Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Au sosit de dimineata, deja sunt la vanzare, aceeasi propunere i-am transmis si eu doar ca nu i-am propus sa cumpere ci doar sa probeze ca sa fie sigur de piesa/piesele defecte. Problema este ca imediat trebuie sa faca unghiurile sau sa comande piesa defecta.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=117286
Skip ads

  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Vã salut pe toþi, sunt nou pe forum ºi rog un moderator sã îmi ºtearga mesajul, dacã postez unde nu trebuie. Am un Opel Agila, ºi am o problemã cu pivotul de pe partea dreapta, in sensul ca in decursul a 11 luni (aproximativ 10.000 km) l-am schimbat de 3 ori, ceea ce mi se pare enorm. Am consultat mai mulþi mecanici, pãrerile fiind împãrtite, unii ziceau ca pivotul cumpãrat nu era de calitate, altu zicea cã este posibil sã fie dusã fuzeta din cauza unui mecanic care nu îmi strânsese bine pivotul ºi incespuse sã facã joc si de aia îi schimbam aºa des, iar altul îmi spune cã este posibil sã fi venit de la producãtor pivot de pe stânga si mi l-au pe dreapta, deºi sã se întâmple acelaºi lucru de fiecare datã mi se pare puþin ciudat. Urmeazã sa merg la reprezentanþã sã vãd ce îmi vor spune bãieþii de acolo. Dacã are cineva idee care ar putea fi problema sau este cineva care a avut aceasta problema si a rezolvat-o , îl rog sã mã ajute ºi pe mine. Vã doresc o zi bunã tuturor.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Prin pivot vreti sa spuneti bratul inferior ce contine pivotul (nu este demontabil) ?
Bratele nu sunt dedicate stanga-dreapta.
Calitatea slaba a bratului schimbat poate sa fie intradevar o cauza, insa este
cam prea mult 3 schimburi in 11 luni.
Mai precis ce se uzeaza ? Capata joc in articulatia propie pivotului ?
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pivotul la agila vine cu tot cu braþ, ºi nu separat din pãcate. Da, are joc pivotul in fuzeta.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
(stiu cum vine, am si scris ca este nedemontabil)

Pai daca jocul este intre tija pivotului si fuzeta probabil
ca locasul din fuzeta este compromis (alta fuzeta sh - atentie
in 2001 deja sunt doua tipuri de fuzete), sau surubul ce strange
si fixeaza tija pivotului este terminat.
Nu m-ati lamurit daca pivotul are joc si in articulatia propie.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns. Asta nu stiu sa va spun, dar o sa revin cu detalii dupa ce merg cu masina la reprezentanta. O seara placuta.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Aºa cum am spus, voi reveni cu detalii dupa vizita la cei de la Opel. Concluziile sunt urmatoarele:

- pivotul pe dreapta imi bãtea din cauza cã nu era strâns cum trebuia ºi fãcea joc in afara ºi nu în fuzetã, dar partea foarte tristã si enervantã in acelaºi timp este cã ºurubul care ar fi trebuit sa îmi þinã pivotul (ºi aici mã refer pe ambele pãrti) este unul improvizat, care dupa multe forþãri in fuzetã a reuºit sã îmi distrugã filetul. Bãieþii de la Opel se uitau miraþi ºi nu le venea sã creadã cum de nu am rãmas fãrã roþi pe drum Sad , ºi cum nici un mecanic la care am fost nu a ºtiut sau nu a putut, sau nu a vurt sã îmi spunã, uite nene, asta este problema, ce facem? În fine...în concluzie am nevoie de doua fuzete ºi implict de doi rulmenþi. Momentan maºina stã pânã când mã hotãrãsc ce sã fac. Sad. Pãrerile sunt binevenite in legãturã cu ar trebui sã fac. Vã salut cu stimã.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Probabil ca se poate folosi un surub cu piulita, ambele din material de calitate,
vorbesc pur teoretic deoarece nu stiu daca exista loc pt. gabaritul piulitei.
Un mecanic bun poate determina acest lucru.
Varianta a doua ar fi achizitionarea de portfuzete SH, identice tipului ce echipeaza
autoturismul.
Skip ads

  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Mi-au faut o improvizatie asemanatoare pentru moment, mi-au bagat un fel de prezoane care stau asa cum ar fi trebuit sa stea si pana acuma, si sunt prinse cu niste piulite, dar este doar provizoriu, o sa caut la srot sa vad daca gasesc, si sper sa gasesc la un pret accesibil, pentru ca originale sunt foarte scumpe, cu tot cu discountul ce mi l-a facut tipul de la piese :-<. Multumesc pentru raspuns.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Improvizatia tine putin si doar pe drum fara denivelari si mers ca baba. Surubul ala este plin in zona in care blocheaza pivotul din brat plus ca ai filet in fuzeta pe portiune lunga ca sa poti strange nu gluma. Daca surubul nu e plin si blochezi pivotul cu filet ai baza zero ca va ceda si iar troncaneli chiar daca pui si mama contrapiulitei. Daca nu e blocat pivotul jos in fuzeta el va bate ca un ciocan si schimbi brate pana te saturi. Alta belea e la ITP, nu ai voie cu improvizatie la directie, sa spunem ca nu sesizeaza si treci dar cu ce sfecla in ... umbli ?
Acum la dezmembrari trebuie sa fie modelul tau si complete adica si cu surubul lung si restul, rulmentul sa fie ok. Daca te pricopsesti cu una care are rulmentul belit ai costuri, adica rulment si manopera. Grija ca rulmentii astia se scot prin distrugere ca buza e prea fina si nu ai cum altfel.
Fuzete am eu la vanzare cu brate bonus ca poate ale tale or fi obosite sau alta dimensiune, vezi la vand/cumpar piese anuntul.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns. Daca ma hotarasc sa merg la dezmembrari mai mult ca sigur ca voi lua un mecanic cu mine, pentru ca eu nu prea le am cu mecanica, si decat sa cumpar ceva si sa nu fie bun, si sa nici nu mai imi schimbe piesa respectiva, mai bine las masina in parcare pana cumpara fuzetele originale sau vand masina asa cum este. Sincer de rulmentii aceia chiar nu am nici o retinere sa-i cumpar originali, am o problema cu fuzeta ca stiu ca este foarte scumpa si acum ca am aflat ca mi-au distrus filetul domnii mecanici pe la care am fost cu masina, face toata treaba si mai trista pentru ca ar fi putut fi evitata daca m-ar fi anuntat din timp. In fine, o sa vad in decursul zilelor urmatoare ce voi face. Voi reveni cu detalii in orice caz indiferent de situatie:). O zi frumoasa.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
In ultimul timp m-am pricopsit si eu cu niste batai pe la partea din fata a masinii, sesizabile mai ales pe dum de tara, cu pietre si gropi, cand se aud batai gen "fier pe fier" mai ales din partea dreapta. Nu-mi dau seama daca vin din zona bratului sau din zona telescopului dar resimt acele troncaneli ca venind de sub masina, nu din zona superioara a telescopului. Am citit pataniile colegilor de pe forum si ieri am urcat masina pe o rampa, facand o mica inspectie asupra bucsilor barei de torsiune si asupra bratelor, incusiv asupra prinderii pivotilor acestora in portfuzete. Tot ce-am putut constata a fost ca e putin spatiu creat intre bara de torsiune si interiorul bucsilor ce o prind pe dedesubtul masinii iar bratele se pot misca daca fortez cu un levier intre capetele lor si urechile din lonjeroane, existand si acolo mici spatii intre bucsi si respectivele urechi de prindere cu surub.
Particularitatea ar fi ca daca urc cu oricare dintre rotile din fata, oricat de incet, pe o denivelare, in partea care urca se aude o pocnitura, atat pe stanga cat si pe dreapta fata, mai tare pe dreapta. Se aude tare, ca o lovitura de ciocan ce razbate prin podul pedalier. La fel, cand virez la stanga, la un moment dat se aude "poc" in dreapta. Mai rar se aude si in stanga, cand virez dreapta, doar in timpul mersului, nu pe loc.
Stabilitatea masinii sufera si ea, parca galopeaza pe drumurile cu denivelari, ceea ce ma duce cu gandul la bara de torsiune, dar unde sa loveasca aceasta ca nu am observat nici un semn de contact cu caroseria pe dedesubt!? Daca nu ma insel, am auzit si troncaneli repetate in urma trecerii peste o singura denivelare sau printr-o singura groapa, ca un trepidat!
A mai patit cineva asa ceva! Uzura (inmuierea) bucsilor poate cauza asfel de pocnituri si batai metalice? Ma gandesc ca bucsile uzate afecteaza doar stabilitatrea masinii dar sa troncane in halul asta? Rog o parere!
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Putin probabil sa fie din ansamblul amortizor. Banuiesc ca bataia/ bataile sunt semne ca:
1) bucsa casetei nu s-a remediat
2) bucsile au cedat si au format joc
3) pivoti/capete/ bielete
Daca imi amintesc ai umblat pe acolo. Trebuia sa ma asculti si sa inlocui tot. O bucsa veche, in timp afecteaza si restul de piese.
Bafta!
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca daca era din bucsa casetei simteam soc in volan nu in podea! Asta seara am observat, la un viraj la stanga de 90 grade, pe o strada ceva mai coborata ca nivel fata de cea de pe care veneam, ca pocneste in momentul in care roata dreapta coboara brusc, nu cand se lasa si restul masinii, deci cand arcul de la amortizor se decomprima, sa zic asa!
Am schimbat intr-adevar rulmentii si un cap de bieleta directie stanga! Te pomenesti ca s-o fi dus si aia din dreapta! Trebuie sa urc masina pe elevator, sa atarne rotile in aer, altminteri nu prea cred ca rezolv problema!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Chestia cu zgomot cand cobori o bordura mai inalta, daca nimeresc bine, o au toti. Asa este normal daca nu ma insel.
Caseta este prinsa de podea si poate sa deie un fior cand zangane.
Pt caseta, cel mai bun ,,depistator" este piatra cubica plus maxim 10-15 ora.
Pt bucsi, de obicei sunt demarajele/ opririle mai bruste. Merge si levierul daca esti experimentat.
Parerea mea este ca daca nu este lovita si totul este montat corect, sa schimbi tot ce este de schimbat si de preferabil bucsi GM, bratele Febi sunt f bune, capete de bara la fel. Nu costa exagerat si termini povestea intr-un singur act (vezi povestea vietii mele:) )Strans totul ca la carte, mers la un laser cu baieti calificati si ne mai auzim peste 100 mii daca nu sunt drumuri pescaresti Smile)
Din ansamblul amortizor, putin probabil sa iti rupi vreodata gatul sau sa nu mai poti inainta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din experienta pot sa spun ca abia dupa ce te bagi sub masina tragi concluzia si finala nu este, cand demontezi mai gasesti inca tz probleme. Cel mai indicat ca masinile au deja ceva ani pe drumuri mioritice de schimbat tot, bucse bara sigur, brate m-as mira sa fie ok, bielete care se misca cu degetul mic, flanse tasate si tot asa. O piesa defecta antreneaza la stricat restul din pacate.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, din nou, asa cum am promis, v-am spus ca indiferent de ce soutie as alege in legatura cu masina va voi anunta. Dupa lungi dezbateri am hotorat ca, daca este sa o repar, mai bine sa o repar calumea. Astazi au venit piesele pe original (fuzetele si rulmentii, bratul este de la producator) si marti dimineata merg cu masina in service, unde sper sa fie totul in regula si sa decurga totul fara probleme. Apropo aveti cumva idee daca dureaza mult schimbarea fuzetelor, ca rulmentii si bratul in principiu nu dureaza mult, din cate stiu eu? Multumesc anticipat. O zi frumoasa in continuare.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Astazi este o zi minunata Smile), masina este gata si merge ca noua. Data fiind natura situatiei in care s-a aflat masina, am aflat ca a fost implicata intr-un accident inainte sa fie cumparata, iar pe partea stanga au fost facute niste modificari, in sensul ca, aveam rulment de pe golf 2, butucul a fost modificat la strung, lucruri pe care din pacate le-am aflat abia acum, dar bine ca le-am aflat si s-a putut remedia situatia, inainte de se intampla alte lucruri neprevazute, si posibil periculoase pentru ceilalati participanti la trafic. Acestea fiind spuse, ma bucur ca masina merge foarte bine, nu mai bate nimic, si ma pot bucura in sfarsit la maxim de ea Cool.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E bine ca ai terminat dar trebuie facute unghiurile.
O masina se verifica la cumparare de un cunoscator in care ai baza, exclus unde cunoaste vanzatorul ca mai sunt si mana in mana...
Ar trebui sa verifici daca masina nu este stramba de la impact, e plin forumul si netul de tepi luate cu o roata mai in fata una mai in spate, una iesita in exterior, punte lovita si care roade cauciucurile etc. cu poze nu ca parca i se pare lui.
  • black_mamba

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Arad
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Daca prin unghiuri, te referi la geometrie, mi-a fost facuta, si nu au fost astfel de probleme, banuiesc ca mi-ar fi spus daca era cazul, pentru ca nu vad ce motiv ar fi avut sa imi tina asemenea lucruri ascunse. Multumesc pentru sfaturi, o zi frumoasa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR