dimmy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2002 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- adriancean
- **
- 166 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
adriancean
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Te rog frumos sa nu incepi un nou tpic cand este deschis deja, mai mult de atat tot pe aceeasi pagina este !
https://www.clubopel.com/viewtop...=asc&start=40
Are garnitura de cauciuc, deci nu trebuie strans "mioritic" !
https://www.clubopel.com/viewtop...=asc&start=40
Are garnitura de cauciuc, deci nu trebuie strans "mioritic" !
- adriancean
- **
- 166 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
adriancean
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
adriancean a scris:Buna! In legatura cu throtle body am si eu o intrebare: e normal ca "chestia" aia de plastic,prinsa cu 2 suruburi torx de throttle sa se miºte puþin stanga-dreapta? Am incerbat sa strang suruburile dar nu mai merg! Poate sa apara vreo problema? Multumesc!
Azi am desfacut capacul de pe throttle si am ramas surprins:era curat,dar am observat o "chestie"! Cand accelerez se aude in compartimentul motor(cred k in jur la throttle),un tacanit(ca un releu)si se aude doar la accelerare! Ce poate fi? Multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adriancean
- **
- 166 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
adriancean
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vizavi de problmea de throttle murdar si promleme datorita imbacsirea acestuia care este inevitabil datorita gazelor carter.
Dan pentru mine conteaza parerea ta: daca fac "cold air intake" sa nu mai iau din fata direct de pe ventilator aerul + pun un filtru de gaze carter, ar fi rezolvat in mare parte problema Throttle.
Tu ce parere ai?
Dan pentru mine conteaza parerea ta: daca fac "cold air intake" sa nu mai iau din fata direct de pe ventilator aerul + pun un filtru de gaze carter, ar fi rezolvat in mare parte problema Throttle.
Tu ce parere ai?
- adriancean
- **
- 166 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
adriancean
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Azi am dat comanda de garnituri pt throttle(pt cea care e intre capacul rotund de plastic si corp) si pt cele 2 suruburi care fixeaza capacul de corp. Baietii de la servicd mi-au zic k vin 2 distantoare d cauciuc care se pun deasupra de capac si inca 2 mai mici! Intrebarea mea e unde se pun cele 2 mici,pt k atunci cand am dat capacul jos,erau doar distantoarele de cauciuc deasupra!
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adriancean
- **
- 166 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
adriancean
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- adriancean
- **
- 166 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
adriancean
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hello,
Ieri m-am apucat sa montez filtrul de gaze carter + filtru de aer sport K&N.
Ma apuc frumos de lucru si am zis daca tot pun filtru de gaze carter sa ma uit si la Throttle Body sa vad cum este, si ce sa zic era imbacsit destul de tare . M-am apucat sa curat, si intre timp m-am uitat la admisie care era super murdar.
Asa am dat admisia jos de tot si am curatat frumos
Cum era deja 3:40 dimineata am zis ca EGR nu curat de data asta dar mai mult ca sigur ii vine randul in weekend.
Ce am facut nu recomand sa faceti fara un om care sa stie, este destul de riscant!
Ceea ce este efectul lucrarii este ca merge masina de mananca asfaltul de sub el, intra super bine in turatii are putere motorul.
Imaginea de mai jos este filtrul de gaze carter. Acuma exact ce am facut eu:
Din capacul colbutori vin doua tevi de gaze carter, unul care merge in capacul Throttle (cel gros) iar celalalt merge in admisie dupa clapeta de acceleratie (cel subtire)
- Pe cel gros de la capacul colbutori am montat filtrul de gaze
- Pe cel subtire de pe capac am pus un furtun mic cu un surub la sfarsit plus am strans cu o clema.
- Pe throttle am astupat gaura tot asa
- Pe admisie unde intra furtunul subtire la fel
Deci gazele carter nu mai intra inapoi in admisie deloc!
De precizat ca este important, la prima cheie a pornit masina fara erori!
Inainte sa pornesc, am urmat procedura de invatare !
Dupa ce este uns cu ulei special devine rosu filtrul de gaze. Cum este facut? Se vede in poza de mai jos
Postul o sa completez cu imagini detaliate + descriere(dar se pare mai lent)
Ultima modificare facuta de szilid la Lun 08 Oct, 2007 9:45 am, modificat de 2 ori in total
Ieri m-am apucat sa montez filtrul de gaze carter + filtru de aer sport K&N.
Ma apuc frumos de lucru si am zis daca tot pun filtru de gaze carter sa ma uit si la Throttle Body sa vad cum este, si ce sa zic era imbacsit destul de tare . M-am apucat sa curat, si intre timp m-am uitat la admisie care era super murdar.
Asa am dat admisia jos de tot si am curatat frumos
Cum era deja 3:40 dimineata am zis ca EGR nu curat de data asta dar mai mult ca sigur ii vine randul in weekend.
Ce am facut nu recomand sa faceti fara un om care sa stie, este destul de riscant!
Ceea ce este efectul lucrarii este ca merge masina de mananca asfaltul de sub el, intra super bine in turatii are putere motorul.
Imaginea de mai jos este filtrul de gaze carter. Acuma exact ce am facut eu:
Din capacul colbutori vin doua tevi de gaze carter, unul care merge in capacul Throttle (cel gros) iar celalalt merge in admisie dupa clapeta de acceleratie (cel subtire)
- Pe cel gros de la capacul colbutori am montat filtrul de gaze
- Pe cel subtire de pe capac am pus un furtun mic cu un surub la sfarsit plus am strans cu o clema.
- Pe throttle am astupat gaura tot asa
- Pe admisie unde intra furtunul subtire la fel
Deci gazele carter nu mai intra inapoi in admisie deloc!
De precizat ca este important, la prima cheie a pornit masina fara erori!
Inainte sa pornesc, am urmat procedura de invatare !
Dupa ce este uns cu ulei special devine rosu filtrul de gaze. Cum este facut? Se vede in poza de mai jos
Postul o sa completez cu imagini detaliate + descriere(dar se pare mai lent)
Ultima modificare facuta de szilid la Lun 08 Oct, 2007 9:45 am, modificat de 2 ori in total
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
nush daca isi are rostul postul meu dar de ceva vreme ma tot intrebam ce are masina de nu mai are aceeasi putere, simptomele fiind cam cele descrise la inceputul topicului. acu ramane doar sa ma apuc de treaba si sa adun fo doua lazi de bere si sa le trimit catre voi sper ca dupa ce termina sa fuga cum facea la inceput (nu are probleme prea mari nici acum dar se simte).
pan una alta mii de multumiri celor care nu ne lasa sa ne vindem si organele pt a-i plati pe cei ce ne fura in service spunand ca nu mai sunt probleme de fiecare data .
pan una alta mii de multumiri celor care nu ne lasa sa ne vindem si organele pt a-i plati pe cei ce ne fura in service spunand ca nu mai sunt probleme de fiecare data .
- mariu51anu
- *
- 8 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Corsa 2003 z14xe
mariu51anu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
De curand am un corsa cu motor z14xe,90 cp ,an 2002 si am urmatoarele simptome:cand scade turatia la aproximativ 2500 de rotatii masina merge in hopuri,eu tinand pedala apasata constant.Daca accelerez mai brusc dispar intreruperile...Nu am niciun martor aprins pe bord.Masina are 70.000 km.Va multumesc anticipat!