Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iamandi adrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat uleiul dar nu e din cauza lui. a mai trecut un timp (o luna) si am fost atent la apa si azi vad ca am pierdut din vas. toti spuneau ca e condensu dar azi am vazut ca lipseste antigel .pina acum nu aveam pierderi asa mari . cred ca e garnitura de chiuloasa dusa. voi ce credeti ? spuneti-mi daca trebuie sa fac si planeitatea sau numai garnitura si cit ma costa daca a mai avut cineva probleme asemanatoare
Skip ads

  • Coman Antonio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Arena
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Obligatoriu si indreptat chiulasa.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai sa spui si ce masina ai, motor, an fabricatie , poate ai sa ai mai multe sanse sa primesti niste raspunsuri pertinente, nu ca cel de sus. Sunt multe cauze pentru care se pierde antigelul din borcan. Pasta respectiva apare daca faci drumuri scurte, cand e frig afara, si motorul nu apuca sa se incalzeasca. Folseste "Caurare" si citeste ce s-a scris pe aici.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Are un Z12XE.
Nu te arunca la desfacut degeaba, in cazul in care este garnitura de chiulasa uleiul devine laptos.
Vezi ca antigel pierzi pe la pompa de apa mai mult ca sigur. Spuma respectiva este condens si apare iarna.
Skip ads

  • chiriacdnt

  • Mesaje scrise: 278
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
uita-te si pe joje vezi cum este uleiul, daca are apa face o picatura laptoasa in varful jojei,freaca-l putin intre degete si poti sa-ti dai seama daca este apa
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
citeste aici te va ajuta https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=spuma
  • CL 29 DEM

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2004 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa te duci la un service!exista mai multe posibilitati prin care lichidul de racire ajunge in carter si nu ai specificat ce motor ai! la unele motoare exista o garnitura intre cilidri si bloc motor care este din cupru, se deformeaza datorita temperaturi ridicate.mai poate fi garnitura de chiuloasa ciupita sau in cel mai rau caz planeitatea chiuloasei si toate astea se datoreaza "functionarii motorului la temperaturi peste limita maxima" bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR