Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut! am probleme cu masina..o vectra A din 94 motor de isuzu (TC4EE1)...am mers in service pt ca nu aveam caldura si disparea apa din instalatie...acolo au zis ca e garnitura de chiulasa de vina ca intra aer in instalatie si se face presiune mare si apa se pierde pe la capacul de la borcan (am cvazut si eu ca scapa cateodata apa pe acolo)..buuunn...schimba aia garnitura...(intradevar era fisurata)...dar problema tot n-a disparut...acum se face caldura...relativ repede im cam 5 min...dar dispare caldura tot asa de repede, cam 15 min..si incepe sa bage aer rece....m-am dus inapoi in service...acu cica e caloriferul infundat...
ma poate ajuta cineva..macar cu un sfat...sa ma duc in service iar ca sa schimbe aia caloriferul? mie mi-e ca astia is in stare sa schimbe tot ce e in masina ca doar nu schimba pe banu lor....deci please help...e posibil sa fie din calorifer sau e altceva? sau cine a mai patit asa ceva?
Skip ads

  • costin.gr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Vezi si termostatul,sa nu fie obosit.Radiatorul trebuie sa stea rece pana ajunge apa la temperatura care e inscriptionata pe termostat(86,88 sau nu stiu exact cate grade).Abia dupa ce deschide termostatul se incalzeste radiatorul,asta ar fi un semn.Furtunele sa fie etansate corespunzator,lichidul de racire la nivel s.a.m.d
Succes!
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
termostatul e nou!...caloriferul nu e infundat! problema nu a disparut....parca termostatul lucreaza invers la mine..cand motorul ajunge la aprox.85 90 de grade dispare caldura Question am observat ca sunt 2 furtune care vin la calorifer si la termostat..e posibil sa fie inversate..pt ca masina a avut initial motor pe benzina de 2.0
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de unde stii ca nu ai caloriferul infundat?
Skip ads

  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am bagat apa pe un furtun de la calorifer si a iesit fara probleme pe cealalalt
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
alin09ro a scris:am bagat apa pe un furtun de la calorifer si a iesit fara probleme pe cealalalt


da daca ai depusa calamina pe calorifer, apa totusi trece dar caldura nu o sa ai
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
totusi eu am caldura...se incalzeste in masina in cam 5 -10 minute dupa ce pornesc motorul, dar cand ajunge apa la 90 de grade dispare caldura
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai e destul de evident ca termostatul deschide, apoi ramane asa, nu se mai inchide, nu?
Skip ads

  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
La mine e alta problema. Desi caloriferul din habitaclu FRIGEEE (nu poti tine mana pe el nici 2 secunde), aerul care intra in masina si trece prin el nu este fierbinte ci...caldut. Daca dau drumul la aeroterma la maxim ...s-a dus caldura. Aerul care vine de afara nu se mai incalzeste deloc. Daca vreau cat de cat caldura, tre sa pun pe recirculare...in schimb mi se abureste parbrizul si iar nu e bine...
  • marius2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
alin09ro a scris:salut! am probleme cu masina..o vectra A din 94 motor de isuzu (TC4EE1)...am mers in service pt ca nu aveam caldura si disparea apa din instalatie...acolo au zis ca e garnitura de chiulasa de vina ca intra aer in instalatie si se face presiune mare si apa se pierde pe la capacul de la borcan (am cvazut si eu ca scapa cateodata apa pe acolo)..buuunn...schimba aia garnitura...(intradevar era fisurata)...dar problema tot n-a disparut...acum se face caldura...relativ repede im cam 5 min...dar dispare caldura tot asa de repede, cam 15 min..si incepe sa bage aer rece....m-am dus inapoi in service...acu cica e caloriferul infundat...
ma poate ajuta cineva..macar cu un sfat...sa ma duc in service iar ca sa schimbe aia caloriferul? mie mi-e ca astia is in stare sa schimbe tot ce e in masina ca doar nu schimba pe banu lor....deci please help...e posibil sa fie din calorifer sau e altceva? sau cine a mai patit asa ceva?
(vectra a 1994 1,8i,c18nz)salut,aceeasi problema o am si eu numai ca la mine pe la 92 grade dispare caldura si cand coboara temp.putin sub 90 iar am caldura,am schimbat termostatul si tot degeaba,caloriferul la fel cum ai spus tu circula lichidul usor prin el,o solutie pe genunchi am gasit in sensul ca am schimbat termocontactul din radiator, am pus unul 92-85 grade fata de 100-95 original si acum nu mai trece de 92 grade si am oarece caldura,dar problema ramane in sensul ca atunci cand se incalzeste ar trebui sa bage din ce in ce mai fierbinte aerul,nu?m-am uitat la o vectra la fel ca a mea si furtunele sunt montate identic si are o caldura de mori in masina.varianta cu caloriferul mi se pare o chestie de aruncat banii pe fereastra,daca ai dibuit defectul fa si tu un bine si spune-mi si mie,eu unul nu mai stiu ce sa-i fac,la opel gtt se uitau ca la avioane la defectul asta si au spus sa las masina acolo sa o repare si nu am lasat-o ca ma pomeneam ca faceau vreo reparatie capitala fara ca eu doresc lucrul astasi ma pomeneam ca plateam inca o masina.mai incerc in weekend sa vad daca dibui ceva si daca da te tin la curent.bafta
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
foarte curios... Shocked
nu cumva pierdeti pe undeva antigel? fisuri sau coliere nestranse?verificati si cu motorul cald ...
ar mai fi fost o varianta si montarea gresita a furtunelor...
  • marius2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
soulfly a scris:foarte curios... Shocked
nu cumva pierdeti pe undeva antigel? fisuri sau coliere nestranse?verificati si cu motorul cald ...
ar mai fi fost o varianta si montarea gresita a furtunelor...
cele 2 furtune care pleaca din turul pompei de apa(unul in calorifer si celalalt in injector) erau inversate si banuiesc ca in corpul pompei de apa este un fel de termostat care inchide traseul din injector cand ajunge pe la 95 grade si mie imi inchidea caloriferul fiind puse invers.si asta datorita "mecanicului" care a schimbat pompa de apa,asadar atentie cine va lucreaza la masina.bafta tuturor
Skip ads

  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
wwwcvro a scris:La mine e alta problema. Desi caloriferul din habitaclu FRIGEEE (nu poti tine mana pe el nici 2 secunde), aerul care intra in masina si trece prin el nu este fierbinte ci...caldut. Daca dau drumul la aeroterma la maxim ...s-a dus caldura. Aerul care vine de afara nu se mai incalzeste deloc. Daca vreau cat de cat caldura, tre sa pun pe recirculare...in schimb mi se abureste parbrizul si iar nu e bine...

ai rezolvat?
  • marius2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
florin_bv a scris:
wwwcvro a scris:La mine e alta problema. Desi caloriferul din habitaclu FRIGEEE (nu poti tine mana pe el nici 2 secunde), aerul care intra in masina si trece prin el nu este fierbinte ci...caldut. Daca dau drumul la aeroterma la maxim ...s-a dus caldura. Aerul care vine de afara nu se mai incalzeste deloc. Daca vreau cat de cat caldura, tre sa pun pe recirculare...in schimb mi se abureste parbrizul si iar nu e bine...

ai rezolvat?
Da
  • violafinest

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu caloriferul de caldura , am gasit azi apa destul de multa pe presul de la sofer Sad, am pornit masina si am dat drumul acaldura si mi sa aburit parbrizul ca abia mai vedeam:(...e posibil sa ajung sa vad daca e vreun furtun sau daca el e spart si fara sa dau bordul jos?...o modalitate de acces la el ceva?..multumesc
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
e spart caloriferu [ sunt patit Mr. Green ]


LE
ai o bila alba de la mine pt ca ai cautat pe forum problema nu ai facut repede un topic nou
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
da si eu zic ca e spart. al meu a fost la fel Smile
https://www.clubopel.com/vie...=calorifer+vectra
uita-te aici... e f bun tutorialul.
  • violafinest

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am reusit si eu la astra mea sa schimb caloriferul prin aceeasi metoda ca cea prezentata de peter pe un alt topic Smile...multumesc de ajutor...
  • m2myo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare mai mult (nu stiu daca este inca problema). Zilele astea cat a fost frig (14-15.10) temperatura pe bord nu mai ajungea la 90 de grade, decat daca opream caldura din masina. Deci daca mergeam fara caldura acul ajungea la 92 de grade..se auzea radiatorul si etc etc. Daca dadeam drumul la caldura in interior acul statea pe la 80 de grade. (mentionez ca am schimbat radiatorul si termostatul acum 2 saptamani). Deci.. am o problema sau e normal. Am masina asta cam de 4 luni...si inca nu le stiu pe toate.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e normal. Din moment de dadeai drumul la caldura intra aer rece de afara pe calorifer si in felul asta se raceste instalatia. Eu la majoritatea Vectrelor am vazut ca sta la 80 (adica prima dunga). M2myo poti sa scrii si tu la semnatura masina? Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR