- mariuselectric
- OP
- 34 mesaje
- din 13 Sep 2013
- Astra 2010
- Bucuresti
mariuselectric
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2013
- Mesaj Privat
Astazi am inlocuit pompa de apa, marca AIRTEX pret 170 lei, antigel + apa 40 lei,manopera service 50 lei.
Acum sa vedem rezultatul.
Oricum va multumesc pt. raspunsuri si in special lui razvy82.
Pacat ca cei de la opel, fac piese asa putin durabile, reamintesc 30k, exploatata in conditii superprotejate, nu am depasit 3500 rot la schimbarea vitezelor.
Acum sa vedem rezultatul.
Oricum va multumesc pt. raspunsuri si in special lui razvy82.
Pacat ca cei de la opel, fac piese asa putin durabile, reamintesc 30k, exploatata in conditii superprotejate, nu am depasit 3500 rot la schimbarea vitezelor.
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
mm7163
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutãri! Am si eu o problema cu lichidul de racire. Se pierde pe undeva. Am observat de curand ca mi-a aparut mesajul "Coolant level low". initial am crezut ca iarasi e senzorul, dar cand am verificat cu motorul rece, a fost destul de scazut. Am completat pana la sageata, am facut 800km si iar a scazut. Ulterior am vazut ca am sub masina o pata. Aseara am mutat masina si pe un loc uscat si am verificat azi dimineata. Era o pata mare si una mai mica (e posibil sa se prelinga pe scut si de aceea sa fie mai multe) Aveti idee ce e in zona marcata cu rosu sau pe unde ar putea sa curga?
Acolo jos pare sa fie umed si se vad cativa stropi:
Multumesc pentru orice sfaturi
Acolo jos pare sa fie umed si se vad cativa stropi:
Multumesc pentru orice sfaturi
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
mm7163
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
mm7163
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
mm7163
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o rugaminte. Pentru motorul de 1.4 non-turbo( A14XER) unde anume se afla termostatul(o poza daca se poate). A inceput sa dea pe afara la furtunul conectata sub vasul de antigel(tur) si pe la furtunul de sus de la vasul de antigel( insa pe capatul conectata spre motor(retur)). Presupun ca termostatul nu se deschide complet si vreau sa-l testez.
mm7163
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 541 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 541
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
@mm7163 multumesc mult pentru poza. Am totusi o nelamurire. Am fost azi sa ma interesez de el(pret intre 280-350 RON) insa am gasit poze diferite cu el(ce aveau ei poze in sistem) :
1) http://www.ebay.co.uk/itm/T...sh=item58aad959df
2) http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item4d19c54441
Ce este afisat in link-ul 1 se introduce in bucata de plastic sau este gresit modelul .
Numai bine,
Cornel
1) http://www.ebay.co.uk/itm/T...sh=item58aad959df
2) http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item4d19c54441
Ce este afisat in link-ul 1 se introduce in bucata de plastic sau este gresit modelul .
Numai bine,
Cornel
mm7163
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
draqmare
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2010 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2011
- Mesaj Privat
Atenție cu pierderile de lichid de rãcire !
Ce am pãțit eu:
Dupã un drum de 60 km am parcat. Nimic anormal pânã aici. Când am revenit la mașinã, dupã aprox. 1h, am vãzut sub mașinã o baltã. Am crezut cã este de la climã. Totuși puțin sceptic, deoarece nu pãrea chiar apã și era și cam multã. Am pornit, am ieșit din parcare și mi-a aparut "coolant level low" Am coborât, am verificat și atunci am vãzut cã nu mai este lichid în vas. Nu am identificat atunci ce se spãrsese. Am parcat, am chemat asistența care a transportat mașina la service. Aici s-au inlocuit un furtun și un fel de bifurcație între douã furtune, care era din plastic sau ceva asemãnãtor și care se copsese de la cãldurã. Pur și simplu se sfãrma. Am schimbat și vasul de expansiune deoarece ºtuțul acela pe care intrã furtunul de jos, era și el copt. Încã nu cedase, dar ar fi facut-o cât de curând. Am completat antigel cam 1,5 l. Am plecat acasã. În urmãtoarea zi am observat cã motorul nu merge ok, am revenit la service. 2 zile la rând au tot verificat, le dãdea erori pe turbo, însã nu gãseau defectul. La final au verificat compresia, concluzia, desfacem motorul. Desfacut, rezultat: 2 pistoane sparte. 1 și 4. Ei spun cã au fost încinse, probabil când a pierdut antigelul, dar pe mine nu m-a anunțat nimic mașina decât cum v-am povestit. Mi-au mai spus ca din construcția motorului, pistoanele 1 și 4 sunt cel mai prost racite. Concluzia finalã: cost reparație 6.000 lei cu distribuție cu tot și 4 pistoane noi, dacã nu apare altceva dupã verificarea chiulasei...
Motor: 1,6 turbo, automat, cumpãrat de nou, România, 60.000 km
Ce am pãțit eu:
Dupã un drum de 60 km am parcat. Nimic anormal pânã aici. Când am revenit la mașinã, dupã aprox. 1h, am vãzut sub mașinã o baltã. Am crezut cã este de la climã. Totuși puțin sceptic, deoarece nu pãrea chiar apã și era și cam multã. Am pornit, am ieșit din parcare și mi-a aparut "coolant level low" Am coborât, am verificat și atunci am vãzut cã nu mai este lichid în vas. Nu am identificat atunci ce se spãrsese. Am parcat, am chemat asistența care a transportat mașina la service. Aici s-au inlocuit un furtun și un fel de bifurcație între douã furtune, care era din plastic sau ceva asemãnãtor și care se copsese de la cãldurã. Pur și simplu se sfãrma. Am schimbat și vasul de expansiune deoarece ºtuțul acela pe care intrã furtunul de jos, era și el copt. Încã nu cedase, dar ar fi facut-o cât de curând. Am completat antigel cam 1,5 l. Am plecat acasã. În urmãtoarea zi am observat cã motorul nu merge ok, am revenit la service. 2 zile la rând au tot verificat, le dãdea erori pe turbo, însã nu gãseau defectul. La final au verificat compresia, concluzia, desfacem motorul. Desfacut, rezultat: 2 pistoane sparte. 1 și 4. Ei spun cã au fost încinse, probabil când a pierdut antigelul, dar pe mine nu m-a anunțat nimic mașina decât cum v-am povestit. Mi-au mai spus ca din construcția motorului, pistoanele 1 și 4 sunt cel mai prost racite. Concluzia finalã: cost reparație 6.000 lei cu distribuție cu tot și 4 pistoane noi, dacã nu apare altceva dupã verificarea chiulasei...
Motor: 1,6 turbo, automat, cumpãrat de nou, România, 60.000 km
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
draqmare, nasoala treaba, dar nu mai ai garantie?
Alta la mana, motorul 1.6turbo este la fel cu a16xer numai ca i-au pus turbo?
Am si eu A16XER a inceput sa piarda antigel in al 4-lea an, cam dupa 37000km. A pierdut cam 150ml intre 37000 si 41000km. Nu am indetificat inca cauza.
Daca era sa fie vaporizare, de ce nu s-a evaporat si in primii 3 ani ca doar am mers in acelasi fel si aceleasi distante/relief?
Adaug aici niste specificatii ce le-am cules de pe site-ul opel despre a16xer https://www.dropbox.com/sh/9...tMC4BrdYRR4lr_Isa
Alta la mana, motorul 1.6turbo este la fel cu a16xer numai ca i-au pus turbo?
Am si eu A16XER a inceput sa piarda antigel in al 4-lea an, cam dupa 37000km. A pierdut cam 150ml intre 37000 si 41000km. Nu am indetificat inca cauza.
Daca era sa fie vaporizare, de ce nu s-a evaporat si in primii 3 ani ca doar am mers in acelasi fel si aceleasi distante/relief?
Adaug aici niste specificatii ce le-am cules de pe site-ul opel despre a16xer https://www.dropbox.com/sh/9...tMC4BrdYRR4lr_Isa
draqmare
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2010 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2011
- Mesaj Privat
150 ml nu cred cã are semnificație dacã nu se repetã pierderea în timp scurt.
Motorul cred cã este la fel cu 1.6xer. Practic aratã la fel.
Din pãcate nu am cumpãrat garanție extinsã. M-am zgârcit la câteva sute de euro... oricum, am învãțat din greseli...
Mâine cred cã este gata. Sunt curios de costul final !
Motorul cred cã este la fel cu 1.6xer. Practic aratã la fel.
Din pãcate nu am cumpãrat garanție extinsã. M-am zgârcit la câteva sute de euro... oricum, am învãțat din greseli...
Mâine cred cã este gata. Sunt curios de costul final !
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
La mine trendul este sa piarda putin putin in mers, de ce merg mai mult, de ce pierde mai mult.
For the record: am cititi mai multe topicuri si posibilie cauze pe unde se poate pierde antigel:
-vaporizare
-pompa de apa
-caloriferul din habitaclu sau conductele pana la el (se uda mocheta la picioarele soferului sau pasagerului)
-termostat
-conducte si mufe din plastic care duc de la motor spre vasul de expansiune.
Le iau pe rand.
For the record: am cititi mai multe topicuri si posibilie cauze pe unde se poate pierde antigel:
-vaporizare
-pompa de apa
-caloriferul din habitaclu sau conductele pana la el (se uda mocheta la picioarele soferului sau pasagerului)
-termostat
-conducte si mufe din plastic care duc de la motor spre vasul de expansiune.
Le iau pe rand.
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am pus masina pe rampa, am dat scutul jos, m-am uitat atent, foarte atent, de sus in jos, de jos in sus, pe la toate furtunele si furtunasele care plimba lichid de racire antigel prin motor, in masura in care se vad cu ochiul si nu trebuie sa demontezi alte piese sa ajungi la ele si nu am observat nicio pierdere, dar motorul meu e pe trend, adica piarde putin putin in mers, de ce merg mai mult, de ce pierde mai mult.
Reamintesc ca vorbim de un Opel Astra H Classic 3 A16XER aproape 42000km 3 ani jumate.
Reamintesc ca vorbim de un Opel Astra H Classic 3 A16XER aproape 42000km 3 ani jumate.
draqmare
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2010 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2011
- Mesaj Privat