Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua !
Scriu aici pentru ca, cu toate relatiile pe care le am, se pare ca nu gasesc informatia pe care o caut.
Dupa cum se stie, Opelul nu produce de la mama lui tachetii si axele cu came. Ei echipeaza masina din fabrica luan de la un producator anume. Acest lucru as dori eu sa-l lamuresc aici, pentru ca sunt patit si cred ca multi care au probleme, ar prefera sa cumpere piesele pe marcile respective de producator pentru ca sunt mai ieftine si nu neaparat pe original, care sunt mai scumpe, dar identice.
Deci din proprie experienta am realizat ca nu orice model de tachet merge pe masina mea. Asadar, initial am cumparat AE, si bateau de la o strada distanta. Dupa operatiune am putut sa citesc pe tachetii originali ca sunt marca INA. Am cumparat tachetii INA, i-am montat dupa care nu mai bat din capatul strazii, insa in perioada cand am mers cu AE ( mecanicul cred ca lucrase mai mult pe diseluri , ca-mi tot spunea ca e ok ), axele cu came au capatat si ele uzura. Nu mai e zgomotul initial al motorului + de asta, am fost la un mecanic si fara sa desfaca motorul, mi-a arata pe la motor cat se vede ( pe acolo pe unde completezi cu ulei ), pelicula de ulei care o lasa pe axul cu came. Deci uzura exista. Mi-a spus ca in cel mai rau caz se poate crapa un tachet si restul problemelor de aici.
Deci nu mai vreau sa repet greseala, m-am decis sa inlocuiesc tachetii, care acum stiu ca sunt INA de la mama lor, dar nu mi-a dat prin cap sa ma uit la axele cu came, asadar, nu stiu ce producator sa cumpar, ca sa nu mai am probleme iarasi.
Bani sa cumpar totul pe original nu am + manopera, etc.
Cred ca toata lumea ar trebui sa stie si sa nu mai fie asa un secret cu ce marca vine echipat Opelul Astra G , Z16XE, din fabrica, momentan la subiectul acesta: Tachetii si Axele cu came.
Multumesc anticipat ! Daca ma poate ajuta cineva, astept raspuns.
Skip ads

  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Axe cu came ruville
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns !
Deci Ruville, axe cu came sunt din echiparea din fabrica a masinii. Si merg mana in mana cu tachetii INA ( de care stiu eu sigur ).
Iti multumesc stimabile @bgdrom, insa nu te supara ca intreb, esti sigur de informatie ? Se pare ca toti pe care i-am intrebat, pe la piese auto ( si fosti colegi de facultate cu mine, cu propria lor afacere de piese auto ), nu au putut sa-mi dea un raspuns. Tot ce mi-au dat au fost coduri de producator, dar nu au putut sa coreleze producatorul cu originalul, nici macar atunci cand am patit-o cu tachetii AE si la schimbare am vazut ca erau de fapt INA.
Sper ca nu te superi, daca, mai astept confirmari si de altii. Ca sunt bine venite.
Sincer, sunt prea sarac ca sa o dau in bara iar, sper sa ma intelegi !
In rest numai bine !
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Detalii producator RUVILLE
Producator: RUVILLE
Tara origine: GERMANIA
Produse: Componente tren rulare, motor, metal-cauciuc, role intinzatoare, pompe apa, rulmenti roata, arcuri, articulatii planetare
Nivel calitativ: Calitate premium
Descriere producator: Compania Ruville a fost infiintata in 1922 de catre Egon Ruville. Astazi componenta a grupului Schaeffler, Ruville este unul dintre cele mai cunoscute branduri pentru specialistii in motor, sasiu si servicii din piata pieselor de schimb auto la nivel mondial. Ruville dezvolta, produce si furnizeaza piese de schimb de calitate originala pentru majoritatea modelelor de autovehicule europene si asiatice, livrand in peste 100 de tari, acoperind peste 90% din piata internationala. Datorita inovatiilor continue, Ruville a ajuns unul dintre cei mai buni specialisti in piese auto, cucerind piata mondiala, succesul firmei fiind asigurat de colectivul de specialisti, cat si prin parteneri, cumparatori din diferite puncte ale lumii, precum si producatorii din industria de automobile. Ruville are o gama de produse de mai mult de 25.000 de repere oferite sub forma individuale si seturi, cum ar fi: role intinzatoare, fulii alternator, intinzatoare si patine lant distributie, axe cu came, culbutori, tacheti, pinioane, fulii arbore cotit, intinzatoare hidraulice, pompe de apa, brate suspensie, rulmenti roata, articulatii planetare, burdufe si garnituri praf, arcuri suspensie, seturi rulmenti roata, kituri lant distributie, kituri burdufe planetara, si altele.
Skip ads

  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sunt mai scumpe dar calitate! eu unu sunt satul de ieftinarii decat sa pun o ieftinatura de piesa si sa mi cada mai si muncesc de doua ori si bani pierduti aiurea, prefer sa iau una mai scumpa, dar stiu ca am garantia calitatii
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu tine, asa ziceam si eu. Totusi nu mi se par asa de scumpe. Important e sa fie ce trebuie.
Azi am dat o gramada de telefoane.
Seful unul service care aduce si el piese mi-a spus ca nu stie echiparea din fabrica, dar intotdeauna a montat aceeasi marca si tachetii si axele cu came. Adica le-a imperecheat de la acelasi producator. Si mi-a spus de cateva marci. De INA mi-a spus ca nu stie sa produca axe cu came.
Altcineva care aduce piese la comanda mi-a spus ca nu gaseste producatori care sa faca si tacheti si axe cu came in acelasi timp. Sau poate nu pentru modelul asta ?
Nu stiu exact ce sa mai cred, insa mi se pare logic sa-i imperechezi ca si marca, daca se poate !
Ma gandeam sa duc masina sa o desfaca sa vedem ce scrie pe axele cu came, insa mi s-a spus ca nu-i sigur ca scrie ceva, sau nici macar un cod stantat sau ceva. In fine, agitatie multa si confuzie multa. M-am mai interesat si pe original de toate asta. E jale, nu face masina cat dai pe piese. Ajungi undeva la cca 200 lei / tachet si cca 2000 lei / ax cu came / buc.
Eu nu-s in graba, decamdata merg linistit in oras, nu turez, insa am termen 20 Aprilie, cand urmeaza sa fac niste drumuri mai lungi, mai dese, pe distante mari, in afara. Pana atunci as vrea sa o rezolv.
Stima !
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pff destul de scumpe ! Am schimbat o singura data axele si tachetii la un passat de 2,5 si tot nu erau asa scumpe. Eposibil sa nu gasesti acelasi producator Da mi datele masinii si incerc sa ma uit si eu
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Opel Astra G, an fabricatie: 2002, Serie sasiu: WOLOTGF4825105269 , cod motor: Z16XE, Cilindree: 1598 cm3, Conbustibil: Benzina, Putere: 74 Kw, Supape: 16V, caroserie: hatchback, Masa poprie: 1205 kg, 4+1 Usi, Viteza max constructiva: 188, Capacitate Rezervor: 52 L, tractiune: fata, Numarul axelor: 2 , Anvelope: 185/65 R14 86T.
Multumesc anticipat !
Skip ads

  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
M am uitat la preturi la unix . Eu nu stiu cine ti a dat preturile alea dar o axa ruville e in jur de 1300 lei e si mai ieftina pe AE, iar tachetii sunt 30-40 lei bucata
uite si aici ca idee cat sunt axele : https://www.piese-auto.ro/
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Da, asa e, pe producator. Cred ca nu ai fost putin atent sau poate nu m-am exprimat eu bine. Preturile acelea erau ca sa fac totul pe original si nu pe producator. Pe producator e intr-adevar asa cum spui tu. Eu pot sa iau pe producator, chiar si Ruville de care spui la un pret convenabil ( ca am un amic cu piese si-mi da la pret de achizitie ), dar ma tot framanta ce sa aleg. Ce marca de producator sa pun tachetii si ce marca axele, ca sa nu fie probleme.
Poate nu are sa fie, poate sunt eu putin paranoia, dar ti-am povestit ce am patit cu tachetii cand i-am schimbat.
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Mda eu nu stiu de ce insisti tu cu originalul la piese mai ales ca sunt f scumpe iar astea chiar daca sunt ina sau ruville sunt f bune eu am folosit si n am avut probleme si chiar la motoare in V unde acolo se intampla de cele mai multe ori problema asta .Totusi ce s a intamplat de ai ajuns aici .....ori uleiul nu a fost schimbat la timp si tachetii nu au lucrat cum trebuie.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@tet_catalin - La dezmembrari ai cautat... sau nu ai pe ce arunca bani.

Acum fiecare cu ce ii place.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ax cu came
KOLBENSCHMIDT - Partea de montare: partea de admisie 462 RON
KOLBENSCHMIDT - Partea de montare: spre evacuare 497 RON

RUVILLE - Partea de montare: partea de admisie 369 RON
RUVILLE - Partea de montare: spre evacuare 369 RON

KOLBENSCHMIDT - colegi spuneau ca fac piese de calitate: Piston, Segmenti, Cuzineti biela, Cuzineti arbore cotit...
RUVILLE - nu stiu nimic de ei.

Eu spun ca nu sunt chiar scumpe... fiind componete importante la un motor. | un motor nou cat crezi ca costa, normal ca si o componeta din el costa.
Daca le schimbi sa schimbi si - Simering Ax Came 2 buc, Simering arbore cotit 1 buc | spre distributie.
Semeringuri si garnituri de calitate: Victor REINZ, GOETZE, ELRING...

Cauta si la dezmembrari la cate Z16XE sunt imposibil sa nu gasesti SH.
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@bgdrom , daca zici tu ca e ok combinatia asta: INA cu Ruville.
Da, am ramas cam fara ulei, de asta cred ca s-a intamplat. Motorul e asa construit ca papa ulei, insa nu are indicator de nivel la ulei, doar cand scade presiunea, becul ala rosu, dar nu se aprinsese, insa pe joja nu mai indica nimic ulei.
Sincer ma gandeam acuma, pentru ca mi-a recomandat cineva si spune si colegul @T.ion, combinatia INA - tacheti si KOLBENSCHMIDT, axe cu came. Ce spuneti ? care varianta ar fi mai buna ?
Simering Ax Came 2 buc, daca cumpar noi axele, chiar pe producator, nu vin incluse ?
Simering arbore cotit 1 buc - spre distributie, oricum aveam de gand sa-l schimb, ba chiar cu unul pe original, pentru ca l-am mai schimbat si vad ca incepe sa faca figuri. Masina n-are mult, n-am mers cu ea mult. Doar ce are 124 000 km, la bord.
Oricum, am de gand pentru ca se merita ( dpdv al manoperei ) sa schimb si distributia. Distributia ca piese e ok, am mai facut pana acum de cateva ori cu Contitech - Continental - parca, nu vreau sa gresesc, dar la asta toata lumea le recomanda.
La SH, nu vreau piese, eventual doar sa incerc sa ma duc sa vad un cod ceva de pe axele cu came si sa incerc sa identific ce naiba au pus astia, de la ce producator, insa si aici se pare ca problema e putin intortochiata, pentru ca se pare ca Opelul a lucrat in ani diferiti cu producatori diferiti, bineinteles si in functie de motorizare.
Multumesc pentru raspunsuri ! Daca aveti timp si ideii, nu ezitati , astept !
Cu stima !
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
identifica bine problemele de la el, nu de alta dar sa nu desfaci din nou - din ce spui, posibil motorul sa aibe mai multe probleme.
Nu sa bagi o caruta de bani in motor care poate nu mai merita bagat asa ca vezi.
Daca sa mers si fara ulei, eu unul nu vreau sa ma gandesc.
Si daca este mai serioasa treaba poate un alt motor.

Sper sa ma insel.
Cat ulei iti papa?

Sunt doar pareri. - poate sunt exagerate.
Sper sa faci alegerile cele mai bune.
Bafta.
  • tet_catalin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@T.ion, treaba asta cu uleiul, au recunoscut-o si cei de la Opel, pe motorizarea asta, acum mai recent, atunci in 2002 o tineau secreta ( de prosti ), iar alte cazuri sunt, pentru ca asa se fac, mai am cativa vecini, unul de exemplu cu masina luata acuma noua ( VW Jetta ) si mi-a spus ca si el trebuie sa completeze, insa are indicator de nivel.
Treaba asta intr-un fel ei au gandit-o oarecum bine, pentru ca sa lungeasca viata motoarelor de turatie, prin ungerea cu ulei, la turatii mari, a pistoanelor, in camera de ardere.
Uite, de exemplu merg 2000 de km in oras cu ea si nu papa deloc. Merge Iasi- Constanta ( 500 km ) si papa cca 1 L de ulei ( de pe maxim pe minin ). S-a mai familiarizat lumea cu conceptul, insa pe vreamea aia, da-i incolo, puteau sa puna indicator de nivel.
Repet, becul rosu de presiune la ulei nu s-a aprins niciodata, altfel cred ca si se cala motorul, insa era un nivel mic acolo in baie, nu stiu cat sa fi ramas 0.5-1-1.5 L in total, insa se pare ca a afectat tachetii si axele care evident sunt in partea cea mai de sus a motorului.
Problema e ca , na trebuie sa verific neaparat Joja, mai ales la drumuri lunigi. Eventual poate sa-mi pun un martor de nivel minim ? Nu stiu daca se poate.
M-am atasat si eu de masina, na ca-s pasionat, altfel cred ca as fi schimbat-o si nu mai aveam atata durere de cap.
Inafara de problema asta, eu sunt multumit de masina, si mai ales FeedBack-ul care-l da masina fata de drum.... nu stiu daca ma intelegi.
Am mers cu multe alte masini noi si performante, insa daca esti pasionat, nu te multumesti fara putina adrenalina.
Multumesc @T.ion pentru urari, si eu sper sa fac alegerea corecta.
Stima !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR