Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
crycu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salut .
De curand am avut si eu problema cu smucituri puternice si opriri ale motorului pe langa descrierea de aici :
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1840 , pagina 93 , postul meu, desigur .
Daca pui contactul si il lasi pus fara sa pornesti motorul, face cumva asa: http://www.youtube.com/watch?v=IJiVhP8l458 ?
Nu aveam nici o eroare memorata / active.
Am avut ECU defect .
Later Edit
Martorul masina cu cheia nu clipea ritmic ca atunci cand nu recunoaste cipul din cheie , ci fara un ritm anume , ca si cum as fi tinut contactul on-on-off-on-off etc .
De curand am avut si eu problema cu smucituri puternice si opriri ale motorului pe langa descrierea de aici :
https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1840 , pagina 93 , postul meu, desigur .
Daca pui contactul si il lasi pus fara sa pornesti motorul, face cumva asa: http://www.youtube.com/watch?v=IJiVhP8l458 ?
Nu aveam nici o eroare memorata / active.
Am avut ECU defect .
Later Edit
Martorul masina cu cheia nu clipea ritmic ca atunci cand nu recunoaste cipul din cheie , ci fara un ritm anume , ca si cum as fi tinut contactul on-on-off-on-off etc .
Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Buna seara!
Intreb si eu ce rost are postarea asta daca nu s-a dat nici un raspuns, nici o rezolvare?
Am aceeiasi problema cu masina si stau ca boul si ma uit la ea si stau sa fumez si ma rog sa reporneasca!
Unde este compatrismul de pe acest club?
Nu cred ca daca ajutati pe cativa care intampina aceasta problema "stricati piata de service"
Eu sunt sigur ca fiecare gaseste ceva de schimbat ca sa-i mearga masinuta mai bine.
Bravo ca ati lasat problema nerezolvata!
BRAVO!
Intreb si eu ce rost are postarea asta daca nu s-a dat nici un raspuns, nici o rezolvare?
Am aceeiasi problema cu masina si stau ca boul si ma uit la ea si stau sa fumez si ma rog sa reporneasca!
Unde este compatrismul de pe acest club?
Nu cred ca daca ajutati pe cativa care intampina aceasta problema "stricati piata de service"
Eu sunt sigur ca fiecare gaseste ceva de schimbat ca sa-i mearga masinuta mai bine.
Bravo ca ati lasat problema nerezolvata!
BRAVO!
- crisstifzr
- *
- 3 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Astra 2001
- Bucuresti
crisstifzr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
Buna seara.Detin o Astra din 2002 1.6 16 valv e Z16XE si am o problema cu ea.Se opreste in mers dupa ce o scot din viteze si o las pe liber ,acest lucru se intampla cam.la doua zile.Mentionez ca am schimbat filtrele la ea , de curand radiatorul,termostatul ...va rog sa mi dat un sfat.Exista fluctuatii de turatie in momentul in care da sa moara motorul.Va rog sa ma ajutati.cineva mi a.spus sa curat si EGr ul
multumesc
multumesc
Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Rãspunsul meu la problema pentru care am deschis aceasta discuție este sa mergi la un service si la un electronist sa pui mașina la punct. Acest subiect este pe tot forumul si nu dã nimeni nici o rezolvare. ÃŽn orice caz nu este de la clapeta de accelerație pentru cã am curãțat-o, nu este de la EGR pentru cã EGR-ul dacã ii scoți mufa nu-ți moare motorul.
Caut de 3 zile pe tot internetul și lumea spune asa: curata clapeta, curata EGR, verifica debitmetru, verifica pompa benzina (presiune), verifica releu pompa benzina, senzor ax cu came, bujii, bobina, senzor ulei, sonde lambda si nu în ultimul rând ECU. Opel-ul care are ECU prins pe motor este clar ca o sa aibã probleme electronice la un moment dat. Circuitele se încing și cedeazã.
Poate sunt eu mai "prãpãstios" dar nu vei gãsi soluția aici. Mergi la un service în care ai încredere și începe cu verificare apoi te apuci sa schimbi dacã piesele pe care le testezi au probleme. Eu asta am sã fac.
O searã bunã!
Caut de 3 zile pe tot internetul și lumea spune asa: curata clapeta, curata EGR, verifica debitmetru, verifica pompa benzina (presiune), verifica releu pompa benzina, senzor ax cu came, bujii, bobina, senzor ulei, sonde lambda si nu în ultimul rând ECU. Opel-ul care are ECU prins pe motor este clar ca o sa aibã probleme electronice la un moment dat. Circuitele se încing și cedeazã.
Poate sunt eu mai "prãpãstios" dar nu vei gãsi soluția aici. Mergi la un service în care ai încredere și începe cu verificare apoi te apuci sa schimbi dacã piesele pe care le testezi au probleme. Eu asta am sã fac.
O searã bunã!
- gherasimmarian
- **
- 222 mesaje
- din 10 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Iasi
gherasimmarian
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2009
- Mesaj Privat
- AnotherOne
- *
- 9 mesaje
- din 28 Aug 2015
- Astra 2001 z 18 xe
- Cluj
AnotherOne
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z 18 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2015
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Inainte sa se opreasca motorul incepe sa smuceasca si smuceste asa pana iau piciorul de pe acceleratie. Cand il iau scade turometrul incet si se duce pana la 0. De la 1000 rotatii pana la 0 se aprind pe rand toti martorii, si se comporta de parca zici ca stie ca trebuie sa ramana in viata dar nu poate. Motorul se opreste intr-o mare trepidatie.
De aici am 2 variante:
1. O las 5 minute cat fumez o tigara si dau la automat normal, o ia mai greu dar o ia....
2. Incep sa dau la automat timp in care apas pedala de acceleratie 5 sec si o tin undeva la 3000 RPM dupa care o opresc fara sa o las sa ajunga la relanti. Dupa ce s-a oprit porneste normal si plec ca si cand n-ar fi avut nimic!
De aici am 2 variante:
1. O las 5 minute cat fumez o tigara si dau la automat normal, o ia mai greu dar o ia....
2. Incep sa dau la automat timp in care apas pedala de acceleratie 5 sec si o tin undeva la 3000 RPM dupa care o opresc fara sa o las sa ajunga la relanti. Dupa ce s-a oprit porneste normal si plec ca si cand n-ar fi avut nimic!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
ai incercat toate chestiile posibile si imposibile dar nu ai spus nimic daca ai pus testeru pe masina sa vezi ce coduri de eroare ai,testu cu pedale mai da kix daca nu numeri cum trebuie si in loc de eroarea reala ai ,,,citit,,,o eroare falsa si sa vezi atunci nervi si bani aruncati pe teava de esapament
o testare nu costa mai mult de 150 lei la reprezentanta,poate nici atat
dupa spusele tale eu banuiesc senzorul de vibrochen
o testare nu costa mai mult de 150 lei la reprezentanta,poate nici atat
dupa spusele tale eu banuiesc senzorul de vibrochen
Mazzzlina
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
Ce nu mi-a trecut prin cap este sa fac testul cu pedalele atunci cand nu vrea sa porneasca... Probabil iesea ceva? Sau toate erorile sunt stocate si le poti citi oricand?
M-am interesat la reprezentanta si ma costa 147 lei verificarea motorului, am sa fac aceasta verificare sambata viitoare pentru ca mi-am planificat un weekend la munte si nu vreau sa-l stric pe o tabla de "calitate germana" care mi-a facut tot timpul numai probleme si viata amara.
Dupa ce merg la diagnoza am sa postez ce problema mi-a dat si ce a trebuit sa schimb.
O seara buna!
LE
Prima mea experienta dupa ce am luat carnetul: Am cumparat masina dint-run oras si am plecat spre casa ......si s-a oprit motorul intr-o padure fara loc de refugiu oblingandu-ma sa intru in sant. Da-i avarii, fa-i prohodu dupa 30 de min....pana la urma a pornit, scumpa de ea, si uite-ma in 4 ani dau peste aceleasi probleme dar din alte piese, senzori etc...
M-am interesat la reprezentanta si ma costa 147 lei verificarea motorului, am sa fac aceasta verificare sambata viitoare pentru ca mi-am planificat un weekend la munte si nu vreau sa-l stric pe o tabla de "calitate germana" care mi-a facut tot timpul numai probleme si viata amara.
Dupa ce merg la diagnoza am sa postez ce problema mi-a dat si ce a trebuit sa schimb.
O seara buna!
LE
Prima mea experienta dupa ce am luat carnetul: Am cumparat masina dint-run oras si am plecat spre casa ......si s-a oprit motorul intr-o padure fara loc de refugiu oblingandu-ma sa intru in sant. Da-i avarii, fa-i prohodu dupa 30 de min....pana la urma a pornit, scumpa de ea, si uite-ma in 4 ani dau peste aceleasi probleme dar din alte piese, senzori etc...
- PetruA
- **
- 136 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Vectra 2000 Y16XE
- Caras-Severin
PetruA
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cred ca stiu care este problema ta.
AGR-ul tau a ramas deschis (de obicei intra bilute de carbune, de la canistra de vapori, intre supapa AGR-ului si scaunul ei). Ar trebui sa ai stocata eroarea M0400.
Daca AGR-ul ramane deschis, motorul nu mai are relanti (tot asa cum se intampla la Dacie cand nu mai ai duza aia de pe furtunul de recirculare vapori de ulei).
Deci cand vrei sa schimbi viteza, motorul tau coboara la relanti si se opreste.
Cand AGR-ul este blocat pe deschis, motorul nu mai porneste decat daca apesi acceleratia in timp ce dai la demaror. Iar dupa ce porneste, daca-l lasi la relanti, merge foarte intrerupt pana se opreste.
In concluzie, elimina bilutele alea de carbune din AGR si problema se va rezolva.
Insa va reveni, daca nu iti repari canistra de vapori (nu mai ai pasla in ea si carbunele ajunge in circuitul de aspiratie).
AGR-ul tau a ramas deschis (de obicei intra bilute de carbune, de la canistra de vapori, intre supapa AGR-ului si scaunul ei). Ar trebui sa ai stocata eroarea M0400.
Daca AGR-ul ramane deschis, motorul nu mai are relanti (tot asa cum se intampla la Dacie cand nu mai ai duza aia de pe furtunul de recirculare vapori de ulei).
Deci cand vrei sa schimbi viteza, motorul tau coboara la relanti si se opreste.
Cand AGR-ul este blocat pe deschis, motorul nu mai porneste decat daca apesi acceleratia in timp ce dai la demaror. Iar dupa ce porneste, daca-l lasi la relanti, merge foarte intrerupt pana se opreste.
In concluzie, elimina bilutele alea de carbune din AGR si problema se va rezolva.
Insa va reveni, daca nu iti repari canistra de vapori (nu mai ai pasla in ea si carbunele ajunge in circuitul de aspiratie).
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mazzalina, nu mai posta consecutiv. Ai in dreapta sus la fiecare mesaj un buton, scrie Edit pe el. Poti sa il folosesti cu incredere sa modifici un mesaj postat timp de 30 minute de la postarea initiala
Topicul tau l-am unit aici. De ce trebuie sa avem tz topice pe aceeasi tema?
In alta ordine de idei, colegii ti-au sugerat ce sa verifici. Eu as mai adauga pe lista ECU, esti din Bucuresti, poti lua legatura cu baietii de la ECU.ro, sunt priceputi si au preturi decente.
Cauzele simptomelor pe care le descrii tu pot fi multe. Daca tu te astepti sa vina cineva si sa iti dea o solutie clara... aia, mai greu, in conditiile in care descrierea simptomelor e ambigua si incompleta. Nu tu coduri de eroare, nu tu diagnoza sa se vada parametri. Nu iti dai pic de interes sa cauti, sa te documentezi, astepti mura in gura. Nu e OK. Daca nu te pricepi la mecanica, cel mai bine duci maisna intr-un service, vezi EDS, AutoA, multi ii recomanda.
Z16SE e un motor simplu si robust. Stiu ce vorbesc, am avut motorul asta. Insa, ca orice motor, se poate strica. Iar defectul poate sa fie mau mult sau mai putin evident. Si, cand defectul vine din zona de comanda (electronica, senzori, contacte imperfecte, etc) nu e chiar asa de simplu de-l identificat. Stiu cazui cu masini tinute prin service si cheltuit bani cu nemiluita din cauza unui fir copt, intrerupt, care facea contact cand si cand.
Topicul tau l-am unit aici. De ce trebuie sa avem tz topice pe aceeasi tema?
In alta ordine de idei, colegii ti-au sugerat ce sa verifici. Eu as mai adauga pe lista ECU, esti din Bucuresti, poti lua legatura cu baietii de la ECU.ro, sunt priceputi si au preturi decente.
Cauzele simptomelor pe care le descrii tu pot fi multe. Daca tu te astepti sa vina cineva si sa iti dea o solutie clara... aia, mai greu, in conditiile in care descrierea simptomelor e ambigua si incompleta. Nu tu coduri de eroare, nu tu diagnoza sa se vada parametri. Nu iti dai pic de interes sa cauti, sa te documentezi, astepti mura in gura. Nu e OK. Daca nu te pricepi la mecanica, cel mai bine duci maisna intr-un service, vezi EDS, AutoA, multi ii recomanda.
Z16SE e un motor simplu si robust. Stiu ce vorbesc, am avut motorul asta. Insa, ca orice motor, se poate strica. Iar defectul poate sa fie mau mult sau mai putin evident. Si, cand defectul vine din zona de comanda (electronica, senzori, contacte imperfecte, etc) nu e chiar asa de simplu de-l identificat. Stiu cazui cu masini tinute prin service si cheltuit bani cu nemiluita din cauza unui fir copt, intrerupt, care facea contact cand si cand.
- crisstifzr
- *
- 3 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Astra 2001
- Bucuresti
crisstifzr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,458 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,458
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat