crylover
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salut....sunt nou aici dar de cateva zile am o mare problema....Am un vectra B 2001, y20dth, cu climatronic. Problema e ca dupa ce am oprit climatronicul, ventilatorul a ramas cuplat si merge la o turatie zic eu destul de mare (cam 4). Daca dau drumul la eco nu e nici o problema, toate functiile merg normal...dar chiar daca tot este oprit, ventilatorul de aer merge.........Care ar fi problema?ajutati-ma
Bafta si astept parerile voastre
Bafta si astept parerile voastre
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
crylover
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
nu cred ca e de la senzor daca exista asa ceva....pentru ca totul s-a intamplat in mers....cand am vrut sa opresc clima, ventilatoarele au ramas pornite. Daca dau drumul si selectez temperatura sau locul unde sa bata aerul, merge perfect, mai putin cu turatia ventilatoarelor, aceasta nu prea se modifica...doar daca dau drumul la deaburire pleaca mai tare, in rest totul ramane nemodificat....
- misu_imv75
- **
- 114 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Vectra 2002 z16xe
- craiova
misu_imv75
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: craiova
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Motorul ventilatorului are un circuit electronic pentru reglarea vitezei ( dupa schema electrica pare incorporat in motor ,posibil sa fie amplasat chiar pe el ),cred ca un tranzitor final de putere este in scurt de aia ventilatorul merge continuu indiferent de comenzile date .Trebuie masurat daca modulul final de alimentare ventilator primeste comenzile corecte de la centrala climatronic si daca da atunci 100% defectul este in acest bloc de putere
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
crylover
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
Minune! Desi nu am facut nimic la masina, astazi, ventilatorul a inceput sa functioneze corect ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Climatronicul functioneaza corect, ECO la fel. Sigur este un contact imperfect undeva si probabil fenomenul se va repeta mai devreme sau mai tarziu. Va multumesc celor care ati avut amabilitatea sa dati o parere, mi-au fost de ajutor si m-au convins ca posesorii de Opel sunt saritori la necazul altuia. Sa fiti iubiti!
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
crylover a scris:Salut....sunt nou aici dar de cateva zile am o mare problema....Am un vectra B 2001, y20dth, cu climatronic. Problema e ca dupa ce am oprit climatronicul, ventilatorul a ramas cuplat si merge la o turatie zic eu destul de mare (cam 4). Daca dau drumul la eco nu e nici o problema, toate functiile merg normal...dar chiar daca tot este oprit, ventilatorul de aer merge.........Care ar fi problema?ajutati-ma
Bafta si astept parerile voastre
Bafta si astept parerile voastre
NU CRED CA ESTE O PROBLEMA TEHNICA,CEL PUTIN DIN CEEA CE AI SCRIS TU,cred ca este o problema la intelegerea comenzilor climei....
daca setezi ECO ,tu comanzi ventilatorul
daca setezi AUTO ventilatorul se regleaza singur in functie de temperatura din masina si cea setata
modulul AUTO functioneaza fie cu A/C fie fara A/C cuplat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
salutari.
pentru cei care aveti opel-uri mai vechi, si care ati avut probleme cu aeroterma si nu numai, am nevoie de un sfat/ ajutor.
nu imi merge aeroterma decat in treapta a 3 a. am mai citit pe forum si am verificat bobina verde (ca o baterie) si era rupt un fir, + ca era descentrata bobina.
acum ideea e sa o inlocuiesc, dar nu gasesc de schimb. exista alate solutii, alte piese care fac acealsi lucru?
va multumesc anticipat
aveti poza atasata aici.
Opel Kadett 1.6i C16NZ '91
Mentionez ca pe bobina scrie
120 --> ohmi zic eu, dar nu stiu sigur
ZDF
1R
pentru cei care aveti opel-uri mai vechi, si care ati avut probleme cu aeroterma si nu numai, am nevoie de un sfat/ ajutor.
nu imi merge aeroterma decat in treapta a 3 a. am mai citit pe forum si am verificat bobina verde (ca o baterie) si era rupt un fir, + ca era descentrata bobina.
acum ideea e sa o inlocuiesc, dar nu gasesc de schimb. exista alate solutii, alte piese care fac acealsi lucru?
va multumesc anticipat
aveti poza atasata aici.
Opel Kadett 1.6i C16NZ '91
Mentionez ca pe bobina scrie
120 --> ohmi zic eu, dar nu stiu sigur
ZDF
1R
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
poi daca nu e arsa or distrusa dara ca merge dar daca merge doar in treapta 3 inseamna ca ai ceva rezistente arse pe acolo...e una pt fiecare treapta...deci tu ai 2 rezistente arse. vezi care sunt si le schimbi. apoi rezolvi si cu "bobina" desi nush daca e ceea ce cred eu (acea bobina e mai mult o rezistenta)
..bafta
..bafta
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
nonea a scris:poi daca nu e arsa or distrusa dara ca merge dar daca merge doar in treapta 3 inseamna ca ai ceva rezistente arse pe acolo...e una pt fiecare treapta...deci tu ai 2 rezistente arse. vezi care sunt si le schimbi. apoi rezolvi si cu "bobina" desi nush daca e ceea ce cred eu (acea bobina e mai mult o rezistenta)
..bafta
..bafta
rezistentele merg toate, sut verificate.i deea e ca am mai citit topic-uri aeroterma defecta si se apre ca asta e problema. + ca am analizat aeroterma, ca tot imi place electronica si asta e singura problema. bobina asta face ca aeroterma sa mearaga in trepte. am sa vad eu.
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
dsand86
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: iasi
- Masina: Kadett 1991 CN16Z
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
nonea a scris:din cate stiu eu rezistentele fac ca aeroterma sa meraga in trepte. la fiecare treapta se cupleaza cate o rezistenta aditionala in curcuit. ceva de genu' . bobina aia nush ce face . ne mai tii la curend:D
de fapt bobina face totul. am scos de pe ea materialul termoizolant, am decablat, si am pus alte fire pana am reusit si am facaut-o sa mearga in trepte. greseala mea ca la unul din fire am pus cupru ceea ce a cundus la anularea treptei 1 pt ca s-a ars imediat dar a mers treapta a 2a si a 3a perfect. ideea e sa izolezi la loc uc cevea termoizolant ca poxipol, lucur pe care nu l-am facut ca eram nerabdator sa vad daca merge, si am pus cu banda izolatoare. si mi-a topit-o caldura. pana la urma am renuntat la idee, pt ca si asa aeroterma a sarit de pe ax, ca urmare a facptui ca fopstul proprietar nu a avut grija de ea, si a ros magnetii si platicul (cuia de protectie) si face un zgomot cam enervant. pana atunci am cuplat-o pe direct (treapta a 3a) si am sa caut una la dezmembrari sau pe forum
- adrian80
- **
- 289 mesaje
- din 13 Aug 2007
- Vectra 1997 X20DTL
- Alta tara
adrian80
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2007
- Mesaj Privat
O problema asemanatoare am si eu cu Opelul meu Kadett D 1982
Merge doar in treapta a doua (are doar 2 trepte); (daca stiti sa-mi spuneti cum repar si asta e super)
Dar asta nu ma deranjeaza asa tare, doar ca de un timp incoace, dupa ce merge vreo 10 minute, simt miros de ceva ars in interior, problema pe care n-am avut-o pana acum.
Si asta si la aer rece si la aer cald.
ce poate sa fie?
multumesc anticipat
Merge doar in treapta a doua (are doar 2 trepte); (daca stiti sa-mi spuneti cum repar si asta e super)
Dar asta nu ma deranjeaza asa tare, doar ca de un timp incoace, dupa ce merge vreo 10 minute, simt miros de ceva ars in interior, problema pe care n-am avut-o pana acum.
Si asta si la aer rece si la aer cald.
ce poate sa fie?
multumesc anticipat
- Alexandru Mihail
- *
- 21 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
Alexandru Mihail
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
crylover a scris:Salut....sunt nou aici dar de cateva zile am o mare problema....Am un vectra B 2001, y20dth, cu climatronic. Problema e ca dupa ce am oprit climatronicul, ventilatorul a ramas cuplat si merge la o turatie zic eu destul de mare (cam 4). Daca dau drumul la eco nu e nici o problema, toate functiile merg normal...dar chiar daca tot este oprit, ventilatorul de aer merge.........Care ar fi problema?ajutati-ma
Bafta si astept parerile voastre
Bafta si astept parerile voastre
Sânt nou pe forum aºa cã scuze anticipate pentru cum postez. Aceeaºi problemã o am ºi eu. Vectra B 2001 Z18XE.
O scoatere a bornei + de pe baterie rezolvã ceva(reset?)? Ulterior se întâmplã ceva la maºinã? Trebuie dusã în service
pentru a fii adusã în parametri?
- Alexandru Mihail
- *
- 21 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
Alexandru Mihail
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
Vectra B2 Z18XE 2001, climatronic.
Nu mi se mai opreste ventilatorul decit la deconectare motor. Cind pornesc masina automat porneste ventilatorul.
Are viteza constanta (cca.treapta 5 ). cind pornesc AC sau ECO ventilatorul merge pe vitezele mai mari. In jos turatia acestuia nu scade, chiar daca pe display scad cifrele. Am scos siguranta, se opreste, dar la reintroducerea acesteia
reporneste. Scoaterea bornei + rezolva problema? Trebuie resoftata masina in service?
Nu mi se mai opreste ventilatorul decit la deconectare motor. Cind pornesc masina automat porneste ventilatorul.
Are viteza constanta (cca.treapta 5 ). cind pornesc AC sau ECO ventilatorul merge pe vitezele mai mari. In jos turatia acestuia nu scade, chiar daca pe display scad cifrele. Am scos siguranta, se opreste, dar la reintroducerea acesteia
reporneste. Scoaterea bornei + rezolva problema? Trebuie resoftata masina in service?