Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • atsonesti-dragracer

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
deci astazi am mers cu masina vreo 10 km... dupa care am parcat ... am obs apoi ca imi curge apa sub masina insotita de abur...
mam chinuit si pana la urma am obs ca se scurge apa pe undeva pe sub rampa de injectoare ... (poza este informativa ) as dori sami spuneti cum pot ajunge acolo fara prea multa munca si care ar putea fi cauza , sa fie acea conducta de recire? sau este vreo garnitura acolo care sa defectat? precizez ca uleiul nu are apa in el..


Ultima modificare facuta de atsonesti-dragracer la Lun 05 Nov, 2012 8:16 pm
Skip ads

  • atsonesti-dragracer

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat

am adaugat si o schita ca sa intelegeti mai bine... deoarece poza e imposibil de facut la cate fire , furtune , furtunase sunt peacolo...
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Ai trei variante:
1- apa iti curge de la TB(carburator) si se prelinge in zona injectoarelor, dupa care curge dupa galeria de admisie,pe motor. Verifica cele doua furtunase de apa care intra in TB.


2- apa iti curge pe motor de la racordul de apa care duce spre pompa de apa si se prelinge pe motor. Verifica racordul sa nu fie fisurat sau sa nu iti curga pe la imbinarea cu blocul motor, la pompa de apa.


3- apa iti curge "din motor" dintr-un dop de prelucrate:


Iti atasez si o imagine cu tot traseul de apa din acest tip de motor ca sa il intelegi mai bine..

  • atsonesti-dragracer

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
mar interesa sa stiu cum pot scoate aceste dopuri de prelucrare


Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Doape sau dopuri? Cred ca se scot prin distrugere si poate se gasesc altele noi de pus la loc.
  • atsonesti-dragracer

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
stiu ca se gasesc altele noi ... am dat comanda de ele ... dar nu stiu cum sa le scot pe alea vechi... imaginea nu imi apartine ... a fost editata de ksper caruia tin sai multumesc foarte mult pentru ajutorul oferit . stima
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu gasesti dopuri noi, se pot cositori si cele vechi la un tinichigiu mai in varsta care a mai facut de-astea. Culmea e ca va si tine, daca o face cum trebuie.
  • atsonesti-dragracer

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
amm gasit dopuri noi insa nu stiu cum sa le scot pe alea vechi...
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cu o dalta ingusta sau surubelnita cu maner metalic,pui dalta pe marginea dopului si lovesti usor cu ciocanu,partea unde bati trebuie sa intre in bloc si opusa sa iasa afara,de aici e simplu,se apuca cu cleste/patent si se scoate,cureti bine locasu/gaura din bloc de rugina si bati(cel mai bine presat)dopu nou,bati/presezi pe marginea lui,daca bati pe mijlocu dopului il strici,
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este o metoda buna sa "bati cu dalta si cican" pe marginea respectivului dop. Am avut o problema asemanatoare doar ca era diferita locatia dopului cu defect. La mine era pe partea cu galeria de evacuare pe piston 4. Acesta initial l-am "lipit" eu provizoriu cu poxipol pana s-a rezolvat cu inlocuirea piesei defecte. Procedura a fost destul de simpla zic eu, s-a gaurit dopul in mijloc si s-a extras spre sine. In felul acesta diametrul blocului motor la acest dop nu a fost macar atins.
Daca folosesti dalta-surubelnita mecanica si ciocan, batand pe marginea acestuia risti sa atingi-deformezi diametrul blocului si in momentul cand vii cu noul dop sa il bagi, il deformezi si pe acesta. Dopul fiind de aluminiu preia imediat deformarea de pe bloc si risti sa curga pe acolo. De aceea este bine sa se "pastreze" acel diametru intact.
  • atsonesti-dragracer

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
na fost nevoie de dalta si ciocan... deoarece miau venit dopurile de pe partea cu evacuarea care sunt mai mari decat cele de pe partea cu admisia... asa ca am folosit metoda poxipol... acu sper sa faca minuni... circul de 3 zile cu aceaste metoda si pana acum nu sa intamplat nimik sper sa nu se intample nici de acum inainte ... precizez ca am folosit poxipol pt temp ridicate 120 grade maxim... multumesc tuturor celor ce miau oferit ajutor in special userului KSper care ma ajutat in descoperirea problemei... fara el as fi facut o mare prostie Smile
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ksper cand am zis ciocan nu te gandi la unu de 2kg ci la un ciocanel de max 250g,si blocu sa stii ca nu se deformeaza unde sunt dopurile de metal,acolo blocu este mai gros din constructie,si nu o data am schimbat dopuri de metal pe bloc si nu a pierdut nici unu apa/antigel pe langa el
atsonesti-dragracer sa speram ca tine solutia pusa de tine,daca nu mai ai o varianta,asta daca dopurile de pe bloc sunt de metal,poti cositorii gaura pe unde pierde apa
Skip ads

  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai apa in spatele dopului, lipitura cu epoxi va tine foarte bine (cu conditia sa cureti FOARTE bine suprafata unde aplici rasina, inclusiv degresare).
Ca unul care lucreaza cu cositorire (in electronica inca se foloseste, si am lipit si tevi de instalatii din cupru, in "timpul liber"), problema cositoririi e ca necesita incalzirea suprafetelor de cositorit PESTE temperatura de topire a aliajului; in plus, parca dopurile sunt din aluminium, ceea ce e cam problematic la cositorit...(pentru succesul cositoririi e necesar ca sa se produca o "udare" a metalului, fenomen care are loc doar peste temperatura de topire a aliajului de cositor).

Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR