Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut din nou iulian1971 am pus testerul si o foarte mare surpriza sa intamplat sa porneasca la sfert fara sa sterg ceva a mers la relanti vreo 15-20 min si dupa vrea sa oprit am pornit din nou ok pt cateva minute si sa oprit a mai pornit de vreo cateva ori si inapoi la Vechia poveste nu mai porneste. In timp ce a mers am verificat rpm la pompa si exact cum ai zis 1/2 din rpm motrului am verification pt coduri si au aparut alte vreo doua coduri p0650 si p1811 leam sters si acum apar cele trei coduri vechiAm verificat din nou rpm la pompa si acum da eronat sau deloc cea ce cred ca e senzorul din pompa sau sa ars transistor ul din ecu.vreau sa te intreb daca senzorul din pompa se poate schimba fara sa dai pompa jos si daca merge cu unul second hand sau trebuie sa fie nou si unde se gaseste. Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit
Se poate schimba fara sa dai pompa jos, doar daca te descurci sa demontezi calculatorul de pe pompa. Daca reusesti, poti sa-l trimiti aici de ex:
http://www.ebay.co.uk/itm/R...sh=item1c369ffdc0
  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am gasit la un prieten calculatorul cu totul cu senzor de pe aceeasi an nu stiu daca e aceeasi serie pt ca as incerca sa schimb tot calculatorul. Am scos in final calculatorul si cu senzorul de pe pompa mea fara sa o dau jos dar nu stiu ce sa fac sa schimb senzorul sau calculatorul?Imi cer scuze pt atatea intrebari.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai simplu ar fi sa schimbi calculatorul cu totul, presupunand ca cel pe care l-ai gasit e functional. Insa in situatia asta ai nevoie de codul masinii tale si de codul masinii de pe care a fost demontat celalalt calculator pt. a reseta si programa acel calculator.
Daca nu ai codurile, poti schimba senzorul, dar trebuie sa lucrezi foarte atent. ECU la PSG 16 e dificil de reparat.
Skip ads

  • dany81

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2003 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Iti multumesc iulian1971 pentru toate sfaturi le am schimbat in final senzorul si am reusit sa pornesc greu dar a pornit.In final nu mai e decat codul pt releu de buji atata deocamda sper sa ramana asa . Iti multumesc inca odata pt tot.
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un opel astra bertone din 2002, 2000 diesel, cu vestita tompa de injectie VP44.Zilele trecute am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat si a pornit sfert. Am lasat-o pornita sa se mai incarce bateria si dupa aproximativ 15 minute i-am trantit capota si odata cu inchiderea ei s-a oprit si motorul si nu a mai pornit. Am conectat-o pe tester op-com si imi da eraore p1651. Din ce am citit este vorba de calculatorul pompei de injectie care s-a defectat. Am sunat in bucuresti la doua firme care ar putea repara partea electronica si reparatia costa zece milioane plus tva. Garantie se acorda doar la montare in service autorizat, cu alte cuvinte trebui demontata si montata pompa la ei si mai costa cinci milioane plus tva. Japca la drumul mare. Imediat mi-am amintit ca prin vara aveam o eroare cand puneam masina pe tester legata de avansul pompei. parca codul defect era p1220. Si atunci m-am documentat de aici de pe forum, mi-am demontat pompa, am curatat-o si problema a disparut. Cu aceasta ocazie adresez multumiri acelora care au pus la dispozitie documentatia. Revenind la problema actuala cu partea electronica a pompei am citit in multe locuri ca se defecteaza un tranzistor, care se poate inlocui, sau pe un site din slovacia cineva a postat poze cu anularea acelui tranzistor si montarea unui strap. Doresc sa intreb daca cineva si-a inlocuit singur acest tranzistor, de unde se cumpara? cat ar costa? si daca este posibila inlocuirea lui fara ustensile profesionale.Eu personal am habar de domeniu auto, stiu ca pt demontarea calculatorului pompei nu se demonteaza pompa, nu se umbla la distributie, si costul de 5 milioane plus tva este hotie pe fata. Si mai mare hotia cand schimba o piesa de cateva sute de mii, lipind trei picioruse si cere manopera 10 milioane.Voi incerca sa postez poze cu anularea tranzistorului si montarea unui strap
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Daca citesti acest tutorial o sa gasesti la pagina 2 ,cam pe la jumatate, ( https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 ) tot ce tine de schimbarea tranzistorului.
Ar fi interesant daca il schimbi sa adaugi si poze cu operatiunea.

Spor
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
plimbaretzu a scris:Salutare. Am un opel astra bertone din 2002, 2000 diesel, cu vestita tompa de injectie VP44.Zilele trecute am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat si a pornit sfert. Am lasat-o pornita sa se mai incarce bateria si dupa aproximativ 15 minute i-am trantit capota si odata cu inchiderea ei s-a oprit si motorul si nu a mai pornit. Am conectat-o pe tester op-com si imi da eraore p1651. Din ce am citit este vorba de calculatorul pompei de injectie care s-a defectat. Am sunat in bucuresti la doua firme care ar putea repara partea electronica si reparatia costa zece milioane plus tva. Garantie se acorda doar la montare in service autorizat, cu alte cuvinte trebui demontata si montata pompa la ei si mai costa cinci milioane plus tva. Japca la drumul mare. Imediat mi-am amintit ca prin vara aveam o eroare cand puneam masina pe tester legata de avansul pompei. parca codul defect era p1220. Si atunci m-am documentat de aici de pe forum, mi-am demontat pompa, am curatat-o si problema a disparut. Cu aceasta ocazie adresez multumiri acelora care au pus la dispozitie documentatia. Revenind la problema actuala cu partea electronica a pompei am citit in multe locuri ca se defecteaza un tranzistor, care se poate inlocui, sau pe un site din slovacia cineva a postat poze cu anularea acelui tranzistor si montarea unui strap. Doresc sa intreb daca cineva si-a inlocuit singur acest tranzistor, de unde se cumpara? cat ar costa? si daca este posibila inlocuirea lui fara ustensile profesionale.Eu personal am habar de domeniu auto, stiu ca pt demontarea calculatorului pompei nu se demonteaza pompa, nu se umbla la distributie, si costul de 5 milioane plus tva este hotie pe fata. Si mai mare hotia cand schimba o piesa de cateva sute de mii, lipind trei picioruse si cere manopera 10 milioane.Voi incerca sa postez poze cu anularea tranzistorului si montarea unui strap



Dupa ce vei descoperi ca nu este asa cum spui tu, adica sa faci "strap" acolo - plus multe altele o sa le dai dreptate la cei care iti cer acei bani.

Spor la lucru!
Skip ads

  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Este alegerea mea daca risc sa stric partea electronica sau nu. Maine voi merge sa cumpar acel transistor si voi posta in continuare , de unde se cumpara, cat costa, si asa mai departe. Manopera inlocuirii piesei respective intr-ul service GSM nu depaseste 50 lei. Voi reveni cu amanunte si foto. Decat sa platestc 10 mil plus tva reparatia, plus 5 mil plus tva demontarea si montarea ca altfel nu primesti garantie, prefer sa o stric eu singur si cu 500 euro imi iau alta pompa din dezmembrari cu garantie un an.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
asteptam cu nerabdare rezultatul!
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
plimbaretzu a scris:Este alegerea mea daca risc sa stric partea electronica sau nu. Maine voi merge sa cumpar acel transistor si voi posta in continuare , de unde se cumpara, cat costa, si asa mai departe. Manopera inlocuirii piesei respective intr-ul service GSM nu depaseste 50 lei. Voi reveni cu amanunte si foto. Decat sa platestc 10 mil plus tva reparatia, plus 5 mil plus tva demontarea si montarea ca altfel nu primesti garantie, prefer sa o stric eu singur si cu 500 euro imi iau alta pompa din dezmembrari cu garantie un an.


Inainte sa repari calculatorul iti recomand sa verifici firele de la electrovalva de avans. Eu cred ca ai firele decojite au facut scurt intre ele si acesta a fost motivul pt care s-a stricat calulatorul. De acolo ai avut si P1220 la care nu i-ai dat importanta probabil . Daca nu elimini cauza chiar daca repari caclulatorul punand un tranzistor mai puternic se va strica de tot.
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salutare. Astazi am gasit tranzistorul minune care se va monta in calculatorul pompei de injctie. Am discutat problema pompei cu un prieten electronist si spre norocul meu avea si mi-a dat acel transistor. Spune ca se gaseste la orice magazin de specialitate, iar pretul sau este de 3RON. (trei ron). Maine voi demonta complet pompa de injectie de pe masina, pt o verificare amanuntita a firelor ce merg catre cele doua electrovalve. Posibil sa fie deteriorate si sa faca scurt, asa cum spun majoritatea . Voi alege o varianta de montaj a tranzistorului in exteriorul pompei de injectie, asa cum am vazut pe alte forum-uri de afara, iar in cazul deteriorarii viitoare se scoate din mufa fara demontari complicate si se inlocuieste. In vara trecuta cand aveam eroare p1220, am gasit acest tutorial, foarte complet , foarte explicit, si am inteles ca problema este din pistonasul de avans al pompei.Am demontat pompa , pistonasul arata fosrte bine, fara zgarieturi, am curatat, am suflat, am montat la loc si mergea perfect iar eroarea a disparut. Ca simptome al codului p1220, masina mergea normal pana aproape de 3000 ture, cand ajungeam la 3000 de ture se aprindea martorul de motor si nu se mai tura, deceleram becul se stingea, ma apropiam din nou de 3000 de ture iar se aprindea si se plafona. Pistonasul de avans al pompei de injectie se poate cumpara separat de pompa si costa aproximativ 300 lei cand m-am interest eu. Putea aparea aceasta eroare tot din calculatorul pompei? Tranzistorul minune care se defecteaza in general alimenteaza cu tensiune electrovalva dintre conductele de motorina. Voi atasa poza tranzistorului si maine dupa demontarea pompei voi reveni cu detalii.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vai ce prostie vad in poze dar daca el e mandru de lucrare...
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sunt bune orice poze postate pe forum, ca de obicei nu pune nimeni poze cu reparatia.
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Va salut din nou. Asa cum ma asteptam gurile rele graiesc primele. Poza atasata mai sus este o poza informative gasita pe net, postata de cineva care atata indemanare a avut. Daca citeatzi cu atentie postarea mea, am specificat ca abia azi voi demonta pompa de injectie iar pt inlocuirea tranzistorului voi merge la un service GSM, pt ca nu am suflanta cu aer cald, pt ca nu am indemanare si pt ca manopera nu va depasi 50 lei.
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am ales demontarea completa a pompei de injectie pt o ferificare corecta a celor 4 fire care merg catre cele doua electrovalve. Asa cum Rolland m-a atentionat in postarea de mai sus ca pot gasi fire cu izolatia imbatranita , asa s-a si intamplat. Cele doua fire care alimenteaza electrovalva de avans, din cauza temperaturii, aveau izolatia imbatranita si chiar in ulele locuri lipsa. peste aceste fire vine din fabrica un varnish termic care impiedica o verificare corecta. Demontarea pompei de injectie a durat aproximativ 3 ore. Pt aceia ce doresc demontarea partzii electronice cred ca dureaza aproximativ jumatate de ora iar firele de la electrivalve se taie apoi se cositoresc la loc. Voi atasa poze cu electronica pompei demontata si mentionez ca in zona tranzistorului nu se vede nimik defect cu ochiul liber.Nu se vad lipituri reci ca la motorul de 1.7, nu se vad fire intrerupte, posibil tranzistorul se defecteaza in interior.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca erai mai aproape de SB iti trimiteam gel sa torni la loc dupa ce gatai reparatia.
Spor si sunt curios de rezultate,sper sa o rezolvi.
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@plimbaretzu bafta pentru reparatie!,sunt curios cu poze cand merge masina.
@rolland vad ca esti din Mures, repari un ecu pompa?sau ai pe cineva care le are cu astea?
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Asa cum am spus revin cu detalii. Dupa indepartarea gelului ce acopera tranzistorul defect se putea observa ca unul din cele 4 fiere ale tranzistorului este interrupt.Indepartarea gelului s-a facut cu grija, sub lupa, cu o penseta fina, deci sigur nu s-a rupt atunci. Nu este posibila cositorirea acelui fir pt ca este din aluminiu. Am anulat cele 4 fire care faceau legatura intre transistor si placa integrat dar tranzistorul l-am last pe pozitie, nu m-a interest sa il scot deoarece am dorit montarea noului transistor in exteriorul pompei. Noul transistor ce inlocuieste originalul are doar 3 fire si de aceea voi atasa o poza cu legaturile la placa integrat. Firele se cositoresc pe placa fara probleme(in alte cazuri se fac lipituri cu argint dar aici nu este cazul). Pozele facute de mine nu sunt clare , voi atasa poza informativa. Nu prea am timp sa remontez pompa zile astea dar imediat dupa montare revin cu amanunte. Si eu sunt curios merge/ nu merge.
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@plimbaretzu,posteaza pozele tale,astea deja le stim de pe forum.

bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR