Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut. la verificarea cu o lanterna UV a instalatiei de AC am constatat ca se pierde freon/ulei/substanta fluorescenta prin compresor (imbinare corp cilindric-capac dreapta) . intrucit si huruie, as vrea sa il dau jos si sa vad daca se poate reconditiona. nu am mai umblat la compresor pina acum si as dori sa stiu care sint pasii de demontare,precautiile sau daca am vreo sansa sa il pot demonta singur. multumesc.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand, nu te apuca daca nu esti sigur ca poti pune si inapoi tot ceea ce iei jos. Compresorul se poate reconditiona, cu exceptia cazului in care acesta e prea ruginit in interior(perioada lunga de nefunctionare). De demontat e relativ foarte usor. Dai cureaua de accesorii jos, verifici sa nu mai ai presiune in instalatie, dai conductele jos, apoi compresorul. E bine sa ai o trusa de chei putin mai performanta. Mi se pare ca la compresor o sa ai nevoie de un imbus mai special. Nu e mare minune, dar cu rabdarea faci multe. Spor sa ai .
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut. merci de raspuns, am rezolvat. am dat jos compresorul(ca sa il trag afara a trebuit sa dau jos si saxofonul de la esapament), se vad urme clare de substanta fluorescenta in mai multe locuri la imbinarea dintre corpul compresorului si capacul dreapta. mi-am confectionat o minilanterna cu un led uv si se vede clar. insa grosul amestecului se pierde pe furtunul flexibil mai gros undeva sub invelisul protector. aici m-am oprit pentru ca nu stiu cum sa dau jos furtunele. sint prinse impreuna spre compresor si imi spusese anul trecut un mecanic ca se schimba amindoua ca piesa unitara. cel gros pare sertizat spre capat de teava de aluminiu care pleaca spre filtrul de aer/habitaclu iar celalalt are o imbinare undeva sub capatul din dreapta al radiatorului. cum se demonteaza aceste furtune?l-as schimba numai pe cel defect, daca se poate, pretul piesei unitare era anul trecut peste 200 euro. multumesc.
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut, scuza-ma ca intru in discutzie, problema cu conducta am avut-o si eu pana asta primavara, apoi am gasit o conducta de vectra, din dezmembrari, am dat 100 de ron, intreaga(ambele furtune) acum nu mai pierd freon, dar si la mine a inceput sa mai huruie din cand in cand compresoru, care ar fi problema?....si eu am acelasi tip de motor, dar conducta montata de mine e de 1.8 si se potriveste, astept un raspuns cu privire la compresor
Skip ads

  • adrian_esp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
ammorex112 a scris:salut. merci de raspuns, am rezolvat. am dat jos compresorul(ca sa il trag afara a trebuit sa dau jos si saxofonul de la esapament), se vad urme clare de substanta fluorescenta in mai multe locuri la imbinarea dintre corpul compresorului si capacul dreapta. mi-am confectionat o minilanterna cu un led uv si se vede clar. insa grosul amestecului se pierde pe furtunul flexibil mai gros undeva sub invelisul protector. aici m-am oprit pentru ca nu stiu cum sa dau jos furtunele. sint prinse impreuna spre compresor si imi spusese anul trecut un mecanic ca se schimba amindoua ca piesa unitara. cel gros pare sertizat spre capat de teava de aluminiu care pleaca spre filtrul de aer/habitaclu iar celalalt are o imbinare undeva sub capatul din dreapta al radiatorului. cum se demonteaza aceste furtune?l-as schimba numai pe cel defect, daca se poate, pretul piesei unitare era anul trecut peste 20

0 euro. multumesc.


salut.problema asta cu furtunul de inalta presiune am avuto si eu.a cedat din cauza temperaturii de la galerii.eu am incercat sa caut ansamblul prin dezmembrari dar am primit de vreo 2 ori piese nepotrivite(alte modele).am cerut ajutorul pe forum si am gasit o solutie zic eu foarte buna.am inlocuit furtunul spart la o firma din galati .pe mine ma ajuns 160 lei toata treaba.daca te ajuta cu ceva suna-ma 0755599583
  • Ramelo

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema ca multi colegi de pe aici , dupa incarcarea cu freon la service autorizat, in maxim 2-3 saptamani incepe sa piarda freonul treptat si sa se auda un huruit prin gurile de aer.. Acum presupun ca problema ar fi compresorul , dar habar nu am unde sa ma duc in Buzau sa imi dea un diagnostic sigur, ptr ca am fost la multi mecanici (carpaci) si toti au spus lucruri diferite si preturi astronomice.

Daca stiti unde as putea sa repar compresorul in Buzau va rog sa-mi spune-ti si mie ! Multumesc anticipat !
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Daca ati da jos compresorul, si sistemul a ramas deschis mai mult timp, este recomandat sa schimbati si filtrul dezumificator de pe instalatia AC. El are rolul de a retine umiditatea din freon si ulei, in timpul functionarii sistemului, pentru a proteja compresorul. Daca sistemul este deschis, filtrul absoarbe umiditatea din atmosfera, si nu numai ca nu isi mai face treaba, ci poate incurca, crescand prea mult presiunea pe conducata (de inalta presiune sau joasa presiune) pe care se afla. Producatorul recomanda ca filtrul sa stea in atmosfera maxim 20 de minute... acum fiecare cum considera. Unele furtune se mai pot repara la firmele specializate cu in confectia furtunelor hidraulice, si cele care fac sertizari. Pot taia conducata sau furtunul avariat si pot pune un furtun nou, sertizat si rezistent la presiune, pastrand capetele si implicit prinderile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR