Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
asta e daca m-a mancat acum ma scarpin.....dar repet corpul clapeta trebuia sa aiba blindaj la acel reglaj,nu stiu de ce la mine a fost lasat liber.Poate era mai bine daca era dop acolo,ca nu mai imi bagam nasul s-o dau peste cap.Cat despre ce zici tu acolo cu motor rece sau mai stiu io ce,tin sa-ti spun ca acel consum de 18-30 % nu mi-l arata pe drumuri scurte ci pe drumuri lungi.Azi am facut 100 km si pe tot drumul imi arata constant 22-25% indiferent de cum calcam pedala de aceleratie,si indiferent in ce treapta de viteza era.pot sa spun "ca am vorbit singur" tot drumu cand am vazut ce consum am,si sti ce-i ciudat ca saracutu calculator de bord chiar spune ADEVARUL pentru ca am simtit pe pielea mea cum a scazut si acu la benzina vizibil si rapid Sad
Si daca merg pe LPG la fel imediat imi papa si gazul.Sincer imi vine sa PLANG Neutral.Nu mai stiu ce sa-i fac

O sa-i pun la loc EGR blindat care l-am avut inainte,poate isi revine consumul la loc.Ca pe ala il banuiesc ca e buba.Ca m-a mancat sa-i pun EGR functional,ca am crezut ca mai imi scade consumul,da vad ca de cand am pus alt EGr mi-a crescut consumul.Poate e doar o coincidenta nu sunt inca sigur ca EGR e de vina
Skip ads

  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Solutia mea in cazul asta este,si ma repet...un mecanic bun,eventual cu tester(Tech 1) si cunoscator de Opel, care sa readuca "reglajul" la pozitia initiala.Din cate inteleg ai un amestec aer-benzina deficitar si din aceasta cauza un consum marit de combustibil.Prin mesajele mele am vrut sa evidentiez ca la masinile dotate cu injectie electronica nu se fac "reglaje" manuale dupa ureche ca la Dacia 1300,si ca pt asta exista calculatorul motorului ( ECU ) care controleaza si interactioneaza cu o multime de subansamble (IAC,debitmetru,sonda lambda,TPS,BC,VSS etc).Daca olandezii au lasat o bresa de reglaj manual...inseamna ca nu mai avea rost acel ECU pe care nemtii l-au lasat acolo cu un scop bine stabilit.Probabil olandezii aveau nevoie de reglaje in plus... Smile. Nu te ingrijora,cu ajutorul unui mecanic bine pregatit se va rezolva,este "fier" si se repara !
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
aaaaa mi-ai dat o ideee.Cred ca am sa scot mufa de la ECU masinii si o las 2-3 ore sa-si reseteze toate valorile si sa revina in parametrii normali.Poate isi revine si consumu.O fi o ideee buna ?
Apropo exsista vreo metoda ceva sa reseztezi ECU masinii?
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa scoti mufa de la ECU,este suficient sa scoti bornele bateriei timp de maxim 30 minute pt. a reseta ECU.Insa nu cred ca asta va duce la rezolvarea problemei.Problema expusa de tine pare mult mai complexa.Parerea mea este ca nu scapi de o vizita la un mecanic priceput Smile .
Skip ads

  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
in orasu in care traiesc adica Buzau sunt doar 2 mecanici buni.Unu mi-a zis sa nu mai vin cu masina "asta" la el ca e prea veche si ca nu se mai baga si al 2 lea nu are niciodata timp,imi zice mereu ca e ocupat. Sad(
De fapt io am inteles "logica" lor si anume faptul ca s-au invatat la masini mai "bengoase" ca sa poata sa ceara muli bani pe repratii.Asa la mine pe masina din 92 ce naiba sa-mi ceara?Munceste si degeaba si e constient ca nu poate sa-mi ceara multi bani si prefera sa ma evite.
Asa e romanu,ca pun pariu ca daca as fi in afara nu m-ar refuza strainul nici daca m-as duce cu masina din 1900 toamna....
Da totusi nu inteleg de ce naiba s-a dereglat consumul si pe gaz si pe benzina in acelasi timp.Aici nu inteleg io si sunt in ceata totala.Ma dispera,nu mai pot.....
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles...este regretabil ca nu gasesti un mecanic bun in orasul tau si iti dau dreptate in ceea ce ii priveste.In Bucuresti,din fericire,ai de unde alege...Insa ft,ft multe lucruri eu le-am invatat de aici,de pe clubopel.Mi-am schimbat multe piese si am facut diagnoze (pe erori legate de ABS si motor-check engine) cu metoda "agrafa",invatata aici.Daca iei la puricat topicuri referitoare la problema ta cu ajutorul functiei "cauta" sigur vei gasi multe informatii pretioase.Este posibil ca tu sa fi dereglat amestecul aer-combustibil prin reglajul pe care l-ai facut .Banuiesc ca este vorba de surubul care vine la clapeta de acceleratie...Apropo,ai vreun martor aprins in bord?
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
da ca sa fiu cinstit mi se aprinde becu galben in bord de cand am facut boacana,dar banuiesc ca ala e sonda lambda.Nu cumva daca sonda lambda s-a stricat sa consume cu galeata?Ca io sonda lambda nu am mai schimbat-o de vreo 6-7 ani

La naiba e si greu sa gasesti tester pt masina asta din 92....Singuru tester cu care merge este Opcpm OBD 2 dar care sa suporte toate variantele de masini inclusiv din 90,si e foarte greu sa gasesti testeru ala,cred ca nici pe ebay nu se gaseste.Am gasit odata un tester OBD 2 la cineva care vindea dar suporta de la 94 in sus...si masina mea e din 92.Si tipu respectiv mi-a zis ca e foarte greu sa gasesti OBD 2 care sa suporte dmasini din 90....


Deci tu imi spui asa: Este posibil ca tu sa fi dereglat amestecul aer-combustibil
Si ala cum il reglez,e vreun topic despre asta?
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Aha...pai eu zic sa pornesti motorul,sa faci scurt intre pinii A si B din mufa de diagnosticare cu o sarma(sau agrafa... Smile ) si sa ne spui si noua codul(codurile) de eroare generat(e) de catre ECU prin martorul CHECK ENGINE,poate te putem ajuta in locul "mecanicilor priceputi".Nu mergem pe banuieli,ca o fi aia...sau nu ! Pot fi "N" erori si probleme pe care doar cu o diagnosticare corecta le putem rezolva.
Skip ads

  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mi-e frica sa fac testul sa nu mai fac vreo boacana iar,poate ard si ECu =)))))))
Ok fie maine,adica azi o sa incerc sa fac cum zici tu,Si deci fac scurt intre pinii A si B si numar de cate ori se aprinde check engineul in bord?Atat am de facut?E suficient sa pun doar contactul nu sa pornesc motorul.banuiesc ca e ok si asa nu?
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
E ok si asa,doar cu contactul,dar sa nu te sperii de un posibil cod 31 care reprezinta eroare la senzor arbore cotit,insa este normala "eroarea" asta,la fel ca si cea de control 12.Mult succes cu diagnoza prin metoda agrafei care face cat toate OBD-TECH... Smile etc... Si sa ne spui ce coduri de eroare ai !
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
maine,adica azi fac testul si spun Very Happy
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
da totusi spune-mi si mie cum procedez corect ca sa fiu sigur ca numar corect codurile?Fac scurtu intre pinii A si B dupa care tre sa stau o perioada pana se initializeaza sau cum fac scurtu imediat incepe sa numere codurile.Ca sa stiu si io
Skip ads

  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Iti spun pasii pt diagnoza "agrafa": 1) Faci scurt circuit cu o sarma intre pinii A si B din mufa de diagnosticare pe martorul CHECK ENGINE(" motorasul galben","motorasul cu fulger") 2) Pui contactul si...atentie maxima,eventual un pix si o foaie la indemana 3) Testul de diagnosticare va incepe cu un cod de control 12,adica o clipire...pauza...doua clipiri...toate codurile de control sau eroare se repeta de trei ori 4) Este posibil sa ai o eroare de motor oprit,31,senzor arbore cotit...o ignori... 5) Incepand cu acest moment esti atent la codurile de eroare,numeri clipirile,care se vor repeta de trei ori. 6) Atentie ! Pot fi mai multe coduri de eroare,nu doar unul !Le numeri pe toate...dupa terminarea lor (lui) testul va incepe cu codul de control 12. 7) Intri pe site-ul "top buzz ECU fault codes",alegi tipul motorului tau si vezi despre ce este vorba...si apoi ne spui si noua...mult succes...vorbim maine,adica astazi... Smile
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
cred ca cel mai corect ca sa fiu 100% sigur ca nu gresesc,pornesc motorul, filmez operatiunea,o pun pe youtube si sharez linkul ca sa fiu sigur ca nu gresesc.Ce zici ma ajuti daca pun filmuletul in direct cu clipocirile becului?Very Happy

Astea sunt codurile toate la modelul meu de masina vectra cavalier 1.6icat

http://www.topbuzz.co.uk/in...ault_codes.htm#gm

lol


Ultima modificare facuta de stork la Joi 04 Apr, 2013 2:02 am, modificat de 2 ori in total
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bineinteles ! Doar sa iasa bine filmarea,sa se vada bine ! Poate fi benefica si pt alti useri cu probleme asemanatoare.Te asteptam !
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multumesc mult.hai ca fac un bine si cerlorlalti cu ocazia asta,daca tot fac filmarea.Vad ca sunt 93 cauze posibile la vectra cavalier 1.6i CAT,doamne....
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
dar intrebare de baraj,cat timp filmez si cand ma opresc din filmat?Ca asa ala o sa clipoceasca si o zi intreaga banuiesc... Sad
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
el porneste cu 12 de 3 ori. *--**-- (cam asta ar fi 12, lumina, liber, liber, lumina lumina liber liber). Daca ai alt cod se repet a si ala de 3 ori si tot asa pana ajungi iar la 12. Daca iti arata iar 12 de 2 ori (odata de final si odata de inceput) opresti.
10 min maxim e de ajuns.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mersi.hai ca ma duc la masina si incep operatiunea:D
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am scos mufa dar nu vad scrise pe ea unde e A si B.Am crezut ca pe lateralele mufei scrie si unde se afla A si B.Eu asa de unde imi dau seama la care capat sa pun corect scurtul?
Adica in poza de mai jos unde am incercuit cu rosu A si B pote sa fie in functie de cum privesti mufa.Eu de unde imi dau seama unde e A si B ca pe mufa nu scrie nimic

Pana nu ma lamuresc exact unde vine A si B pe mufa nu fac nimic ca mai fac vreo prostie si mai stric si cine stie ce in ea de nu mai porneste deloc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR