Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ovy24junioru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti.
Nu de curand detin un opel corsa c din 2004, 157.000 km in bord, motor 1.3 cdti 51 kw. Ca si extrase am pe ea dpar ABS, ESP si ServoDirectie in rest manual...
Ma confrunt cu un tacanit sub capota mai exact din parte dreapta a motorului cum stai la volan..pe la cureaua de accesori,fulii
In jurul valorii de 1000Rot/min si doar acolo incepe se se auda o bataie metalica precum ar suna toba de esapament cand ar batea in traversa sau ca si cand nu ar fi prinsa in tampoane. La plecari de pe loc zgomotul se amplifica. pe loc drept si doar turat motorul mai putin zgomot
Este destul de enervant si totodata suparator zgomotul.
Nota:
Am obs ca fulia de la alternator acel numit ambreiaj este sudat si cred ca alterantorul merge odata cu cureaua..adica nu mai are tendinta de a mai merge din inertie daca motorul intra in regim de relanti ,pompa apa prezinta ceva scurgeri,cureaua pare sa nu fie stransa pt ca pot apropia 2 parti destul de usor fara prea mare efort si intinzatorul are o cursa de vibrare de 20-30 mm cand apar zgomotele acelea. pe curea se vede ca si cand ar freca undeva dar nu foarte pronuntat
Ma gandesc sa nu fie mai rau de prin motor ceva sa arunc cu banii in stranga si in dreapta.

Sa fie acel albreiaj devina?sa fie pompa de apa sau intinzatorul?cureaua?

Cine mai intalnit o asemenea problema il rog frumos sa-mi de-a si mine un sfat practic si daca s-a mai vorbit despte aceasta problema rog mii de scuze.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,771
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Bun venit pe CO! Ceva asemanator am patit eu si era de la fulia alternator. Incearca sa ajungi la Intalnirile CO Sibiu si vei intalni persoane inimoase, dispuse sa dea o mana de ajutor de exemplu Mikyboy(Mihai). Este posibil sa fie un cumul de defecte: pompa apa+rola intinzatoare+fulie alternator sau combinatie de 2.Nu ar stica si o diagnoza. Sa ne tii la curent.
  • Viktor Stoianovici

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 1.4 turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Dupa atata zarva si discutii legat despre acea bataie care vine din partea stanga a motorului cu te uiti sub capota am optat sa cumpar acea fulie "ambreiaj" pt alternator...minunea s-a si intamplat..motorul merge de nici nu-l auzi..glumesc doar e diesel dar nu mai am nici un zgomot suspect...

Am fost al un electrician auto care avea cheie speciala de dat jos fulia si mi-a cerut 150 datul jos al alternatorului de pe masina...m-a bufnit rasul..poate ca eram mai prost imbracat sau ce sti..
Mi-am bagat piciorusele si m-am apucat singur acasa si am dat jos alternatorul prins in 3 prezoane firul + si cel de excitaie.
nimik mai simplu si fara cheie speciala am prins fula veche in menghina si cu o surubelnita cu cap torx am desfiletat.
Important daca tot ai dat jos alternatorul verifica starea rulmentilor si a carbunilor.
La mine un rulment mai are undeva la 30% viata celalat e ok. Carbunii i-am inlocuit..home made ca nu mai era nimik deschis la 8 seara:D
AM pus fulia nou sus am strans cat am putut cu mana..oricum se strange cand merge motorul...practic imposibil sa se desfileteze.
Am pus sus totul si acuma sunt HAPPY:D.


PS: mai bine iti repari tu decat altu..si prost si pe bani
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR