Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • geoX

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut !
Am o Astra H GTC echipata cu motorul Z19DT ,fabricatie 2006, si ma lovesc de o problema. Aud o bataie la roata dreapta fata dar nu stiu de la ce e si de la un timp simt in pedala de acceleratie denivelarile (bate usor pedala) si cand fac o curba si trec peste o denivelare simt o usoara bataie si in volan dar doar cand sunt rotile bracate.Cand merg drept, la denivelari, simt doar bataie din pedala. Am fost la service, au ridicat-o pe elevator, au tras de alea pe acolo si nimic. Totul este in regula. Tin sa mentionez ca am schimbat in Iulie 2012 ambele amortizoare fata cu tot cu flanse si rulmenti. De asta vara imi bate usor la roata dreapta fata, dar nu batea mereu si am lasat-o asa cu toate ca si atunci am fost la service sa se uite si nu au gasit nimic.
Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic relevant. Ce sa fie? Capatul de bara? Dar si eu am tras de roata si nu se misca.
In caseta de directie poate apare joc? E destul de ciudata problema pentru ca nu am mai intalnit sa bata in pedala de acceleratie.
  • geoX

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da...daca tot nu a raspuns nimeni, am sa raspund eu Smile
Am fost de mi-am schimbat racordul flexibil de la evacuare, moment in care s-au desfacut mai toate suruburile si piulitele care o tineau (evacuarea) si cand am plecat de acolo nu se mai aude nimic. Am descoperit ca si burduful de la bara din dreapta ,care intra in caseta de directie era sarit si nu mai proteja dar l-am pus la loc si am strans cu un colier de plastic. Sper sa nu mai revina zgomotul.
Totusi sper ca nu am schimbat degeaba racordul pentru ca tot se aude ca pierde presiune pe undeva. Z19DT asta are vreun blowoff-valve cumva? Smile Pentru ca se aude asemanator. Se aude un fasait cand intrerup accelerarea, adica cand o shprituiesc pe la 3000 de ture, ca si cum scapa presiune pe undeva.
Am pus-o pe tester si turbina baga exact cat comanda ECU.
  • geoX

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot nu stie nimeni sa raspunda va rog sa inchideti topicul.
Sau nu asa se procedeaza? Smile

Topic Closed!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
geoX o lasi asa si te obisnuiesti cu fasaitu,sau reduci intrarea aerului de la turbo,prin egr,se pune o garnitura cu o gaura mai mica pe teava de la egr la clapeta de acceleratie,garnitura se face prin tatonari pana la dispatitia fasaitului,prima data faci o garnitura cu gaura de 5mm pe care o maresti treptat cu cate 1 mm(prima data burghiu de 5mm,apoi de 6mm si tot asa mai departe)
acelasi fasait este si la unele motoare tot nemtesti si este o fisa tennica de reducere a presiunii de intratre pe egr
  • geoX

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
In asta costa blocarea egr-ului?. Momentan nu ma deranjeaza prea tare, mie imi era sa nu fie vreun defect. Am asa incerc treaba asta cand vine caldura.
Merci pentru raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR