Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Deoarece ledul de la Abgas era "manarit" am decis sa pun led , un amic mi-a desfacut bordul si a li[pit un led de pe alt bord .... dar tot nu se aprinde , e posibil sa nu fie tensiunea corecta? sau au vreun fel de polaritate?
merci
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Polaritate
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
BUna seara. Revin si eu cu o mare problema. As dori si eu sa citesc niste coduri de eroare la agilutza mea am un cablu pe usb si nu mai am nici un program. Ma poate ajuta si pe mine cineva. Multumesc anticipat.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Citeste aici pana faci rost de program: https://www.clubopel.com/vie...grafa&start=0
Skip ads

  • cristea ninel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z10se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
buna seara,
Astazi am observat ca nu se mai aprinde in bord becul indicator pentru centura de siguranta,scot si bag centura si nimic .
Va rog daca stie cineva, s-o fi ars becul sau contactul sa fie dus.
multumesc
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@cristea ninel
verifica mufa de sub scaune vezi sa nu fie iesita de obicei lwe la spalatorii o misca aia cu aspiratorul
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Agila nu are indicator pentru centura de siguranta, cel din bord este de airbag, se stinge la pornire motor dupa ce apare tensiunea de 14V (pe 12V se aprinde impreuna cu EPS si baterie).
  • cristea ninel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z10se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
va multumesc,
cred ca am facut o confuzie cu becul de la frana de mana .
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Azi iar am ramas fara baterie si eram in intarziere la servici, am pus rapid redresorul pe baterie si am dat la automat, a luat-o din prima , apoi am realizat ca era setat pe 24v. De atunci vad in continu EPS aprins in bord, am oprit motorul l-am repornit dar fara rezultat. Ce poate fi ? Sa scot bateria ?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da jos bateria si fa-i o incarcare normala pe redresor (12-14 ore). EPS e posibil sa se aprinda deoarece capabilitatea de curent pentru servodirectie este mica. Daca bateria nu-si revine la capacitate trebuie sa o schimbi si asta repede.

LE Ai vazut ca te-am ghicit? Noroc ca am fugit dupa matale sa-ti spun.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa cautam mai atent :
SilQ a scris:Azi iar am ramas fara baterie si eram in intarziere la servici, am pus rapid redresorul pe baterie si am dat la automat, a luat-o din prima , apoi am realizat ca era setat pe 24v. De atunci vad in continu EPS aprins in bord, am oprit motorul l-am repornit dar fara rezultat. Ce poate fi ? Sa scot bateria ?

Daca tu ai pus redresor pe bateria conectata pai este clar ca toata electronica masinii a fost supravoltata, nu 24V dar ceva pe acolo ca mai taie bateria vreo 2V. Am vazut calculatoare arse din asemenea greseli. De obicei ele rezista pana la 17V de genul regulator defect, peste asta cam problem, pica pe loc sau in cativa km. Sa nu uitam ca o incarcare de 24V de fapt e la 28V, la 12V e cam 14V ...
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, a avut mare noroc dar nu am vrut sa-i mai stric inima. De fapt, scrie si prin unele brosuri, chiar si in user manual Agila cum se procedeaza la imprumut curent, mai exact pornirea cu ajutorul altei baterii. Dar ce sa facem, daca aratam prea multe pe aici, se spune ca unii dintre noi ne dam mari. Nu e cazul acum, sa zicem, dar cazuri au fost.

PS Dupa ce postasem de doua ori, am realizat marea gafa. Dar m-am axat pe fenomenul EPS la baterie uzata care a fost primul impuls de raspuns, mai ales ca traisem aceeasi experienta.

LE De fapt Dane, norocul lui stii care a fost? Ca la punere demaror, cererea de curent mare s-a rasfrant si asupra redresorului de incarcare, curent pe care redresorul nu l-a putut debita. Ca atare brusc, tensiunea la bornele sale va fi fost mult mai mica de 17 V. Gandeste-te daca era robot de pornire! Asta da belea. In mod sigur in acest caz, ii zbura toata electronica de bord. Tine-te bine frate!

LE2 Nu va bazati pe tabloul de sigurante. Totdeauna in fata electronicii, sigurantele nu au nicio treaba cu protectia. Cand crapa electronica si apar curentii mari de scurtcircuite, abia atunci siguranta sare. Asta daca aveti calibrate conform schemei. Oricum, amicul a avut noroc, pentru ca au fost si varfuri mari de tensiune, peste care s-a trecut bine.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
petrecila a scris:...... Ca la punere demaror, cererea de curent mare s-a rasfrant si asupra redresorului de incarcare, curent pe care redresorul nu l-a putut debita. Ca atare brusc, tensiunea la bornele sale va fi fost mult mai mica de 17 V. Gandeste-te daca era robot de pornire! Asta da belea. In mod sigur in acest caz, ii zbura toata electronica de bord. Tine-te bine frate!.....


Tare imi este teama ca dupa conectarea redresorului a asteptat cu cheia contact pe pozitia II pana la stingerea
martorilor din bord, daca asa s-a intamplat singurul sunt al redresorului a fost bateria de pe masina, este
adevarat descarcata. Daca asa s-au petrecut lucrurile o parte din electronica masinii a fost supravoltata.
Poate cumva senzorul EPS sa fi cedat ?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, bateria foarte descarcata a cerut tot timpul curent mare de incarcare, curent care a influientat in mod sigur iesirea redresorului, reducand cat de cat tensiunea tampon (depinde ce fel de redresor a avut ca putere de incarcare). Asta banuiesc ca i-a fost norocul. Ca daca bateria isi revenea rapid, poate acum era varza totul.
Nu cred sa aiba probleme cu senzorul torque si modulul de comanda. EPS suge curent mare la manevrare pe loc sau viteze mici si scade cu cat viteza de deplasare creste. Asta tipa in general cand nu are destul curent. Asta din cate am vazut eu pana acuma pe a mea. Dar, poate sunt si alte pareri.

LE Intr-un montaj electronic, in general schemele se concep cu elemente care au parametrii intr-un domeniu mai larg in raport cu conditiile de functionare. Valorile de tensiune si curent accidental suportate (in acest caz vorbim doar de tensiune) cred ca s-au incadrat in plaja de siguranta a majoritatii elementelor componente. Problemele apar la varfuri mari parazite de tensiune, unde elementele sensibile cu probleme pot fi cele MOSFET. ECU nu duce lipsa si aici e beleaua cea mai grea.

LE2 ECU la Agila se balamuceste la pornire daca tensiunea la bornele bateriei scade sub 7V. Peste aceasta valoare, el isi face treaba, in general motorul porneste si de cele mai multe ori nu stii cat de slaba iti este bateria. Afli cand vezi aprinderea EPS, deoarece bateria nu isi mai revine rapid nici in tensiune si nici in capacitate (capabilitatea de curent fiind foarte scazuta). Acesta este semnul distinctiv ca trebuie schimbat acumulatorul, chiar daca nu s-a manifestat pana atunci. Trebuie sa se reduca numarul de chei date (porniri) cand se stie ca bateria cedeaza repede. Adica te mai duci dupa paine si cu bicicleta, daca nu ai bani sa schimbi bateria acuma. Asta pana la iarna, ca apoi nu mai tine fenta. Scuzati ca m-am dezlantuit asa.

LE3 Asta o pot spune si din experienta, caci atentie, in general aprinderea EPS nu se lasa cu cod de eroare. La baterie slaba EPS nu seteaza cod. Uite o adaugire la postul lui Dan.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare dinou si multumesc de informatia stufoasa. Becul EPS s-a stins singur dupa ce masina a fost oprita 8h fara sa mai scot bornele. E adevarat cred ca am scapat prea usor din patania asta. Intre timp am cautat baterii 55Ah si am gazit in Dedeman Varta Black la 214 lei si la dealer ROMBAT baterie Rombat Calciu la 190 lei. Inca nu stiu la ce sa ma opresc...
  • editza2002

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Martorul masina cu cheita se mai aprinde si cand este o problema la senzorul de detonatie. Cel putin in cazul meu asa a fost. La diagnoza asta a iesit.
  • Alin7key

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut prieteni!Citind manualul am constatat ca agila mea are doi martori pentru ulei :martorul de presiune a uleiului care e localizat sub martorul de benzina si martorul de nivel al al uleiului (acela care are ca simbol o canistra de ulei pe ''valuri'') localizat langa martorul EPS.Mentionez ca masina mea nu are turometru in bord.Martorul de ulei de langa EPS nu lumineaza la punerea contactului.E posibil sa sa fie numai un singur martor de ulei?
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ala nu este martor de ulei, scrie asa ceva in manual?
  • Alin7key

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
In manualul de pe vauxhall (in engleza) scrie asa cum am mentionat mai sus.
  • Lulu2020

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[b][i] De curand mi-am cumparat o masina Opel Agila din 2000... ...Si motorul nu merge rotund... ...Care este cauza?
Acum la drum mi se aprinde si martorul "Esapament"... ...Nu am fost inca la service... ...Merge scuturat la drum...Ce credeti ca are?
Va rog,ajutor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR