Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Maine cred , cel mai probabil voi incerca sa fac rotile spate sub forma / \ daca stie cineva cumse pot face, astept o idee ceva

multumesc frumos

Adaug o poze ca sa se inteleaga despre ce vorbesc
Skip ads

  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sunt si eu curios, cum se face acest lucru.....Poate este cineva care sa ne explice
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu sunt curios DE CE ai face acest lucru? Sa tocesti repede cauciucurile, sau...?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Acest forum este pentru a impartasi emotiile si sentimentele cum de ce as face acest lucru? Imi place pur si simplu, hai sa nu tunam ca ne costa bani... Rolling Eyes

Si motivele ar fi la greu.
Aspect
Stabilitate
Si cel mai IMPORTANT cu suspensie sport joasa numai trebui sa roluiesti , datorita unghiului numai freaca aripa cauciucu.

Inca asteptam detalii despre cum se poate face!
Skip ads

  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
niste distantiere taiate "stramb" ar face posibil lucrul acesta...dar eu zic sa te lasi pagubas masina ar vibra foarte tare cauciucurile s-ar toci pe o parte plus stabilitate din copac...dar daca vrei eu ma gandesc doar la chestia asta cu distantierele (sau iei asa multe gropi pana se fac de la sine)
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Distantiere?, pai si cand se invart nu oscileaza toata roata? se v-a plimba partea mai subtire....
Nu ma intereseaza de cauciucuri...v-a dati seama ca m-am gandit inainte la toate...
Stabilitate imi pare rau sa te contrazic, dar din moment ce un E36 are stabilitate, o vectra B de ce nu ar avea? Rolling Eyes
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pustiu_pst a scris:Acest forum este pentru a impartasi emotiile si sentimentele cum de ce as face acest lucru? Imi place pur si simplu, hai sa nu tunam ca ne costa bani... Rolling Eyes

Aspect

Aspect de autobasculanta Tatra Wink
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asa si unde ar fi problema? masina mea fac ce vreau pe ea, pot sa ii pun si ozn-uri in loc de roti. o modific din bani tai pentru ca nu iti inteleg comentariile...

Rog un moderator sa stearga posturile inutile!

Intre timp am aflat cum, deci se poate inchide chiar sterge iar cu cei interesati p.m.
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai aflat- este foarte bine - spune si cum - asa de curiozitate.
Din cate stiu eu sunt doua posibilitati: 1. modificarea bratului superior prin scurtare (taiere si apoi ranforsare pe sudura)
2. Flansa sub forma de pana, nu pe butuc ci pe suportul bratului. Respectiv - rulumentul se monteaza peste aceasta flansa pana. Varianta mai simpla este adaugarea a cate doua saibe pe suruburile inferioare ale butucului inainte de a-l monta pe brat.
Daca ar fi dupa mine - eu a-si face flansa pentru ca contactul si descarcarea sarcinii sa fie uniforma.
  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut pustiu! care ziceai ca sunt motivele alea...tari?
Aspect - Priveste mai bine poza cu BMW- ul si spune- ne si noua parerea ta sincera despre aspect. 2 roti drepte si 2 inclinate. Si daca erau toate 4 tot era cel putin " ciudat" . Pare o suspensie de Trabant care e depasita de greutatea transportata - parerea mea. ( Sau o masina care a avut un incident nefericit. )
Stabilitate - Unde e stabilitatea atunci cand rulezi doar cu jumatate din banda de rulare a anvelopei? Poate doar daca era vapor si alea erau chile anti- ruliu.
Nu freaca aripa cauciucu ( ') - Din asta inteleg ca jantele tale sunt total altele decat ce trebuie sa ai legal.

Concluzia mea e ca nu se merita!
Numai bine!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Concluzia mea e ca e periculos si ca primul politist ar avea datoria sa-ti ia talonul.
Tuningul este acceptabil si o simpla afacere de gust al proprietarului cand "pune mot la rahat", dar inacceptabil cand atinge organe legate de securitatea masinii.
Aceasta isii va pierde implicit omologarea data de constructor si dreptul de a circula pe drumuri publice.
Acuma, desigur, imi veti spune ca in rromanelia orice e posibil Smile
Si, desigur, ca in expozitie se poate vedea asa ceva (dar acele masin vin acolo pe platforma)
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pustiu_pst esti pe cale sa faci o mare greseala ,chiar daca organu nu sesizeaza vei fi penalizat ....de legile fizicii Very Happy la prima bruscare a directiei ori pe un viraj luat rapid.Acea masina are tractiune spate,masele distribuite altfel si este facuta asa sa rupa rapid aderenta probabil drifturi,cerculete si alte nebunii,la tine cu solutia totul in fata micsorand suprafata de contact al cauciucului cu solul vei avea o scadere a aderentei tinand cont ca acele anvelope cu talon super jos se comporta altfel decat una normala si efectiv micsorezi la 1/2 ori mai putin zona de contact ,drifturi nu poti ca nu trage spatele,cerculete nici atat ... poate da bine la privit .
Daca tot nu te-am convins si esti hotarat sa o cracanezi cu orice chip vezi ca puntea spate la Vectra B se regleaza poti incerca un reglaj la maxim de acolo efectul s-ar putea sa fie cel dorit,surubul de la bratele inferioare este excentric,cel de pe caroserie.
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Neutral sa imi ia talonu politistu?Smile) de ce? daca stau bine sa ma gandesc tot politia mi-a trecut n talon albastru desi masina este CAMELEON, deci din moment ce ei fac greseli de genul sa imi ia talonu doar pentru ca rotile spate au unghi este deja aberant:))pe langa faptu ca asa ceva nu prea se poate....ma rog fiecare om face ce vrea cu bani lui si atata timp cat am mers cu o masina cu astfel de roti si stiu ce zic despre stabilitate si aici apar persoane care NU au asa ceva si spun ca nu este..nu vad rostul in a mai continua aceasta discutie....

Bafta la toata lumea
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Chiar ca ne pierdem vremea cu un specialist declarat in suspensii...daca era asa stiai ca respectiva cracanare se face din reglajul bratului inferior intr-o limita creata de constructor care poate fi maximul pe care-l suporta acea punte fara sa iesi prin balarii la prima curba, solutia totul in fata ca Vectra ta nu este avantajata de asemenea artificii si ce castigi la capitolul stabilitate prin talon jos si suspensie lasata vei pierde la capitolul reactie adica senzatia de stabilitate pana cand rupe aderenta lateral brusc,fara prea multe semne despre asta e vorba in propozitie.Succesuri tie si specialistilor pe care-i reprezinti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca Vectra B sta foarte bine in curbe, insa cand puntea spate pierde aderenta (se intampla brusc, fara vre-un semn ca fuge de spate) te intorci cat ai clipi pe sosea. A patit-o un amic de-al meu cu un X20XEV cu arcuri si amortizoare sport + cauciucuri late cu talon mic.
A ramas perplex ca nu l-a avertizat masina in niciun fel ca da sa-i plece spatele... i-a plecat si s-a intors de doua ori pe sosea si a sters cu dedesuptul masinii (partea din spate) toate balariile de pe marginea drumului. Dupa eveniment a venit la mine si mi-a spus ca 'daca iti pleca spatele la Vectra B nu mai ai ce-i face' Very Happy . Norocul lui a fost ca era noapte si nu i-a venit nimic din fata.
DA, a avut viteza mare cand i s-a intamplat dar nu-si facea griji ca avea incredere in masina ca 'nu-l scoate afara pe curbe'.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pustiu_pst ,eu spun ca faci o greseala.Mofturile o sa le platesti destul de scump.Ti-a explicat multa lume aici DE CE sa nu faci acest lucru.De putut se poate face acest lucru insa cu costurile fiecaruia+ consecintele de rigoare.



Ai aici modalitatea de a face acest lucru ,INSA nu recomand la nimeni.Se pastreaza bratul transversal inferior pe pozitie si bratul transversal superior se monteaza in cealalta gaura(2) de pe cadru-suport.In acest fel se intampla foarte multe chestii:
-torsionarea excesiva a bucsii de palier a bratului longitudinal
-uzura excesiva si rapida a anvelopei
-uzura rapida a rulmentului
-schimbarea unghiului de cadere al amortizoarelor
-pierderea controlului mai rapid al masinii in abordarea curbelor
-bara de torsiune o sa iti atinga in bratele longitudinale....si multe altele.In plus de asta o sa aveti probleme si cu autoritatile(Politie-RAR).
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Rotile alea pe o masina de prezentare transportata in camion dintr-un showroom in altul sunt superbe!
Roti de tabla pe 15... 16 cracanate pe o vectra cu motor de 1.6 cu care mergi zilnic la scoala... penibil.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Deci ca sa se inteleaga, am cerut doar un SFAT despre cum sa fac, nu ce se strica daca fac, sau altceva
Daca reusesc sa fac, se merita din punctul meu de vedere si nu are rost sa argumentez de ce, fiecare cu gusturile si bani lui
Tinand cont ca eu cu aceasta masina nu merg mult, doar de distractie, plimbari scurte, un 5000km pe an maxim
Daca stam sa ne gandim ca se strica, orice modificare tuning strica la randul ei ceva( suspensia sport, turbo si alte nebunii, pana si un led de alta culoare pus ulterior se arde mai repede decat unul stock)
Nu ma duc cu ea la scoala ca nu am 14 ani
Multumes celor care m-au sfatuit!

P.s nu sunt specialist in suspensii, dar din moment ce am mers cu o masina cu astfel de roti pe spate si persoana respectiva le are de un an si ceva, comentariile gen se distruge toata masina este o poveste..in fine rog un moderator sa inchida acest topic plin de off-topic pentru ca intrebarea a fost CUM SA...nu de ce si etk
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Chiar azi m-am uitat si eu la fata masinii si surpriza ce vrei u sa faci pe spate am eu pe fata =)))(dar nu asa "cracanat") deci urmeaza bucsariile unghiuri etc.... Concluzie sa iasa asa cum vrei ia la gropi pana te saturi Smile)
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nu a-ti inteles IDEEA, daca toti au rotile drepte si unul le are strambe DE CE sa nu vrea si colegul nostru sa le aibe strambe Wink Smile

CristianTM.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR