Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sal tuturor,am un astra f 1.4 cnz din 92 si de ceva timp au inceput problemele la el,a ineput sa de-a in nas,relantiul nu sta stabil creste un pic peste 1000 apoi scade si cind frinez mai brusc si o scot din viteza mai moare si motorul.Am lasat motorul pornit si am scos mufa de la IAC la sfatul unui mecanic dar masina nu a reactionat deloc adica turometrul a ramas stabil la 900.Intrebarea mea este sa fie dus IAC-ul? Am facut testul agrafa si nu am erori deloc,va multumesc daca ma puteti ajuta cu un raspuns!
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca a ramas stabil la 900rpm si nu a mai facut figuri inseamna tocmai invers, ca a reactionat, ca IAC-ul e stricat.
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ar fi bine sa fie strica macar atunci in sfirsit i-am gasit defectul dar ciudat este ca nu mi-l arata la testul agrafa.Eram hotarit sa ma duc la cei de la opel service,eu am banuit pompa de benzina la inceput pe care am schimbat-o,apoi injectorul dar am vazut ca pulverizeaza,si azi am scos mufa de la IAC si am constatat ca masina nu reactioneaza ci din contra mergea rotund zic eu.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal...ar fi bine sa fie IAC-ul, pentru ca eu am schimbat: IAC,fise buji, buji,lulea (toate noi) +cap injectie ,la fel ca tine nici o eroare si din pacate totul e la fel relantiul variaza, daca rezolvi problema, impartaseste si cu noi rezolvarea, caci ma gandesc ca mai sunt persoane cu probleme asemanatoare.
Skip ads

  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca merg cu mufa de la IAC scoasa pt a vedea cum trage masina si daca mai da in nas,risc sa defectez ECU? Asta pt a nu da banii pe un IAC nou si sa sa nu fie el problema!
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ai putea sa gasesti pe cineva in zona ta sa-ti imprumute putin IAC-ul si daca masina merge bine, sa dai banii.
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca s-ar putea sa mai fie si senzorul de la clapeta de acceleratie,eu am patit-o cu o corsa b acum 2 saptamani cu acelasi tip de motor ca al tau,am schimbat senzorul de clapeta si acum merge foarte bine
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dar corsa b a ta cind apasai acceleratia tare dadea in nas?
Skip ads

  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
da avea un moment de ezitare dupa care incepea sa se tureze iar in mers se simtea ca si cum ai trage frana de mana si te infraneaza
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca schim senzorul pozitie clapeta acceleratie trebuie sa deconectez borna de la baterie, stie cineva?M-am hotarit sa-l schimb sa vad daca el este cauza tuturor problemelor mele la masina!
  • d_m_petre

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa deconectezi borna de la baterie,doar sa nu ai pus contactul,bafta si sa ne anunti daca sa rezolvat problema
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat azi senzorul de la clapeta acceleratie dar din pacate nu este el problema,maine voi schimba si motorasul pas cu pas sper macar sa fie el,imi mai ramine de schimbat injectorul pe care totusi nu imi mai vine al schimba pt ca cred ma voi duce la cei de la opel sevice,dar sper sa am bafta maine.Azi am sesizat ca mi se aude si niste borboroseli de la rezervor voi incerca sa suflu cu o pompa pe furtunul de retur oare poate fi o posibila cauza,masina merge bine cit este rece cind se incalzeste incep problemele!
Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Incearca asta:Porneste masina si las-o sa ajunga la 90 grade,inca de la 70 relantiul trebuie sa scada si sa stea fix la 800-900 ture adica 1 cm sub gradatia de 1000.Daca s-a incalzit da-i o acceleratie,daca se opreste motorul sau ramane turat,verifica IAC-ul.Daca face figuri(creste -scade turatia)verifica etansarea T.B,aer fals sau furtune sparte(crapate sau iesite) de la MAP sau Tulumba de frana(servo).Cel mai bine este sa poti citi vacuumul pe ceva si conf datelor de service sa cauti problema.Daca nu este nici acolo,verifica lambda si traseul ei.

Legenda:Ai observat ca folosesc cuvantul magic"verifica" =cauta defectul cu mijloace specifice.....nu prin schimb de piesa care te va dezamagi in majoritatea cazurilor.
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
T.B l-am dat jos si curatat l-am montat la loc masina a mers bine vre-o 2 km apoi a inceput iara sa de-a in nas.Am vost cu ea la vre-o 2 mecanici care mi-au verificat furtune si c-am tot ce se putea verifica in leg cu furtune crapate sau iesite.Am sa verific maine din nou furtunele si de la servo si turatia de relanti la sfatul primit.Azi am intrat intr-o intersectie eram in treapta 2 si dintr-o data masina nu mai tragea i-a scazut turatia chiar ma uitasem repede pe turometru si apoi a murit motorul.A pornit usor din nou dar daca calc tare pedala de acceleratia ma da in nas(merge in suturi)Sunt asa dezamagit de ea pt ca nici mec la care am fost nu au putut sa imi de-a un sfat,cei drept am evitat sa ajung la opel service.Maine am sa verific sfatul primit si am sa dau un raspuns la ce am rezolvat.Multumesc mult de sfaturi!
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sal tuturor,am revenit cu un raspuns la ceia ce am facut azi la masina mea.Am schimbat si IAC dar problemele mele nu au trecut la masina.Am verificat furtune fisurate nu am gasit nimic am verificat TB este etans dar am observat totusi ceva la comportamentul masinii.Masina cind este rece merge,dar parca totusi nu chiar cum ar trebui,insa nu da in nas,are un pic tendinta dar nu se simte tare,insa dupa ce se incalzeste incepe sa de in nas cind apas pedala de acceleratie.Parerea mea este ca atunci cind este calda socul este inchis si debitul de benzina este mai mic,iar la rece vine mai mult fiind socul deschis si de acceia trage cit de cit bine.Intrebarea mea este oare sa fie injectorul defect? L-am comparat cu a unui amic cu acelasi tip de masina si a lui am avut impresia ca pulverizeaza mai puternic.Este singurul lucru pe care nu l-am schimba la TB.I-am dat o acceleratie cu motorul la 90 de grade ,nu a murit motorul si nici nu a ramas turat.
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
In calitate de posesor a 2 buc. Vectra A C16NZ,C18NZ : Pentru manifestarile semnalate verifica mai intai valva vacuumatica EGR. Testul este banal : http://www.youtube.com/watc...p;feature=related ( are aprox 3 min undeva pe la mijlocul prezentarii ). Valva noua costa aprox 200 euro ( dar masina in stare buna mecanic si estetic cu acte la zi valoreaza cca 1000 euro ). SH functionala nu cred ca se gaseste pentru ca toate au o varsta si membrana de cauciuc functioneaza in regimuri grele ( gaze toxice si fierbinti ). Concluzia ar fi anularea valvei EGR ( va consuma cu 0.5-1 litru mai mult si noxele vor fi mai mari ) ca sa dispara manifestarile semnalate si motorul sa raspunda frumos solicitarilor. Valva se anuleaza astfel http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am citit ceva mai sus de rezervor.In timp ce merge motorul desfa busonul si vezi daca se aude decompresie cand desfaci si daca motorul merge mai bine dupa.
Vezi sa nu ai avansul in balarii.Verifica ,cu lampa strobo.
Ultima si nu cea din urma:debitul injectorului este dictat si de sonda lambda in functie de oxigenul "mirosit" pe evacuare.Daca aceasta nu functioneaza(in parametrii)motorul va functiona problematiic sau in regim de avarie(consum enorm/noxe tone).
Desfa bujiile si vezi ce culoare au.
Verifica delcou/fise distributie.
Senzor ECT-influenteaza amestecul deci si cantitatea de combustibil conf. chart multec.
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bujiile sunt verificate arat bine chiar foarte bine ,fisele verificate,am desfacut busonul dar nu se aude nici o decompresie ,motorul merge la fel cei drept la delcou am umblat dar am facut semn pt ca imi curgea un pic de ulei pe langa oringul acela din el si l-am pus la loc dupa semnul facut de mine dar posibil este sa fie un pic dereglat,de consumat eu zic ca nu consuma mult,masina nu fumega....dar azi voi incerca sa probez un alt injector sa ma conving cine stie poate voi avea noroc.Multumesc de raspuns,voi reveni cu ce am reusit sau nu sa fac
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@profes0rul - C14NZ nu are EGR Smile
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Exista confuzie constanta intre C14NZ si X14NZ.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR