Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
solutie? sa va spun ce fac eu. la mine cand se blocheaza motorasul ramane tot timpul pe deschis(adica imi intra aer de afara), de obicei cand merg mai mult timp fara sa mai inchid aerul care vine de afara. iata ce fac eu si va sfatuiesc sa incercati si voi: luati niste silicon dintr-acela cu care dati pe bord, puneti pe o carpa si ungeti bine marginile pe care calca clapeta care inchide sau deschide aerul de afara. eu fac chestia asta cam o data la 3 luni (cam atat ma tine solutia mea). fenomenul care se intampla acolo este asemanator cu cel de la usi cand se lipesc chederele, asa si acolo cauciucurile de la clapeta si cel pe care calca clapeta se lipesc, motorasul are putere mica si nu mai poate sa le dezlipeasca.

l.e.
ca sa deblocati motorasul nu e nevoie sa-l dati jos, trebuie doar sa-l ajutati putin impingand cu mana clapeta in sensul celalalt, adica daca este blocata pe inchis aerul care vine de afara puneti butonul in acea pozitie (ledul sa fie stins) si impingeti clapeta; daca este blocata pe deschis (intra aerul de afara) puneti butonul pe pozitia cu ledul aprins si iar impingeti de clapeta. evident contactul trebuie sa fie pus. nu impingeti in sensul invers fata de cum vrea motorasul sa impinga.
Skip ads

  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ktapet a scris:solutie? sa va spun ce fac eu. la mine cand se blocheaza motorasul ramane tot timpul pe deschis(adica imi intra aer de afara), de obicei cand merg mai mult timp fara sa mai inchid aerul care vine de afara. iata ce fac eu si va sfatuiesc sa incercati si voi: luati niste silicon dintr-acela cu care dati pe bord, puneti pe o carpa si ungeti bine marginile pe care calca clapeta care inchide sau deschide aerul de afara. eu fac chestia asta cam o data la 3 luni (cam atat ma tine solutia mea). fenomenul care se intampla acolo este asemanator cu cel de la usi cand se lipesc chederele, asa si acolo cauciucurile de la clapeta si cel pe care calca clapeta se lipesc, motorasul are putere mica si nu mai poate sa le dezlipeasca.

l.e.
ca sa deblocati motorasul nu e nevoie sa-l dati jos, trebuie doar sa-l ajutati putin impingand cu mana clapeta in sensul celalalt, adica daca este blocata pe inchis aerul care vine de afara puneti butonul in acea pozitie (ledul sa fie stins) si impingeti clapeta; daca este blocata pe deschis (intra aerul de afara) puneti butonul pe pozitia cu ledul aprins si iar impingeti de clapeta. evident contactul trebuie sa fie pus. nu impingeti in sensul invers fata de cum vrea motorasul sa impinga.



Aºa fãcea ºi la mine la început. Se dezmorþea dacã îl ciocãneam puþin pânã când a rãmas blocat definitiv ºi nu a vrut sã mai meargã nici dat jos ºi conectat direct la baterie în ambele sensuri, nici mãcar cu un motoraº mai purternic. Ba chiar în felul ãsta cred cã s-a bulit ºi circuitul electric de comandã deoarece motoraºul mai puternic avea rezistenþa de 4 ohmi în loc de 33 ohmi cât avea cel original. Concluzie: când nu mai vrea poþi sã-l pupi cã nu mai merge. Trebuie refãcut cu totul de la circuitul de comandã ºi montat un temporizator sau întrerupãtor când motoraºul ajunge la capãt de cursã. Principala problemã o constituie angrenajul rotiþelor dinþate care se uzeazã în timp ºi când motoraºul efectueazã cursa pânã la capãt se înþepenesc ºi nu mai merg în sens invers. Cu alte cuvinte - Kaput! poate soluþia cea mai simplã la care deja mã gândesc serios este acþionarea clapetei manual prin montarea unui cablu Bowden (ca la Logan).
  • madian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 2.0dti y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si eu am patit ceva de genul asta azi cand am dat torpedoul jos sa vad de ce hodorogeste asa de tare aeroterma la plecare, si am observat ca semisfera nu se misca desi becul se aprindea. Am ajuatat putin cu mana si apoi si-a dat drumul. E posibil sa fie ptr ca nu am mai folosit demult recircularea. Are cineva idee cum se scoate aeroterma la astra G, ptr ca rulmentul care o invarte e praf, cand plec si cand franez am impresia ca o sa iasa de acolo....
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
17dti_edition2000 are dreptate,eu am rezolvat aceasta problema prin montarea a 2 limitatoare de cursa(swich-uri)care decupleaza alimentarea cind ajunge la capat de cursa.asa nu mai forteaza motorasul si nu mai blocheaza angrenajul.e foarte simplu ,dar e foarte migalos.
Skip ads

  • costache

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am cumparat aceast dispozitiv cu 90 lei de la ,, bosch car service '' . Mentionez ca modelul aerotermei este Behr. Cel mai ieftin din Galati. Smile
  • bizzzar3

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca destul de multi avem aceasta problema cu motorasul "magic" eu am constatat dupa o zii de stat cu bordul fara torpedo ca la un moment dat se schimba polarizarea la motoras , adica exact cum ar tb sa faca , intrebarea mea este urmatoarea , Panoul de comanda de la climatizare nu o avea piticii lui ? sa nu mai dam vina pe motoras ca eu am verificat motorasul si mergea k uns , eu banuiesc panoul de comanda , saptamana aceasta voi mai aprofunda problema si o sa revin cu rezultate .

P. S. : eu am sistem Delphi nu Behr sper ca rezultatele muncii sa fie in folosul celor care au avest sistem.
  • mirceateo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2008

  • Mesaj Privat
E zgomotoasa aeroterma la Astra Classic ? N-am reusit sa inca sa obtin un drive test ....
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ca si voi si eu am patit aceeasi problema cu motorasul buclucas numai ca la mine avea un comportament bizar , cand dadeam comanda ca aerul sa vina din afara trebuia ajutat cu mana sa faca acest lucru , la comanda recirculare aer executa comanda singur fara ajutor . Am dat jos motorasul si am observat ca si fara a fi pus in angrenajul mecanic aceeasi boala avea , ca atare am cautat alt motoras si l-am gasit la o parte mecanica de VCR , identic ca forma dar cu rezistenta de 12v/10 Ohmi automat si curentul de lucru mai mare , am fost nevoie sa-i fac un bloc electronic temporizat alimentat separat asociat cu comutatoare care detecteaza capatul de cursa , totul merge perfect numai ca acum motorasul pus de mine e putin mai zgomotos . Montajul protejeaza motorasul in 2 feluri , temporizat la aproximativ 3 secunde , asta ca se blocheaza mecanica lui sau sfera ce face separatiea aerului de afara de cel din interior si comutatoarele care protejeaza motorasul in caz ca se ajunge la cap de cursa mai devreme de 3 secunde Celor ce doresc sa construiasca modulul facut de mine le pot da schema si desenul cablajului. Realizarea cablajului se face foarte usor prin metoda transferului desenului de pe hartie pe cablajul imprimat in final iesind exact ca in desen , vointa sa fie .
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Asa arata schema si cablajul imprimat .
  • radulescuandrei2006

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
am rupt tija aceea care este legata de motoras si semisfera
stie cineva cat ar costa o tija noua? cumva vine tot ansamblul cand cumperi motorasul?
  • maceta

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2007

  • Mesaj Privat
costache a scris:Am cumparat aceast dispozitiv cu 90 lei de la ,, bosch car service '' . Mentionez ca modelul aerotermei este Behr. Cel mai ieftin din Galati. Smile



salut
ti-as fi recunoscator daca mi-ai da un nr. de telefon de la Bosch-ul din Galati. ma intereseaza pentru sistemul Delphi de la Astra G.
merci mult
  • maceta

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2007

  • Mesaj Privat
George Pelesca a scris:ªi al meu tot pe birou stã. Se pare cã asta e o problemã generalã la Astra cu astfel de sistem. Am încercat zile întregi sã-l repar, i-am schimbat ºi motoraºul cu unul dintr-un video vechi, mergea 1 datã ºi apoi se bloca. Acum nu se mai aprinde nici mãcar becul din buton. Dacã ºtie cineva cum pot sã rezolv mãcar problema cu întrerupãtorul sã anunþe aici vã rog, cã cu motoraºul rezolv eu cumva bineînþeles altfel decât nemþii ºi o sã anunþ atunci cum.



salut
poti sa-mi spui si mie cum ai rezolvat cu butonul de recilculare
era becul ars sau altcecva?
merci
Skip ads

  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut.eu am alta problema legata de recirculare.la mine recircularea merge intr-una si chiar daca e pus pe recirculare sau nu merge intr-una si face un zgomot de clampanit. ca si cum nu tine motorasul clapeta la capat. s-o fi uzat axul motorasului care intra in clapeta sau ce o fi avand. eu am sacos alimentarea si cand se aburesc geamurile dau drumul la aer conditionat.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Va salut ! Acum inteleg de ce mi se aburesc mie geamurile ... La mine cand dau pe recirculare nu face nici tac nici pac ar trebui sa scoate vreun zgomot ceva ? Maine desfac si eu torpedoul sa vad ce se intampla pe acolo si tare imi este ca nu merge dar macar las clapeta deschisa. Dar barem este vreo diferenta sesizabila la aer conditionat sau la caldura ca este pornita recircularea sau este tot una ?! Numai bine all !
  • Tiby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Problema care o am eu nu am mai intalnit-o.Am mers cu masina 1200 de km cu ventilatia pe 1 sau 2 iar la un moment dat am auzit un zgomot.Daca recircularea nu e pornita de aude clapa(cred care se activeaza si se dezactiveaza),adica am variatie de aer;cand tare cand incet;iar cand pornesc recircularea ventilatia merge normal.Ce e de facut?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce schimbati motorasul cu unul bun,pt a nu se mai strica datorita alimentarii continue,intercalati montajul din poza.Cele 2 piese PTC se gasesc in orice TV (cite unul intr-un tv Smile sau la orice atelier service TV,se folosesc pt demagnetizarea tubului la pornire,in magazin costa cam 5 lei bucata.Diodele pot fi orice diode de 1 amper.In regim de repaus dispozitivele PTC vor reduce curentul prin motoras pina la o valoare neglijabila.Bafta!



  • Tiby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
An desfacut aseeara torpedoul si am vazut ca motorasul care nu se mai oprea si a rupt clapeta in care intra tija de la motoras...am lipt cu super glue dar nu ma risc sa mai pornesc motorasul ca sa nu se mai rupa,asa ca i-am scos mufa si astrept sa fac un temporizator sa sa opreasca motorasul dupa 3 secunde. Eu initial am crezut ca exixta un temporizator in motoras dar..nu

CATA26BCN unde ai montat switch-urile si de care ai folosit?
  • overtaxer

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2005

  • Mesaj Privat
la mine problema se manifesta in felul urmator: apas pe butonul de recirculare si nu se intampla nimic, daca tin apasat cateva secunde palpaie ledul dar nu ramane cuplat, e vreo problema de contact pe undeva sau mai grav?
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
are idee cineva pe unde gasesc clapeta aceea (semicercul, semisfera), care e miscata de acel motoras; am sunat la Erebus si mi-au zis ca e 280 RON si se vinde cu tot cu nu stiu ce ansamblu; e cam imens de mult pentru o bucata de plastic;
  • Luco

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
gata, am gasit clapeta; am luat-o de la cineva care a dezmembrat un Opel; am demontat-o si am montat-o eu dupa sfaturile de pe aici; daca are cineva nevoie de sfaturi dati un PM;
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR