- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
As avea nevoie de niste sfaturi legate de pachetul de drumuri grele de pe o astra g classic Z16XEP. Din fericire sau din pacate masina mea are pachetul de drumuri grele, adica scut de tabla pentru motor si garda la sol mai ridicata (semnificativ, dupa parerea mea).
Ce parere aveti, e util acest pachet? Garda la sol influenteaza stabilitatea, rigiditatea? Se poate renunta la pachet?
Cu alte cuvinte, care ar fi avantjele si dezavantajele?
Multumesc!
As avea nevoie de niste sfaturi legate de pachetul de drumuri grele de pe o astra g classic Z16XEP. Din fericire sau din pacate masina mea are pachetul de drumuri grele, adica scut de tabla pentru motor si garda la sol mai ridicata (semnificativ, dupa parerea mea).
Ce parere aveti, e util acest pachet? Garda la sol influenteaza stabilitatea, rigiditatea? Se poate renunta la pachet?
Cu alte cuvinte, care ar fi avantjele si dezavantajele?
Multumesc!
- Brook
- ***
- 736 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 736
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
Avantaje : traiesti in romania . La fiecare pas gasesti gropi , borduri inalte , etc. peste care tu vei trece cu usurinta.
Cel mai mare dezavantaj ar fi ca e un pic mai inalta , si poate conteza 5% la stabilitate.
In rest pentru min sunt doar avantaje. Voi trece in curand la suspensia spate la pachet drumuri grele din necesitate .
Cel mai mare dezavantaj ar fi ca e un pic mai inalta , si poate conteza 5% la stabilitate.
In rest pentru min sunt doar avantaje. Voi trece in curand la suspensia spate la pachet drumuri grele din necesitate .
- alexx_gan
- ***
- 815 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 815
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Teoretic cu cat o masina e mai lasata cu atat centrul de greutate este mai jos si ar trebui sa aiba stabilitate mai buna.
Ce dimensiuni de anvelope ai ?
Iar cu avantajele si dezavantajele daca e inalta nu dai cu "burta" de pamant si ai acces la drumuri mai rele dar nu ai stabilitate in viraje ,iar daca e lasata ai stabilitate in viraje dar nu ai acces la drumuri mai rele.
Ce dimensiuni de anvelope ai ?
Iar cu avantajele si dezavantajele daca e inalta nu dai cu "burta" de pamant si ai acces la drumuri mai rele dar nu ai stabilitate in viraje ,iar daca e lasata ai stabilitate in viraje dar nu ai acces la drumuri mai rele.
- serioussam
- **
- 244 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Brook
- ***
- 736 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 736
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 815 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 815
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Nu zice nimeni ca nu sunt stabile masinile cu pachet pentru drumuri grele si mai ales la durmurile de la noi din tara .
Dar daca ar fi sa comparam doua masini (aceeasi motorizare , greutate ) una cu pachet pentru drumuri grele ,cu garda la sol mai ridicata , si una cu garda la sol mai joasa cred ca mai bine din punct de vedere al stabilitatii s-ar descurca cea cu garda mai mica la sol de ce zic asta pentru ca am avut 4 configuratii de anvelope pe masina pe care o conduc 175/70/14 ,195/60/15,195/65/15 de iarna si 205/50/16 pentru vara , ultimele 2 fiind cele actuale diferenta nu e mare dar se simte in curbe la viteza si la franare.
Dar cu ultima configuratie 205/50/16 se pierde foarte mult la capitolul "off-road" avand si scut de metal ating "burta " in multe locuri unde nu as fi atins cu alte configuratii scutul l-am achizitionat dupa ce am luat masina si face toti banii.
Dar daca ar fi sa comparam doua masini (aceeasi motorizare , greutate ) una cu pachet pentru drumuri grele ,cu garda la sol mai ridicata , si una cu garda la sol mai joasa cred ca mai bine din punct de vedere al stabilitatii s-ar descurca cea cu garda mai mica la sol de ce zic asta pentru ca am avut 4 configuratii de anvelope pe masina pe care o conduc 175/70/14 ,195/60/15,195/65/15 de iarna si 205/50/16 pentru vara , ultimele 2 fiind cele actuale diferenta nu e mare dar se simte in curbe la viteza si la franare.
Dar cu ultima configuratie 205/50/16 se pierde foarte mult la capitolul "off-road" avand si scut de metal ating "burta " in multe locuri unde nu as fi atins cu alte configuratii scutul l-am achizitionat dupa ce am luat masina si face toti banii.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Zaheyu
- **
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
kraxx
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2011
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Brook
- ***
- 736 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 736
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
- fastohandle
- **
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Detin Astra Classic Sedan Z14XEP 2006 cu pachet drumuri grele.
Amortizoarele de pe spate sunt curse si am hotarat sa le schimb pe toate, inclusiv fata.
Acum am vazut pe unele siteuri online de piese ca pt motorizarea aceasta apar diverse branduri cu utilizari pt " suspensie normala si pachet drumuri grele " si pt " suspensie sport " precum si unele " heavy duty " acestea din urma avand preturi exorbitante.
Deci care sunt amortizoarele compatibile pt motorizarea " pachet drumuri grele " ?
Amortizoarele de pe spate sunt curse si am hotarat sa le schimb pe toate, inclusiv fata.
Acum am vazut pe unele siteuri online de piese ca pt motorizarea aceasta apar diverse branduri cu utilizari pt " suspensie normala si pachet drumuri grele " si pt " suspensie sport " precum si unele " heavy duty " acestea din urma avand preturi exorbitante.
Deci care sunt amortizoarele compatibile pt motorizarea " pachet drumuri grele " ?
- Zaheyu
- **
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
- fastohandle
- **
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Zaheyu
- **
- 173 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat