valicat
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
pentru functionarea la impuls:
ai facut procedura de invatare?
adica sa faci o cursa sus-jos a geamului si cand ajunge sus sa mai tii putin apasat pana face 1-2 clantz-uri...
pentru functionarea din telecomanda, aici problema se complica pentru ca intra mai multe chestii in calcul, printre care comunicarea CAN intre BCM si PDM, firele dintre PDM si motorasul electric al macaralei...
exceptand alimentarea motorului (fir rosu de 2.5 m) care vine direct de la baterie (fara intermediari) geamul pasagerului e controlat direct de PDM.
comfort colsing (fir maro-negru de 0.5 mm) semnalul de ridicare (fir gri-verde de 0.5 mm), si semnalul de coborare (fir albastru-rosu de 0.5 mm)
verifica firele astea intai (cu un aparat de masura) si apoi daca sunt OK mergi mai departe...
ai facut procedura de invatare?
adica sa faci o cursa sus-jos a geamului si cand ajunge sus sa mai tii putin apasat pana face 1-2 clantz-uri...
pentru functionarea din telecomanda, aici problema se complica pentru ca intra mai multe chestii in calcul, printre care comunicarea CAN intre BCM si PDM, firele dintre PDM si motorasul electric al macaralei...
exceptand alimentarea motorului (fir rosu de 2.5 m) care vine direct de la baterie (fara intermediari) geamul pasagerului e controlat direct de PDM.
comfort colsing (fir maro-negru de 0.5 mm) semnalul de ridicare (fir gri-verde de 0.5 mm), si semnalul de coborare (fir albastru-rosu de 0.5 mm)
verifica firele astea intai (cu un aparat de masura) si apoi daca sunt OK mergi mai departe...
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Gata. Merge . Am dat geamul sus maxim si am tinut cam 30 sec si acuma a revenit la normal:) va multumesc. Acuma am demontat bancheta si vreau si scaunele sa o usuc ca aia de la spalatorie dobitocii au bagat turbojetl pe mocheta si a sarit apa pe firele de la airbag de sub scaune si acuma am martorul aprins. Poate nu sa ars nimik.
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:Aceeasi problema o am si eu...
Sunt curios care e rezolvarea...
Eu mai am si eroarea "driver doorknob circuit open or high voltage" in ddm.
Am o oarecare banuiala ca de la asta se trage problema deoarece eroarea a aparut in acelasi timp cu aparitia problemei pe care ai expus-o in acest topic.
Sunt curios care e rezolvarea...
Eu mai am si eroarea "driver doorknob circuit open or high voltage" in ddm.
Am o oarecare banuiala ca de la asta se trage problema deoarece eroarea a aparut in acelasi timp cu aparitia problemei pe care ai expus-o in acest topic.
ai rezolvat asta pana la urma jgyprime ?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- AlexDmi
- ***
- 537 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Ai half can sigur, daca masina este cea din profil.
Totusi, ca sa iti dai seama - half-can = 3 butoane rotunde la comenzile de pe volan si unitate care are 4 cifre (CDR 2005, CCR 2006, NCDR 2013 etc), full can = 2 butoane si o "rotita" cu care poti face scroll la comenzi si unitate care are 2 cifre (CD30, CDC40, CD70 etc)
Totusi, ca sa iti dai seama - half-can = 3 butoane rotunde la comenzile de pe volan si unitate care are 4 cifre (CDR 2005, CCR 2006, NCDR 2013 etc), full can = 2 butoane si o "rotita" cu care poti face scroll la comenzi si unitate care are 2 cifre (CD30, CDC40, CD70 etc)
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
alex, aia cu butoanele rotunde de cele mai multe ori e corecta, insa din pacate am vazut masini half can cu scroll si full can cu 3 butoane...
ce e drept sunt foarte putine si banui ca sunt produse exact in perioada de trecere dintre half can si full can.
cea cu cdplayerele e corecta (cu conditia sa nu fie aftermarket).
CDR / CCR / NCDC sunt half can
CD xx (indiferent ca sunt navi sau nu, mp3 sau nu), CDC40 opera, DVD90, DVD100 sunt full can
oricum, te poti lua si dupa anul de fabricatie
ce e inainte de 2004 e half can (fara 2004)
2004 a fost anul in care s-a facut trecerea de la half can la full can, undeva prin august - septembrie 2004 (perioada in care s-au produs si masini "hibride" sa zic asa din punct de vedere al motorizarilor diesel si sistemului CAN)
ce e dupa 2004 (fara 2004) e full can
99,98% masina ta e half can dupa anul de fabricatie.
ce e drept sunt foarte putine si banui ca sunt produse exact in perioada de trecere dintre half can si full can.
cea cu cdplayerele e corecta (cu conditia sa nu fie aftermarket).
CDR / CCR / NCDC sunt half can
CD xx (indiferent ca sunt navi sau nu, mp3 sau nu), CDC40 opera, DVD90, DVD100 sunt full can
oricum, te poti lua si dupa anul de fabricatie
ce e inainte de 2004 e half can (fara 2004)
2004 a fost anul in care s-a facut trecerea de la half can la full can, undeva prin august - septembrie 2004 (perioada in care s-au produs si masini "hibride" sa zic asa din punct de vedere al motorizarilor diesel si sistemului CAN)
ce e dupa 2004 (fara 2004) e full can
Petronel Hrubaru a scris:Va rog supneti-mi si mie de unde stiu la vectra c-ul meu ce can am half can saul full can?
99,98% masina ta e half can dupa anul de fabricatie.
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
exceptand ceea ce se vede si este evident (difera display-ul central, cdplayer, etc):
daca ai navigatie half can, nu gasesti harta pentru romania sub nici o forma...
daca e sa o luam la un nivel mai avansat, comunicarea pe CAN (intre modulele masinii) difera oarecum
unele dintre modulele hallf can nu sunt compatibile cu cele full can
modulele full can se gasesc mai usor deoarece half can s-a fabricat cam 2-3 ani si au fost puse pe Vectra c si foarte putin pe alte opeluri, pe cand full can cam 4-5 ani si au populat mai multe masini (pe langa vectra c au fost puse si pe astra h, zafira b, corsa D, etc)
se poate face conversie de la half can la full can dar nu stiu daca se merita (financiar si fizic) efortul.
pentru un sofer care merge cu masina zi de zi este cam irelevant daca masina e half can sau full can, e doar un moft sa ai full can.
daca ai navigatie half can, nu gasesti harta pentru romania sub nici o forma...
daca e sa o luam la un nivel mai avansat, comunicarea pe CAN (intre modulele masinii) difera oarecum
unele dintre modulele hallf can nu sunt compatibile cu cele full can
modulele full can se gasesc mai usor deoarece half can s-a fabricat cam 2-3 ani si au fost puse pe Vectra c si foarte putin pe alte opeluri, pe cand full can cam 4-5 ani si au populat mai multe masini (pe langa vectra c au fost puse si pe astra h, zafira b, corsa D, etc)
se poate face conversie de la half can la full can dar nu stiu daca se merita (financiar si fizic) efortul.
pentru un sofer care merge cu masina zi de zi este cam irelevant daca masina e half can sau full can, e doar un moft sa ai full can.