- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut tuturor din nou,
Stiu ca poate s-a mai discutat , dar masina mea , dupa ce i-am facut o curatare majora a EGR , admisie, catalizator,tubulatura turbina, si a intregii tubulaturi nu mai trage ca inainte , pur si simplu simt de parca nu as avea turbo pe ea.
SIMPTOME: Se tureaza relativ normal , fara acel zvac de la 2200 pana pe la 3000 , 3000 si ceva, este foarte lenesa la viteze mici , pana in 120 de km , dupa care se accelereaza frumos, chiar am prins 183 kmh azi cu cauciucuri de iarna ,
Legat de check engine, acesta apare in momentul in care nu mai sunt in accelerare , cand mentin o viteza constanta iar cand vreau sa accelerez de la 130 la oricat , ea nu accelereaza normal , sta vreo 5-10 secunde , dispare check-ul din bord si apoi se accelereaza, ca si consum acesta a fost foarte bun astazi am consumat 14 litri de motorina pe 231km tinand cont ca viteza medie a fost undeva pe la 140-150 kmh.
Am schimbat si furtunasele de retur, si teuriile acestora, eu mai am o problema la amorsare careia i-am gasit rezolvare prin montarea unui filtru de motorina tip VW si prin montarea a doua supape de unic sens, inca nu le-am montat dar mai mult ca sigur asta o sa fie indeajuns sa scap de problema dezamorsarii. Si am inteles ca ar trebui sa schimb si O-ringuriile de la injectoare.
Imi este totusi frica pentru ca eu am niste sucurari deasupra tubului acela de recirculare gaze aflat in fata motorului care intra in admisie, am vazut ca am niste scurgeri parca din EGR sau in locul in care ar trebui sa se etanseze cu galeria de admisie.
Un alt simptom, intr-o seara cand am vrut sa plec in Vama, mi s-a oprit in mers dupa ce am alimentat de la OMV, pur simplu si nu a vrut sa mai porneasca. A oprit cineva si m-a ajutat , a desfacut sorbul , e verificat daca pompa da motorina pe furtunele de acolo , a batut in capacul paharului in care se afla sorbul si mi-a spus atunci ca mai mult ca sigur este o problema la pompa de motorina , mai exact la capul hidraulic pivotant sau ceva de genul care cand se incalzeste nu mai functioneaza corect si masina se opreste pana se raceste , intradevar dupa ce s-a mai racit motorul am dat la automat destul de mult si a pornit , greu foarte greu. Am mers a doua zi la mecanic si am curatat sorbul si rezervorul, intradevar in paharul sorbului erau multe depuneri si ,sper, probabil de aia mi-a murit in mers acum, nu stiu .
Motorul cand este pe liber, daca funtioneaza corect , turat la 3000 de ture ar trebuie sa faca acel furtun de recirculare gaze tare, sa il intareasca ?
Ce sfaturi aveti pentru mine, desi cred ca trebuie sa ii fac un test , apoi verificari amanuntite, oare mecanicul ce a facut operatiuniile de mai sus nu o fi montat ceva bine ?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuriile voastre. O sa vin intr-o duminica la o intalnire pentru a discuta mai multe...
Stiu ca poate s-a mai discutat , dar masina mea , dupa ce i-am facut o curatare majora a EGR , admisie, catalizator,tubulatura turbina, si a intregii tubulaturi nu mai trage ca inainte , pur si simplu simt de parca nu as avea turbo pe ea.
SIMPTOME: Se tureaza relativ normal , fara acel zvac de la 2200 pana pe la 3000 , 3000 si ceva, este foarte lenesa la viteze mici , pana in 120 de km , dupa care se accelereaza frumos, chiar am prins 183 kmh azi cu cauciucuri de iarna ,
Legat de check engine, acesta apare in momentul in care nu mai sunt in accelerare , cand mentin o viteza constanta iar cand vreau sa accelerez de la 130 la oricat , ea nu accelereaza normal , sta vreo 5-10 secunde , dispare check-ul din bord si apoi se accelereaza, ca si consum acesta a fost foarte bun astazi am consumat 14 litri de motorina pe 231km tinand cont ca viteza medie a fost undeva pe la 140-150 kmh.
Am schimbat si furtunasele de retur, si teuriile acestora, eu mai am o problema la amorsare careia i-am gasit rezolvare prin montarea unui filtru de motorina tip VW si prin montarea a doua supape de unic sens, inca nu le-am montat dar mai mult ca sigur asta o sa fie indeajuns sa scap de problema dezamorsarii. Si am inteles ca ar trebui sa schimb si O-ringuriile de la injectoare.
Imi este totusi frica pentru ca eu am niste sucurari deasupra tubului acela de recirculare gaze aflat in fata motorului care intra in admisie, am vazut ca am niste scurgeri parca din EGR sau in locul in care ar trebui sa se etanseze cu galeria de admisie.
Un alt simptom, intr-o seara cand am vrut sa plec in Vama, mi s-a oprit in mers dupa ce am alimentat de la OMV, pur simplu si nu a vrut sa mai porneasca. A oprit cineva si m-a ajutat , a desfacut sorbul , e verificat daca pompa da motorina pe furtunele de acolo , a batut in capacul paharului in care se afla sorbul si mi-a spus atunci ca mai mult ca sigur este o problema la pompa de motorina , mai exact la capul hidraulic pivotant sau ceva de genul care cand se incalzeste nu mai functioneaza corect si masina se opreste pana se raceste , intradevar dupa ce s-a mai racit motorul am dat la automat destul de mult si a pornit , greu foarte greu. Am mers a doua zi la mecanic si am curatat sorbul si rezervorul, intradevar in paharul sorbului erau multe depuneri si ,sper, probabil de aia mi-a murit in mers acum, nu stiu .
Motorul cand este pe liber, daca funtioneaza corect , turat la 3000 de ture ar trebuie sa faca acel furtun de recirculare gaze tare, sa il intareasca ?
Ce sfaturi aveti pentru mine, desi cred ca trebuie sa ii fac un test , apoi verificari amanuntite, oare mecanicul ce a facut operatiuniile de mai sus nu o fi montat ceva bine ?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuriile voastre. O sa vin intr-o duminica la o intalnire pentru a discuta mai multe...
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
Colegul pot sa iti spun ca si eu ma bat cu aceeasi problema ca si tine nu trage masina, nici la mine nu se umfla furtunul de la admisie, presiunea de la turbina ramane in urma cu 3-400 de unitati fata de cea ceruta de Ecu, i-am schimbat de proba 2 debitmetre nimic nou, am curatat tot ce inseamna admisie, furtune, furtunase vacuu,EGR, electrovalvele sunt functionale eu am cam renuntat sa spun la a mai incerca sa o fac sa mearga ca inainte, sper ca tu sa gasesti solutia si sa o spui mai departe, bafta multa
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Docamdata am gasit la mine pe tester EGR adica debit insuficient de gaze returnate, debitul permis de acesta fiind prea mic fata de cel cerut si pe langa asta eu mereu am scurgeri din el, cei de la diagnoza mi-au spus ca este de la uzura motorului , dar mecanicul meu a zis ca este mai degraba EGR defect si ca trebuie schimbat.
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Totul consta in electrovalvele de vacuum si de furtunele acestora, trebuie verificate in amanunt fiecare, ideal este sa imprumuti una cate una si sa vezi care este cea defecta in cazul in care este vreuna si o schimbi, altceva , curata admisia si egr si cu siguranta vei vedea imbunatatiri, momentan mie imi mai face figuri doar atunci cand motorul trece de 85 grade celsius, pana atunci mananca asfaltul, inca nu mi-am dat seama de ce, dar totusi este ceva. La tester imi apare doar eroare legata de egr, malfunction sau ceva de genul, cel de la service mi-a spus ca este din cauza uzurii motorului si ca imi trebuie un metabond C sau chiar gold. Stima.
costy006
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
Aceeasi problema am intampinat-o si eu cu ceva timp in urma. Se aprindea martorul de "check engine" in bord si masina nu tragea deloc. Eu am adoptat solutie low cost, fiind sigur ca membrana valvei EGR este rupta. Am desfacut valva si am inlocuit membrana cu una asemanatoare. E o solutie inginereasca. Tin sa mentionez k se descurca de minune acum. Si-a recapatat puterea.
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Da tiind sa cred si eu ca tot EGR e de vina, tocmai de aia am cumparat alt EGR dar nu se potriveste decat daca iau si galeria de admisie a acelui egr, acesta avand pistonul mai lung, am reusit sa gasesc la cineva O admisie de X20dtl cu tot cu EGR si o sa le montez pe Y20DTH la sfatul unui amic care aduce de vreo 5 ani Vectra B2 si C din germania, si a spus ca acolo multi au facut asta pentru a avea un mers mai rotund si un consum mai mic al motorului, plus ca egr metalic cedeaza mai greu decat cel cu capac de plastit, toata afacerea ma costat 100 de lei :X
B700NDO
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat