Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • petremaresh

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Exact la asta m-am gândit si eu ca l-am stricat de tot, dar eram curios sa știu daca sunt singurul ghinionist, sau mãcar sa știe si alții care încearcã ca exista un risc. Am unde sa imi fac un piston nou, dar dupa experiența asta o sa imi iau o piesa noua si nu cred ca mai încerc cu alta la strung. O fi din cauza ca am lungit arcul ?
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Posibil. Eu inca caut un strung bun sa fac. Nu am gasit inca. Deja incep oscilatiile dupa 4 000 km xu noul regulator
  • petremaresh

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Eu am unde sa fac, dar problema ar fi la mine ca daca am stricat altceva pe langa, cum ar fi arcul , pun degeaba piston nou.
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Aoleu Vladutsss... deja dupa 4000? La mine au aparut dupa 1000... Regulator luat de pe net la 400 de lei... Si daca luam GM original la 800 de lei nu stiu cat m-ar fi tinut... Incep sa cred ca Oscilatiile astea fac parte din viata masinii , asta daca nu vrei sa schimb tot sistemul de alimentare: injectoare, pompa... Foarte trist... Sad
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic. Mie momentan imi place maxim masinuta. Unii au vandut masina doar din cauza regulatorului. Eu mai am pana atunci. :d. Poate gasesc sa il fac sau poate ma ajuta petre si pe mine
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pentru regulator singura reconditionare a pistonului, este altul ,facut de cineva care cunoaste meserie.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat zilele astea (din nou) SCV-ul...Ultimul a rezistat vreo 30000, dar sa nu credeti ca totul a fost perfect, avea momente cand oscila incepand chiar cu 2000 de km...Am studiat acum problema.."axul" se roteste permanent in interiorul valvei si de aceea apar niste urme pe el ca de "honuire".. (turatia este mica probabil 1 rotire la cateva minute...
Apar pe buza zonei cilindrice cele mai mari (cea din spate de langa arc, niste mici ciupituri (repet, chiat pe buza), care periodic ajung prin rotire in anumite alte zone din interiorul valvei si agatza...
Sunt si zile cand merge bine, pentru ca prin rotire, ciupiturile se afla in alta parte.
Am slefuit usor cu 2000 doar acele mici ciupituri, am montat la loc si merge bine.
Dar avand una noua cumparata am pus noua.

Am o intrebare de "om prost":
In cutie, pe langa valva cu un oring montat deja este o garnitura si inca un o-ring mare, care nu se potriveste nicaieri, nici pe valva, nici pe corpul pompei...Ce este cu acest inel?
Eu si acum si la prima valva schimbata am utilizat doar inelul mic montat pe valva si bineinteles garnitura metalica, nu am utilizat acest oring. Unde si cum se monteaza?
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Viorel, oare doar o "incarcare" gen cromare si rectificare cilindrica a celor 3 zone (care practic fac toata treaba) nu e mai putin costisitoare?
Skip ads

  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Cea mai putin costisitoare treaba ar fi sa faci niste poze la masina si sa dai cu ea pe olx sau lajumate.... Smile . Lasand putin gluma la o parte cred ca regulatorul asta problematic se defecteaza din cauza altei probleme principale, eu suspectez ca fiind pompa de injectie de vina, cu pilitura ei de fier... Nu e posibil sa schimbi regulatorul si dupa 2-3 mii km sau chiar mai devreme sa oscileze din nou... e clar ca alta e problema care duce la defectarea lui... Asa ca cel care a zis ca l-a tinut 30 de mii de km e chiar un norocos... Smile
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
gra a scris:Am schimbat zilele astea (din nou) SCV-ul...Ultimul a rezistat vreo 30000, dar sa nu credeti ca totul a fost perfect, avea momente cand oscila incepand chiar cu 2000 de km...Am studiat acum problema.."axul" se roteste permanent in interiorul valvei si de aceea apar niste urme pe el ca de "honuire".. (turatia este mica probabil 1 rotire la cateva minute...
Apar pe buza zonei cilindrice cele mai mari (cea din spate de langa arc, niste mici ciupituri (repet, chiat pe buza), care periodic ajung prin rotire in anumite alte zone din interiorul valvei si agatza...
Sunt si zile cand merge bine, pentru ca prin rotire, ciupiturile se afla in alta parte.
Am slefuit usor cu 2000 doar acele mici ciupituri, am montat la loc si merge bine.
Dar avand una noua cumparata am pus noua.

Am o intrebare de "om prost":
In cutie, pe langa valva cu un oring montat deja este o garnitura si inca un o-ring mare, care nu se potriveste nicaieri, nici pe valva, nici pe corpul pompei...Ce este cu acest inel?
Eu si acum si la prima valva schimbata am utilizat doar inelul mic montat pe valva si bineinteles garnitura metalica, nu am utilizat acest oring. Unde si cum se monteaza?

Aceasta este cauza pentru care se strica regulatorul si apar oscilatiile. Multumim pentru postul detaliat. Legat de acel o-ring, imi amintesc si eu de el cand l-am schimbat, mi-a si spus mecanicul ceva de genul "asta e pentru [...] si nu e nevoie de el", dar chiar nu mai retin ce a zis. Stiu ca mi l-a dat inapoi. Eu am peste 10k de km cu regulatorul (GM original) si e ok.


Ultima modificare facuta de Floydian la Lun 19 Sep, 2016 2:53 pm
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In "scv" nu ajunge presiunea mare de iesire din pompa ci doar motorina adusa de pompa interna de alimentare, deci pilitura poate proveni din ea...
Pentru cine are chef de studiu sau poate print to pdf...
http://www.slideshare.net/h...hp3-servis-manual
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
M-am uitat si eu acum pe niste scheme, si la unele regulatoare cu corpul bobinei mai lung exista un canal pentru acest inel, la cele scurte nu este, deci probabil nu trebuie montat. Oricum am acum cateva sute de km cu noul regulator si merge bine, nu curge nici motorina pe langa garnitura, deci probabil se foloseste doar in unele cazuri...Fiind regulator Denso care merge la mai multe marci , e posibil ca la unele pompe altele decat HP3 sa fie vreun canal pe corpul pompei unde sa se monteze si acest inel de guma...
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
gra a scris:Viorel, oare doar o "incarcare" gen cromare si rectificare cilindrica a celor 3 zone (care practic fac toata treaba) nu e mai putin costisitoare?


Salut . Cred ca ai face un lucru bun,mai greu este ptr. rectificator,cromul rezista f. bine la frecare.
  • petremaresh

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Dupa o cãutare pe la magazine si service-uri auto am obținut prețuri intre 400 si 500 lei pe regulator Denso. Inițial toți spuneau de garantie 2 ani la piese, apoi la un service am fost refuzat politicos, iar in alta parte mi s-a explicat faptul ca in caz de defectiune piesa se va trimite la constatare iar rãspunsul va fi ca motorina a fost proasta iar piesa buna. Astazi am dus pistonasul la facut, iar peste o sãptãmana il voi avea, ca sa va impartasesc pãrerile. La prima vedere, cotele diferã un pic fata de cele prezentate la pagina 9. Vroiam sa știu de la cel care le-a postat daca acelea sunt cotele pe care le are piesa de noua sau sunt cotele personalizate pt. Piesa lui. Multumesc.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cotele sunt din regulatorul meu,pistonasul trebuie facut dupa cel din regulatorul tau,deoarece sunt diferente antre marci si modele.
  • petremaresh

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2016

  • Mesaj Privat
La concluzia asta am ajuns si noi dupa mãsurãtori dar am zis mai bine sa întreb. Il voi face dintr-un aliaj si mai dur. Este posibil sa influienteze cu ceva faptul ca s-a deformat un pic si siguranta. ? Vreau sa caut alta sa o schimb cand va veni pistonul nou. Mie dupa ce am smirgheluit pistonul nu imi mai oscila, dar stãtea la 1000 de turatii, becul cu mașinuta s-a aprins iar motorul se oprea uneori.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare. O intrebare mai tampita: daca pompa face span, eu de ce nu am gasit nimic cand am curatat rezervorul? Doar dupa ce am scurs toata motorina din el, cand l-am sters s-a strans pe carpa un praf foarte fin, care tind sa cred ca era din motorina(impuritati). Daca spune cineva ca aia era pilitura si ca ea a stricat regulatorul... nu cred. Pe unde am intrebat foarte multi au zis ca pompa face pilitura si ea strica regulatorul. Ok, le-am zis, dar atunci explicati-mi cum de acele zgarieturi fine care apar pe pistonas imi influenteaza relatiul, ca trece un lichid pe acolo, lichid care tind sa cred eu ca nu este influentat de nici o zgarietura microscopica. La intrebarea asta toti au tacut. Au zis ... trebuie schimbat ca s-a dus.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am postat mai sus manualul pentru pompele noastre, cu explicatii clare privind functionarea...Prin acest scv trece motorina care vine de la pompa de alimentare, nu cea cu mare presiune care pleaca in rampa/injectoare. Singurul "span" ar putea proveni din pompa de alimentare, care se poate regasi si in "bidonul" filtrului de motorina, unde ajunge prin circuitul de retur. Daca aveti o lanterna led puternica, va rog cand schimbati filtrul de motorina sa luminati fundul acelui borcan sa vedeti cam cat "aur" descoperiti acolo...
Am vazut cum arata acel ax, sincer ca sa-l faci asa cum este el necesita ceva scule, munca si precizie si nu stiu cati meseriasi sunt dispusi sa-l faca la un pret mic ca sa merite distractia...O mare problema mai e reprezentata de acel banal arc, a carui "tarie" conteaza foarte mult. Ecu trimite impulsuri de tensiune in bobina ca sa regleze debitul de motorina ce intra in pompa, iar arcul confera o anumita rezistenta, calculata initial de producator. Arcul se "moaie" in timp, cat si cum sa-l intinzi sa-i fie pe plac lui ECU?
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Fratilor am despicat firul in 10 cu regulatorul asta de presiune de l-au gasit toti dracii. Oscilatia asta e clar ca e intalnita la majoritatea motoarelor pe 1.7 de pe Astra H si J dar si la Merive si Corse. Dupa ce am vazut zeci de filmulete pe youtube cu oscilatii la Astre J de 1.7 cum am si eu am observat ca toti schimba Regulatorul. Unii mai norocosi ii tine zeci de mii de km, altii mai putin norocosi doar cateva mii. Un tip a zis ca dupa ce a schimbat vreo 3 regulatoare i-a zis un mecanic ca injectorii erau de fapt cu probleme si a scapat de tot de oscilatii... In concluzie: Cei care schimba regulatorul si dupa scurt timp se lovesc de oscilatii cred ca problema e de fapt la Injectori sau Pompa de injectie cum am mai spus-o intr-o postare anterioara.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asta cu injectoarele o poti afla facand o diagnoza.
Motorul fiind cr ar trebui sa vezi pe undeva in diagnoza (nu mai tin minte unde) cantitatile de corectie pe injectoare:

Daca valorile sunt mari arunci clar sunt ceva probleme pe injectie si schimband regulatoare doar amanati temporar reparatia injectoarelor...

Astra h nu mai e masina care se repara electric dupa simptome, ci dupa diagnoza.
Exceptie fac doar problemele mecanice (bucsaraie, volante, consumuri de ulei, etc) care nu pot fi diagnosticate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR