Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat


@ pirvu_daniel & forbidden27 : Va multumesc pentru aprecierile facute, si eu sunt multumit de alegerea aceasta.Referitor la trecerea catre un BMW, sunt de acord, va veni si momentul acela, dar mai tarziu. Smile
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Chiar ca arata super bine. Stiu cei de la Ford ce culori sa puna pe ele sa le scoata in evidenta.
Cand o sa iti iei BMW o sa duci dorul masinilor anterioare, chit ca vorbim doar de intretinerea curenta. Doar filtrele(luate de la furnizor) 740 RON la 530d. Crying or Very sad
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:
Drogas a scris:Pana la urma din cal ti-ai luat magar...

Niciodata nu va fi focus echipare sport mai sport decat un BMW standard.

Ai avut 120 cp diesel si l-ai dat pe 125 dar benzina, zau daca vad vreo imbunatatire in afara de anii de fabricatie...



Toti proprietarii de BMW 318/320 imi evaluau masina la un 4500E amarat, iar diferenta pentru o astfel de masina era de cel putin 4000E (pentru un model din 2006, nu 2008).Mie cel putin, mi s-a parut o afacere foarte proasta, daca tie iti convine sa dai atatia bani pentru o masina doar pentru ca e BMW, e problema ta, dar eu ma gandesc ca de diferenta aia mai imi luam inca o Vectra ca a mea.Pe cand pe Focusul asta am dat o diferenta atat de mica, incat mi-e si rusine sa o spun, si nu are nici cea mai mica problema, e impecabila.Ca sa nu mai spun ca tractiunea spate m-a pus pe ganduri destul de mult, avand in vedere ca eu conduc mai ales pe Valea Prahovei.
Si ca sa fiu sincer, arata deosebit pentru un Focus, toti care au vazut-o mi-au spus ca nu au mai vazut asa ceva.
In al doilea rand, am trecut-o pe gaz, i-am pus o instalatie secventiala, iar cei de la reprezentanta au ramas perplexi cand au verificat parametrii masinii, mi-au spus ca performantele pe gaz sunt aceleasi ca pe benzina.Totodata, Vectra mea avea aproape 200.000km, depasise pragul acela psihologic si nu vroiam sa ma gandesc la posibilele investitii mari pe care le-ar fi necesitat in viitorul apropiat.
Asa ca m-am ales cu o masina mai economica, mai dotata, mai sportiva, nu doar mai noua ca an de fabricatie.


Nu stiam detaliile de mai sus, pe hartie e cum ziceam eu, pe fapte si bani tu ai ales bine.
Foarte bine ai facut, in conditiile date, cam asa a fost si la mine, am vrut sa sa iau o masina macar mai noua, daca nu mai performanta, si sa scap de eventuale viitoare probleme Opel.
Zi-mi si mie ce diferenta ai mai dat pe PM.

Oricum faptul ca ai dat vectra diesel cunoscuta pentru "fiabilitate" pe un benzinar, e cea mai buna afacere. In mod sigur nenea cu care ai facut schimbul habar nu are de forumul asta si de masini diesel.

PS nu te-a durut sufletul sa ii dai gauri in carosesrie? pt GPL ca mie imi e de logan- cea mai pretabila la GPL si la hamaleala.
Daca mergeam mai multi km pe an eram foarte tentat sa pun si eu.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris: Daca esti un tip tehnic si intelegi ceva mecanica, si vezi ca suspensia spate e gandita altfel (asta mi-a trecut prin cap acum, nu stiu la concret e doar un exemplu)... deci mai inteligent si sta mai bine in curbe si deci tine un amortizor sau un brat mai mult in timp decat la o masina obisnuita evident ca iti zici 'uite ca am sub fund sportivitate dar si progres tehnologic'.

Daca punem in balanta si siguranta, confortul, design-ul, etc iese clar in fata un BMW. Daca nu ar fi asa, nu s-ar mai vinde, deci nu s-ar mai produce.


Tu te referi la suspensia independenta ? Si vectra / insignia au suspensie independenta pe spate. La bmw ma astept sa fie suspensie independenta si planetare la rotile din spate. Daca nu ar fi suspensie independenta ( cum e la unele masini de teren ), atunci nu ar mai fi nevoie nici de planetare, s-ar balansa direct din diferential toata puntea spate.

Bine, probabil suspensiile si articulatiile rotilor sunt mai intarite ca sa reziste la drifturi.

Din filmuletul care l-a pus pirvu_daniel , cred ca drifturile acelea sunt cu esp-ul dezactivat. Cu esp-ul activat, se zice ca e mai greu de facut drifturi.

Eu am gandesc la un bmw 318i/320i din pana in 2007-2008. Din 2008, la modele pe benzina a aparut alt motor, care are cuplul maxim undeva la 4200, inteleg ca e benzinara, dar mi se pare prea mult, in general cu cat cuplul este mai jos, cu atat consumul este o idee mai mic si viata motorului este o idee mai mare. Modele pe benzina pana in 2008, au cuplul maxim la 3600, eu zic ca e mai bine asa. In plus, modele pana in 2008 au capota de la motor dreapta si lunga, fara arcuiri , exact cum imi place mie ( similar cu vectra b )


Nu sunt convins ca sistemul audio la un 318 / 320 se aude la fel de bine ca intr-o vectra b. Ca o comparatie, vectra b are 10 difuzoare, la bmw sunt mai putine. Cine a avut ocazia sa auda sunetul, l-as ruga sa scrie o opinie. Cand ma refer sa se auda bine, zic ca frecventele joase si inalte sa fie redate uniform si fara distorsiuni. O referinta ar fi cum se aude intr-o vectra b cu sistem audio standard din fabrica, cel cu 10 difuzoare, care mie mi se pare ca se aude foarte bine.

Apoi, nu toate modele de 318 / 320 au clima automata, comenzi pe volan sau navigatie.

De ce as lua un model cu navigatie ? Pentru ca imi plac implementari automotive, in care sunetul radioului / cd / mp3 se lasa mai incet, vorbeste navigatia , apoi sune3tul cd / mp3 / radio revine la normal. Problema cu navigatia e upgrade-ul hartilor produse de navteq e ca nu sunt sigur ca pot fi puse harti mai noi de 2010.

Ref la tractiunea spate: se zice ca tehnologiile moderne gen esp ajuta foarte mult la viteze sub 100 km / h sa nu ii mai fuga fundul. Oare cu cat e mai stabil un bmw decat o vectra in curbe ?

Unele modele de bmw au diferential blocabil. Cred ca este o dotare buna iarna cand ramai inzapezit. Nu am auzit vreun opel sa aibe asa ceva


Avatatajele tractiunii pe spate (implicit bmw in comparatie cu opel ce e doar pe fata ) sunt ca:

rotile din fata de pot balansa mai mult decat la o masina cu tractiune fata deoarece este mai mult loc. (motor e pus de-a lungu masinii )
motorul poate fi construit mai lejer fara asa de multe constrangeri in privinta spatiului, din moment ce este longitudinal.
rotile din fata sunt mai in fata masinii. Combinat cu faptul ca se pot balansa si mai mult, rezulta ca se pot lua curbe in spatii stranse fara probleme in locuri in care o masina cu tractiune fata nu ar putea neam sa ia curba pt ca nu ar avea suficient loc de manevra.
plecare cu mai putine scartaituri de pe loc, greutatea are tendinta sa ramana inapoi apasand si mai mult pe rotile din spate, implicit forta de frecare mai mare, plecare mai rapida de pe loc.

dezavataje:
din moment ce rotile din spate fac efectiv "impingerea" , exista pericolul ca fundul masinii sa fuga ( mai ales cand volanul este intors ) iar rotile din fata sa fie centrul cercului care il deseneaza rotile din spate. Multi zic ca esp-ul ajuta sa nu se mai intample acest lucru. Eu sper ca acest lucru sa fie adevarat, deoarece altfel mi se pare destul de dificil de condus o masina cu tractiune pe spate, mai ales in curbe.


Ultima modificare facuta de mihaiadrian la Dum 28 Oct, 2012 12:26 am, modificat de 4 ori in total
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
M-am referit atunci la suspensia independenta si anume la bucsaraie si alte elemente ce tin de suspensie, astea fiind mai inteligent gandite (unghiuri de actiune, dependinte, tehnologie, etc) de catre fabricantul unei masini premium fac ca elementele ce tin de directie/suspensie sa te tina mai mult timp decat la o masina medie cum sunt cele produse de Opel. Chiar daca uneori tragi de masina asa ca in videoclip-ul amintit.

Intrebarea ta legata de stabilitatea in viraje Vectra vs. BMW iti poate scrie mai pe larg colegul @pirvu_daniel care le are pe amandoua.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mihaiadrian a scris:Nu sunt convins ca sistemul audio la un 318 / 320 se aude la fel de bine ca intr-o vectra b. Ca o comparatie, vectra b are 10 difuzoare, la bmw sunt mai putine. Cine a avut ocazia sa auda sunetul, l-as ruga sa scrie o opinie. Cand ma refer sa se auda bine, zic ca frecventele joase si inalte sa fie redate uniform si fara distorsiuni. O referinta ar fi cum se aude intr-o vectra b cu sistem audio standard din fabrica, cel cu 10 difuzoare, care mie mi se pare ca se aude foarte bine.

Sunetul pe varianta standard e produs de Philips. As putea spune ca e comparabil cu ce e pe Vectra B.
Ti-as recomanda insa varianta Hi-Fi(Alpine= 10 difuzoare+2 subwoofere)sau Hi-Fi Pro(Harman Kardon 13 difuzoare+2 subwoofere).

mihaiadrian a scris:Ref la tractiunea spate: se zice ca tehnologiile moderne gen esp ajuta foarte mult la viteze sub 100 km / h sa nu ii mai fuga fundul. Oare cu cat e mai stabil un bmw decat o vectra in curbe ?

Cu mult. E o diferenta cam de 30 de km/h la viteza de abordare a curbelor daca ai tupeu sa o duci la limita. Aici e bine sa abordezi curbele sub limita si pe viraj sa mai tragi de cateva ori putin de volan(trebuie sa ai experienta, sa fii maxim concentrat dar tot o sa iti creasca pulsul bine cand faci asta paralel cu un TIR).
mihaiadrian a scris:din moment ce rotile din spate fac efectiv "impingerea" , exista pericolul ca fundul masinii sa fuga ( mai ales cand volanul este intors ) iar rotile din fata sa fie centrul cercului care il deseneaza rotile din spate. Multi zic ca esp-ul ajuta sa nu se mai intample acest lucru. Eu sper ca acest lucru sa fie adevarat, deoarece altfel mi se pare destul de dificil de condus o masina cu tractiune pe spate, mai ales in curbe.

Nu fuge nicaieri daca nu ii dai blana.
  • robert19800

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
tin sa te anunt ca eu am trecut de la bmw e36 320 la opel vectra A gt...dar as da orice sa ma intorc la masina mea....referitor la e46 te sfatuiesc sa nu iti ie motorul de 1.9 benzinar ca este o paguba de motor...cat despre motorul 2.0 optez pentru simplu vanos...mare grije la dublu vanos....si totusi daca tot vrei bmw...ia-ti motorul de 2.5 benzinar...are acelasi consum...dar adrenalina mai multa....Very Happy
  • SSS_OEM

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pe praful asta iti recomand un 320d
sistemele se gasesc si retrofit
muzica ,navigatie,kituri sport,etc
e46 e o masina ft fiabila si din cauza afluxului din vest nu o sa ai probleme cu furnizarea de piese 20 de ani
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
djkilla a scris:eu ma gandesc in felul urmator: imi surade ideea 318 E46 143 CP am auzit ca e economic..are un plus de la mine, si vreau GPL.

Se vede ca esti din Teleorman.Iti iei E46 ca sa ii pui GPL ? Bai romanule...Cand dracului o sa ne schimbam si noi mentalitatea frate si camd o sa mai mergem putin si pe la scoala? ! E o intrebare retorica...

Apropo;De ce iti pui gpl ? Ca sa economisesti bani sa-ti cumperi salam ? aaa, dar macar ai E46 in fata blocului.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Tu vorbesti de bani de salam? te-ai uitat ce motorizare ai ?Vectra x20dth din 1999 ...Neutral De ce ti-ai luat motorina ..? ( fara a jignii pe cei cu motorina, apreciez masinile pe acest tip de combustibil)

Daca esti prieten cu gandurile tale si o sa mai studiezi..o sa ajungi la concluzia urmatoare; cu toate ca vad ca esti din dolj..(scuze pentru cei din dolj, tot respectul, dar pentru tine.......)

Motorizarea pe GPL e mai putin poluanta, 1 - 0 => Pentru salam
Costurile pentru carburant se reduc seminificativ 2 - 0 = > Am banii pentru salam si paine
La o eventuala vanzare pretul masinii va fi mai ridicat. 3 - 0 = > Daca o vand Smile) pot sa imi cumpar mai mult salam
GPL se monteaza si pe DIESEL, de ce crede mintea ta...ca s-au gandit producatorii sa faca un sistem GPL si pentru diesel ? ?
De ce s-a montat din fabrica diesel pe un porche 911? Ca nu avea bani de salam cel care il achizitiona?

CONCLUZE: Nu vreua sa te supar..sincer..dar daca vezi ca nu ai argumente si esti depasit nu jignii...pastreaza-ti energina..pentru citit..!
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Emyl91 a scris:
djkilla a scris:eu ma gandesc in felul urmator: imi surade ideea 318 E46 143 CP am auzit ca e economic..are un plus de la mine, si vreau GPL.

Se vede ca esti din Teleorman.Iti iei E46 ca sa ii pui GPL ? Bai romanule...Cand dracului o sa ne schimbam si noi mentalitatea frate si camd o sa mai mergem putin si pe la scoala? ! E o intrebare retorica...

Apropo;De ce iti pui gpl ? Ca sa economisesti bani sa-ti cumperi salam ? aaa, dar macar ai E46 in fata blocului.


P.S
1. Ce scoala ai facut tu ?
2. Zi-mi si mie obiectivele tale pentru viitor, romanule!
3. Spune-mi ce ai facut cu mentalitatea ta?
4. Nu cumva din lipsa de informatie te simti manipulat ?
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
1.Liceul de Informatica "Stefan Odobleja",Facultatea de Stiinte Exacte Departamentul de Informatica si va urma un Master.
2.Obiectivele mele pentru viitor deriva din punctul 1. care au inceput deja sa fie atinse,ALE TALE ?
3.Mentalitatea mea e oricum diferita de cea a majoritatii din Teleorman,dar care e sensult intrebarii? reformuleaz-o poate iti iese a doua oara!
4.Eu cred ca tu te simti manipulat din societate si vrei din rasputeri sa te afisezi,dar nu cred ca e cazul la tine,deci ajungem tot la mentalitate si educatie.

P.S pot sa-ti dovedesc prin acte ce am spus la pct-ul 1. Am incheiat acest subiect.Salut!
Skip ads

  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@pirvu_daniel: Multumesc de informatii

Eu propun sa se faca un topic separat in care sa vorbeasca despre GPL pe bmw in care o sa mai scriu inca odata ca eu cred ca e pacat de masina (am bmw dar nu am bani de benzina , desi un bmw pe benzina 2.0 eu ma astept sa consume cu maxim 0.5 litri mai mult decat un z16xe la drum in afara localitatii ). Nu sunt in tema tehnic despre GPL dar ma astept ca GPL-ul ia si din puterea masinii.


pirvu_daniel a scris:

mihaiadrian a scris:Ref la tractiunea spate: se zice ca tehnologiile moderne gen esp ajuta foarte mult la viteze sub 100 km / h sa nu ii mai fuga fundul. Oare cu cat e mai stabil un bmw decat o vectra in curbe ?

Cu mult. E o diferenta cam de 30 de km/h la viteza de abordare a curbelor daca ai tupeu sa o duci la limita. Aici e bine sa abordezi curbele sub limita si pe viraj sa mai tragi de cateva ori putin de volan(trebuie sa ai experienta, sa fii maxim concentrat dar tot o sa iti creasca pulsul bine cand faci asta paralel cu un TIR).
mihaiadrian a scris:din moment ce rotile din spate fac efectiv "impingerea" , exista pericolul ca fundul masinii sa fuga ( mai ales cand volanul este intors ) iar rotile din fata sa fie centrul cercului care il deseneaza rotile din spate. Multi zic ca esp-ul ajuta sa nu se mai intample acest lucru. Eu sper ca acest lucru sa fie adevarat, deoarece altfel mi se pare destul de dificil de condus o masina cu tractiune pe spate, mai ales in curbe.

Nu fuge nicaieri daca nu ii dai blana.



In teorie asa pare sa fie, pt ca masinile cu tractiune spate au tendinta de a vira mai mult decat ai intors tu volanul ( in comparatie o masina cu tractiune fata are tendinta de a iesi din decor pentru ca tu desi virezi, ea nu se intoarce suficient )
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ce afirma un coleg de pe un alt forum :
"Oare sarantocii aia din Marea Britanie, n-au auzit si ei ca GPL-ul este periculos ... Adica de ce ar pune GPL pe masini precum S class, Range Rover Sport 4.4 , Audi A8, Porsche Chayenne sau chiar Rolls Royce Silver Shadow din '71
A, stai asa, la ei se cheama eco, ca ei "are" bani, noi suntem doar cocalari daca punem GPL pe vreuna din masinile mentionate si sarantoci daca punem pe dacie. E bine de cum e."

Cum sa scada in putetre GPL..Neutral are o explozie foarte mare gazul in plus nu are cum sa scada puterea ATA TIM PCAT EXISTA ECU, instalatia de GPL are CU separat..

Eu am mers si cu dacie pe GPL si cu BMW 318 si cu scoda octavia 2, La dacie da e o diferenta deoarece era pe carburatie !

In viitor o sa se ajunga la masini pe GPL + electrice, folosind energia solara + masini pe baza de hidrogen, prin electroliza apei!

Numai bine! si apropoo orice exploatare a resurselor trebuie sa tina cont de dezvoltarea durabina! ( pentru colegu' cu viitorul master)
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nu pot fi comparate! asa ca caterinca nu poti compara portocale cu nuci! bmw e clar ca e peste opel! la orice model!
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
djkilla a scris:Ce afirma un coleg de pe un alt forum :
"Oare sarantocii aia din Marea Britanie, n-au auzit si ei ca GPL-ul este periculos ... Adica de ce ar pune GPL pe masini precum S class, Range Rover Sport 4.4 , Audi A8, Porsche Chayenne sau chiar Rolls Royce Silver Shadow din '71
A, stai asa, la ei se cheama eco, ca ei "are" bani, noi suntem doar cocalari daca punem GPL pe vreuna din masinile mentionate si sarantoci daca punem pe dacie. E bine de cum e."

Cum sa scada in putetre GPL..Neutral are o explozie foarte mare gazul in plus nu are cum sa scada puterea ATA TIM PCAT EXISTA ECU, instalatia de GPL are CU separat..

Eu am mers si cu dacie pe GPL si cu BMW 318 si cu scoda octavia 2, La dacie da e o diferenta deoarece era pe carburatie !

In viitor o sa se ajunga la masini pe GPL + electrice, folosind energia solara + masini pe baza de hidrogen, prin electroliza apei!

Numai bine! si apropoo orice exploatare a resurselor trebuie sa tina cont de dezvoltarea durabina! ( pentru colegu' cu viitorul master)

Ai asasinat limba romana din nou. Pareri personale ai si tu? sau doar imi copiezi citate? Nu cred ca esti in stare de o parere personala.Si daca a zis tot unul ca tine de pe alt forum nu stiu ce rahat care e relevanta? Stai jos si du-te la scoala.
Numai unul ca tine ar putea sa-si ia Range Rover Sport si sa-i puna gpl, cu siguranta te-ai gandi la poluare cand ti-ai cumpara o asemenea masina.
Eu mai degraba tind sa cred ca esti printre cei ce isi fac credit la banca si merg cu o masina mai scumpa decat casa lor, care au bani de masina si atat, de benzina si intretinere se imprumuta.Daca nu in practica, in esenta sigur asa ai mentalitatea. Apropo, sti cum se pronunta "master" ? Smile) Invarte acolo la platane, cam aia-i pentru tine.
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
"Si daca a zis tot unul ca tine de pe alt forum nu stiu ce rahat care e relevanta? "

Eu am "asasinat" lb.romana, iar tu ai ingropat-o!
Un an nou fericit !
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:

@ pirvu_daniel & forbidden27 : Va multumesc pentru aprecierile facute, si eu sunt multumit de alegerea aceasta.Referitor la trecerea catre un BMW, sunt de acord, va veni si momentul acela, dar mai tarziu. Smile




felicitari pt alegere, nu stiu unde ai gasit motorizarea asta....in romania nici nu s a comercializat asa ceva, si din cate stiu motoarele astea sunt proiectate pt a functiona cu bioetanal, de unde si denumirea acestei motorizari flexifuel....sunt curios cum trage si cat papa, cu benzina normala crek scoate mai putini caluti..sa ai noroc de ea si sa nu ai probleme cu motorul ca nu cred ca mai gasesti asa ceva in RO..
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Probabil asta este echiparea, pretul de noua, consumul si alte detalii mai mult sau mai putin relevante :



Pentru eventualele probleme ce pot aparea, o sa se inscrie pe forumul Ford si isi va cauta un mecanic bun (astia sunt putini si ocupati) .
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nu e echipare ca doar la 1.8i apare flexifuel...e deja inscris pe forum ford da crek e singura motorizare si deacolo, am avut si eu focus si facuse un coleg un sondaj cu ponderea motorizarilor pe focus 2, cel de 1.8i nici macar nu aparea la variante...


scrie in poza atasata de tine in drept la combustibil, benzina sau ALCOOL Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR