Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Bravo!
Acesta este un al doilea motiv pt. care ECU genereaza P1220.
Skip ads

  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Superb acest tutorial tin sa va anunt ca lam citit de 3 ori asta doar din placerea de a ma documenta ,am si eu facut calculatorul la napcorii de 2 ani si merge brici ,Respect voua.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
toate respectele pentru oamnii pasionati si care impartasesc informatiile descoperite in timp pentru a ajuta si pe altii. Oameni precum [editat] si rolland merita toata aprecierea si respectul acestei comunitati. Datorita lor multi isi pot rezolva masiniile la un pret decent in loc de jmenarii de prin reprezentante sau alte firme care iau pielea de pe om..
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Asa cum am promis revin cu niste poze facute la microscop cu zona unde apare uzura pe ax ..
In postul urmator incerc sa revin cu informatii suplimentare si la partea electronica
Skip ads

  • sergiuvomir

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut rolland am citit discutile tale pe forum si asi vre sa te intreb daca se poate sami spui ce tranzitori se schimba pentru erorile p1630 si p1631, mersi
  • moro_mu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare Segiuvomir , citeste cu atentie in postul nr.2 fiindca este descris acolo destul de explicit ce tranzistor se schimba .
O seara buna.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare. am un amic caruia ii trebuie o pompa cu cod 015... mie mi-a ramas partea mecanica (am avut nevoie doar de calculator) a pompei, dar e cod 011 ... are vreo sansa sa se potriveasca corpul pompei cu 011 la calculatorul de pe 015? nu stiu ce coduri de eroare are...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Capul hidraulic corespunde la pompa 011 cu 015. Teoretic si restul ar trebui sa fie la fel.
Skip ads

  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
maine dimineata aflu si ce coduri de eroare are. din ce-am discutat cu el adineauri, cred ca are si calculatorul defect. rolland te pot suna daca e de incercat o reparatie la calculator? Very Happy
  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare la toata lumea am si eu o nelamurire sper sa ma ajute cineva .....

la chestia aia ( nustiu cum s-o numesc sunt doi pin pe care ii vedeti iin imagine ei sunt in scurt circuit , asa si trebuie sau nu ... daca nu atunci va rog sa va dati cu parerea ce e ca sa stiu ce sa skimb nu cred cai o dioda ...... dar habar nu am ce poate fi va rog daca aveti vreun raspun sau poace ceva scheme postati ..... Multumesc anticipat
  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Heyyyy copiii este cineva pe aici .....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dragosh20 - nu te supara dar daca nu stii ce este acolo si cu ce se mananca acel calculator mai bine il trimiti la reparat la cei care il viseaza si noaptea altfel nu vei face decat sa il strici mai tare si sa ai nevoie de unul nou...
sunt anumite informatii care nu ti le va da nimeni mura in gura pentru ca sunt oameni care asa isi castiga painea. Faptul ca sunt oameni cu sufletul mare care au impartasit cu noi informatii importante este pentru ca nu oricine se baga sa faca reparatii la o pompa sau la un calculator de injectie si iti trebuie si scule speciale pentru asa ceva... Sunt oameni precum Rolland si Mariusnapcori care merita admiratia si respectul acestei comunitati de pasionati Opel.
Skip ads

  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
mikyboy Mdas eu cred k nu esti tu persoana care sa faca o selectie cine stie si cine nu ............ eu am dat o intrebare daca vrei raspunde daca nu nu ..... nu esti dumnezeu !
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tutror vreau sa va felicit pentru tutorialele facute si in special pe rolland, tot respectul pentru ce ati reusit sa faceti pana acum.
In speranat de a nu fii out of topic cer si eu o parere de la voi.
Detin un opel astra g 2.0 (y20dth) an 2002, de vreo 2 saptamani nu mai porneste si tot de 2 saptamani am reusit sa iau teapa de la vreo 2 mecanici.
Dupa care m-am enervat si mi-am cumparat o interfata OP-COM sa vad ce eroare imi da.
In cele din urma am vorbit cu un al 3 mecanic si mi-a zis sa stau linistit ca nu este neaparat pompa defecta si ca trebuie sa verifice sa nu traga aer fals pe undeva, a ramas ca sambata va veni sa faca o verificare, scuze pentru limbaj daca nu este corect dar nu ma pricep asa de bine.
Intrebarea mea este are dreptate mecanicul sau este clar pompa dusa? Multumesc.


  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sper sa nu-mi dau cu parerea gresit, dar 1345 era calculatorul pompei, iar 1220 partea mecanica tot de la pompa...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
De regula 1345 vine impreuna cu 1220.
Sterge codurile,da-i la automat si in aceladi timp vezi pe tester ce rotatii ai la pompa.
Daca motorul nu porneste deloc atunci schimba senzorul de rotatie din pompa. De regula, daca acest cod apare cand apa ajunge la 90grade se inlocuieste calc. pompei de injectie impreuna cu senzorul.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dragosh20 a scris:mikyboy Mdas eu cred k nu esti tu persoana care sa faca o selectie cine stie si cine nu ............ eu am dat o intrebare daca vrei raspunde daca nu nu ..... nu esti dumnezeu !


eu nu am facut nici o selectie cine stie si cine nu... eu ti-am raspuns ca informatia care tu o vrei s-ar putea sa nu o primesti intrucat la calculatoare nu se baga oricine fiind un creier al masinii destul de complex si complicat. Ori tu daca te-ai bagat sa desfaci inseamna ca aveai habar ce gasesti in interior si mai ales stii care este schema electronica a lui altfel eu unul nu m-as baga sa desfac asa ceva fara sa stiu cum functioneaza si ce componente are. Si nu, nu sunt Dumnezeu dar activez pe acest forum ce ceva vreme si am invatat unele lucruri si limbajul tau cu "Hey copii" il folosesti acasa cu familia nu aici ca nu imi aduc aminte sa imi fii tata sau cel putin neam ca sa poti sa imi/ne vorbesti asa. Mai citeste REGULAMENTUL si vei vedea ca limbajul de acest gen nu este permis.
Scuze Rolland de Off-topic ca este tutorialul tau. Un moderator ar trebui sa stearga posturile aiurea de pe aici sa ramana doar tutorialul curat. Multumesc
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie sa va linistiti altfel riscam sa se suspende din nou topicul.
Pt. dragosh20 cred ca mikyboy are dreptate , deci in primul rand nu avem schema electronica la acest calculator, iar daca reusesti sa gasesti undeva chiar e binevenit sa o postezi aici . Raspunsul la intrebarea ta e ca nu trebuie sa fie in scurt. Eu cred ca cele doua picicoruse ating undeva carcasa metalica si reuseste sa-ti faca scurt. Totodata cred ca ai mesterit deja la calculator si cum se pot indoi cu usurinta piciorusele le-ai si facut. In alta ordine de ideei sa stii ca nu toata lumea are timp ca in fiecare zii sa verifice cine ce a scris, asadar trebuie sa ai rabdare, postezi daca ai nevoie de ajutor sau ai posibilitatea de a trimite PM dupa care astepti sa ti se raspunda.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
....
se repara si calculatoarele care au 1345 fara probleme!
  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut ...Scuze mykyboy daca ti-am atis cumva situatia de mester ce esti ... rolland scuze nu am vrut sa se primeasca asa ... dar eu stiu un lucru . Caci topicurile sunt create pentru a le vedea toti si daca au vrio nelamurire sa intrebe la momentul ala eu aveam nelamurirea data ... acela este un tranzistor dupa cite m-am documentat eu si intradevar nu trebuie sa fie scurt circuit .... problema este ca ecu care l-am avut eu a fost deja mesterit de cineva ........
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR