- negociator
- **
- 310 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am o problema minora, dar enervanta. Nu reusesc sa ajung la dopul de scurgere a uleiului, ca sa pot face eliminarea uleiului vechi. Nu-mi intra nici macar capul sub masina... ce sa mai vorbim de faptul ca ar trebui sa intru cu totul, ca sa pot desface dopul cu o cheie Torx de 45 ! Voi cum ati schimbat uleiul la Corsa ? Trebuie neaparat pusa masina pe rampa, sau se poate si altfel ? Eu am si scut la motor... ar trebui demontat scutul, ca sa am acces mai usor ?
- corsablue
- ****
- 2,503 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,503
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 310 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 310
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Un consum de 900ml/10,000km este foarte bun cand o mai calci. Pai ce ai vrea ? Sa fie cum zice Opel de 600ml/1,000km adica 6L la schimb ? Asta se intampla doar la papatoarele de ulei X16XEL, Z16SE, Z14XE, Z16XE, astia au si 1L/1,000km ca motoarele lor sunt praf.
Orice motor trebuie sa consume ulei, singura problema e daca se situeaza in limite rezonabile.
Orice motor trebuie sa consume ulei, singura problema e daca se situeaza in limite rezonabile.
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 533 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
tweety87
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1993 VSX000073P41713
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
tweety87
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1993 VSX000073P41713
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
victor_gl a scris:Deschizi capota la motor si deasupra motorului ai un capac/buson galben pe care scrie oil .
Mai bine pune un vecin /prieten s-o faca sa nu faci vreo troanta .
Mai bine pune un vecin /prieten s-o faca sa nu faci vreo troanta .
multumesc victor...banuiam eu dar nu eram asa convinsa...pot si eu nu e mare lucru..doar ca nu eram sigura...am mai facut odata acum vreo 4 ani la o alta masina opel vectra..dar nu mai stiam..multzu
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat uleiul weekendul asta, cu o intarziere de aproape 3k km. Daca initial uleiul era galbui, la schimb era negru deci clar a curatit prin motor si se cerea schimbat.
In lipsa de cheie speciala de filtru, am folosit un cleste de tevi (papagal). Am desfacut filtrul si apoi ne-am bagat sub masina cu torx-ul de 45 pentru busonul de golire. In final am completat cu 3 bidonase de Mobil 1 0W40 European formula (~946ml) + inca ~400ml.
TIS-ul recomanda inlocuirea garniturii de la buson si strangerea acestuia la cuplu de 10Nm. Noua ne-a lipsit adaptatorul pt. cheia dinamometrica mica asa ca a fsot strans cam aproximativ si mai tare
La filtrul de ulei se inlocuieste garnitura cu cea care vine cu filtrul nou. TIS-ul recomanda strangere de 10Nm desi pe capacul filtrului scrie 25Nm. Donno!
In lipsa de cheie speciala de filtru, am folosit un cleste de tevi (papagal). Am desfacut filtrul si apoi ne-am bagat sub masina cu torx-ul de 45 pentru busonul de golire. In final am completat cu 3 bidonase de Mobil 1 0W40 European formula (~946ml) + inca ~400ml.
TIS-ul recomanda inlocuirea garniturii de la buson si strangerea acestuia la cuplu de 10Nm. Noua ne-a lipsit adaptatorul pt. cheia dinamometrica mica asa ca a fsot strans cam aproximativ si mai tare
La filtrul de ulei se inlocuieste garnitura cu cea care vine cu filtrul nou. TIS-ul recomanda strangere de 10Nm desi pe capacul filtrului scrie 25Nm. Donno!
- mumus
- ***
- 627 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Ed
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Ed
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat