Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
La mine cand e dus regulatorul variaza presiunea in rampa la greu. Deci diagnoza indica o problema cu cel ce reguleaza presiunea Smile). Tineti cont ca problema a aparut si la masinile astra j noi dau aproape noi. Nu aveau alea injectoare duse. Iar la noi la dtj dtr am inteles ca nu prea se repara. Doar se inlocuiesc Sad
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
raspunsul a fost ca o confirmare a celor spuse de Georgejjj
nu contest ca poate fi doar regulatorul vinovat, dar faptul ca cel original uneori tine sute de mii de km si daca cumperi altul te tine 30.000 e un semn de intrebare...
ori regulatoarele chiar si cele branduite GM sunt de proasta calitate, ori problema vine din amonte (sa zic asa)...

insa a fost doar un sfat, in momentul in care faceti diagnoza sa vedeti si valorile corectiei pe injectoare.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pe topicul de pe astra J am auzit oameni care aveau probleme deja la 45 000 km parca. ori cu cealalta problema - zgomotul de fantoma. Posibil sa le amestec si eu. Momentan nu am probleme cu el, daca o sa il schimb odata pe an asta e.
  • Georgejjj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Asa cum spune si jgyprime, mi-e teama ca regulatorul asta e doar efectul... Cauza e foarte probabil sa fie in amonte, bine spus... Adica eu am schimbat regulatorul si dupa 1000 de km a inceput sa-mi oscileze... dupa inca vreo 2500 cu el asa l-am trimis pe cel inlocuit initial la reconditionat la un tip si deocamdata vad ca nu oscileaza, mai misca o data la prima cheie, dar deocamdata e ok, sa vedem insa si pentru cat timp. Oricum alt regulator nu as mai lua decat GM si tare mi-e frica ca ma va lasa si ala dupa cateva mii. Deci e posibil sa am probleme la injectori sau pompa de injectie. Vladutsss nu ai mai vazut masini aproape noi cu probleme la injectie? Am vazut eu o Jetta luata noua la care a picat sistemul de injectie dupa 30.000 de km. Pompa +Injectoare si toate traseele inlocuite. Cost reparatie aproximativ 5000 de euro.... Deci ce sa mai zic...
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sunt cazuri de Astra J la care s-a dus regulatorul original dupa 20.000 km, mi-a confirmat un prieten care lucreaza la reprezentanta Opel. Deci mai e si o loterie. Buba este regulatorul care este pur si simplu proiectat prost si apar problemele enumerate de @gra pe pagina anterioara.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Desigur ca problemele care apar la noi sunt legate de mai multe uzuri, la mai multe componente. De exemplu, la mine acum incerc sa identific cauza/cauzele pentru care daca accelerezi usor intre 1400 si 2200 rpm, se simte o usoara intrerupere, un "dardait" iar daca mergi incet cu aceleasi turatii, masina intrerupe putin, cam ca la un benzinar la care mai pierde cate o scanteie...
Am inlocuit regulatorul de debit ca deja facea urat cand stateai pe loc la semafor, dar problema de mai sus poate avea o groaza de cauze:
Debitmetrul de aer "semidefect" (la turatii de ralanti, fluctueaza cantitatea de aer intre 2 si 10gr/sec dar la turatii de 3000 rpm unde cantitatea este de aprox 50gr/sec, variaza cu doar 5 gr/sec, deci pot spune ca are o eroare mare la debite mici, dar nimeni nu-mi poate spune/arata comportamentul corect la modelele noastre. Problema ca la ralanti intra si egr-ul si baga si el gaze arse, deci e un ameste de aer pe admisie...
Mai poate fi clapeta de acceleratie, unul sau 2 injectoare cu mici probleme, egr-ul (curatat si care lucreaza bine, dar poate fi si asta), si poate vreun senzor de temperatura ceva...Greu de identificat cand nu am coduri de eroare si masina merge in rest bine...
Suspectez totusi acest debitmetru de aer, pentru ca am si un consum dgeneral mare (9-10 in oras fara ac) de cand am cumparat masina...dar debitmetrul este minim 500-900 ron si incerc toate celelalte variante...
Ce bun era "jaful" de astra G...
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Legat de EGR: eu circul cu mufa scoasa si nu am eroare in bord. Iar la debitmetru nu stiu unde sa ma uit in opcom sa vad cantitatea de aer ca sa iti faci o idee. Un fel de lag am si eu la acceleratii pe turatii mici. oricum 1400 rpm am doar cu prima viteza Smile) apoi 1800 sau mai mult.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, daca dai "talpa" nu se simte aceasta problema, doar in trafic mai lent sau dimineata la prima plecare, se simte urat cateodata, zici ca o sa bage vreun cod de eroare si eventual un "limp mode"....
Eu ma joc acum aproape zilnic cu elm 327 si Torque pe android. In opcom este si acolo valoarea MAF-ului dar in kg/ora...la fel am variatii mari de aer masurat si in opcom la turatii mici.
Skip ads

  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La mine cu mufa scoasa intra direct in "limp"...la astra G am mers 4 ani cu mufa scoasa si masina mergea superb...
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ciudat. Pentru ca ar trebui sa iti dea eroare pe evacuare, imaginea aia cu un motor, nu cu cheita. Neutral
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ciudat...sau am cate 1 eroare "overboost" cu limp mode la cateva mii bune de km... (5000-8000). Se anuleaza cu repornire, dar nu e placut mai ales in depasire...probabil trebuie sa modific cu jumate de tura lungimea la parghia de la actuatorul de turbo, dar e "mazaceala" pe acolo
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Chiar, ce boost maxim aveti cu opcom?
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
In mers nu? Adica sa dau inregistrare parametrii si sa o calc maxim?
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Boostul maxim se poate obtine si la 40km/h, urcand o panta etc...in principiu, cu treapta 3 sa zicem, accelerand de la 1500 la 3500 rpm...
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cu telefonul pe suport e foarte simplu, ma joc si inregistrez parametrii si la drumuri de 400 de km apoi acasa analizez datele...
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
e cam 40 ron o interfata, merita pentru toata lumea...
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Interesant. Vreau si eu. O sa fac cu opcom pana una alta
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cand mergi cu 1400 rotatii motorul este subturat si este normal sa aiba o intrerupere.Turbina se simte abia pe la 2000 de rotatii.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Vasile, despre altceva este vorba. In acea plaja de turatii are intreruperi, mici "smucituri", ceva nu este in regula...nu e normal.
Daca ai avut dacie, cam cum mergea dimineata cand inca mai trebuia sa tragi shocul, altfel "dadea in nas" Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
EGR cu probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR