Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ceva curios: am bagat motorina doar de 50 ron (aia mai scumpa de la rompetrol) vrand sa montez pompa de motorina in rezervor si mai aveam si un rest de aditiv si l-am pus si pe ala. Au disparut oscilatiile! O sa fiu atent si maine dimineata cand e mai rece motorul. Va tin la curent
Skip ads

  • Cristi Dancu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z 17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Dupa ce am citit toate paginile scrise de cei care au problema asta , am salvat schema pistonului ce se gaseste in regulator , data de ........viorel_bce........... si am sa merg la un strungar .
  • Cristi Dancu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z 17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
vladutsss - pana la urma tu ai reusit sa confectionezi acest piston ?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu. Nu s-a bagat nimeni sa imi faca . Ei zic ca e prea greu ca e lucru prea fin si nu iese asa cu masinariile ce le au ei.
Skip ads

  • dgidan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2012

  • Mesaj Privat
V-am scris mai sus, eu am rezolvat lungind arcul cu 1 mm si curatând depunerea de calcar alb format pe spire cu un cater, curatat tot cu wd 40 si montat la loc. Am 10 000 km si nu mai fluctueaza relantiul,Bafta e foarte simplu
  • Cristi Dancu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 z 17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
asa este dgidan , am vb cu cineva care proiecta regulatoare doar ca erau de ulei , inainte de revolutie se inatampla asta , DATORITA PRESIUNII MARI ARCUL SE UZEAZA SI ISI PIERDE DIN ELASTICITATE , o sa vad daca se poate schimba acel arc , cand am sa incerc una din cele doua variante am sa revin cu informatii
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Cristi Dancu ced bine ar fi sa fie doar arcul acela problema... Eu sunt putin mai sceptic... Astept cu nerabdare sa imi zici ce rezolvi... pana la urma o sa desfac si eu regulatorul vechi care il am acasa sa lungesc arcul acela... Smile
  • kif 53

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am schimbat regulatorul cu unul denso nou made in japan si degeaba tot oscileaza turometrul dar nu mai galopeaza motorul este singurul lucru bun , dati fratilor o rezolvare DTR 1.7 AN 2009
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
oscilatiile pot aparea din mai multe cauze. Doar in urma unei diagnosticari corecte, poti afla cauza.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu am comandat expre sa vina din ungaria si a venit din ungaria made in tailanda Smile)))
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Eu ti-am spus Vladutsss care e treaba cu regulatoarele astea.... toate cele intre 350-450 chiar 500 de lei de pe net sunt fake-uri ordinare.... Cel bun costa intre 750 - 900 de lei si trebuie sa fie neaparat pe cutie GM si MADE IN HUNGARY! Iar cei care l-au inlocuit si inca le oscileaza sau oscileaza dupa foarte putin timp (cum e si cazul masinii mele) e clar ca nu regulatorul este de vina fratilor... problema e pompa de injectie sau injectori... Sad
  • kif 53

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am intrebat un mecanic de la opel si a spus ca si ei tot denso monteaza specific ca era in cutie de plastic pe forma piesei cu oring cu garnitura de otel cu imbusuri si in cutie de carton cu cod de bare si cod piesa
Skip ads

  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
kif 53 poti incerca cu unul original GM... daca si atunci iti oscileaza nu regulatorul e de vina... Sunt cauze multiple... Pompa injectie, injectori, alternator etc... Normal ca si ei aceleasi le monteaza, depinde de unde comanda... e plin internetul de piese contrafacute chiar si pompe de injectie si injectori am vazut.... Sad
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Daca variaza presiunea in rampa de la regulator e. Eu m-am uitat cu op com si facea urat. Acum face doar putin dar ma streseaza pe mine
  • kif 53

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Gorgejjj nu te contrazic dar iti spun ca inainte sa schimb regulatorul si motorul avea o intrerupere ca si cum mergea in trei pistoane acum a disparut merge rotund daca intelegi . In schimb a aparut o alta problema cu bujiile incandescente pe care le-am schimbat dar eroare persista ca si cum ar fi releul dar este bun, Dupa ce o pornesc si se incalzeste o opresc si opornesc fara sa se stinga becurile pe bord eroare dispare ? plus ca nu merge claxonul offfff
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Claxonul nu merge cu luminile aprinse, nu? E de la CIM.
eroarea de la bujii 68302 sau 38008 poate aparea din mai multe motive. Ce am facut eu ca sa scap de ea:
Am schimbat toate bujiile. Nu am scapat
Am desfacut mufa la releu si am curatat mizeria. Apoi am verificat ca dupa contact sa vina tensiune la fiecare bujie. Venea. Apoi am demontat plasticul de la fisele bujiilor si am constatat ca era foaaaarte larga camasa. Am strans camasile apoi am frecat cu smirghel capurile bujiilor. Am conectat tot si nu a mai aparut eroarea. Dubios la mine era ca aparea cand avea motorul chiar si 90 gr. Ele functioneaza doar pana spre 60. Succes la treburi.
  • kif 53

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2016

  • Mesaj Privat
In primul rind claxonul nu functioneaza nici cu farurule aprinse nici cu ele stinse dar claxonul este bun ca am fost la opel mi-a facut o modificare in volan dar a functionat pina mi-a venit draci pe el. Acum am schimbat toate bujiile am curatat mufa releului dar nu am umblat la pipa bujiilor multumesc
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mergi inapoi la cei care ti-au facut modificarea.De unde vrei sa stim noi ce au facut ei?Daca nu aveai modificari, iti sugeram sa incerci sa dai intensitatea luminii din bord mai mica si sa incerci asa daca functioneaza claxonul.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare Colegi,

Eu ma confrunt de mult timp cu aceasta problema. Am schimbat 3 regulatoarea intr-un an... toate pe garantie. Problema apare mereu dupa 1000-2000 de km. Dar zile trecute i-a venit randul uleiului de la motor sa fie schimbat( nu va ganditi ca nu a mai fost schimbat de ani de zile). Surprinzator nu mai am oscilatii la relanti. Nu imi vine sa cred. Am 4 zile de cand merg cu masina si am urmarit motorul. Nimic. Liniste totala. Am folosit acelasi ulei pe care il folosesc de 4 ani: GM 5W30 dexos 2. Saptamana viitoare am programare la service pentru inlocuire regulator, dar acum vreau sa o anulez ca nu mai face. Va tin la curent daca mai apare.
Ps: am incercat toate combinatiile: Regulator GM... stricat dupa 18.000 km, regulatoare denso(made in HU): 3 bucati picate intr-un an, demontat regulator intins arcul... tine cateva zile, demontat regulator dat cu smilgher... tine 2 zile, ulei de floare soare pus in combinatia 1:4.... motorul e mult mai silentios dar oscilatiile sunt acolo, am mers cu ulei 2T(norma JASO-FC) 200ml la un plin de motorina... motorul o idee mai silentios, dar relantiul insista sa apara. Motorina am bagat de la toate benzinariile de toate tipurile, mai putin de la bidon Smile.
In concluzie... orice as incerca relantiul neregulat face paret din viata acestei masini. Smile)))
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut Madaj.
Dupa cum zici si tu se pare ca regulatorul de la GM ar fi cel mai bun daca te-a tinut 18 mii de km totusi... Si eu l-am schimbat in 30 ianuarie cu unul de pe net la 4 mil si m-a tinut 1000 de km. Parerea mea este ca nu regulatorul este de vina in principal si altceva duce la defectarea acestuia... Ori injectori cu probleme ori pompa de motorina! Oricum toate regulatoarele de pe internet la 350-450 de lei sunt mari fake-uri! Nu stiu ce sa zic si cu uleiul ca l-ai schimbat... probabil o sa te tina putin si apoi te lovesti iar de oscilatii... Sunt tare curios sa-mi zici cum se comporta masina... Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR