Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut, vineri m-am pornit spre Bucuresti, iar pe autostrada spre Sibiu, la un moment dat am simtit o bataie pe acceleratie si volan de parca facusem pana. Tras pe banda de urgenta, iar masina la relantiu suna de parca se rupea motorul si acul de la turometru oscila intre 700 si 1000 de rpm. Am oprit masina, iar cand am incercat sa o pornesc nu mai pornea motorul, murea instant. Pana a venit platforma de la Cluj, dupa 2h de la incident i-am dat o cheie din nou iar masina a pornit, dar batea ceva la motor la un interval de 2-3 secunde. Mentionez ca masina ii la Bosch Cluj de sambata si baietii de acolo inca nu ii dau de capat. Are cineva vreo idee ce simptom ar putea fii? Sad
Fum alb in spate nu a fost ca sa zic ca poate ii turbina, la ,motor nu apare nicaieri ulei, sau vreo garnitura sparta.
Va multumesc!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Din ce an e masina si ce motor are? Probabil e diesel .......
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
2010, 160 de cai diesel
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa te sperii, dar probabil ca pompa de ulei nu a mai asigurat ungerea necesara si motorul a avut de suferit grav. Exista cateva cazuri pe forum. Daca e asa poate ai noroc si scapi doar cu cuzineti schimbati si arbore.
De asemenea poate fi o clapeta de la galerie care s-a rupt si a fost aspirata de turbina si apoi a ajuns in motor. Lucrurile nu suna bine
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu ti-a aparut vreun mesaj in bord posibil sa fie clapetele de pe admisie...
Din pacate abia la demontare iti poti da seama...
Cati km are masina?
In primul rand va trebui sa demonteze distributia...,apoi baia de ulei...
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Masina are 105000 de km. Nu am avut nici un martor aprins la bord. Multa lume zice ii posibil sa fie pompa de ulei si sper sa fie sa nu fie zgariat arborele
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Daca era pompa de ulei trebuia sa iti apara mesaj cu oil pressure low...si eu cred ca ar trebui sa verifici admisia sa vezi daca sunt toate clapetele la locul lor si in caz ca nu e de acolo problema le tot anulezi si scapi de o grija,cu ocazia asta vezi daca e totul ok si la distributie...bafta si anunta-ne ce ai rezolvat.
De obicei in cazuri de genul cand motorul se opreste brusc nu e prea recomandat sa incerci sa il pornesti pana nu vezi cauza opririi ca poti provoca daune maari.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
N-ar fi primul la care n-apare oil pressure low. Mesajul apare undeva sub 1 bar, poate presiunea era 1 bar si ceva... daca masina era pe autostrada si in sarcina, iar presiunea ar fi trebuit sa fie >3 bar, sa zicem, e clar ca n-a avut presiunea si ungerea necesara pentru turatia respectiva Oare?
Iar daca placa vreo clapeta de pe admisie si ajungea in turbina, ar fi aparut SVS.
Nu ramane decat sa demonteze baia... deocamdata.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca nu avea suficienta ungere motorul se bloca, asa el a mai pornit. Nu cred ca nu apare oil pressure to low daca pompa nu ar face suficienta presiune sau e sub limite.........dpmdv.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Oil pressure low apare sub o anumita limita, de obicei sub 1 bar. Daca pompa inca mai baga 1 bar si un pic (insuficient pentru turatie mai ridicata), mesajul nu apare, dar motorul are ungere dar insuficienta. Probabil ca a sesizat la timp, motorul nu ar mai fi avut mult pana sa se caleze, primii se duc cuzinetii (partile moi). Dar sa speram ca n-avem dreptate!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:
Iar daca placa vreo clapeta de pe admisie si ajungea in turbina, ar fi aparut SVS.
Nu ramane decat sa demonteze baia... deocamdata.


Poate nu a ajuns pana acolo, a ramas blocata in camera de combustie...,loveste pistonul in ea pana o "marunteste"... Idea
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, se poate...
Skip ads

  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Update: Baietii de la Bosch s-au dus in proba cu masina is dupa vreo 5km a aparut Low Oil Pressure si au oprit masina. Acuma am dus masina la un specialist pe Opeluri in Cluj si maine se apuca sa demonteze. La relatiu masina merge normal, cand apasa ambreiaju incepe sa sune ceva ciudat in motor si parca se plimba o bila si nu urca turatia mai sus de 2000 rpm.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Raman la parerea ca nu e de la pompa de ulei ci faptul ca a 'zburat' o clapeta (sau mai multe) din galeria de admisie........
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Se insista pe pornit motor. Pana o crapa de tot, cred ca asta e si intentia.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ca au pornit motorul pt ca nu cred ce zice clientul sau ca sa identifice cauza hai treaca mearga. Dar sa mai si mergi in test e deja prea de tot. Acum ca a si aparut low pressure e numai bine
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dacã mai era o șansã, acum a "zburat" și asta...Sad
Tuca-i ca meritã.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu faceti si voi inmormantare acum..........lasati omul sa mai aiba o speranta pana desfac mesterii lu' peste motorul.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Le era greu sa ia o presiune de ulei ....
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cine? Baietii de la "Bors",scuze Bosch...?
Meseriasi...ori poate a dat de ucenici...,nu pot sa inteleg de ce au procedat asa...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR