Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema la un opel astra g din 2001 motor 1.7DTI
Cand pornesc motorul scoate mult fum alb. Am scos EGR-ul sa il curat dar nu s-a intamplat nimic. Am desfacut furtunul de la intercoler si baga ulei in el.

Va rog sa imi dati niste sfaturi ce pot sa fac.
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
turbina este dusa
ai grija sa nu o ia pe ulei
  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Cum adica sa o ia pe ulei?! Shocked
Mie mi-a scazut nivelul la ulei, dar eu cred ca este in intercoler.
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Citez un coleg : " .. ti-a luat-o motorul ,,pe ulei ,,=A inceput sa scape turbina atata ulei incat motorul a inceput sa functioneze cu el necontrolat. Si functioneaza asa turat maxim pana iti goleste baia de ulei. Ce sa zic .... din ce am citit pe forum , de obicei fenomenul asta lasa urme urate in motor pana la topirea pistoanelor si alte cele. Dar au fost si altii mai iuti de mana ce l-au oprit in timp util si l-au salvat. "
Sper sa te mobilizeze si pe tine ,e nasoala treaba ..ai grija.
Numai bine !
Skip ads

  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Motorul meu porneste si merge la relantiu fara a face vreun zgomot urat. Sta normal la relanti, nu se tureaza mai mult.
Daca il tin la relantiu scoate putin fum dar cand accelerez lasa un nor imens de fum. Nivelul la ulei era scazut putin sub minim dar am complectat. Se poate sa se fi agravat starea motorului?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut.tu5rbina are niste lagare ce tine presiunea la uleiul ce o unge.datorita uzurii ea trage uleiul si il trimite prin intercooler in admisie,ajunge in cilindri unde face autoaprindere si masina ti se va tura maxim,chiar daca ii iei contactul.ca sa o opresti bagi intr o treapta superioara (4-5)eliberezi brusc ambreiajul cu frana apasata.daca nu ma insel ai turbina de mitsubishi ce nu prea se rsconditioneaza.spor.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
kosmaaa a scris:Salut! Am si eu o problema la un opel astra g din 2001 motor 1.7DTI
Cand pornesc motorul scoate mult fum alb. Am scos EGR-ul sa il curat dar nu s-a intamplat nimic. Am desfacut furtunul de la intercoler si baga ulei in el.

Va rog sa imi dati niste sfaturi ce pot sa fac.


orice motor cu turbo are ulei pe furtun, nu exista fara ulei. Acum depinde si cat ulei ai gasit acolo. Antigelul scade in borcan?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
kosmaaa a scris:Motorul meu porneste si merge la relantiu fara a face vreun zgomot urat. Sta normal la relanti, nu se tureaza mai mult.
Daca il tin la relantiu scoate putin fum dar cand accelerez lasa un nor imens de fum. Nivelul la ulei era scazut putin sub minim dar am complectat. Se poate sa se fi agravat starea motorului?



din ce ai scris aici e clar ca nu prea le ai cu masinile asa ca mergi rapid la mecanic sa verfice sa nu ai dusa complet turbina ca altfel "o ia pe ulei" si poti arunca motorul. Sa verifice si daca nu ai garnitura de chiuloasa ciupita si de acolo fumul alb...
Skip ads

  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:
kosmaaa a scris:Salut! Am si eu o problema la un opel astra g din 2001 motor 1.7DTI
Cand pornesc motorul scoate mult fum alb. Am scos EGR-ul sa il curat dar nu s-a intamplat nimic. Am desfacut furtunul de la intercoler si baga ulei in el.

Va rog sa imi dati niste sfaturi ce pot sa fac.


orice motor cu turbo are ulei pe furtun, nu exista fara ulei. Acum depinde si cat ulei ai gasit acolo. Antigelul scade in borcan?


Da a mai scazut nivelul la antigel.
  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cmarius53 a scris:salut.tu5rbina are niste lagare ce tine presiunea la uleiul ce o unge.datorita uzurii ea trage uleiul si il trimite prin intercooler in admisie,ajunge in cilindri unde face autoaprindere si masina ti se va tura maxim,chiar daca ii iei contactul.ca sa o opresti bagi intr o treapta superioara (4-5)eliberezi brusc ambreiajul cu frana apasata.daca nu ma insel ai turbina de mitsubishi ce nu prea se rsconditioneaza.spor.


Masina mea deocamdata se opreste normal, nu trebuie sa bag intr-o treapta sa se opreasca. Sunt tare nedumerit ce se intampla si cat ar putea sa ma coste toata reparatia si ce trebuie sa-i schimb/curat mai exact pe langa turbo.

Va multmuesc la toti ca incercati sa ma ajutati.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...cam despre asta e vorba .....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=114694
....plus, mai gasesti zeci de ex pe forum cu functia ,,cauta,,.
Fenomenul apare brusc .....
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ti se eplica faptul ca daca vezi fum alb in exces ai turbina dusa! Ai zis ca ti-a consumat si ulei si antigel! Problema e ca daca vei continua sa mergi asa, e posibil sa strici motorul, si in loc sa dai vreo 1000 lei pe o turbina sh, vei cumpara alt motor! Baietii iti explicau si faptul ca daca vei avea ghinion sa se strice complet turbina, motorul se va tura maxim in gol, nu vei putea sa-l opresti de la cheie,dar bagi in viteza si dai drumu brusc la ambreiaj, altfel iti va termina tot uleiul,iar in consecinta vei arunca motorul!
Skip ads

  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aseara am luat masina din service si mi-a zis mecanicul ca mi s-a rupt axul de la turbo. Am schimbat turbo, uleiul si filtrul de ulei in total 900lei.

Va multumesc tuturor pentru sfaturile date!
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
..cum ai schimbat turbo , uleiul si filtru cu 900 lei ? ? ...si cum adica ai schimbat turbo ? ..adica turbosuflanta ? Pai sa ne spui si noua cum a concluzionat mecanicul tau ca s-a rupt axul de la turbina, eventual si simptomele masinii inainte de intamplare .......mai invatam si noi , nu ?
  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am dus masina la service si i-am explicat la mecanic ce mi s-a intamplat si a zis ca a luat-o turbo pe ulei. A pornit motorul s-a uitat, a sunat pe cineva a vorbit de turbosuflanta care a costat 500lei si mi-a zis ca mai costa 400lei manopera cu tot cu schimbul de ulei + filtru de ulei.

Dupa ce a schimbat turbosuflanta si uleiul nu mi-a pus imediat unul din furtunele de la intercoler sa se mai duca din uleiul de era in el. Acum am o problema ca mi-a sarit ulei pe toata masina si nu stiu cu ce as putea sa curat, incercai si la spalatorie dar degeaba, ma gandesc daca fairy ar putea curata petele de ulei de pe masina.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Destept mecanic.
se poate cu spuma activa sa iti dea de cateva ori + mai pune ceva solventi .. pur fayry da freci bine .. si dai mult jet de apa sa se scurga!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai grije cu spuma activa si solventi ca pe acolo sunt fire si furtunase care in timp vor avea de suferit din cauza agentilor chimici. Exista solutie de spalat motorul la spalatoriile care se respecta sau la reprezentante.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exista de la AREXONS un pulverizator 400ml cu solutie de spalat motorul, iti mai trebuie un penson cu coada lunga si sticle cu apa. Nu folosi turbojet ca mai rau faci, nu sta nimeni sa desfaca toate mufele si sa le sufle. Pe moment motorul va porni dar in timp ai sa te saturi de oxizi.
Lai e o solutie de spalat ote de la Madel.
  • kosmaaa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa spal motorul, mi-a sarit ulei pe caroserie si anume pe usi,plafon si portbagaj... Ma gandesc daca fairy curata Confused
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Freci mai mult dar curata
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR