Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • danut212000

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua! am si eu de putin timp un opel vecrta B caravan, 1,6 16V benzina, tip J96/kombi FN11 din 2001.....am observat ca pe toba de esapament iese mai mult fum(sau condens) decat la alte masini cand motorul e la relantiu si face si condens adica picaturi de apa pe care daca turez mai tare motorul le arunca din tobe.....ce credeti ca ar putea fi? motorul merge rotund...nu intrerupe si nici nu se tureaza...porneste usor...ulei inca nu stiu daca consuma deoarece nu prea am mers cu ea, doar vreo 90km prin oras....uleiul pe care il are in motor e castrol 5w30 ...nu e prea subtire(are 154000km)? va multumesc !
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Garnitura chiuloasa piscata, miroase a dulce la esapament
  • ionutzuck

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu , scoate foarte mult condens cand sta la relanti si mai ales cand dau in spate , in timpul veri nu am avut problema asta , cum sa pus frigul a inceput sa scoala condens si apa, totusi nu as fi comvins ca e garnitura de chiuloasa pentru ca din cate am vazut eu prin oras 70% din masini scot condens cand este frig si umezeala afara.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Scot dar nu cum scoate una cu garnitura dusa. Deja sa arunce apa....
Aceas problema o am si eu si am garnitura piscata, deci ...
Una este condensul iarna la masini perfect sanatoase, una este la un x16xel cu ganitura piscata zici ca este statie de fum din club:)). Lasati-o 5 minute pornita si dupa acceleratio, sa vedeti apa ce arunca. O masina normala nu arunca atata apa, 2,3 picaturi, nu cat sa faci baie:))
Skip ads

  • ionutzuck

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Adevarul este ca mi-a scos odata cand a fost ceata si a fost statuta cam un litru asa , am pus un borcan de 800 grame la teava si la umplut Smile) cand o turam scuipa la apa de am zis ca imi da antigelul sau benzina afara pe teava Smile) acum trebuie sa mai schimb si garnitura parca nu aveam destule de schimbat Sad ms pentru informatie pustiu_pst
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Npc stai linistit. Oricum ca sa iti dai seama daca 100% este garnitura, verifici daca dispare antigel din vas, daca dispare si mai vezi si bule de ulei in el...clar!

Oricum o sa te coste ceva schimbatul de garnitura:(
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu sincer..n-am inteles...scoate doar condens, poate ceva mai mult decat alte masini sau scade si nivelul de antigel din vasul de expansiune...? Acum, si a mea face condens in spate...abur de nici nu-l mai vad pe cel din spate...cand este mai frig afara, daca o las la relanti 5-10 min, mai ales daca este abia pornita, in dreptul tevii de evacuare, pe asfalt/zapada se vede urma...marisoara...insa asta nu inseamna ca are probleme cu garniture de chiulasa... Oricum, dupa ce se incalzeste bine si dupa ce fac ceva km ...aburul dispare cam in proportie de 80%.
Explica un pic mai clar cum sta la tine treaba cu nivelul de antigel din vas, daca ai nivelul de ulei crescut ...
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa aveti in vedere si urmatoarele modificari:

- Daca nu mai ai catalizator si toba finala este inlocuita cu una sport, atunci aburul va fi mai intens, pentru ca nu mai este oprit de multitudinea de site si carbunele catalitic.

La mine spre exemplu, scoate aburi in prostie, tocmai pentru ca am modificarile mentionate mai sus.
Apa este verificata cu regularitate si nu pierde absolut deloc. Pentru mine este suparator doar din simplul motiv pentru ca anumiti "ochi" cunoscatori m-au intrebat cati km are motorul meu si de ce scoate fumul ala...
Fumul se disperseaza o idee mai greu decat aburul dar se pare ca lumea nu stie asta.

P.S. Daca masinile stationeaza o bucata mai buna de timp si le porniti 5-10 minute, se strange ceva condens pe instalatia de evacuare. Aviz colegului de mai sus si borcanul sau de 800gr. Daca nu a procedat astfel si chiar ii dispare apa din vas, atunci treaba este mai serioasa.
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Oricum ar fi. Poate sa stea si o ora, deja evacuarea este extrem de fierbinte, apa nu statea doar daca este in cantitati destul de mari. Repet la o masina normala asa ceva nu exista. Exact cum spune si colegul mai sus, dupa 5-10 minute ar trebui sa dispara o foarte mare parte din el, poate chiar spre deloc, am mai vazut masini prin trafic pe frigul asta si fum/abur deloc, deci se poate. Dar daca sta mult si bine aburul acolo si scade si nivelul in vasul de antigel este o problema( chiuloasa in cazul meu)
  • ionutzuck

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
andi_cimpean - chestia e ca mie nu imi pierde deloc antigel din vas , absolut deloc, si da atunci a stat ceva timp si a fost si ceata afara zilele alea deci multa umiditate in aer. dar problema cu antigelul nu o am. Plus ca si la mine se reduce nivelul de abur dupa ce circul cativa km cu ea. deci mai e garnitura de vina in situatia asta ?
  • danut212000

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
cu aproximatie cam la ce costuri se ridica schimbarea garniturii de chiuloasa la opel vectra B caravan, 1,6 16V benzina, tip J96/kombi FN11 din 2001?
  • danut212000

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ce fel de motor are acest opel: opel vectra B caravan, 1,6 16V benzina, tip J96/kombi FN11 din 2001?
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Intreaba intai un mecanic ce are de gand sa schimbe, garnitura, suruburi de strangere chiulasa, semeringuri ...mergi apoi la magazin cu lista de piese si alte materiale data de mecanic, adaugi apoi manopera si afli costurile.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ionutzuck a scris:andi_cimpean - chestia e ca mie nu imi pierde deloc antigel din vas , absolut deloc, si da atunci a stat ceva timp si a fost si ceata afara zilele alea deci multa umiditate in aer. dar problema cu antigelul nu o am. Plus ca si la mine se reduce nivelul de abur dupa ce circul cativa km cu ea. deci mai e garnitura de vina in situatia asta ?


Daca nu-ti scade deloc nivelul, probleme cu caldura la aeroterma nu ai, atunci nu ai de ce sa-ti face probleme.
Intr-adevar este un pic ciudata faza cu borcanul plin cu "zeama" dar cine stie, poate ai oprit-o in panta (de fund in sus) si nu a avut pe unde sa se scurga zeama colectectata de la pornirile anterioare.
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.sunteti fericitii posesori a unor masini sanatoase.Pe distante scurte si porniri dese este normal sa iasa condens.
  • danut212000

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
nivelul antigelului din vas nu scade deloc, dar condensul din toba e foarte mult...am gustat si nu este dulce....sa fie oare de la benzina proasta?...sau de la faptul ca am pornit-o saptamana asta de mai multe ori fara deplasari, doar vreo doua drumuri in oras de aproximativ 15 minute. caldura baga foarte bine....ar fi bine sa-i pun un aditiv in benzina?
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@danut212000, lasa masina asa cum este. Nu este nimic in neregula.
  • danut212000

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
multumesc...sunt cam stresat de chestia cu condensul...e cam mult....sper sa fie in regula!
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este destul de frig afara si foarte multa umezeala. Asa cum ti-am zis, n-ai de ce sa-ti faci griji.

Este prima ta masina?
N-ai mai luat seama pana acum?
  • danut212000

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ce fel de motor are acest opel: opel vectra B caravan, 1,6 16V benzina, tip J96/kombi FN11 din 2001?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR