Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Acum vreo 3 saptamani am avut surpriza neplacuta de a ramane fara motorina in rezervor(din cauza computerului d bord care imi indica mai mult decat suficienti kilometri pana la cea mai apropiata statie peco)...a trebuit sa tractez masina la service unde mi-au aerisit instalatia de alimentare...intrebarea mea este daca se poate sa fac eu ceva in caz ca doamne fereste mai fac inca odata "pana prostului" Embarassed
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,294
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
inainte de a incerca sa pornesti trebuie sa alimentezi cu ceva motorina Wink , apoi sa amorsezi instalatia de alimentare cu carburant a motorului dar nu prin actionare asupra demarorului. ungerea la toate subansamblele ce intra in sistemul de alimentare cu combustibil se face prin "grasimea" din motorina asa ca antrenarea tuturor acestor elemente in absenta combustibilului conduce la uzura lor prematura. de preferat e totusi sa nu ramai fara....
  • vladruse

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pe multi i-am vazut ca tineau in portbagaj o "fiola" de 2l de combustibil in caz de ceva.........
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
deci
se desgace capacul la filtrul de MOTORINA
se toarna motorina pina se acopera filtrul-razant cu paharul filtrului
se da la cheie
porneste foarte usor
A NU SE AERISI PE LA INJECTOARE
atentie
in prealabil pui motorina in rezervor


Ultima modificare făcută de lucian la Lun 23 Apr, 2007 10:35 am
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la filtru de aer? nu la filtrul de motorina?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Evident ca la cel de motorina. Si apoi iti trebuie baterie buna. Nu cred ca porneste asa de usor, pentru ca s-a dezamorsat pompa de injectie (nu e ca la schimbul filtrului de motorina unde pompa de injectie ramane amorsata).
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Indicat este sa nu ramai fara motorina in rezervor.
Solutia profi prin care se porneste masina dupa o astfel de dezamorsare, se face cu spray pentru pornire diesel. Se desface furtunul de admisie a aerului, se pulverizeaza o singura data de la o jumatate de metru, in acesta iar apoi se da la automat. Porneste din prima!
A nu se da mai multe jeturi sau de la distanta mai mica, pericol de explozie a motorului Exclamation
Spray-ul costa cam 50ron si se cam impune in portbagaj, pentru orice situatie.
  • Anton.G

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
in legatura cu ce a spus ""tanarul"" nostru coleg ca o solutie ar fi sa dai cu spray in furtunul de aer!omule as vrea sa vad si eu pe acela care da la o masina diesel de 40000-60000 de euro cu spray!nici tu nu cred ca ai da, eu unul sigur nu!si nu o am asa scumpa!unde te crezi la Roman brasov?nici la roman diesel soferii cu cap nu prea folosesc!scuze dar este o solutie cam extrema si cu grad de risc sporit!cred ca sti ca in acel moment dieselul se tureaza f. tare!
  • ciupi93

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Anton.G a scris:in legatura cu ce a spus ""tanarul"" nostru coleg ca o solutie ar fi sa dai cu spray in furtunul de aer!omule as vrea sa vad si eu pe acela care da la o masina diesel de 40000-60000 de euro cu spray!nici tu nu cred ca ai da, eu unul sigur nu!si nu o am asa scumpa!unde te crezi la Roman brasov?nici la roman diesel soferii cu cap nu prea folosesc!scuze dar este o solutie cam extrema si cu grad de risc sporit!cred ca sti ca in acel moment dieselul se tureaza f. tare!

azi la un Logan diesel nu pornea ,ceva la injectoare maine le ducem la curatat si un coleg a incercat cu spary in adimisie. A pornit (dadea foarte atent nu direct in palma numa vaporii sa intre) si dupa ce oprea spray-ul motorul de oprea. Este buna varianta doar daca esti mecanic sau te sti. Revin maine cu amanunte daca loganul va porni sau nu
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Puteti arunca si injectoarele si pompa pentru ca face span. Si dupa ce le schimbati va porni foarte usor, fara spray-uri (daca v-ati satura si de vibrochen dati cu spray) Laughing

Motorina in filtru si insistat putin cu automatul. Daca ai ceva mai nou, gen CDTI cu pompa de mica presiune in rezervor, pui contactul de 3-4 ori si porneste usor.
  • ciupi93

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2010

  • Mesaj Privat
hehe loganul diesel a pornit. De vina erau injectoarele cum am zis unul dintre ele s-a blocat cand le-au scos afara pentru a masura compresia. Le-au dus la facut si azi masina a pornit. Mai avem de schimbat uleiul si ceva filtre. Toate cele bune
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La logan parca exista o pompa manuala pentru amorsare, ceva asemanator cu pompa de la tesiometrele pentru masurarea tensiunii arteriale.
Aia nu pentru situatii de genul asta exista acolo?
De ex. la 1.9cdti exista pompa de joasa presiune (in rezervor), nu e nevoie de amorsare.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la g-ul meu (2.0) nici cu aer din compresor bagat pe retur n-a vrut ... am chinuit 2 baterii pana a pornit ... asta anul trecut ...
anul asta mi s-a fisurat o conducta care iese din pompa spre injector (chiar langa conul de strangere - nu inteleg cauza ... poate materialul super bun) .. si dupa ce mi-a pus alta conducta, mi-a amorsat pompa tipul ala cu un injector desfacut ... a pornit la automat, fara aer pe retur, la a 3a sau a 4a cheie...
  • ciupi93

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2010

  • Mesaj Privat
faza cu amorsatu am tot amorsat-o ,dar degeaba. Baga motorina pe injectoare. Le-am si aerisit pe fiecare am dat la automat ...nimic... am schimbat si ceva senzor chiar din fata injectoarelor(eroare care o dadea pe tester) dar nimic. Pana la urma dupa curatat injectoarele a pornit.
  • ADogarel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am și eu o problema cu opel-lul meu. Am rãmas fãrã motorinã, am bãgat motorina în mașinã, și nu vrea sa mai porneascã.
Am verificat și la injectoare, vine motorina, filtrul de motorina este plin.
Pun contactul și pompa din rezervor se aude, dar dupã 10-15 sec își schimba mersul, ii dau la automat și tot degeaba, nu vrea sa porneascã.
Mi-a spus cineva sa ii dau cu spary în galeria de admisie, și tot degeaba. Da sa o ia, adicã învârte mai repede, dar la fel.
Im momentul când ii dau la automat, îmi da im bord mașina cu cheie.
Ma poate ajuta cineva va rog mult.
Mulțumesc!
Am un opel vectra c 1.9 cdti din 2005.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

incearca sa stergi prima data eroarea si vezi apoi daca o ia.

Daca nu o ia vezi ce eroare a aparut si postezi daca nu ii dai de cap.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,599
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Intrebare de 10 puncte: Esti sigur ca motorul s-a oprit din cauza lipsei de motorina?
Poate a fost o coincidenta nivelul scazut de motorina cu momentul opririi motorului, posibil din alta cauza.
Sunt de parere ca ar trebui o inspectie vizuala serioasa si o diagnoza.
Interesant este si faptul ca nu porneste nici pe spray, foarte interesant, pentru ca aici, ai nevoie doar de ... compresie. (presupunand ca ai folosit un spray potrivit si ca ai pulverizat unde trebuie).
Chiar asa, unde anume "in galerie" ai pulverizat spray si cum ai procedat exact?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Pune un tester pe masina si arunca acel spray la pubela , un om intreg la cap nu ar porni un motor la spray.Incearca sa nu mai mergi pe rosu pentru ca o sa cari toate gunoaiele si condensul in sistemul de alimentare al masinii , bonus omori pompa care se unge cu ''grasimea'' motorinei.Nu avea cum sa nu porneasca daca ai realimentat , atata timp cat amorsarea se face automat la punerea contactului , acolo este alta problema si cu un tester ar trebui sa o vezi.Posteaza codul ala de eroare , ar fi cel mai indicat.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,599
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sa nu confundam dezamorsarea generata de schimbarea filtrului de motorina, unde, asa este, se dezamorseaza doar circuitul de joasa presiune si se amorseaza cu ajutorul pompei din rezervor ... cu dezamorsarea generata de terminarea combustibilului. In acest caz, avem de-a face cu aer pe tot circuitul, incluziv pe cel de inalta presiune, unde pompa din rezervor, nu are "treaba" si amorsarea este putin mai greoaie, fiind nevoie de functionarea pompei de inalta presiune.
Condensul, care asa cum ii spune numele, este rezultatul vaporilor de apa condensati in ... apa, se aduna la fundul rezervorului, indiferent de cantitatea de motorina de deasupra lui, deci oricum ajunge la sorbul circuitului de alimentare, fie rezervocul plin sau gol.

P.S. Oricum, pare ca suntem noi mai interesati de problema, decat proprietarul, asa ca, weekend placut sa aveti, colegi! Smile
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Parca a specificat mai sus ca vine motorina la injectoare , ori nu am vazut eu bine.Unde o fi verificat , si cum a facut amorsarea , stie doar el.Rezervorul cu cat este mai gol , cu atat ar trebui sa fie mai mare suprafata de condensare , dar nu ar fi asa relevant doar informativ , cu gunoaiele de pe fund este reala.Eu nu am confundat nimic , pentru ca nu am schimbat in viata mea vreau filtru de motorina ori benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR