Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • diablo100

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut sunt detinatorul unui opel vectra b 1.6 16 v 1998 101 cp lam luat de foarte putin timp adica am facut 200 de km cu el si apa se ridica la 120 de grade in 10 min de functionare, electro ventilatorul nu porneste rog un sfat cat se poate de urgent

mentionez ca pana acum mi sa facut aerisirea la motor a fost scos termostatul aceiasi problema cei care lau aierisit au zis ca e garnitura de chiuloasa (asta fiind ieri) , azi alt 'mecanic' mia zis ca ar fi nu stiu ce sonda de la radiator in partea de jos stanga

am fost la alt mecanic mia zis ca ar fi pompa de apa
va rog din suflet sa ma ajutati cu un rasp
PS nu face spuma in baia de ulei si nici nu miroase a noxe in vasul de expansiune dar nici apa din vas nu fierbe cum ar trebui cand ajunge la 130 de grade \
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Verifica intai de ce nu porneste electroventilatorul, dupa aceea gadeste la chiuloasa si pompa de apa
  • diablo100

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
ms buldozer asta o sa fac azi dar daca ma mai poate ajuta cineva cu un sfat mai explicit
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"- Verifica intai de ce nu porneste electroventilatorul " @buldozer2
- Termocupla
- Termostatul
- Senzor temperatura.
- Radiator infundat (infundat). se vedea prin Pipairea furtunelor.
- Calorifer habitaclu (infundat). se vedea prin Pipairea furtunelor.
Cam aici este problema dupa mine.

Pipaie..... (rece/cald/fierbinte):
- Furtunul care intra in radiator dinspre termostat.
- Furtunul iese din radiator spre calorifer habitaclu.
- Furtunul dinspre calorifer habitaclu - numai stiu unde duce in fine.
- Furtunul care intra in stutul de la termostat (asta nu stiu cum trebuie sa fie (rece/cald/fierbinte)

Daca nu te pricepi mecanici te vor mulge de bani ba ca este cutare etc...
Fa singur aceste verificari simple.

-Pompa de apa mai rar dar nu este exclus.


mentionez ca pana acum mi sa facut aerisirea la motor
asta nu am mai auzit-o (ce anume au aerisit)
Pune o poza unde au aerisit.

Ai mesaj privat sper sa il citesti.
Skip ads

  • diablo100

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
zicea ca au aerisit motorul au scos furtunul cel gros care pleaca din termostat spre radiator ca sa iasa aerul din motor ziceau ei dupa care miau zis ca sigur ar fi garnitura de chiuloasa \

apropo am fost azi la mecanic mia scos senzorul de pe radiator si lau schimbat dupa care mia zis ca pompa nu isi face circuitul si marti trebuie sa ma duc sa schimbe pompa de apa

furtunele cele groase au aer in ele sau cel putin asa mi se pare mie in orice caz sunt foarte dure si ajung la un momendat sa friga , pe langa faptul ca nu prea da caldura
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ai citit mesajul privat ca te jumulesc astia de bani. (poate le citesti si tu, ca unii nu scriu degaba.)

(Te vor mulge de bani pana cedezi tu.) cred ca de astia nu scapi de ei pana nu te face sa schimbi si garnitura de chiuloasa ca sa scoata grosul. cred ca 2500-3000 sau mai mult cam atata vor sa scoata de tine. (ia masina si pleaca de la ei.)
Din cate vad eu ei nu vor bani pe toti odata, cu lingurita dar daca ii aduni si tragi linie ajungi la sfert la cat a costat masina.

Daca schimba pompa de apa trebuie sa dea cureaua de distributie jos ca ajunga la pompa tu gandesti ce gandesc astia.
iti pune pompa o sa iti mai zica sa schimbi si distributia, si dupa ce au terminat o sa zica, este clar este garnitura de chiuloasa alti bani alta distractie. si alta curea de distributie.

Schimba mecanicul.

Aerisirea si-o face masina singura fara mecanic, plimband antigelul prin circuit, si unde ajunge antigelul. in vasul de antigel =>
=>(unde busonul are o valva de suprapresiune care scoate surplusul de presiunea daca este prea multa presiunea circuit =>
=>(plus aer-ul din circuit daca a existat)

Schimba mecanicul.
Faci cum crezi.
  • niculaeroman

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
daca e garnitura de chiuloasa iti da apa afara din vas ai probleme cu ventilatorul de pe radiator
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR