liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Hai ma baiatule vezi-ti de treaba...lasa romana pt cei de la litere...aici era de inteles ce a intrebat....da bine tu ai venit cu chestii care nu au rezolvat nimic..si pe urma imi spui ca te-ai ofensat...nici n-ai cum sa tii mecanica cat stiu eu..dadeai dovada...nu de corectari si caligrafie..poti sa ai 15 stele..si 16 ani vechime la clubul asta..cunostinte putine ai acumulat..
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
florinianc a scris:
Ia fa bine si fa-ti niste ochelari si fi la subiect. Intrebarea era "de ce se curata" nu DE CE SE MURDARESTE!
Nu zic ca stiu mecanica mai multa decat tine sau decat altii, fiindca totdeauna apare ceva nou de invatat, dar nu am dat nimanui peste nas cu faptul ca as avea cunostinte mai vaste in vreun domeniu, asa ca la urmatoarea ta replica ofensiva o sa consider ca ai ceva cu mine.
On topic : omul vrea sa aiba grija de masina lui cat mai bine, asa ca nu vad de ce sa nu isi bage putin nasul pe la motor, chiar daca motorul functioneaza ok.
Ciprinhio a scris:Vezi curata de muci..ca dupa iarna asta poate sa fi racit...ca cica zise florin ca eu am raspuns aiurea in tranvai...el habar n-are ce se intampla acolo...florine..ia manualul de mecanica...la capitolul EGR-exhaust gas recirculation..si vezi ce spune acolo...ca doar nu curatam admisia de "aer, muci, pajanjeni" sau alte baliverne..daca nu stim mai bine nu raspundem..
Ia fa bine si fa-ti niste ochelari si fi la subiect. Intrebarea era "de ce se curata" nu DE CE SE MURDARESTE!
Nu zic ca stiu mecanica mai multa decat tine sau decat altii, fiindca totdeauna apare ceva nou de invatat, dar nu am dat nimanui peste nas cu faptul ca as avea cunostinte mai vaste in vreun domeniu, asa ca la urmatoarea ta replica ofensiva o sa consider ca ai ceva cu mine.
On topic : omul vrea sa aiba grija de masina lui cat mai bine, asa ca nu vad de ce sa nu isi bage putin nasul pe la motor, chiar daca motorul functioneaza ok.
Galeria de admisie se curata pentru ca se murdareste .
Referitor la muci si galeria de admisie esti criminal =))
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu propun sa puneti punct polemicii ca nu isi are rostul si nu e nici constructiva...
concluzia este clara: galeria de admisie se curata pentru ca motorul sa mearga bine si sa nu avem probleme ulterioare. ea se murdareste pentru ca avem filtre care nu sunt schimbate la timp (cel de aer), uzura la axul turbinei si scapa putin ulei, gazele de ardere care se intorc in motor au datorita uzurii sau a motorinei proaste prea multe particule nearse care combinate cu ce am scris eu mai sus fac acea mazga.
comparatia cu nasul infundat de la om este binevenita pentru ca simptomele sunt aseamanatoare (un sportiv nu va putea niciodata alerga si sa faca performanta daca este racit si cu nasul infundat). Avantajul nostru este ca putem respira si pe gura ceea ce masina nu poate (are doar o intrare in admisie).
Acum sper ca s-a raspuns la intrebari...
concluzia este clara: galeria de admisie se curata pentru ca motorul sa mearga bine si sa nu avem probleme ulterioare. ea se murdareste pentru ca avem filtre care nu sunt schimbate la timp (cel de aer), uzura la axul turbinei si scapa putin ulei, gazele de ardere care se intorc in motor au datorita uzurii sau a motorinei proaste prea multe particule nearse care combinate cu ce am scris eu mai sus fac acea mazga.
comparatia cu nasul infundat de la om este binevenita pentru ca simptomele sunt aseamanatoare (un sportiv nu va putea niciodata alerga si sa faca performanta daca este racit si cu nasul infundat). Avantajul nostru este ca putem respira si pe gura ceea ce masina nu poate (are doar o intrare in admisie).
Acum sper ca s-a raspuns la intrebari...
- adinag
- OP
- 137 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
myrceatd
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat