Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • doruconstantin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am o vectra a 92 c16nz cu probleme mari in special la relanti care e instabil,pornea foarte greu si mergea deobicei in 3 bujii nu avea scanteie aproape deloc la pistonul 4,prima data am luat fise noi tesla,bujii, curatat IAC ,egr si am schimbat senzorul clapetei de acceleratie ,apoi am schimbat capacul de delcou la o saptamana a facut la fel din discutiiile de pe forum am banuit modulul din delcou asa ca am cumparat un delcou complet din dezmembrari care a functionat excelent cam 300 de km apoi aceleasi suturi si mers neregulat la relanti.In delcoul nou cat si in cel vechi doua probleme: oxideaza contactele si rotorul distribuitor oxideaza lamela de contact si se afuma rotorul la contact cu carbunele, apare un condens apa care nu stiu de unde provine.dupa curatare si stergerea delcoului de apa masina merge oarecum dar nu excelent.
Masina o am de un an si din cand in cand se aprinde becul de ceck engine in general la un deal sau mers subturat (cod 13 sonda lamda} si temperatura apei la bord nu urca decat pana la 30 de grade ,caldura da si are termostatul schimbat in decembrie,Intrebarea e cum sa contracarez ozidarea si daca e posibil ca de la senzorul de temperatura sa se intample problemele cu delcoul.Astept sfaturi .Va multumesc anticipat!
  • doruconstantin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
revin cu rezolvarea:
-schimbat pompa benzina
-motoras pas cu pas
-senzor turatie
-injector
-delcou cu totul
--bujii
-sonda de apa cu un singur fir care indica temperatura apei in bord
masina mergea la fel de prost ba chiar mai rau fum negru pe esapament si rateuri ,un prieten electronist sa uitat la masina si am descoperit ca firul de la sonda de apa nu prea facea contat calumea si a lipit firul cu ciocanul de lipit .Rezultat masina porneste la sfert ,nu mai scoate fum ,se accelereaza liniar in concluzie mergeti la 3 mecanici apoi va apucati de schimbat ori gasiti unul bun .Mecanicul care ma pus sa schimb toate piesele de mai sus mi-a spus ca trebuie facut motorul daca il ascultam mai cheltuiam cateva sute de lei de pomana .
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
problema asemanatoare cu a ta am si eu,nu mai porneste la rece si nici la cald...am scos fisa centrala si nu da scanteie deloc,mi-a zis cineva ca trebuie sa-mi verifice un electronist si bobina de inductie si modulul de inductie ca sa vada cine-i de vina si sa nu le cumpar pe amandoua sa dau banii degeaba!
ar fi bine sa putem sa rezolvam toti cum ai rezolvat tu,eu am mers cu mufa de la senzorul de temperatura al apei mult timp si mergea foarte bine doar ca nu-mi indica temperatura apei in bord Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR