Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sau... daca ai control al tractiunii ,il decuplezi si trag amandoua!
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Adica il lasi cuplat ca daca il decuplezi este ca si cand nu l-ai avea.
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
men_george a scris:sau... daca ai control al tractiunii ,il decuplezi si trag amandoua!


? Eu nu am auzit de chestia asta cred ca gresesti, eu stiu ca atunci cand ai dotarea respectiva in cazul in care accelerezi prea tare si derapezi sistemul iti taie din acceleratie sau iti actioneaza frana astfel incat sa nu mai pierzi aderenta .
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
scuze... ai corsa acum am vazut...
uite la mine spre exemplu cand incerc sa ies de undeva si accelerez masina cum ai zis si tu, sistemul imi taie acceleratia, adica intervine TC (traction control) unul din elemetele componente ale ESP,
deci la mine tin apasat 3 secunde butonul sport si se decupleaza esp si implicit si TC... si deci trag continuu ambele roti!
asta vroiam sa zic, dar pe tine nu te ajuta, ca nu ai buton sport!
Skip ads

  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
in niciun caz nu iti trag ambele roti daca iti derapeaza una chiar daca scoti TC pentru ca tu ai un diferential acolo ce nu poate fi blocat.
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pai hai sa-ti explic ce am vazut eu....
daca raman in zapada nu ies, pt ca nu ma lasa sa accelerez...

daca plec cu demaraj cu esp si tc on las o urma de cauciuc pe asfalt,

daca plec cu demaraj cu esp si tc OFF las 2 urme de cauciuc... deci ambele roti , deci intelege de aici...
  • buratino28

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mai invatz si eu !merci la toata lumea de raspunsuri !ma gandeam ca am laudat prea mult masina ca merge bine si am zis ca s a stricat ceva ca sa ma mai potolesc .acu ma gandeam ca prima data nu vazusen ca cealalta se roteste si am zis adio ambreiaj .oricum la intorcere bagata in spital si facuta noua ca isi face datoria din plin .supercar ! mai nou am gasit spoilerul spate spart in parcare luni dimineatza cand am venit de la job cu nr italian scris pe parbriz !politia spune ca e treaba asigurarii mele sa gaseasca propietarul nr respectiv , iar nr scris pe toate cartile verzi a zis ca e treaba politiei !deci ma scobesc de 200 de euro in tara plus stop de ceatza !azi am pierdut unul din alea 2 bandouri de cauciuc de pe spoilerul fata si nu imi mai merge pompa de apa de la stergatoare asta am descoperit dupa ce i am luat 2 stergatoare originale si am vrut sa le probez !cu zi inainte mergea perfect ,e offtopic dar stie careva care i siguranta ce numar are !sper sa fie asta .dar e bine inca Smile masina trage ,corsa the best !merci de adresa ! m a luminat
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca e crapat si nu lipseste parte din el, mergi la cineva care sudeaza in plastic, iesi mult mai ieftin si nu sunt diferente...
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
men_george a scris:pai hai sa-ti explic ce am vazut eu....
daca raman in zapada nu ies, pt ca nu ma lasa sa accelerez...

daca plec cu demaraj cu esp si tc on las o urma de cauciuc pe asfalt,

daca plec cu demaraj cu esp si tc OFF las 2 urme de cauciuc... deci ambele roti , deci intelege de aici...


Cu tc-ul activat, motorul nu dezvolta destula putere incat sa rupa aderenta pe ambele roti ca atunci cand este dezactivat.
In conditii de aderenta scazuta pe una din roti, tc-ul activat te poate scoate daca masina nu inainteaza foarte greu. Altfel, doar diferentialul blocabil sau cu alunecare limitata o poate face.
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu am spus ce se intapla la mine
  • buratino28

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
e putin crapat 5-6 cm cred .cred ca o sa fac treaba asta cand ma intorc acasa .aici sa pun farul de ceatza .merci de pont !
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
eu zic sa scoti pinioanele si sa pui pe direct diferentialul, asta ca sa nu mai dai bani pe cauciucurile de iarna, iar dupa ce iesi din zapada cu economia poti cumpara durex (ala e cel mai bun, nu lasa urme nici pe stanga nici pe dreapta, poate la spate).
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:Ceea ce ai vazut tu, se intampla permanent in timpul deplasarii masinii. Responsabil cu rotirea cu viteze diferite ale rotilor motrice este diferentialul. Acest ansamblu de pinioane este un rau necesar intrucat fara el, masinile nu ar putea lua curbe ci ar merge ca vechile masinutele de jucarie, doar in linie drepta.

Totusi primele masini nu aveau diferential si luau viraje. Diferentialul a aparut daca nu ma insel prin anii 30 la masinile de curse. Fara diferential rotile se rotesc cu aceeasi viteza pe viraje, iar uzura anvlopelor este foarte mare. Arcele de cerc pe care le descriu cele doua roti in timpul virajului au raze diferite si implicit "lungimi" diferite.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu zic ca nu ai dreptate dar la tata acasa nu am avut decat de astea cu diferential. Si parca era si un topic cu descrierea diferentialului dar nu am avut timp sa sap dupa el.
  • traffic

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
acea patinare "intermitenta" e a ambreajului. acesta"scapa"sau are un sistem de protectie (ceea ce nu cred)sa nu cumva sa rupi cutia de viteze sau ambreajul insasi.Am incercat si eu sa plec mai violent dar nu am reusit indiferent cat o turam si nu am decat abs.
  • Nicanor

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Poti pana la urma daca o turezi pe la 4000 si dai drumul la ambreiaj pana la jumatate si il tii putin acolo si de abea apoi il ridici de tot.
Asa vei putea pleca cu scartz sau mai "violent" cum zici tu. Wink
  • barbudancristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am o Corsa D Cosmo 1.2 EasyTronic (fara ambreiaj). Am observat acele intermitente in scartz si pe asfalt umed si pe asfalt uscat si la frig si la cald. Nu pot sa zic ca am stat sa analizez acest aspect si sa dedic timp testelor pt acest aspect mai ales ca la mine e simplu, patesc asa doar daca dau kickdown la pedala de acceleratie deci automat imi apare undeva peste 3000 rpm sau chiar peste 4000 rpm.

Vreau si eu detalii privind cum intru in Meniu Secret la BC pentru Corsa D.

Multumesc anticipat
  • Nicanor

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa intrii in meniul secret ... la mine (am computer de bord si climatronic) tin apasat pe SETTINGS pana se aude un bip in boxe. Apoi apas pe butonul BC de mai multe ori si la fiecare apasare apare un meniu nou secret. Dupa ce se termina acele meniuri se revine la menul normal de computer de bord.
  • barbudancristian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Merci mult "Nicanor" si a mea e cu computer de bord si cu clima. Chiar eram curios de acel meniu secret. By the way ai display mare nu? Al meu e mare
  • Nicanor

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da. Display mare (portocaliu si negru). Am inteles ca e standard cand ai clima.
Gasesti destule lucruri interesante in meniul secret cum ar fi : viteza REALA , consumul instantaneu in ml, numarul litrilor de combustibil din rezervor, temperatura motorului, etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR