Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Buna dimineata!

Am scos azi mufa la EGR la prima ora cu motorul rece, nu am mers 100 metri si am oprit motorul si am bagat mufa la loc. Se comporta foarte nasol fara EGR. Smuceste se comporta aiurea rau. Pot sa concluzionez ca nu este de la EGR sau partea ECU cu EGR?

Multumesc!
Skip ads

  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am mers tip-til pana la munca, n-am turat-o, n-am mers peste 60Km/h, si am ajuns fara sa se opreasca. Motorul a stat in 90-93 grade. Ce nu a fost ok ca trepideaza din 5 in 5 secunde zici ca are parkinson.
  • crycu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pune un op-com p masina si vezi ce erori apar
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut .
De curand am avut si eu problema cu smucituri puternice si opriri ale motorului pe langa descrierea de aici :
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1840 , pagina 93 , postul meu, desigur .
Daca pui contactul si il lasi pus fara sa pornesti motorul, face cumva asa: http://www.youtube.com/watch?v=IJiVhP8l458 ?
Nu aveam nici o eroare memorata / active.
Am avut ECU defect .
Later Edit
Martorul masina cu cheia nu clipea ritmic ca atunci cand nu recunoaste cipul din cheie , ci fara un ritm anume , ca si cum as fi tinut contactul on-on-off-on-off etc .
Skip ads

  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Filmuletul de pe youtube nu-mi merge, o sa citesc toate commenturile de pe acel link mai dupa amiaza.

Multumesc pentru ajutor, sper sa o scot la capat.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie sa te loghezi la cont youtube (merge si cu gmail daca ai cont) si daca esti la serviciu pune https.N-ai cum sa nu o scoti la capat , asta e motor simplu , cativa senzori , un ECU , 4 injectoare ,4 bujii si o pompa de benzina Smile
  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara!

Intreb si eu ce rost are postarea asta daca nu s-a dat nici un raspuns, nici o rezolvare?
Am aceeiasi problema cu masina si stau ca boul si ma uit la ea si stau sa fumez si ma rog sa reporneasca!
Unde este compatrismul de pe acest club?
Nu cred ca daca ajutati pe cativa care intampina aceasta problema "stricati piata de service"
Eu sunt sigur ca fiecare gaseste ceva de schimbat ca sa-i mearga masinuta mai bine.
Bravo ca ati lasat problema nerezolvata!

BRAVO!
  • crisstifzr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara.Detin o Astra din 2002 1.6 16 valv e Z16XE si am o problema cu ea.Se opreste in mers dupa ce o scot din viteze si o las pe liber ,acest lucru se intampla cam.la doua zile.Mentionez ca am schimbat filtrele la ea , de curand radiatorul,termostatul ...va rog sa mi dat un sfat.Exista fluctuatii de turatie in momentul in care da sa moara motorul.Va rog sa ma ajutati.cineva mi a.spus sa curat si EGr ul
multumesc
Skip ads

  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Rãspunsul meu la problema pentru care am deschis aceasta discuție este sa mergi la un service si la un electronist sa pui mașina la punct. Acest subiect este pe tot forumul si nu dã nimeni nici o rezolvare. ÃŽn orice caz nu este de la clapeta de accelerație pentru cã am curãțat-o, nu este de la EGR pentru cã EGR-ul dacã ii scoți mufa nu-ți moare motorul.

Caut de 3 zile pe tot internetul și lumea spune asa: curata clapeta, curata EGR, verifica debitmetru, verifica pompa benzina (presiune), verifica releu pompa benzina, senzor ax cu came, bujii, bobina, senzor ulei, sonde lambda si nu în ultimul rând ECU. Opel-ul care are ECU prins pe motor este clar ca o sa aibã probleme electronice la un moment dat. Circuitele se încing și cedeazã.

Poate sunt eu mai "prãpãstios" dar nu vei gãsi soluția aici. Mergi la un service în care ai încredere și începe cu verificare apoi te apuci sa schimbi dacã piesele pe care le testezi au probleme. Eu asta am sã fac.

O searã bunã!
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema ! Cautã mai sus ! Seara faina !
  • AnotherOne

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z 18 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
asta cu curatatul EGR e o mizerie... piesa trebuie inlocuita.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ai ABS aprins?am patit la un z16se sa se opreasca motorul in mers din cauza firelor rupte de la rulmentul stanga fata care are rolul si de kilometraj si da informatii la ECU despre viteza masinii.
Skip ads

  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Inainte sa se opreasca motorul incepe sa smuceasca si smuceste asa pana iau piciorul de pe acceleratie. Cand il iau scade turometrul incet si se duce pana la 0. De la 1000 rotatii pana la 0 se aprind pe rand toti martorii, si se comporta de parca zici ca stie ca trebuie sa ramana in viata dar nu poate. Motorul se opreste intr-o mare trepidatie.
De aici am 2 variante:
1. O las 5 minute cat fumez o tigara si dau la automat normal, o ia mai greu dar o ia....
2. Incep sa dau la automat timp in care apas pedala de acceleratie 5 sec si o tin undeva la 3000 RPM dupa care o opresc fara sa o las sa ajunga la relanti. Dupa ce s-a oprit porneste normal si plec ca si cand n-ar fi avut nimic!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ai incercat toate chestiile posibile si imposibile dar nu ai spus nimic daca ai pus testeru pe masina sa vezi ce coduri de eroare ai,testu cu pedale mai da kix daca nu numeri cum trebuie si in loc de eroarea reala ai ,,,citit,,,o eroare falsa si sa vezi atunci nervi si bani aruncati pe teava de esapament
o testare nu costa mai mult de 150 lei la reprezentanta,poate nici atat
dupa spusele tale eu banuiesc senzorul de vibrochen
  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Ce nu mi-a trecut prin cap este sa fac testul cu pedalele atunci cand nu vrea sa porneasca... Probabil iesea ceva? Sau toate erorile sunt stocate si le poti citi oricand?

M-am interesat la reprezentanta si ma costa 147 lei verificarea motorului, am sa fac aceasta verificare sambata viitoare pentru ca mi-am planificat un weekend la munte si nu vreau sa-l stric pe o tabla de "calitate germana" care mi-a facut tot timpul numai probleme si viata amara.

Dupa ce merg la diagnoza am sa postez ce problema mi-a dat si ce a trebuit sa schimb.

O seara buna!


LE
Prima mea experienta dupa ce am luat carnetul: Am cumparat masina dint-run oras si am plecat spre casa ......si s-a oprit motorul intr-o padure fara loc de refugiu oblingandu-ma sa intru in sant. Da-i avarii, fa-i prohodu dupa 30 de min....pana la urma a pornit, scumpa de ea, si uite-ma in 4 ani dau peste aceleasi probleme dar din alte piese, senzori etc...
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca stiu care este problema ta.
AGR-ul tau a ramas deschis (de obicei intra bilute de carbune, de la canistra de vapori, intre supapa AGR-ului si scaunul ei). Ar trebui sa ai stocata eroarea M0400.
Daca AGR-ul ramane deschis, motorul nu mai are relanti (tot asa cum se intampla la Dacie cand nu mai ai duza aia de pe furtunul de recirculare vapori de ulei).
Deci cand vrei sa schimbi viteza, motorul tau coboara la relanti si se opreste.
Cand AGR-ul este blocat pe deschis, motorul nu mai porneste decat daca apesi acceleratia in timp ce dai la demaror. Iar dupa ce porneste, daca-l lasi la relanti, merge foarte intrerupt pana se opreste.
In concluzie, elimina bilutele alea de carbune din AGR si problema se va rezolva.
Insa va reveni, daca nu iti repari canistra de vapori (nu mai ai pasla in ea si carbunele ajunge in circuitul de aspiratie).
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mazzalina, nu mai posta consecutiv. Ai in dreapta sus la fiecare mesaj un buton, scrie Edit pe el. Poti sa il folosesti cu incredere sa modifici un mesaj postat timp de 30 minute de la postarea initiala
Topicul tau l-am unit aici. De ce trebuie sa avem tz topice pe aceeasi tema?
In alta ordine de idei, colegii ti-au sugerat ce sa verifici. Eu as mai adauga pe lista ECU, esti din Bucuresti, poti lua legatura cu baietii de la ECU.ro, sunt priceputi si au preturi decente.
Cauzele simptomelor pe care le descrii tu pot fi multe. Daca tu te astepti sa vina cineva si sa iti dea o solutie clara... aia, mai greu, in conditiile in care descrierea simptomelor e ambigua si incompleta. Nu tu coduri de eroare, nu tu diagnoza sa se vada parametri. Nu iti dai pic de interes sa cauti, sa te documentezi, astepti mura in gura. Nu e OK. Daca nu te pricepi la mecanica, cel mai bine duci maisna intr-un service, vezi EDS, AutoA, multi ii recomanda.
Z16SE e un motor simplu si robust. Stiu ce vorbesc, am avut motorul asta. Insa, ca orice motor, se poate strica. Iar defectul poate sa fie mau mult sau mai putin evident. Si, cand defectul vine din zona de comanda (electronica, senzori, contacte imperfecte, etc) nu e chiar asa de simplu de-l identificat. Stiu cazui cu masini tinute prin service si cheltuit bani cu nemiluita din cauza unui fir copt, intrerupt, care facea contact cand si cand.
  • crisstifzr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Astazi am fost la service .pe tester nu a aparut nici o eroare,am curatat clapeta de acceleratie se intampla acelasi lucru.Sa cumpar un nou egr?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@crisstifzr:
1- aici se discuta de Z16SE
2- iti face constant treaba asta? Adica stii sa reproduci problema? Daca da, du-te la un mester care stie face o diagnoza cum trebuie, sa vada ce fac parametrii motorului cand se intampla.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
PetruA
ce este AGR-ul?
cum intra,,,bilute,,,de la canistra de vapori in AGR?
si ultima intrebare
ce este M400,vreun nou tip de telefon inteligent?
si un sfat--daca nu stii mai bine stai si citeste----mai rau incurci
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR