi porti pica , gestul ta de a sari in ajutorul lui Bl@ckice cu detalii a fost super chiar daca ai descris montare -demontare alternator.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de ce sa port pica cuiva????
stati linistiti ca nu ma supar asa usor. La urma urmei e un forum pentru elucidarea diverselor probleme aparute la indragitele noastre masinute, iar eu nu am fost atent si voi m-ati trezit la realitate Embarassed
Skip ads

  • ollync

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Este o treaba nasoala, trebuie dat jos scutul de la motor, conducte, furtune de la turbo compresor, este si un modul electronic pe acolo prin spate, asa ca mare grija. Un surub il poti scoate de pe sub masina si pentru celelalt dai jos roata stanga si cu niste prelungitoare lungi reusesti sa-l desfaci si pe ala. ( mai sunt pe acolo ceva aparatori , tablite, oricum nu le mai tin minte.)

Oricum eu zic ca ai nevoie de un elevator sau de un saht pentru ca altfel o sa te chinui.

PS: nu uita sa dai jos o borna de la baterie.
  • Bl@ckice

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am reusit in sfarsit sa-mi fac timp si in weekend am reusit sa-mi fac masina Very Happy . A fost ceva chinuiala dar acum nu o sa mai fiu obligat sa merg cu metroul la servici...
Va multumesc pt ajutor.
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai putea pune un tutorial, ceva: Cum sa...
  • cri5ti

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am pus mana pe un manual de reparatie, (pentru vectra din pacate):

Demarorul este montat in partea posterioara a blocului motor si se demonteaza prin partea inferioara

-. Se deconecteaza borna de masa de la baterie

-. Motor 1.8, 2.0L: se demonteaza suportul colectorului de aspiratie de la colector si de la blocul motor



-. Se deconecteaza cablul de la clema -1- si de la clema -2- a bobinei electromagnetice

-. Motor 1.6L: se demonteaza cablul de masa -4-. Se demonteaza demarorul, prin demontarea suruburilor -3- si -5-.




-. Motor 1.8L / 2.0L: se demonteaza demarorul prin demontarea suruburilor -1- si suportul, prin demontarea suruburilor -2-. (din cauza lungimilor diferite a suruburilor este recomandabila notarea pozitiilor de montare a lor)

-. Motor Diesel: se demonteaza demarorul prin demontarea suruburilor -1-.
  • maryo fast

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2004 gts
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut cri5ti!crezi ca ai putea sa imi dai si mie manualul de reparatie pentru vectra?il caut de foarte mult timp dar nu il gasesc ....poate poti sa mi/l trimiti prin emeil maryo_numaru1@yahoo.com mersi mult
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR